Megyek, ahogy mondja
Lencse Zoli visszaül a Mitsubishibe és hallgat a navigátorára
2014-07-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763329508
Napi oldal:
66965
Jelenleg:
1080
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

megyek_ahogy_mondja_1

Lencse Zolit a Suzuki Cup osztrák futama után, a veszprémi készülődés közben értem el:


Amikor legutóbb beszéltünk, épp a Red Bull Ringre készültél a Suzuki Swifttel. 
Hogy sikerült a verseny?
Egészen jól? Már a szabadedzésen és az időmérőn is látszódtak a javulás jelei. Az élmezőnyben tudtam autózni az idők alapján, a nyolcadik helyre kvalifikáltam magam.
Az első futam ennek megfelelően kezdődött, már a hatodik helyen autóztam, amikor leesett az eső és egy osztrák belém jött hátulról, kilökött és a mezőny hátsó traktusába estem vissza. Ugyan a futam nem fejeződött be jól, de a tempó megvolt.
A második nekifutásra már tudtam végig az élmezőnyben autózni. Az ötödik helyen fejeztem be a futamot, de utólag időbüntetéseket osztottak ki pályaelhagyások miatt, így végül a harmadik helyen zártam a versenyt. Oda tudtam érni az élmezőnybe, aminek örülök és remélem lesz még ez jobb is.

megyek_ahogy_mondja_2
 
Nem tudom elképzelni, hogy milyen lehet egy utcai változathoz nagyon közeli Swifttel autózni a széles körpályán, majd átülni egy turbós, négykerekes versenyautóba és a fák között ugrálni a veszprémi pályákon...
Más feladat, az biztos. Talán nem lesz nehéz átállni. Megyünk majd a hivatalos teszten, megpróbálunk visszaszokni a Mitsuhoz és a rallyhoz.
A rallyt jobban szeretjük, talán nem lesz nehéz... :)
 
Igen, mondtad, hogy kicsit unalmas egyedül körözni, nem ül melletted Tamás és valljuk be, az A1 Ring sem igazán ezekre a szerényebb képességekkel bíró versenyautókra épült.
Sok hosszú egyenes van és tényleg, talán gyorsabb autóknak találták ki. :)

megyek_ahogy_mondja_3
 
Veszprémben nem nagyon lesznek egyenesek. Vagy ha igen, akkor murvagumival kell mondjuk a vigántpetendi visszafordítókat megoldani... Ahogy néztük az időtervet, vigyázni kell majd a gumira, hiszen a korábbi évekkel ellentétben, most nem a kör utolsó gyorsaságija lesz a visszafordítós rész, utána még el kell menni Hajmáskérre, vigyázni kell a gumikra. Korábban mindenki bátran körzőzhetett a visszafordítókban, most nem szabad majd elkoptatni a gumikat. De ha ez a feladat, akkor ezt kell megoldani.
 
Beszéljünk kicsit a gumikról. Ti a Yokohama mellett döntöttetek.
Igen. A Yokohamával próbálunk gyorsan menni. Jó gumi. Sokan használják murván. Az egyik legjobb a murvás versenyekre. Aszfalton kevesebben használják, mi emellett tettük le a voksunkat. Szeretjük, kapunk mellé segítséget is, tanácsokat.
 
A jutaspusztai szakasz volt már sokszor. Lehet megszokásból autózni ott? Mennyire figyeled majd Tamást, főleg a Suzuki után?
Mindenféleképpen. Tamás irányít az autóban! Megyek, ahogy mondja. Ő diktálja a ritmust.

megyek_ahogy_mondja_4
 
Tavaly, ha jól emlékszem defektet kaptatok a második szakaszon...
Ne is mondd! Az első kanyarban sikerült összeszednünk, nem is nagyon értettük. Valami lehetett az úton, Elek Pistiék is pont ott kaptak defektet. Meg kellett állnunk, kicseréltük három perc alatt, de a sportbíró nem engedett elindulni, megváratott velünk még két autót és a harmadik porába engedett utunkra. Másnap a mezőny végéről kezdtük meg a felzárkózást.
Reméljük idén szerencsésebbek leszünk és elkerül minket a defekt, elég volt tavaly és elég volt a legutóbbi versenyen.
Egy problémamentes, jó versenyt szeretnénk a hétvégére!
Reméljük így lesz.


 

a csapat partnerei :
suzukival_lenduletesen_4
suzukival_lenduletesen_5

Ez a hír most jelenik meg 2270. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k