Még borulással is a dobogón
Turi Tomiék az utolsó gyorson oldalára borították a Mitsubishit
2010-08-03
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763298876
Napi oldal:
36333
Jelenleg:
726
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_Meg_borulassal_is_a_dobogon_3Turi Tominak idén már nem először sikerült felborulnia, ám hogy mégis mennyire gyors, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy még így is a dobogón fejezték be a futamot, és a bajnokságban továbbra is a harmadik helyen állnak!


Mi történt múltkor a bükfürdői versenyen?
Egy apró elektromos hiba miatt estünk ki. Elrajtoltunk a második gyorson, és a rajt után 300 méterrel egy főkábel szétcsúszott és egyszerűen nem találtuk meg a hiba okát, így nem tudtunk tovább menni. Amikor a szerelők kimentek a kocsihoz, persze 10 perc alatt megtalálták a hibát. Nagyon szerettünk volna ezen a futamon is jól szerepelni, hogy tovább gyűjtögessük a pontokat az éves értékelésben, hiszen az aszfaltos futamok után a harmadik helyen álltunk Asiék és Janikáék mögött. De hiába készültünk fel a futamra, sokáig nem jutottunk...

Hogyan készültetek a veszprémi futamra ezek után?
Nagyon rá kellett készülnünk, mert ez a pontveszteség nagyon nem hiányzott nekünk. Az autóval sok mindent nem kellett csinálni, hiszen alig pár kilométert mentünk vele. A teszten a beállításokkal és a hajtás-programokkal foglalkoztunk, és itt ki is derült, hogy volt egy hajtás-szivattyú problémánk, amit igazából nem is tudunk, hogy mióta kísért már minket. Eger Rallye előtt kapott az autó egy új hajtás-szivattyút, és ez az alkatrész általában egy-két évet bírni szokott, de a miénkben ez közel ennyit nem bírt.

Pokoli hőségre számítottak a futam alatt...
Az első napon valóban nagyon-nagyon meleg volt, hiszen 41 fokot is mutatott a külső hőmérő az utcai autónkban, majd vasárnapra már azért kevésbé volt meleg, de még mindig megmaradt a hőség!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_4


Hogyan sikerült a szombati nap?

Elrontottam, én bakiztam egyet, mivel rögtön az első gyorson elnéztem egy kanyart, rossz felé fordultam, majd a saját poromtól semmit nem láttunk és nagyjából 5-6 másodpercet bennhagytam. Nem keseregtünk, hiszen a két gyors után a nap végén mindössze 1,2 másodperccel álltunk Asiék mögött a második helyen. Egyébként rendben volt az autó, a hajtással sem volt gond, így tényleg élvezetes volt autózni. Ezért szeretnék is köszönetet mondani a szervizeseinknek!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_5


Mit hozott a folytatás?

Elég jó időket autóztunk ezen a napon, attól függetlenül is, hogy ezek a pályák többnyire "S2000-es pályák". A vasárnapi első gyorsasági után az élre kerültünk az abszolútban, majd utána átvették a vezetést a S2000-es párosok. A rendkívül mély talajú murvás gyorsok rengeteg veszélyt tartogattak magukban. Kaptunk is egy jobb első defektet, ezzel a győzelmi reményeink elszálltak, de a dobogóra mindenképpen oda akartunk érni. Asival folyamatosan ment az adok-kapok, és az utolsó előtti gyorsaságit követően a második helyen álltunk, 0,5 másodperccel előttük, így nagyon kellett sietnünk... de ismét hibáztam. Egy kanyarban 5 centivel korábban fordultam és egy domboldalra ráért a jobb első kerekem és az oldalára borította az autót. Így itt el is buktuk sajnos...

Meg_borulassal_is_a_dobogon_1


Azért mégis csak szerencsések voltatok, hiszen beértetek a célba...
Nagyon lassan borultunk, a holtponton megállt az autó, aztán valóban tovább tudtunk menni. Nagy szerencsénk volt, de egyúttal mégsem, hiszen a második helyet elbuktuk. Aminek azért mégis örülhetünk, hogy azért a dobogóra fel tudtunk állni!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_2


Hogy álltok ezek után a bajnokságban?
Harmadik helyen állunk az abszolút értékelésben, és nagyon bízom benne, hogy ezt meg is tudjuk tartani, de nyilván nem lesz annyira egyszerű ez, hiszen Herczig Norbiék is a dobogós helyezésre pályáznak, és mindössze egyetlen 1 ponttal vannak lemaradva mögöttünk.

Következik a Borsod Rally, aszfaltos pályákkal...
Eredetileg ugye murva versenynek szánták ezt a futamot, és bár nem lehet tudni, hogy milyen pályák lettek volna, ha az eredeti tervek szerint valósul meg a verseny, de a környékben igen sok mindent elmosott az eső, az árvíz, így a rendezőknek nem maradt más lehetőségük, minthogy aszfaltos futamot rendezzenek. Úgy tűnik, hogy így a hagyományos, klasszikus miskolci pályákra térhetünk vissza... majd meglátjuk, hogy mi lesz, én úgy gondolom, hogy teljesen mindegy, hogy aszfalton, vagy murván megyünk.

 

Ez a hír most jelenik meg 5160. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k