|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
VI. AVPLANET.hu Esztergom Rallye MATADOR GUMI -, ÉS PÁLYAAJÁNLÓ Az RTE Bajnokság soron következő futamán, 2 különböző gyorsasági szakasz kerül megrendezésre, három körben, ami összesen 6 gyorsaságit jelent. A gyorsasági szakaszok :
Meglehetősen tempós gyorsasági szakasz, sok egyenessel, ahol ráadásul a napsütés és a meleg hatására megolvadhat az aszfalt. A gyors első harmada döntő fontosságú lehet az eredmények szempontjából, hiszen a rajttól az első lassítókig padló gázon lehet (kell!) közlekedni.
Talán Magyarország legtechnikásabb gyorsasági szakasza. Ha megtaláljuk a megfelelő ritmust, páratlan élmény az autózás ezen a szakaszon. Fontos és döntő a jó futómű beállítás és a pontos itiner! A futómű beállítása azért játszhat nagy szerepet, mert ezen a röpke 7 km-en akár nyolszor - tízszer is elemelkedhet az autó, és nem mindegy, hogy hogyan fog talajt és mennyire marad a leérkezést követő pillanatban irányítható. Figyelem! Ezt a gyorsaságit sem a levegőben lehet megnyerni, nem biztos, hogy a leglátványosabb ugrás a leggyorsabb…
A GUMIKRÓL:
2. Azonban, ha az időjárás nem lesz kegyes hozzánk, ajánljuk mindkét tengelyre, az R1-es, azaz a puha keverékű gumiabroncsok használatát. Természetesen az időjárás függvényében, ezek a puha keverékű abroncsok is megvághatóak, tehát, - a mérnökök tanácsadása szerint -, további víz -, és sár elvezetést is lehet alkalmazni. 3. Figyelem! A W14 jelű abroncsokat csak akkor ajánljuk használni, ha folyamatosan esőzik, hiszen ezen abroncsok ideális működése, csak esős -, vizes körülmények között biztosított. 4. Guminyomás tekintetében hidegen általánosan az 1.7- 1.8 bar-os nyomást javasoljuk. Figyelem! Az új gumiabroncsok felmelegítését fokozatosan végezzük, hogy az abroncsok csak fokozatosan kapjanak hő terhelést, így biztosított a hosszú élettartam, és az optimális tapadás. Száraz időjárási körülmények esetén, verseny körülmények között az abroncsokban a nyomásnak 2.0 -2.3 bar között kell lennie, mivel az abroncs általános tekintetben, így adja le a legoptimálisabb teljesítményt.
Ez a hír most jelenik meg 3532. alkalommal
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2025.12.27-28.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.27-29.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.30.
![]() részletes infóink ![]() 2025.12.30.
![]() részletes infóink ![]() 2026.01.02-04.
![]() részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |






















Ez tetszik, megosztom


























