Mi van Veled - Tajmel Tibi?
Elvették a jogsiját ezért az év elejét a rallycrossban képzelte el...
2020-03-24
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
802771254
Napi oldal:
1314
Jelenleg:
1566
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_1

Itt az Ördög, azaz Tajmel Tibi! Azt mondta az első mondatban a telefonban, hogy majd júniusban...

Tibi, mi lesz júniusban?
Jogsim! Fél évre berántották…

Mi történt?
Nyíregyházán, miután feldőltünk Mádon a piros lámpánál odaálltam Franci mellé megkérdezni, hogy van e testkábele, mert nem volt töltésünk. Mondta, hogy van és gyorsan félre is álltunk. Átugrottam a piroson, mert nem jött senki. Mögöttünk jött a rendőr… pontosabban, ő már megfordult, előtte szembe jött velünk, csak amikor meglátta, hogy géptető nélkül, betört szélvédővel közlekedünk, akkor kitört belőle a jóindulat és úgy érezte, hogy neki intézkednie kell. Elkezdett szirénázni… Vitatható, hogy én azért álltam félre, mert hallottam a szirénát, vagy azért szirénázott, mert átjöttem a piroson… Ha tudom, hogy ez lesz a vége, akkor ebbe még bele lehetett volna kötni… Volt tíz pontom, erre kaptam még nyolcat, úgyhogy nekem ez már 18… Fél év…

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_2

Akkor majdnem hogy örülünk, hogy nincs verseny, de ugye nem??
Hát én nem! Főleg úgy, hogy ebből élek! És it nem a versenyzésre, hanem a jogsira gondolok!!
Próbáltam elintézni, hogy egy-két kategória maradjon, mert azért van benne pár… A, B, C, D, E… Sajnos az nem lehet, hogy a B-vel elkövetett szabálytalanságok mellett a D-vel, E-vel hagy dolgozzak… Kicsit rezeg a léc a vállalkozásomban is… Ha túlságosan törvénytisztelő lennék (az vagyok, tudod jól!), akkor most csak kocsikísérő lehetnék…
 
Tavaly azért egy jó év volt...
Jó társaságban telt az év. Örülnék, ha még szaporodna a csapat.
Meg én személy szerint nagyon szívesen mennék új, ismeretlen pályákon.

Nem nagyon tudok azonosulni azzal, ami az utóbbi években elhatalmasodott a magyar rallyba… Előre lemennek két héttel pályát járni…
Amikor egyértelművé vált, hogy én nem mehetek Egerben, de már lehetett tudni a pályákat és még nem lett lefújva a verseny, akkor az egyik hétvégén Anya befizetett minket egy wellness hétvégére Egerbe. Ha már ott voltunk, kinéztünk a pályákra… Tét nélkül… Hááát… nagyon sok ismerős autóval találkoztunk…

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_3

Amúgy az autó? Nem kap elsőkerékhajtást, ugye?
Nagy fejlesztések nem várhatóak… Van egy E46M3 motor, azt szívesen beraknám, mert a kategóriában már csak szinte Gagarinnal vagyunk 36-os motorral. Azt terveztük, ha időnk engedi, betesszük… Ha bennragadunk a műhelyben, akkor berakjuk, de egyelőre még dolgozunk…

Ezek szerint Te már a júniusi versenyeket várod?
Akkor lesz jogsim, ahogy lesz verseny támadunk!

Volt valami turbós BMW-ről is szó korábban…
Igen, elkészült! A Kőházi Karcsi féle turbós E36. Kecskés Roliék állítottak a motoron és berakták a 32-es szűkítőt… Amit a mai napig nem értek, hogy miért azzal kell menni, miközben ugyanaz a súlyhatárunk, mint egy Mitsubishinek. Igaz, hogy csak két kerék hajt, nem négy, de azért nekünk 32-es szűkítő kell bele, és ezzel mehetünk a Mitsuk 34-es szűkítője ellen… Jó ki van találva a szabály…
 
De gondolkoztunk azon is, hogy azt most lehet, hogy bedobnánk a rallycrossba. Esztétikailag megérett rá… :) A bódé nem csinos, de rallycross autónak még akár szépnek is mondható… Akkor viszont nem kell szűkítő és jogsi sem… Zártpályás verseny! Ezért gondoltuk, hogy a jogsimentes hónapokban elkocsikázunk ott, de aztán ezt a világ máshogy alakította…

Reméljük, hogy júniusban már lesz minden!
Hát az nagyon jó lenne! És reméljük, hogy minél kisebb áldozatokkal átvészeljük ezt! Mindenkinek van elég veszélyeztetett korban lévő rokona, ismerőse. kívánom, hogy minél kevesebb rossz hír legyen!

 

Ez a hír most jelenik meg 6546. alkalommal
címkék: Tajmel Tibi
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
0102 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
2025.12.05-09.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k