TBR RACING NYÍLT NAP - 2025.10.24. - Gödöllő, Ipari Park
Mi van Veled - Gyarmati Ariel?
Tavaly páratlan év volt... Idén a Mitropa Kupát tervezik
2020-03-30
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
792158738
Napi oldal:
68155
Jelenleg:
1479
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_1

Gyarmati Ariel-el beszélgettünk


2018-ban az ORC bajnokai lettetek Kocsis Gyurival, a tavalyi évetek nem úgy sikerült, ahogy remélni lehetett a bajnoki cím után… Mi változott?
Alapvetően semmi, maradt az autó, a legénység és a technikai háttér is. Szerintem a tempónkkal se volt gond, bár igaz nem feltétlen mi voltunk a leggyorsabbak. Végig az elsőtől a hatodik helyig autóztunk a gyorsokon, mint az ORC első hat párosa egyaránt. Tehát szoros volt nagyon a meccs, a szakaszokon is tizedmásodpercre menő küzdelem folyt és a pontversenyben is fej-fej mellett haladtunk. Nagyon húztuk egymást, sokszor „becsukott szemmel” kellett menni, irgalmatlan helyzeteket, tempót vállalva. Így ebbe a szoros csatába egy pici hiba is elég volt, hogy lemaradjon valaki. Nekünk keletkezett pár technikai gondunk, amolyan Murphy jellegű és ennyi elég volt, hogy a dobogóra se érjünk fel év végén. Visszagondolva – bár nem vagyok babonás – azt kell, mondjam, hogy páratlan év is volt. Pároson bajnokságot nyerünk, páratlanon pedig küszködünk. Most páros következne… 

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_2

Év elején kiderült, hogy a 2020-as évre a Mitropa Kupát választjátok. Miért hoztátok meg ezt a döntést?
Sokat töprengtünk ezen. Valójában régebb óta foglalkoztat ez a gondolat, a kint versenyzők „élménybeszámolói” pedig kibillentették azt a bizonyos mérleget. Sok jót hallottunk a külföldi futamokról mind a pályákat mind a rendezést tekintve. Kellett a változás. Tizenöt éve versenyzem, csak itthon mentem, az összes pályát le tudom rajzolni bármikor. Nem éreztem már azt a tüzet, amit anno, kezdett monotonná válni. A kategória társakkal nagyon jó kapcsolatunk volt, baráti közegben mentek a versenyek, ez úgy gondolom egyrészt példaértékű, másrészt hiányozni is fog. Valamint a magyar szurkolók, tőlük is sokat kaptunk, amit ezúton is köszönök! Amikor meghoztuk a döntést, meglepve tapasztaltam, hogy minden érintett, család, partnerek, ismerősök helyeselte és maximálisan támogatta az új tervet. És én is lendületbe jöttem, amit régen éreztem már, elkezdett nagyon érdekelni, bizsergett már a tenyerem, ezt a motivációt régen éreztem már. Remélem mielőbb el tudjuk kezdeni a versenyzést.  

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_4



Az autótok változott? Frissítettek rajta valamit?
Rengeteg alkatrészt kicseréltünk,  revízióztunk mindent, a stabilitást előtérbe helyezve, tehát nem feszítettük tovább, feszes már így is… ? Ezen kívül kapott egy új fényezést, a két év használat már látszott rajta. A dekort is újra terveztük, a napokban lesz kész, mutatjuk majd! Tehát a fiúk alapos munkájával rajtra kész, várja az első rajtot… ahogy mi is… 
 
Sajnos elmaradtak a szezon előtti versenyek...
Mi az optimista jóslatod, mikor és hol fogtok tudni leghamarabb versenyezni?
Sajnos jósolni még nem tudok, csak reménykedni.. ? Viccet félre téve, az a külföldi rendező profizmusát igazolja, hogy a vírus okozta következményeket látva azonnal kerestek új, őszi időpontokat a tavaszi versenyeknek. Tehát nem elmaradnak, hanem más időpontban lesznek megrendezve. A nyári versenyek egyelőre nincsenek veszélyben, reméljük így is marad és a módosult naptár szerint mielőbb rajtolhatunk.

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_3
 
Hogyan vészelitek át ezeket a napokat?
Családias légkörben. Több időt tudunk otthon tölteni, ezt kihasználva én például megtanítottam a fiamnak a Richard Burns Rallyval „játszani”, mert 10-15 év után az is előkerült… ? Valamint próbálok minden munkát menteni, megtenni mindent annak érdekében, hogy gazdaságilag is a legkisebb kieséssel átvészeljük a helyzetet. És csak akkor megyünk ki, ha muszáj, ezt komolyan kell venni!
 
Reméljük hamarosan a gyorsasági szakaszokon is látunk Benneteket! Vigyázzatok Magatokra!
Köszönjük! Minden jót kívánok Neked és a rallys társadalom minden tagjának! És maradj otthon!! 

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_5
 

A csapat partnerei:
Siófok, Sendex 2000 Kft., Récsei Busz Kft., www.palinkaabc.hu, Győri Kft., Baranya Hotel, Termo Diagnosztika Kft., ConOIL Benzinkutak, Hungária Veszélyesáru Mérnöki iroda, SLY Csoport, Di-Fer Csoport, Sióház Centrum, Sziró Kft.

 

Ez a hír most jelenik meg 3666. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809
101112 13 141516

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k