|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Lencse Zolit a Suzuki Cup osztrák futama után, a veszprémi készülődés közben értem el: Amikor legutóbb beszéltünk, épp a Red Bull Ringre készültél a Suzuki Swifttel. Hogy sikerült a verseny? Egészen jól? Már a szabadedzésen és az időmérőn is látszódtak a javulás jelei. Az élmezőnyben tudtam autózni az idők alapján, a nyolcadik helyre kvalifikáltam magam.
Az első futam ennek megfelelően kezdődött, már a hatodik helyen autóztam, amikor leesett az eső és egy osztrák belém jött hátulról, kilökött és a mezőny hátsó traktusába estem vissza. Ugyan a futam nem fejeződött be jól, de a tempó megvolt.
A második nekifutásra már tudtam végig az élmezőnyben autózni. Az ötödik helyen fejeztem be a futamot, de utólag időbüntetéseket osztottak ki pályaelhagyások miatt, így végül a harmadik helyen zártam a versenyt. Oda tudtam érni az élmezőnybe, aminek örülök és remélem lesz még ez jobb is.
Nem tudom elképzelni, hogy milyen lehet egy utcai változathoz nagyon közeli Swifttel autózni a széles körpályán, majd átülni egy turbós, négykerekes versenyautóba és a fák között ugrálni a veszprémi pályákon...
Más feladat, az biztos. Talán nem lesz nehéz átállni. Megyünk majd a hivatalos teszten, megpróbálunk visszaszokni a Mitsuhoz és a rallyhoz.
A rallyt jobban szeretjük, talán nem lesz nehéz... :)
Igen, mondtad, hogy kicsit unalmas egyedül körözni, nem ül melletted Tamás és valljuk be, az A1 Ring sem igazán ezekre a szerényebb képességekkel bíró versenyautókra épült.
Sok hosszú egyenes van és tényleg, talán gyorsabb autóknak találták ki. :)
Veszprémben nem nagyon lesznek egyenesek. Vagy ha igen, akkor murvagumival kell mondjuk a vigántpetendi visszafordítókat megoldani... Ahogy néztük az időtervet, vigyázni kell majd a gumira, hiszen a korábbi évekkel ellentétben, most nem a kör utolsó gyorsaságija lesz a visszafordítós rész, utána még el kell menni Hajmáskérre, vigyázni kell a gumikra. Korábban mindenki bátran körzőzhetett a visszafordítókban, most nem szabad majd elkoptatni a gumikat. De ha ez a feladat, akkor ezt kell megoldani.
Beszéljünk kicsit a gumikról. Ti a Yokohama mellett döntöttetek.
Igen. A Yokohamával próbálunk gyorsan menni. Jó gumi. Sokan használják murván. Az egyik legjobb a murvás versenyekre. Aszfalton kevesebben használják, mi emellett tettük le a voksunkat. Szeretjük, kapunk mellé segítséget is, tanácsokat.
A jutaspusztai szakasz volt már sokszor. Lehet megszokásból autózni ott? Mennyire figyeled majd Tamást, főleg a Suzuki után?
Mindenféleképpen. Tamás irányít az autóban! Megyek, ahogy mondja. Ő diktálja a ritmust.
Tavaly, ha jól emlékszem defektet kaptatok a második szakaszon...
Ne is mondd! Az első kanyarban sikerült összeszednünk, nem is nagyon értettük. Valami lehetett az úton, Elek Pistiék is pont ott kaptak defektet. Meg kellett állnunk, kicseréltük három perc alatt, de a sportbíró nem engedett elindulni, megváratott velünk még két autót és a harmadik porába engedett utunkra. Másnap a mezőny végéről kezdtük meg a felzárkózást.
Reméljük idén szerencsésebbek leszünk és elkerül minket a defekt, elég volt tavaly és elég volt a legutóbbi versenyen.
Egy problémamentes, jó versenyt szeretnénk a hétvégére!
Reméljük így lesz. Ez a hír most jelenik meg 2216. alkalommal
címkék: Lencse Zoltán, Hofbauer Tamás
2014.07.11-13.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2025.01.31-02.01.
részletes infóink 2025.02.08.
részletes infóink 2025.02.09.
részletes infóink 2025.02.15-16.
részletes infóink 2025.02.22.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |