LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Megyek, ahogy mondja
Lencse Zoli visszaül a Mitsubishibe és hallgat a navigátorára
2014-07-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770142079
Napi oldal:
89470
Jelenleg:
974
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

megyek_ahogy_mondja_1

Lencse Zolit a Suzuki Cup osztrák futama után, a veszprémi készülődés közben értem el:


Amikor legutóbb beszéltünk, épp a Red Bull Ringre készültél a Suzuki Swifttel. 
Hogy sikerült a verseny?
Egészen jól? Már a szabadedzésen és az időmérőn is látszódtak a javulás jelei. Az élmezőnyben tudtam autózni az idők alapján, a nyolcadik helyre kvalifikáltam magam.
Az első futam ennek megfelelően kezdődött, már a hatodik helyen autóztam, amikor leesett az eső és egy osztrák belém jött hátulról, kilökött és a mezőny hátsó traktusába estem vissza. Ugyan a futam nem fejeződött be jól, de a tempó megvolt.
A második nekifutásra már tudtam végig az élmezőnyben autózni. Az ötödik helyen fejeztem be a futamot, de utólag időbüntetéseket osztottak ki pályaelhagyások miatt, így végül a harmadik helyen zártam a versenyt. Oda tudtam érni az élmezőnybe, aminek örülök és remélem lesz még ez jobb is.

megyek_ahogy_mondja_2
 
Nem tudom elképzelni, hogy milyen lehet egy utcai változathoz nagyon közeli Swifttel autózni a széles körpályán, majd átülni egy turbós, négykerekes versenyautóba és a fák között ugrálni a veszprémi pályákon...
Más feladat, az biztos. Talán nem lesz nehéz átállni. Megyünk majd a hivatalos teszten, megpróbálunk visszaszokni a Mitsuhoz és a rallyhoz.
A rallyt jobban szeretjük, talán nem lesz nehéz... :)
 
Igen, mondtad, hogy kicsit unalmas egyedül körözni, nem ül melletted Tamás és valljuk be, az A1 Ring sem igazán ezekre a szerényebb képességekkel bíró versenyautókra épült.
Sok hosszú egyenes van és tényleg, talán gyorsabb autóknak találták ki. :)

megyek_ahogy_mondja_3
 
Veszprémben nem nagyon lesznek egyenesek. Vagy ha igen, akkor murvagumival kell mondjuk a vigántpetendi visszafordítókat megoldani... Ahogy néztük az időtervet, vigyázni kell majd a gumira, hiszen a korábbi évekkel ellentétben, most nem a kör utolsó gyorsaságija lesz a visszafordítós rész, utána még el kell menni Hajmáskérre, vigyázni kell a gumikra. Korábban mindenki bátran körzőzhetett a visszafordítókban, most nem szabad majd elkoptatni a gumikat. De ha ez a feladat, akkor ezt kell megoldani.
 
Beszéljünk kicsit a gumikról. Ti a Yokohama mellett döntöttetek.
Igen. A Yokohamával próbálunk gyorsan menni. Jó gumi. Sokan használják murván. Az egyik legjobb a murvás versenyekre. Aszfalton kevesebben használják, mi emellett tettük le a voksunkat. Szeretjük, kapunk mellé segítséget is, tanácsokat.
 
A jutaspusztai szakasz volt már sokszor. Lehet megszokásból autózni ott? Mennyire figyeled majd Tamást, főleg a Suzuki után?
Mindenféleképpen. Tamás irányít az autóban! Megyek, ahogy mondja. Ő diktálja a ritmust.

megyek_ahogy_mondja_4
 
Tavaly, ha jól emlékszem defektet kaptatok a második szakaszon...
Ne is mondd! Az első kanyarban sikerült összeszednünk, nem is nagyon értettük. Valami lehetett az úton, Elek Pistiék is pont ott kaptak defektet. Meg kellett állnunk, kicseréltük három perc alatt, de a sportbíró nem engedett elindulni, megváratott velünk még két autót és a harmadik porába engedett utunkra. Másnap a mezőny végéről kezdtük meg a felzárkózást.
Reméljük idén szerencsésebbek leszünk és elkerül minket a defekt, elég volt tavaly és elég volt a legutóbbi versenyen.
Egy problémamentes, jó versenyt szeretnénk a hétvégére!
Reméljük így lesz.


 

a csapat partnerei :
suzukival_lenduletesen_4
suzukival_lenduletesen_5

Ez a hír most jelenik meg 2285. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k