SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Mi ez, ha nem politikai ügy?
Lakatos Robi interjú
2008-06-10
interjú • Pájer Ani - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
773919392
Napi oldal:
90024
Jelenleg:
973
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A kialakult helyzetről Lakatos Robit is megkérdeztük.
Nem volt visszafogott…

 "Rendkívül szomorúnak tartom a kialakult helyzetet. Azért is, mert hosszú idő óta úgy tűnik, hogy nincs nyugalom a Magyar Autósport Szövetségben és a jelenleg zajló folyamatok sem a béke irányába mutatnak. Magáról a tényről: a Rallye Bizottság az Elnökség kérésére megvizsgálta a Miskolc Rallye-n történtekkel kapcsolatos eseményeket a Turi-Tóth kettős versenyzésével kapcsolatban. A Bizottság semmilyen terhelő tényt nem tudott megállapítani, amit hivatalosan közölt is az Elnökséggel. De a háttérben zajlik bizonyos emberek presszionálása, aminek ez a mostani állapot lett az eredménye!

Nem értek egyet ezekkel a dolgokkal, mert olyan erők mozgatják a háttérben a szálakat, - illetve bizonyos vezetők próbálnak megfelelni Nekik - akiknek sem erkölcsi, sem semmilyen indokuk nincs arra, hogy "osszák az észt" és befolyásoljanak embereket, vagy irányokat határozzanak meg.
Ami biztos, hogy én Tóth Imrével öt évet dolgoztam együtt a Bizottságban. Ő mind az RSB-nek mind a magyar ralisportnak egy olyan meghatározó tagja, aki nagyon-nagyon komoly munkát végzett, sok időt és energiát áldozott erre. A ralisport csak megköszönheti neki a rengeteg befektetett energiát és munkát. Nos, most köszönetből semmi sem jut, viszont annál komolyabb rágalmak, annál komolyabb hadjárat folyik személy szerint ellene. Nem tudom megfejteni, hogy pontosan miért történik mindez, de vannak sejtéseim.

Nem hiszek a vezéráldozatok taktikájában. Lehet a sakkban működik, de itt most biztosan nem fog! Én úgy élem meg ezt az egész helyzetet, hogy nekünk is nagyon sok munkánk és energiánk vannak benne, és azt hiszem, hogy ilyen körülmények között nem lehet megfelelő munkát végezni, és nem lehet jó irányba haladni. Azért sem, mert az embernek a folyamatos küzdés, a személyi ellentétek kezelése viszi el az energiáját. Folyamatos hátbatámadások miatt mindig csak a háta mögé kell figyelnie. Szóval ez nem jó irány. Nem gondolom, hogy Tóth Imre esetleges távozása a rali bizottságból valamint Dudás Gyula és esetleg mások érkezése a nyugvópont felé terelné a kialakult helyzetet.

Szerintem nem lesz béke, rossz irányba halad az egész. És a legnagyobb probléma, hogy nem csak belül küzdünk, és belül rohad az egész, hanem ez már kifelé is jól látszik! Ez az állapot nagyban rontja a magyar autósport helyzetét, megítélését és ezzel kapcsolatban a jövőbeni működési feltételeit!

Nem illene megkérdezned, hogy egy bizalmi szavazás esetén elfogadnám-e a lemondását, de én vállalom a véleményem:
Nagyon sokan erkölcsi-morális alapokra hivatkoznak, én viszont azt gondolom, hogy ha cinkelt lapokkal játszik az ellenfél, akkor  nem lehet tisztességesen játszani. Akkor le sem kell ülni az asztalhoz, hanem hátat kell fordítani, és kell keresni egy másik asztalt, új partnerekkel. Semmi értelme a felesleges moralizálgatásoknak, nem most van ennek az ideje.

Számomra érthetetlen az a helyzetet, hogy az Elnök úr és az Elnökség, hogy engedhet teret egy olyan embernek a rali bizottságban, akit két éve súlyos milliók elsikkasztásával vádoltak - bár a mai napig nem sikerült bizonyítani! Emiatt "felborították" a szövetséget, sok értékes embert a nagy zűrzavarban, vagdalkozásban elküldtünk, megsértettünk! ( Ferjáncz A, Lányi T, Poós L, Szántó L ….és sokan mások )
Most meg mintha misem történt volna újjongva akarnak együtt dolgozni vele és részben vagy egészben, de a kezébe akarják adni a magyar rallye irányítását. És most ebben a sztoriban nem az a kérdés, hogy Kokónak vagy nem Kokónak hívják az illetőt, hanem két éve embereken gázoltunk át és sértettük meg őket örökre, most meg úgy csinálunk, mintha misem történt volna!
Mindeközben "csak" egy kerékcserével gyanúsított versenyzőt, súlyos erkölcsi vétségre és a példamutatásra hivatkozva, - úgy, hogy hivatalosan senki nem óvott vagy észrevételezett, csupán a háttérben telefonon mennek az instrukciók -, el akarnak távolítani úgy, hogy gyakorlatilag a vizsgálat után semmilyen tény nem támasztja alá, hogy megtörtént a dolog…" Mi ez, ha nem "politikai ügy "?!

Mindezt úgy, hogy legalább még 5 versenyzőre vetült annak árnyéka, hogy több kereket cserélt, mint amit lehetett volna…. De Őket nem Tóth Imrének hívják, ezért senkit nem érdekel az ügyük! Abban biztos vagyok, hogy ha így mennek tovább a dolgok, akkor személy szerint én nem kívánok ebben szerepet vállalni, és én sem kívánok tovább az RSB tagja lenni……


 

Ez a hír most jelenik meg 7545. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k