h i r d e t é s
Összes oldal:
685122019
Napi oldal:
86172
Jelenleg:
1065
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
86 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
80 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
59 |
4. |
Ott Tanak |
|
53 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
45 |
6. |
T. Katsuma |
|
45 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
S. Tempestini |
|
33 |
2. |
M.Franceschi |
|
29 |
3. |
Csomós Mixi |
|
25 |
4. |
Hayden Paddon |
|
19 |
5. |
Erik Cais |
|
17 |
6. |
Miko Marczyk |
|
15 |
7. |
A.Mabellini |
|
15 |
8. |
Jon Armstrong |
|
12 |
9. |
Simon Wagner |
|
9 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Botka Dávid még a tavalyi év során kapott fél év eltiltást a bükfürdői sztori kapcsán, de csak nem hagyta nyugodni a dolog, így méltányossági kérelemmel fordult az illetékesek felé. Az ügyben pedig már döntés is született, így Duduval beszélgettem a jövőről.
Volt egy eltiltásod...
Igen, a tavalyi Bükfürdő Rallye-n egy hibás döntést hoztunk, mely után a sportfelügyelők behívtak megbeszélésre, ahol én „kötöttem az ebet a karóhoz”. Ők pedig ezt nem vették jó néven, ráadásul nem éppen úgy viselkedtem, mint illett volna… csúnyán beszéltem. :-) Ebből kifolyólag pedig kaptam egy fél éves eltiltást. Március elején benyújtottunk egy méltányossági kérelmet, hogy mérsékeljék ezt a büntetést. Az ügyben számunkra pozitív döntés született, hiszen a fél évet 3 hónapra mérsékelték, így az eltiltásom március 31-én megszűnt.
Hogyan tovább?
Építettünk egy új R4-es Mitsubishi Evo IX-est, ami az eddigi próbálgatások során nagyon-nagyon jónak bizonyult, így ezzel szeretnénk a hazai bajnokságban jó eredményeket elérni. Orfűn is teszteltük, látszott, hogy nagyon gyors, biztosan képes futamgyőzelmekre. Azt hiszem, hogy nem az autón fog múlni, inkább nekünk kell fejben összerakni ezt a szezont, úgy, hogy minden rendben működjön, az elejétől a végéig 100 %-ot tudjunk nyújtani.
Nagyon rajta vagyunk ezen, úgy felkészültem, mint eddig még soha! Korábban nagyon elfáradtam a versenyek alatt mentálisan is, és a fizikai állapotom sem volt túl jó. Most viszont 3-4 hónapja rendszeresen sportolok, a tesómmal minden nap bokszedzésre járunk. Nagyon komoly szinten sikerült összeszednem magam, először nem bírtam ki 40 másodpercet, most pedig már háromnegyed órát megállás nélkül végig tudunk bokszolni. Fogytam 14 kilót, így szerintem ez is segíteni fog. Tényleg úgy akarjuk elkezdeni a bajnokságot - ha végre elkezdődik valóban -, hogy 100 %-osak legyünk!
Az autóval mennyit mentetek eddig?
Nem sokat, nagyjából 50 km-t tudtunk menni vele, utána várakoztunk, hogy akkor most milyen verseny lesz, vagy mi nem lesz. Tartalékoljuk a kocsit, mert elég sok alkatrész van benne és nem olcsó az üzemeltetése. Mindig úgy próbálunk tesztelni, vagy kisebb versenyen elindulni, hogy legyen értelme, abból a későbbiekben tudjunk építkezni. Kisebb hibák előjöttek az autón, így ezeket kell még rendbe raknunk. Tatabányán mindenképp indulni fogunk, utána pedig jöhet egy hosszabb teszt murvás pályán, és akkor talán Bükfürdő Rallye-n már valóban 100 %-osak leszünk.
Ki diktál melletted idén?
A navigátorom csak részben új, hiszen Mihalik Péter már 15 éve navigál, ő most olyan „visszatérő” lesz nálunk. Nagyon örülök neki, jó barátok vagyunk. Szenner Zsolti pedig szerintem csak később fog visszaérkezni, vele talán már csak a jövő évet fogjuk együtt tölteni. Mihalik is ugyanolyan profi, vele is jól érzem magam, az autóban is jól együtt tudunk dolgozni.
Csak magyarországi futamok, vagy átlépitek az országhatárt?
Ma született meg a kisfiam, Máté, úgyhogy csak azokon a versenyeken akarok menni, ahol van értelme. Tavaly még ide mentünk, oda mentünk, de idén már mindenféle összevissza versenyen nem fogunk rajthoz állni. 100 %-ban a magyar bajnokságra koncentrálunk, és akkor mellette egy-két olyan futam jöhet szóba, mint például a német VB, ami már régi nagy álmom. Most talán tényleg sikerül!
Még egy kérdés erejéig engem azért érdekelne, hogy a versenyzőtársak hogyan fogadják azt, hogy rokoni kapcsolat fűz téged az RSB szakágvezetőjéhez?
Ha csak a mostani esetet nézzük, már abból is előre tudom, hogy mi lesz! Az lesz, hogy sokan azt hangoztatják majd, hogy „na, elintézték ennek a hülyének!” Pedig ez nem így van, de engem már nem is nagyon érdekel, hogy ki-mit mond. Én tudom, hogy ezt én intéztem magamnak, Apu nem segített benne semmit… sőt, talán inkább még hátráltatott benne, mint ahogyan a büntetésem mértékében is! Mert szerintem ezért az esetért másra nem szabtak volna fél év eltiltást. Nem foglalkoztat már, hogy ki-mit gondol erről a kapcsolatról, akinek nem tetszik, azzal eddig sem beszéltem, aki pedig valóban a versenyzésért csinálja ezt a sportot, az nem ezzel az üggyel foglalkozik!
Köszönöm az interjút, Mátéhoz pedig gratulálok!
Ez a hír most jelenik meg 5824. alkalommal
Young&Partners Rali-Túra Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|