|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() STEFANI Baranya Kupa abszolút győztese a Ranga Péter - Baumhakl Kornél duó. A pilótával beszélgettünk a futam után: Peti, nem sokat látunk versenyezni, pedig már többször bizonyítottad: lenne helyed a magyar bajnokságban... Milyen futamokon indultál idén? A Veszprém Rally-n indultunk, ahol óvatosan kezdtünk a Szilveszter Rally-n történt balesetünk után és próbáltuk felépíteni az önbizalmunkat, ami hellyel-közzel sikerült, mert mire megjött az önbizalmam, tudtunk menni abszolút 6. időt is, csak sajnos eltört a féltengelyünk a következő gyorson és fel kellett adnunk a futamot.
Ezután következett a bakonyai sprint futam, ahol Licences kategóriában egy nagyot meccseltünk az általam mindig etalonnak tartott Hideg Krisztiánnal és most tudtunk indulni a Baranya Kupán, amit nagyon köszönünk a Topp Zoliéknak és támogatóinknak. Elindultatok és megnyertétek... Pedig komoly mezőny gyűlt össze... Mesélj egy kicsit a versenyről
Engem lepett meg a legjobban az eredmény! Már a múltkori sprint versenyen jól belőttük az autót, másfajta futómű beállítással mentünk és abszolút bevált. Ehhez megkaptuk az új Pirelli gumikat, ami szintén szuperül működött és ez egyben olyan gokartossá tette az autó viselkedését, hogy nagy önbizalommal ugrottam neki a gyorsoknak, sőt most még előtte éjjel se stresszeltem halálra magam :)
![]() Az érdekes számomra az, hogy sallangmentesen és hiba nélkül abszolváltuk Kornéllal ezt a 8 gyorsot, még nagyobb megcsúszás se volt. Iszonyat pontosan és gyorsan tudtunk autózni és végre megmutathattuk hogy ma minden jó akkor tudunk gyorsak lenni.
Sokan kérdezték a hazai pálya előnyét, de jót nevetek ezen mindig, mert Tesómmal nézegetjük a régi 10-15 évvel ezelőtti videókat és a mezőny elejének nagy része már akkor itt kocsizott a Mecsekben, amikor mi még Apát meg Janit néztük, úgyhogy szerintem ez nem számít...
Adja magát a kérdés: egy ilyen győzelem után nagyobb az esély, h ne csak sprint futamokon tudjatok elindulni?
Az esély megvolt rá eddig is, ha nagyon szeretnénk össze tudnánk rakni több nagyobb versenyt, de én még mindig ki vagyok ábrándulva az ORB-ből és nagyon szeretjük a kisebb versenyek hangulatát. Előbb fogunk külföldön versenyezni,mint teljes évet az ORB-ben.
Értem... Azt gondolom ez a futam hangulatában, pályáiban és a rendezést tekintve is mindenkinek megfelelt.
Hogyan tovább? Mikor láthatunk Benneteket legközelebb?
Maximálisan tetszett a verseny, köszönet Markó Tibinek és csapatának, hozták a szokásost
Szeptemberben keresünk tesztnek illetve formában tartásnak valami kisebb versenyt és támadunk a Mecsek Rally-n októberben, addig biciklivel gyűjtöm a hazai pálya előnyét a hegyen :) Ez a hír most jelenik meg 3230. alkalommal
![]() 2014.08.08-10.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |