Pannuska Dáviddal szerveztünk egy virtuális versenyt, ahol nem kevesebb, mint 650-en vettek részt! Ezt nagy dolognak tartjuk és talán ennél még nagyobb dolog egy ilyen hatalmas mezőnyben a leggyorsabbnak lenni. Kasza Kristóffal beszélgettünk, aki a 12 szakaszból 9 gyorsaságin bizonyult a leggyorsabbnak és 15 másodperces előnnyel megnyerte a futamot.
Gratulálok a meggyőző teljesítményedhez! Az látszik, h 'nem ma kezdted'...
Mesélj egy kicsit magadról
Sziasztok! Először is köszönöm, hogy részt vehettem ezen a rendezvényen! Az én szimulátoros “karrierem” 2016 év végén kezdődött, akkor vásároltam egy G29-es kormányt egy karácsonyi akció keretein belül. Akkor még Dirt Rally 1 volt, és Kovács Márk barátomék bevettek a Dirt Rally Hungary Ligába, bár akkor még faltól falig mentem! Nagyon megtetszett a közeg, azóta is él ez a liga és már én is szervezője vagyok! Emellett F1-ben is van egy Hungary Liga ott is versenyzek, bár közel sem ekkora sikerekkel! Dirtben sikerült már több napi és egy heti világ eventet is nyerni, amire büszke vagyok, de mindenképp ez a mostani egri siker a legnagyobb!
Ez nagyon változó. Pl.: Az Eger rally pályáit már ismertem, az autó beállítások is nagyjából megvoltak, ebben óriási segítségem Nagy Ati barátom (aki nem mellesleg 2019 év navigátora is) aki hihetetlen mennyire ért az autókhoz, és nagyon jól rám tudjuk állítani. Ha a setup meg van, jöhet a pályabejárás, ahol először mindig a “necces” részek megjegyzése jön, majd utána maga a vonal vezetés. Az Eger rally előtt nagyjából 5 nappal kezdtem el gyakorolni, úgy gondolom ennyi elég minden pályára, mert a Dirt Rally 2.0 megjelenése óta már minden országban van valamennyi ismeretem.
Egy ismert, nagyon rutinos, többszörös bajnok barátom is megnézte a belsődet.
Azt mondta, nem navigátorból mész...
Nem fogok mellébeszélni, de nagyrészt fejből megyek! Óriási segítség az itiner, de azért találni benne jócskán hibát, főleg a kanyarerősség meghatározásában! Abban nagyon jó, hogy tudom hol járok az adott szakaszon, mit vágjak le vagy ne vágjak le, de ilyen információk, hogy honnan kezd a kanyart, hol az érintési pont, honnan gyorsíthatok ki, sajnos nincsenek benne. Azt pedig látni az időkből, ha oda akar érni az elejébe az ember, akkor a három járás kevés, menni kell már előtte hétvégén is csalni egy kicsit!
Vezettél már igazi versenyautót?
Sajnos még nem! Igazándiból meg rendes autót is keveset, mert most csinálom a jogosítványom. Már KRESZ pipa, vezetni járok jelenleg, úgyhogy nincs tapasztalatom versenyautó vezetésében, de addig nem halok meg, még legalább egy R2-es kis méregzsákot nem vezethetek! :)
Kívánom, hogy legyen így! Még egyszer gratulálok!
Ugye nevezni fogsz a bajnokságunkba is?
Természetesen, az idei évem egyik, hanem a legnagyobb célja, hogy megnyerjem! Köszönöm még egyszer, és örülök, hogy egy ilyen színvonalas rendezvényen vehetek részt, kicsit belekóstolhatunk, milyen is igazi rally pilótának lenni! :)
A bajnokságunk napokon belül indul, komoly versenyekkel, komoly díjakkal, különböző kategóriákban... Ugyan erről korábban nem volt szó, de szeretnénk felajánlani egy díjat az egri győztesnek is.
A duenShop legújabb termékét, ami napokon belül nagyon népszerűvé vált: egy RALLYSPORT INFECTED pólót! Nem kell mást tenned, csak kiválasztanod, hogy milyen színben és méretben szeretnéd!
Köszönöm szépen!