Még a karámot is szétütötték!
Maticsék élményei Barum után, Kassa előtt
2012-09-06
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
785637278
Napi oldal:
110843
Jelenleg:
1727
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat


 kalandok_es_gyorsulas_9

Nem hinném, hogy túlzás lenne azt állítani, hogy Matics Misi már egy éve várta a Barum Rallye-t, hiszen a tavalyi élmények alapján ezt a versenyt semmi pénzért ki nem hagyta volna. A verseny szuper volt, mégsem lehetnek maximálisan elégedettek…

Barum Rallye-n jártatok a hétvégén, milyen volt?

Mi mást mondhatnék? A szokásos! :-) A verseny szenzációs, nekünk pedig idén sem sikeredett valami túl jóra. Az időjárás nagyon mostoha volt hozzánk, egész hétvégén szutyok idő volt, bár ez nem befolyásolta, hogy azt mondhassam, tényleg egy igazán jó futam volt ez! Nagyon sokat tudnék mesélni erről a rendezvényről, de ahhoz egy teadélután kellene! :-)

meg_a_karamot_is_szetutottek_2

Megkaptátok azt, amiért mentetek?
Igazából mégsem tudtuk annyira élvezni, mint amennyire szerettük volna, vagy amennyire lehetett volna. A harmadik gyorsaságin sikerült 180 km/h-s tempónál leesnünk az útról, és bár ki tudtunk menni a gyorsról, a szervizparkig is eljutottunk, de jelentős sérüléseket szereztünk a kocsinak. Kapott a coolerhűtő, a csövek elszakadtak, sérült a szélvédő, a sárvédő… így a szervizben azzal kellett foglalkoznunk, hogy a kocsit olyan állapotba hozzuk, hogy kiengedjenek minket a szervizparkból, hogy folytathassuk a versenyzést. Az autó így nem lett tökéletes, a következő szervizben sikerült még javítgatni rajta, de nem igazán volt benne erő…

meg_a_karamot_is_szetutottek_3

Szoktál kalandozni, az nem újdonság, de mennyire volt ijesztő ez a mostani?
Megijedtem rendesen! És nem csak én, a navigátorom is... szerintem ő sokkot kapott, nagyon rosszul volt az eset után. Bár nem csodálom... Ez most tényleg nagyon közel volt, és totálisan szerencsénk volt, hogy így megúsztuk! El tudtunk menni a fák között, nem vertünk egyet sem telibe… Ötödik padlón értünk az ominózus helyszínhez, ahol a bukkanó után volt egy jobb1-es kanyar, és én nem számoltam azzal, hogy a bukkanó el fog emelni, pedig elemelt. Becsúsztunk az út mellé, ott egy partoldal átdobott minket a másik oldalra, ahol szétütöttünk egy karámot. (Viccelődtek is a helyszínen lévő magyarok, hogy most terelgethetik össze miattam a lovakat. :)) Majd a karám után jött egy sövény, amiben szerencsére nem volt fa, csak ilyen összetákolt drót-fa kerítés, azon is átrongyoltunk, de az már elég sokat fogott, és szinte utána már vissza is találtunk az útra.

Ügyes vagy....
Igen, én is megveregettem a vállam! :-)

Az autó maradandó sérüléseket is szerzett?
Nem lesz százas Kassára, az idő rövidsége miatt gyorsan kicseréltünk rajta ezt-azt, de a sárvédő is más színű... és a kerítés is kicsit összekaristolta a szép kocsimat! :-) Sajnos úgy tűnik, hogy az elkövetkező versenyeken már így fogok vele menni.

Mindezeket leszámítva, jövőre is ott leszel a Barum Rallye-n?

Mindenképpen! Úgy gondolom, hogy nem történhet meg az, hogy jövőre is valami nyűgöm lesz. Most megint nagyon-nagyon sokat tanultam, itinerfelírás tekintetében is, és be kell lássuk, felejtősek ezek az itinerek, amiket itthon használunk, meg ahogyan írjuk. A Barum Rallye-s pályák szerintem a legnehezebbek közé tartoznak... nem egy Egerszalók-Verpelét, mert itt 500 méteren belül van annyi kanyar, mint ott az egész pályán.

Akkor ez azért előnyötökre fog válni a jövőben!
Bízom benne. Azt hiszem, ez egy intő jel volt számunkra.

meg_a_karamot_is_szetutottek_1

Kassa?
Már oda tartok, ülök a tréningautóban és robogok Kassa felé. Megyünk, persze, muszáj a bajnokság miatt! Kicsit tartok tőle, hogy most lassabban fogok menni, mint gondoltam... a Barum másnapján is, ha egy ilyen „bukkan-jobb1” jött, ahol át kellett volna tolni, ott elbizonytalanodtam, nem hittem annak az itinernek, amit lediktáltam, és nem mertem úgy menni, ha a bukkanó után 250 egyenes volt, akkor is megfékeztem, és benéztem a bukkanó mögé, hogy biztosan jól diktáltam-e. Kicsit bennem maradt ez a végéig szinte, mert ugye három gyorsot kivettek a baleset miatt. Folyamatosan ment ki belőlem ez a rátartás - bár mondjuk félelemnek inkább -, úgyhogy hiányzott nagyon az a három gyors a végén.
Meglátjuk, hogy a kassai pályákat hogyan tudjuk majd felírni, de ha a barumos tapasztalatok alapján tudunk picit változtatni az itiner íráson, és a félelem kimegy belőlünk, akkor nem lesz semmiféle probléma.

Kassán ugyanúgy Viczena Gábor fog melléd beülni, vagy sikerült ráijesztened rendesen?
Ááá, nem félős ez a gyerek! :-) Ugyanúgy ő fog diktálni továbbra is! Együtt hoztuk össze, együtt mozogjuk ki!

meg_a_karamot_is_szetutottek_4

Milyen lesz a magyar mezőny Kassán, biztos megnéztétek már?
Most csalódást kell okozzak, de nem néztem! Múlt hét kedd óta, szerintem összesen 10 óránál többet nem tartózkodtam otthon, nem volt időm foglalkozni semmivel.

De gondolom a cél most is az, hogy Pethő Tyutyut magatok mögött tartsátok?
Az sem baj, ha picivel előttünk van, de akkor lennék nyugodt, ha mögöttünk lenne. :-)

Végezetül?
Akkor most következik az a rész, amikor szokás szerint köszönöm a támogatóinknak, szervizcsapatnak, családomnak, hogy újra versenyezhettünk!? :-) Most viszont szeretném kiegészíteni azzal, hogy nagyon-nagyon köszönjük a nem kevés magyar nézőnek, hogy Barumon is szurkoltak nekünk!

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 4371. alkalommal
Share |
2012.08.31-09.02.
Intercontinental Rally Challenge 2012
Barum Czech Rally Zlín 2012
Csehország, Zlín
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k