Még borulással is a dobogón
Turi Tomiék az utolsó gyorson oldalára borították a Mitsubishit
2010-08-03
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
749519722
Napi oldal:
3289
Jelenleg:
1131
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

thumb_Meg_borulassal_is_a_dobogon_3Turi Tominak idén már nem először sikerült felborulnia, ám hogy mégis mennyire gyors, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy még így is a dobogón fejezték be a futamot, és a bajnokságban továbbra is a harmadik helyen állnak!


Mi történt múltkor a bükfürdői versenyen?
Egy apró elektromos hiba miatt estünk ki. Elrajtoltunk a második gyorson, és a rajt után 300 méterrel egy főkábel szétcsúszott és egyszerűen nem találtuk meg a hiba okát, így nem tudtunk tovább menni. Amikor a szerelők kimentek a kocsihoz, persze 10 perc alatt megtalálták a hibát. Nagyon szerettünk volna ezen a futamon is jól szerepelni, hogy tovább gyűjtögessük a pontokat az éves értékelésben, hiszen az aszfaltos futamok után a harmadik helyen álltunk Asiék és Janikáék mögött. De hiába készültünk fel a futamra, sokáig nem jutottunk...

Hogyan készültetek a veszprémi futamra ezek után?
Nagyon rá kellett készülnünk, mert ez a pontveszteség nagyon nem hiányzott nekünk. Az autóval sok mindent nem kellett csinálni, hiszen alig pár kilométert mentünk vele. A teszten a beállításokkal és a hajtás-programokkal foglalkoztunk, és itt ki is derült, hogy volt egy hajtás-szivattyú problémánk, amit igazából nem is tudunk, hogy mióta kísért már minket. Eger Rallye előtt kapott az autó egy új hajtás-szivattyút, és ez az alkatrész általában egy-két évet bírni szokott, de a miénkben ez közel ennyit nem bírt.

Pokoli hőségre számítottak a futam alatt...
Az első napon valóban nagyon-nagyon meleg volt, hiszen 41 fokot is mutatott a külső hőmérő az utcai autónkban, majd vasárnapra már azért kevésbé volt meleg, de még mindig megmaradt a hőség!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_4


Hogyan sikerült a szombati nap?

Elrontottam, én bakiztam egyet, mivel rögtön az első gyorson elnéztem egy kanyart, rossz felé fordultam, majd a saját poromtól semmit nem láttunk és nagyjából 5-6 másodpercet bennhagytam. Nem keseregtünk, hiszen a két gyors után a nap végén mindössze 1,2 másodperccel álltunk Asiék mögött a második helyen. Egyébként rendben volt az autó, a hajtással sem volt gond, így tényleg élvezetes volt autózni. Ezért szeretnék is köszönetet mondani a szervizeseinknek!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_5


Mit hozott a folytatás?

Elég jó időket autóztunk ezen a napon, attól függetlenül is, hogy ezek a pályák többnyire "S2000-es pályák". A vasárnapi első gyorsasági után az élre kerültünk az abszolútban, majd utána átvették a vezetést a S2000-es párosok. A rendkívül mély talajú murvás gyorsok rengeteg veszélyt tartogattak magukban. Kaptunk is egy jobb első defektet, ezzel a győzelmi reményeink elszálltak, de a dobogóra mindenképpen oda akartunk érni. Asival folyamatosan ment az adok-kapok, és az utolsó előtti gyorsaságit követően a második helyen álltunk, 0,5 másodperccel előttük, így nagyon kellett sietnünk... de ismét hibáztam. Egy kanyarban 5 centivel korábban fordultam és egy domboldalra ráért a jobb első kerekem és az oldalára borította az autót. Így itt el is buktuk sajnos...

Meg_borulassal_is_a_dobogon_1


Azért mégis csak szerencsések voltatok, hiszen beértetek a célba...
Nagyon lassan borultunk, a holtponton megállt az autó, aztán valóban tovább tudtunk menni. Nagy szerencsénk volt, de egyúttal mégsem, hiszen a második helyet elbuktuk. Aminek azért mégis örülhetünk, hogy azért a dobogóra fel tudtunk állni!

Meg_borulassal_is_a_dobogon_2


Hogy álltok ezek után a bajnokságban?
Harmadik helyen állunk az abszolút értékelésben, és nagyon bízom benne, hogy ezt meg is tudjuk tartani, de nyilván nem lesz annyira egyszerű ez, hiszen Herczig Norbiék is a dobogós helyezésre pályáznak, és mindössze egyetlen 1 ponttal vannak lemaradva mögöttünk.

Következik a Borsod Rally, aszfaltos pályákkal...
Eredetileg ugye murva versenynek szánták ezt a futamot, és bár nem lehet tudni, hogy milyen pályák lettek volna, ha az eredeti tervek szerint valósul meg a verseny, de a környékben igen sok mindent elmosott az eső, az árvíz, így a rendezőknek nem maradt más lehetőségük, minthogy aszfaltos futamot rendezzenek. Úgy tűnik, hogy így a hagyományos, klasszikus miskolci pályákra térhetünk vissza... majd meglátjuk, hogy mi lesz, én úgy gondolom, hogy teljesen mindegy, hogy aszfalton, vagy murván megyünk.

 

Ez a hír most jelenik meg 5129. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23242526
272829 30 310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
2025.01.24-28.

részletes infóink

2025.01.23-26.

részletes infóink

2025.01.31-02.01.

részletes infóink

2025.02.08.

részletes infóink

2025.02.09.

részletes infóink

2025.02.15-16.

részletes infóink

2025.02.22.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k