Még borulással is a dobogón
Turi Tomiék az utolsó gyorson oldalára borították a Mitsubishit
2010-08-03
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
695641474
Napi oldal:
776896
Jelenleg:
4701
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
27
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

thumb_Meg_borulassal_is_a_dobogon_3Turi Tominak idén már nem először sikerült felborulnia, ám hogy mégis mennyire gyors, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy még így is a dobogón fejezték be a futamot, és a bajnokságban továbbra is a harmadik helyen állnak!


Mi történt múltkor a bükfürdői versenyen?
Egy apró elektromos hiba miatt estünk ki. Elrajtoltunk a második gyorson, és a rajt után 300 méterrel egy főkábel szétcsúszott és egyszerűen nem találtuk meg a hiba okát, így nem tudtunk tovább menni. Amikor a szerelők kimentek a kocsihoz, persze 10 perc alatt megtalálták a hibát. Nagyon szerettünk volna ezen a futamon is jól szerepelni, hogy tovább gyűjtögessük a pontokat az éves értékelésben, hiszen az aszfaltos futamok után a harmadik helyen álltunk Asiék és Janikáék mögött. De hiába készültünk fel a futamra, sokáig nem jutottunk...

Hogyan készültetek a veszprémi futamra ezek után?
Nagyon rá kellett készülnünk, mert ez a pontveszteség nagyon nem hiányzott nekünk. Az autóval sok mindent nem kellett csinálni, hiszen alig pár kilométert mentünk vele. A teszten a beállításokkal és a hajtás-programokkal foglalkoztunk, és itt ki is derült, hogy volt egy hajtás-szivattyú problémánk, amit igazából nem is tudunk, hogy mióta kísért már minket. Eger Rallye előtt kapott az autó egy új hajtás-szivattyút, és ez az alkatrész általában egy-két évet bírni szokott, de a miénkben ez közel ennyit nem bírt.

Pokoli hőségre számítottak a futam alatt...
Az első napon valóban nagyon-nagyon meleg volt, hiszen 41 fokot is mutatott a külső hőmérő az utcai autónkban, majd vasárnapra már azért kevésbé volt meleg, de még mindig megmaradt a hőség!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_4


Hogyan sikerült a szombati nap?

Elrontottam, én bakiztam egyet, mivel rögtön az első gyorson elnéztem egy kanyart, rossz felé fordultam, majd a saját poromtól semmit nem láttunk és nagyjából 5-6 másodpercet bennhagytam. Nem keseregtünk, hiszen a két gyors után a nap végén mindössze 1,2 másodperccel álltunk Asiék mögött a második helyen. Egyébként rendben volt az autó, a hajtással sem volt gond, így tényleg élvezetes volt autózni. Ezért szeretnék is köszönetet mondani a szervizeseinknek!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_5


Mit hozott a folytatás?

Elég jó időket autóztunk ezen a napon, attól függetlenül is, hogy ezek a pályák többnyire "S2000-es pályák". A vasárnapi első gyorsasági után az élre kerültünk az abszolútban, majd utána átvették a vezetést a S2000-es párosok. A rendkívül mély talajú murvás gyorsok rengeteg veszélyt tartogattak magukban. Kaptunk is egy jobb első defektet, ezzel a győzelmi reményeink elszálltak, de a dobogóra mindenképpen oda akartunk érni. Asival folyamatosan ment az adok-kapok, és az utolsó előtti gyorsaságit követően a második helyen álltunk, 0,5 másodperccel előttük, így nagyon kellett sietnünk... de ismét hibáztam. Egy kanyarban 5 centivel korábban fordultam és egy domboldalra ráért a jobb első kerekem és az oldalára borította az autót. Így itt el is buktuk sajnos...

Meg_borulassal_is_a_dobogon_1


Azért mégis csak szerencsések voltatok, hiszen beértetek a célba...
Nagyon lassan borultunk, a holtponton megállt az autó, aztán valóban tovább tudtunk menni. Nagy szerencsénk volt, de egyúttal mégsem, hiszen a második helyet elbuktuk. Aminek azért mégis örülhetünk, hogy azért a dobogóra fel tudtunk állni!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_2


Hogy álltok ezek után a bajnokságban?
Harmadik helyen állunk az abszolút értékelésben, és nagyon bízom benne, hogy ezt meg is tudjuk tartani, de nyilván nem lesz annyira egyszerű ez, hiszen Herczig Norbiék is a dobogós helyezésre pályáznak, és mindössze egyetlen 1 ponttal vannak lemaradva mögöttünk.

Következik a Borsod Rally, aszfaltos pályákkal...
Eredetileg ugye murva versenynek szánták ezt a futamot, és bár nem lehet tudni, hogy milyen pályák lettek volna, ha az eredeti tervek szerint valósul meg a verseny, de a környékben igen sok mindent elmosott az eső, az árvíz, így a rendezőknek nem maradt más lehetőségük, minthogy aszfaltos futamot rendezzenek. Úgy tűnik, hogy így a hagyományos, klasszikus miskolci pályákra térhetünk vissza... majd meglátjuk, hogy mi lesz, én úgy gondolom, hogy teljesen mindegy, hogy aszfalton, vagy murván megyünk.

 

Ez a hír most jelenik meg 5035. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 21 2223
24 25 26 27282930
01 02 03 04 050607
2024.06.13-15.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink

2024.06.15-16.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k