Mi ez, ha nem politikai ügy?
Lakatos Robi interjú
2008-06-10
interjú • Pájer Ani - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
765699288
Napi oldal:
8236
Jelenleg:
835
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A kialakult helyzetről Lakatos Robit is megkérdeztük.
Nem volt visszafogott…

 "Rendkívül szomorúnak tartom a kialakult helyzetet. Azért is, mert hosszú idő óta úgy tűnik, hogy nincs nyugalom a Magyar Autósport Szövetségben és a jelenleg zajló folyamatok sem a béke irányába mutatnak. Magáról a tényről: a Rallye Bizottság az Elnökség kérésére megvizsgálta a Miskolc Rallye-n történtekkel kapcsolatos eseményeket a Turi-Tóth kettős versenyzésével kapcsolatban. A Bizottság semmilyen terhelő tényt nem tudott megállapítani, amit hivatalosan közölt is az Elnökséggel. De a háttérben zajlik bizonyos emberek presszionálása, aminek ez a mostani állapot lett az eredménye!

Nem értek egyet ezekkel a dolgokkal, mert olyan erők mozgatják a háttérben a szálakat, - illetve bizonyos vezetők próbálnak megfelelni Nekik - akiknek sem erkölcsi, sem semmilyen indokuk nincs arra, hogy "osszák az észt" és befolyásoljanak embereket, vagy irányokat határozzanak meg.
Ami biztos, hogy én Tóth Imrével öt évet dolgoztam együtt a Bizottságban. Ő mind az RSB-nek mind a magyar ralisportnak egy olyan meghatározó tagja, aki nagyon-nagyon komoly munkát végzett, sok időt és energiát áldozott erre. A ralisport csak megköszönheti neki a rengeteg befektetett energiát és munkát. Nos, most köszönetből semmi sem jut, viszont annál komolyabb rágalmak, annál komolyabb hadjárat folyik személy szerint ellene. Nem tudom megfejteni, hogy pontosan miért történik mindez, de vannak sejtéseim.

Nem hiszek a vezéráldozatok taktikájában. Lehet a sakkban működik, de itt most biztosan nem fog! Én úgy élem meg ezt az egész helyzetet, hogy nekünk is nagyon sok munkánk és energiánk vannak benne, és azt hiszem, hogy ilyen körülmények között nem lehet megfelelő munkát végezni, és nem lehet jó irányba haladni. Azért sem, mert az embernek a folyamatos küzdés, a személyi ellentétek kezelése viszi el az energiáját. Folyamatos hátbatámadások miatt mindig csak a háta mögé kell figyelnie. Szóval ez nem jó irány. Nem gondolom, hogy Tóth Imre esetleges távozása a rali bizottságból valamint Dudás Gyula és esetleg mások érkezése a nyugvópont felé terelné a kialakult helyzetet.

Szerintem nem lesz béke, rossz irányba halad az egész. És a legnagyobb probléma, hogy nem csak belül küzdünk, és belül rohad az egész, hanem ez már kifelé is jól látszik! Ez az állapot nagyban rontja a magyar autósport helyzetét, megítélését és ezzel kapcsolatban a jövőbeni működési feltételeit!

Nem illene megkérdezned, hogy egy bizalmi szavazás esetén elfogadnám-e a lemondását, de én vállalom a véleményem:
Nagyon sokan erkölcsi-morális alapokra hivatkoznak, én viszont azt gondolom, hogy ha cinkelt lapokkal játszik az ellenfél, akkor  nem lehet tisztességesen játszani. Akkor le sem kell ülni az asztalhoz, hanem hátat kell fordítani, és kell keresni egy másik asztalt, új partnerekkel. Semmi értelme a felesleges moralizálgatásoknak, nem most van ennek az ideje.

Számomra érthetetlen az a helyzetet, hogy az Elnök úr és az Elnökség, hogy engedhet teret egy olyan embernek a rali bizottságban, akit két éve súlyos milliók elsikkasztásával vádoltak - bár a mai napig nem sikerült bizonyítani! Emiatt "felborították" a szövetséget, sok értékes embert a nagy zűrzavarban, vagdalkozásban elküldtünk, megsértettünk! ( Ferjáncz A, Lányi T, Poós L, Szántó L ….és sokan mások )
Most meg mintha misem történt volna újjongva akarnak együtt dolgozni vele és részben vagy egészben, de a kezébe akarják adni a magyar rallye irányítását. És most ebben a sztoriban nem az a kérdés, hogy Kokónak vagy nem Kokónak hívják az illetőt, hanem két éve embereken gázoltunk át és sértettük meg őket örökre, most meg úgy csinálunk, mintha misem történt volna!
Mindeközben "csak" egy kerékcserével gyanúsított versenyzőt, súlyos erkölcsi vétségre és a példamutatásra hivatkozva, - úgy, hogy hivatalosan senki nem óvott vagy észrevételezett, csupán a háttérben telefonon mennek az instrukciók -, el akarnak távolítani úgy, hogy gyakorlatilag a vizsgálat után semmilyen tény nem támasztja alá, hogy megtörtént a dolog…" Mi ez, ha nem "politikai ügy "?!

Mindezt úgy, hogy legalább még 5 versenyzőre vetült annak árnyéka, hogy több kereket cserélt, mint amit lehetett volna…. De Őket nem Tóth Imrének hívják, ezért senkit nem érdekel az ügyük! Abban biztos vagyok, hogy ha így mennek tovább a dolgok, akkor személy szerint én nem kívánok ebben szerepet vállalni, és én sem kívánok tovább az RSB tagja lenni……


 

Ez a hír most jelenik meg 7541. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k