Mi van Veled - Gyarmati Ariel?
Tavaly páratlan év volt... Idén a Mitropa Kupát tervezik
2020-03-30
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763472165
Napi oldal:
83015
Jelenleg:
891
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_1

Gyarmati Ariel-el beszélgettünk


2018-ban az ORC bajnokai lettetek Kocsis Gyurival, a tavalyi évetek nem úgy sikerült, ahogy remélni lehetett a bajnoki cím után… Mi változott?
Alapvetően semmi, maradt az autó, a legénység és a technikai háttér is. Szerintem a tempónkkal se volt gond, bár igaz nem feltétlen mi voltunk a leggyorsabbak. Végig az elsőtől a hatodik helyig autóztunk a gyorsokon, mint az ORC első hat párosa egyaránt. Tehát szoros volt nagyon a meccs, a szakaszokon is tizedmásodpercre menő küzdelem folyt és a pontversenyben is fej-fej mellett haladtunk. Nagyon húztuk egymást, sokszor „becsukott szemmel” kellett menni, irgalmatlan helyzeteket, tempót vállalva. Így ebbe a szoros csatába egy pici hiba is elég volt, hogy lemaradjon valaki. Nekünk keletkezett pár technikai gondunk, amolyan Murphy jellegű és ennyi elég volt, hogy a dobogóra se érjünk fel év végén. Visszagondolva – bár nem vagyok babonás – azt kell, mondjam, hogy páratlan év is volt. Pároson bajnokságot nyerünk, páratlanon pedig küszködünk. Most páros következne… 

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_2

Év elején kiderült, hogy a 2020-as évre a Mitropa Kupát választjátok. Miért hoztátok meg ezt a döntést?
Sokat töprengtünk ezen. Valójában régebb óta foglalkoztat ez a gondolat, a kint versenyzők „élménybeszámolói” pedig kibillentették azt a bizonyos mérleget. Sok jót hallottunk a külföldi futamokról mind a pályákat mind a rendezést tekintve. Kellett a változás. Tizenöt éve versenyzem, csak itthon mentem, az összes pályát le tudom rajzolni bármikor. Nem éreztem már azt a tüzet, amit anno, kezdett monotonná válni. A kategória társakkal nagyon jó kapcsolatunk volt, baráti közegben mentek a versenyek, ez úgy gondolom egyrészt példaértékű, másrészt hiányozni is fog. Valamint a magyar szurkolók, tőlük is sokat kaptunk, amit ezúton is köszönök! Amikor meghoztuk a döntést, meglepve tapasztaltam, hogy minden érintett, család, partnerek, ismerősök helyeselte és maximálisan támogatta az új tervet. És én is lendületbe jöttem, amit régen éreztem már, elkezdett nagyon érdekelni, bizsergett már a tenyerem, ezt a motivációt régen éreztem már. Remélem mielőbb el tudjuk kezdeni a versenyzést.  

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_4



Az autótok változott? Frissítettek rajta valamit?
Rengeteg alkatrészt kicseréltünk,  revízióztunk mindent, a stabilitást előtérbe helyezve, tehát nem feszítettük tovább, feszes már így is… ? Ezen kívül kapott egy új fényezést, a két év használat már látszott rajta. A dekort is újra terveztük, a napokban lesz kész, mutatjuk majd! Tehát a fiúk alapos munkájával rajtra kész, várja az első rajtot… ahogy mi is… 
 
Sajnos elmaradtak a szezon előtti versenyek...
Mi az optimista jóslatod, mikor és hol fogtok tudni leghamarabb versenyezni?
Sajnos jósolni még nem tudok, csak reménykedni.. ? Viccet félre téve, az a külföldi rendező profizmusát igazolja, hogy a vírus okozta következményeket látva azonnal kerestek új, őszi időpontokat a tavaszi versenyeknek. Tehát nem elmaradnak, hanem más időpontban lesznek megrendezve. A nyári versenyek egyelőre nincsenek veszélyben, reméljük így is marad és a módosult naptár szerint mielőbb rajtolhatunk.

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_3
 
Hogyan vészelitek át ezeket a napokat?
Családias légkörben. Több időt tudunk otthon tölteni, ezt kihasználva én például megtanítottam a fiamnak a Richard Burns Rallyval „játszani”, mert 10-15 év után az is előkerült… ? Valamint próbálok minden munkát menteni, megtenni mindent annak érdekében, hogy gazdaságilag is a legkisebb kieséssel átvészeljük a helyzetet. És csak akkor megyünk ki, ha muszáj, ezt komolyan kell venni!
 
Reméljük hamarosan a gyorsasági szakaszokon is látunk Benneteket! Vigyázzatok Magatokra!
Köszönjük! Minden jót kívánok Neked és a rallys társadalom minden tagjának! És maradj otthon!! 

mi_van_veled_-_gyarmati_ariel_5
 

A csapat partnerei:
Siófok, Sendex 2000 Kft., Récsei Busz Kft., www.palinkaabc.hu, Győri Kft., Baranya Hotel, Termo Diagnosztika Kft., ConOIL Benzinkutak, Hungária Veszélyesáru Mérnöki iroda, SLY Csoport, Di-Fer Csoport, Sióház Centrum, Sziró Kft.

 

Ez a hír most jelenik meg 3582. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k