LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Mi van Veled - Tajmel Tibi?
Elvették a jogsiját ezért az év elejét a rallycrossban képzelte el...
2020-03-24
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770342777
Napi oldal:
121457
Jelenleg:
791
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_1

Itt az Ördög, azaz Tajmel Tibi! Azt mondta az első mondatban a telefonban, hogy majd júniusban...

Tibi, mi lesz júniusban?
Jogsim! Fél évre berántották…

Mi történt?
Nyíregyházán, miután feldőltünk Mádon a piros lámpánál odaálltam Franci mellé megkérdezni, hogy van e testkábele, mert nem volt töltésünk. Mondta, hogy van és gyorsan félre is álltunk. Átugrottam a piroson, mert nem jött senki. Mögöttünk jött a rendőr… pontosabban, ő már megfordult, előtte szembe jött velünk, csak amikor meglátta, hogy géptető nélkül, betört szélvédővel közlekedünk, akkor kitört belőle a jóindulat és úgy érezte, hogy neki intézkednie kell. Elkezdett szirénázni… Vitatható, hogy én azért álltam félre, mert hallottam a szirénát, vagy azért szirénázott, mert átjöttem a piroson… Ha tudom, hogy ez lesz a vége, akkor ebbe még bele lehetett volna kötni… Volt tíz pontom, erre kaptam még nyolcat, úgyhogy nekem ez már 18… Fél év…

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_2

Akkor majdnem hogy örülünk, hogy nincs verseny, de ugye nem??
Hát én nem! Főleg úgy, hogy ebből élek! És it nem a versenyzésre, hanem a jogsira gondolok!!
Próbáltam elintézni, hogy egy-két kategória maradjon, mert azért van benne pár… A, B, C, D, E… Sajnos az nem lehet, hogy a B-vel elkövetett szabálytalanságok mellett a D-vel, E-vel hagy dolgozzak… Kicsit rezeg a léc a vállalkozásomban is… Ha túlságosan törvénytisztelő lennék (az vagyok, tudod jól!), akkor most csak kocsikísérő lehetnék…
 
Tavaly azért egy jó év volt...
Jó társaságban telt az év. Örülnék, ha még szaporodna a csapat.
Meg én személy szerint nagyon szívesen mennék új, ismeretlen pályákon.

Nem nagyon tudok azonosulni azzal, ami az utóbbi években elhatalmasodott a magyar rallyba… Előre lemennek két héttel pályát járni…
Amikor egyértelművé vált, hogy én nem mehetek Egerben, de már lehetett tudni a pályákat és még nem lett lefújva a verseny, akkor az egyik hétvégén Anya befizetett minket egy wellness hétvégére Egerbe. Ha már ott voltunk, kinéztünk a pályákra… Tét nélkül… Hááát… nagyon sok ismerős autóval találkoztunk…

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_3

Amúgy az autó? Nem kap elsőkerékhajtást, ugye?
Nagy fejlesztések nem várhatóak… Van egy E46M3 motor, azt szívesen beraknám, mert a kategóriában már csak szinte Gagarinnal vagyunk 36-os motorral. Azt terveztük, ha időnk engedi, betesszük… Ha bennragadunk a műhelyben, akkor berakjuk, de egyelőre még dolgozunk…

Ezek szerint Te már a júniusi versenyeket várod?
Akkor lesz jogsim, ahogy lesz verseny támadunk!

Volt valami turbós BMW-ről is szó korábban…
Igen, elkészült! A Kőházi Karcsi féle turbós E36. Kecskés Roliék állítottak a motoron és berakták a 32-es szűkítőt… Amit a mai napig nem értek, hogy miért azzal kell menni, miközben ugyanaz a súlyhatárunk, mint egy Mitsubishinek. Igaz, hogy csak két kerék hajt, nem négy, de azért nekünk 32-es szűkítő kell bele, és ezzel mehetünk a Mitsuk 34-es szűkítője ellen… Jó ki van találva a szabály…
 
De gondolkoztunk azon is, hogy azt most lehet, hogy bedobnánk a rallycrossba. Esztétikailag megérett rá… :) A bódé nem csinos, de rallycross autónak még akár szépnek is mondható… Akkor viszont nem kell szűkítő és jogsi sem… Zártpályás verseny! Ezért gondoltuk, hogy a jogsimentes hónapokban elkocsikázunk ott, de aztán ezt a világ máshogy alakította…

Reméljük, hogy júniusban már lesz minden!
Hát az nagyon jó lenne! És reméljük, hogy minél kisebb áldozatokkal átvészeljük ezt! Mindenkinek van elég veszélyeztetett korban lévő rokona, ismerőse. kívánom, hogy minél kevesebb rossz hír legyen!

 

Ez a hír most jelenik meg 6502. alkalommal
címkék: Tajmel Tibi
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k