|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Gyarmati Ariel-el beszélgettünk 2018-ban az ORC bajnokai lettetek Kocsis Gyurival, a tavalyi évetek nem úgy sikerült, ahogy remélni lehetett a bajnoki cím után… Mi változott? Alapvetően semmi, maradt az autó, a legénység és a technikai háttér is. Szerintem a tempónkkal se volt gond, bár igaz nem feltétlen mi voltunk a leggyorsabbak. Végig az elsőtől a hatodik helyig autóztunk a gyorsokon, mint az ORC első hat párosa egyaránt. Tehát szoros volt nagyon a meccs, a szakaszokon is tizedmásodpercre menő küzdelem folyt és a pontversenyben is fej-fej mellett haladtunk. Nagyon húztuk egymást, sokszor „becsukott szemmel” kellett menni, irgalmatlan helyzeteket, tempót vállalva. Így ebbe a szoros csatába egy pici hiba is elég volt, hogy lemaradjon valaki. Nekünk keletkezett pár technikai gondunk, amolyan Murphy jellegű és ennyi elég volt, hogy a dobogóra se érjünk fel év végén. Visszagondolva – bár nem vagyok babonás – azt kell, mondjam, hogy páratlan év is volt. Pároson bajnokságot nyerünk, páratlanon pedig küszködünk. Most páros következne…
![]() Év elején kiderült, hogy a 2020-as évre a Mitropa Kupát választjátok. Miért hoztátok meg ezt a döntést? Sokat töprengtünk ezen. Valójában régebb óta foglalkoztat ez a gondolat, a kint versenyzők „élménybeszámolói” pedig kibillentették azt a bizonyos mérleget. Sok jót hallottunk a külföldi futamokról mind a pályákat mind a rendezést tekintve. Kellett a változás. Tizenöt éve versenyzem, csak itthon mentem, az összes pályát le tudom rajzolni bármikor. Nem éreztem már azt a tüzet, amit anno, kezdett monotonná válni. A kategória társakkal nagyon jó kapcsolatunk volt, baráti közegben mentek a versenyek, ez úgy gondolom egyrészt példaértékű, másrészt hiányozni is fog. Valamint a magyar szurkolók, tőlük is sokat kaptunk, amit ezúton is köszönök! Amikor meghoztuk a döntést, meglepve tapasztaltam, hogy minden érintett, család, partnerek, ismerősök helyeselte és maximálisan támogatta az új tervet. És én is lendületbe jöttem, amit régen éreztem már, elkezdett nagyon érdekelni, bizsergett már a tenyerem, ezt a motivációt régen éreztem már. Remélem mielőbb el tudjuk kezdeni a versenyzést.
![]() Az autótok változott? Frissítettek rajta valamit? Rengeteg alkatrészt kicseréltünk, revízióztunk mindent, a stabilitást előtérbe helyezve, tehát nem feszítettük tovább, feszes már így is… ? Ezen kívül kapott egy új fényezést, a két év használat már látszott rajta. A dekort is újra terveztük, a napokban lesz kész, mutatjuk majd! Tehát a fiúk alapos munkájával rajtra kész, várja az első rajtot… ahogy mi is…
Sajnos elmaradtak a szezon előtti versenyek...
Mi az optimista jóslatod, mikor és hol fogtok tudni leghamarabb versenyezni?
Sajnos jósolni még nem tudok, csak reménykedni.. ? Viccet félre téve, az a külföldi rendező profizmusát igazolja, hogy a vírus okozta következményeket látva azonnal kerestek új, őszi időpontokat a tavaszi versenyeknek. Tehát nem elmaradnak, hanem más időpontban lesznek megrendezve. A nyári versenyek egyelőre nincsenek veszélyben, reméljük így is marad és a módosult naptár szerint mielőbb rajtolhatunk.
![]() Hogyan vészelitek át ezeket a napokat?
Családias légkörben. Több időt tudunk otthon tölteni, ezt kihasználva én például megtanítottam a fiamnak a Richard Burns Rallyval „játszani”, mert 10-15 év után az is előkerült… ? Valamint próbálok minden munkát menteni, megtenni mindent annak érdekében, hogy gazdaságilag is a legkisebb kieséssel átvészeljük a helyzetet. És csak akkor megyünk ki, ha muszáj, ezt komolyan kell venni!
Reméljük hamarosan a gyorsasági szakaszokon is látunk Benneteket! Vigyázzatok Magatokra!
Köszönjük! Minden jót kívánok Neked és a rallys társadalom minden tagjának! És maradj otthon!!
![]() A csapat partnerei: Siófok, Sendex 2000 Kft., Récsei Busz Kft., www.palinkaabc.hu, Győri Kft., Baranya Hotel, Termo Diagnosztika Kft., ConOIL Benzinkutak, Hungária Veszélyesáru Mérnöki iroda, SLY Csoport, Di-Fer Csoport, Sióház Centrum, Sziró Kft.
Ez a hír most jelenik meg 3582. alkalommal
címkék: Gyarmati Ariel, Kocsis György
![]() ![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |