Még borulással is a dobogón
Turi Tomiék az utolsó gyorson oldalára borították a Mitsubishit
2010-08-03
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
785062555
Napi oldal:
157467
Jelenleg:
1953
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_Meg_borulassal_is_a_dobogon_3Turi Tominak idén már nem először sikerült felborulnia, ám hogy mégis mennyire gyors, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy még így is a dobogón fejezték be a futamot, és a bajnokságban továbbra is a harmadik helyen állnak!


Mi történt múltkor a bükfürdői versenyen?
Egy apró elektromos hiba miatt estünk ki. Elrajtoltunk a második gyorson, és a rajt után 300 méterrel egy főkábel szétcsúszott és egyszerűen nem találtuk meg a hiba okát, így nem tudtunk tovább menni. Amikor a szerelők kimentek a kocsihoz, persze 10 perc alatt megtalálták a hibát. Nagyon szerettünk volna ezen a futamon is jól szerepelni, hogy tovább gyűjtögessük a pontokat az éves értékelésben, hiszen az aszfaltos futamok után a harmadik helyen álltunk Asiék és Janikáék mögött. De hiába készültünk fel a futamra, sokáig nem jutottunk...

Hogyan készültetek a veszprémi futamra ezek után?
Nagyon rá kellett készülnünk, mert ez a pontveszteség nagyon nem hiányzott nekünk. Az autóval sok mindent nem kellett csinálni, hiszen alig pár kilométert mentünk vele. A teszten a beállításokkal és a hajtás-programokkal foglalkoztunk, és itt ki is derült, hogy volt egy hajtás-szivattyú problémánk, amit igazából nem is tudunk, hogy mióta kísért már minket. Eger Rallye előtt kapott az autó egy új hajtás-szivattyút, és ez az alkatrész általában egy-két évet bírni szokott, de a miénkben ez közel ennyit nem bírt.

Pokoli hőségre számítottak a futam alatt...
Az első napon valóban nagyon-nagyon meleg volt, hiszen 41 fokot is mutatott a külső hőmérő az utcai autónkban, majd vasárnapra már azért kevésbé volt meleg, de még mindig megmaradt a hőség!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_4


Hogyan sikerült a szombati nap?

Elrontottam, én bakiztam egyet, mivel rögtön az első gyorson elnéztem egy kanyart, rossz felé fordultam, majd a saját poromtól semmit nem láttunk és nagyjából 5-6 másodpercet bennhagytam. Nem keseregtünk, hiszen a két gyors után a nap végén mindössze 1,2 másodperccel álltunk Asiék mögött a második helyen. Egyébként rendben volt az autó, a hajtással sem volt gond, így tényleg élvezetes volt autózni. Ezért szeretnék is köszönetet mondani a szervizeseinknek!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_5


Mit hozott a folytatás?

Elég jó időket autóztunk ezen a napon, attól függetlenül is, hogy ezek a pályák többnyire "S2000-es pályák". A vasárnapi első gyorsasági után az élre kerültünk az abszolútban, majd utána átvették a vezetést a S2000-es párosok. A rendkívül mély talajú murvás gyorsok rengeteg veszélyt tartogattak magukban. Kaptunk is egy jobb első defektet, ezzel a győzelmi reményeink elszálltak, de a dobogóra mindenképpen oda akartunk érni. Asival folyamatosan ment az adok-kapok, és az utolsó előtti gyorsaságit követően a második helyen álltunk, 0,5 másodperccel előttük, így nagyon kellett sietnünk... de ismét hibáztam. Egy kanyarban 5 centivel korábban fordultam és egy domboldalra ráért a jobb első kerekem és az oldalára borította az autót. Így itt el is buktuk sajnos...

Meg_borulassal_is_a_dobogon_1


Azért mégis csak szerencsések voltatok, hiszen beértetek a célba...
Nagyon lassan borultunk, a holtponton megállt az autó, aztán valóban tovább tudtunk menni. Nagy szerencsénk volt, de egyúttal mégsem, hiszen a második helyet elbuktuk. Aminek azért mégis örülhetünk, hogy azért a dobogóra fel tudtunk állni!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_2


Hogy álltok ezek után a bajnokságban?
Harmadik helyen állunk az abszolút értékelésben, és nagyon bízom benne, hogy ezt meg is tudjuk tartani, de nyilván nem lesz annyira egyszerű ez, hiszen Herczig Norbiék is a dobogós helyezésre pályáznak, és mindössze egyetlen 1 ponttal vannak lemaradva mögöttünk.

Következik a Borsod Rally, aszfaltos pályákkal...
Eredetileg ugye murva versenynek szánták ezt a futamot, és bár nem lehet tudni, hogy milyen pályák lettek volna, ha az eredeti tervek szerint valósul meg a verseny, de a környékben igen sok mindent elmosott az eső, az árvíz, így a rendezőknek nem maradt más lehetőségük, minthogy aszfaltos futamot rendezzenek. Úgy tűnik, hogy így a hagyományos, klasszikus miskolci pályákra térhetünk vissza... majd meglátjuk, hogy mi lesz, én úgy gondolom, hogy teljesen mindegy, hogy aszfalton, vagy murván megyünk.

 

Ez a hír most jelenik meg 5208. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k