h i r d e t é s
Összes oldal:
734482427
Napi oldal:
142120
Jelenleg:
940
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
207 |
2. |
Ott Tanak |
|
178 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
161 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
140 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Benik Balázs nevét idén nem láthattuk rally nevezési listán. 2007 magyar rally bajnokát a 14. Mikulás Rallye-n láthatják újból a rallyongók.
Nekem nagyon hiányoztál idén. Kicsit játszottál, kocsiztál, de nem ez volt a legaktívabb, autósporttal eltöltött éved…
Valóban. Rallyban nem indultam, de egy nagyon szép szakágba sikerült belekóstolnom. A tereprally szenzációs dolog! A legtöbb improvizációt igényli, hiszen amit látsz, szinte ott kell tudni a leggyorsabban közlekedni. Nem igazán volt szerencsénk az évben, sok műszaki gondunk volt és az év közepénél abba is hagytuk, de ahogy mondtam: maga a szakág és a sportág nagyon tetszik.
Ahogy év közben is mondtam Neked: tervben volt végig, hogy egy-két rally versenyen elinduljunk. A Mikulás Rallye nekem régi álmom.
Életedben először indulsz ezen a versenyen, ugye?
Még sosem indultam! Csapattagként amikor Édesapám indult, vagy nézőként már többször, bár a legutóbbi két versenyen nem voltam és most először fogok indulni a versenyen, mint versenyző.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyit felejtettem az elmúlt két évben…
Biztos, hogy valamennyire berozsdásodtam, de még véletlenül sem szeretnék már itt az elején mentegetőzni. Természetesen a legjobb tudásom szerint fogok menni, mint mindig. Egy tét nélküli örömautózást tervezünk, minél több kilométert akarunk megtenni.
Nem az eredmény lebeg a szemünk előtt, hanem a cél :)
Magunk miatt is és a szurkolóink miatt is szeretnénk egy jóízűt autózni. Az elmúlt két évben elmaradtak a beszélgetések a szurkolókkal és ezek is nagyon hiányoznak már.
Ki lesz a navigátorod és milyen autóval indultok?
Bunkóczi Laci lesz a navigátorom, akivel az idei tereprallye évadot is elkezdtük. Szerencsére navigátorból jól állunk, hisz Varga Pisti, Josy és Laci is beülhet. Josy már meggyógyult, de nem hiszem, hogy egy veszprémi verseny lenne az igazán alkalmas arra, hogy újra versenyautóba üljön. Lacival már korábban is megbeszéltük, ha lehet, akkor idén még autózunk egyet és most jött el az ideje.
Egy N csoportos Mitsubishi Lancer EVO IX-el indulunk, Szabó Gergő biztosítja számunkra az autót. Ez is egy teljesen új dolog lesz, hiszen itthon még nem mentem ilyen autóval murván a rallyshow-n kívül. Kíváncsi vagyok hogyan fogunk ráérezni erre az autóra. Persze mentem anno a mexikói versenyen egy hasonló autóval, de az is jó régen volt…
Picit újból kell tanulnom az autót és újból bele kell rázódnunk abba - vagy legalábbis hasonló - tempóban autózni, mint ahogy korábban tettük.
Ezért is jó a Mikulás Rallye. Tét nélkül lehet próbálkozni.
Mondd, hogy ez a verseny esetleg egy jövő évi versenyévadnak az előhírnöke!
Van benne valami. Eljutottunk odáig, hogy gondolkozok azon, hogy a jövő esztendőben esetleg visszatérek. Ennek sok összetevője van. Hála Istennek most nem elsősorban az anyagi részen, nem a szponzori háttéren múlik. Úgy néz ki, hogy a pénz nagy része adott, hogy egy N-es autóval végigautózzunk egy szezont. De nem kizárt akár egy S2000-es idény sem...
Nekem kell eldöntenem, hogy az időm mennyire teszi lehetővé, hogy a versenyzésre, a támogatói kapcsolatok ápolására lenne e elég időm.
Sajnos tudjuk, hogy a rallyban egy versenyre minimum egy hetet rá kell szánni. Talán ezért is volt jó idén a tereprallye, ahol 3 nap alatt 'le lehet tudni' egy versenyt. A Rally sokkal intenzívebben igénybe veszi a versenyzők idejét.
Az biztos, hogy fogok versenyezni a jövő évben! Lehet, hogy az a rally lesz, de lehet, hogy egy csendesebb szakágban. Mindenképp gondolkodok azon, hogy visszatérjek a rallyba!
Nyáron találkoztunk, ahol egy örömautózáson mozgattad meg a Ford Focus WRC-t.
Most raktunk fel egy videót, amin a Ford gyár búcsúzik a Focus WRC-től… Neked milyen emlékeid vannak az autóval kapcsolatban?
Két év pihenés után engedtük el a 03-as Focus WRC kezét. Így talán könnyebb volt a búcsú, mintha két évvel ezelőtt, rögtön az utolsó verseny után viszik el.
Mindemellett nagyon sajnálom. Főleg, ha ránézek egy makett autóra, vagy egy fényképre, vagy a videókon látom, akkor természetesen megdobban a szívem.
Sajnos ezeknek a kategóriáknak már nincs jövőjük, másban kell gondolkozni, ha vissza akar térni az ember. Elment. Kész. Már a múlté…
Forddal háromszor tudtunk bajnokok lenni és ezzel a 03'as Ford Focus WRC-vel kétszer tudtam bajnoki címet szerezni. Nagyon kellemes emlékek fűződnek hozzá. Nagyon jól autózható versenyautó volt…
Te hogy látod a jövőt a rallyban? Mi a jó irány?
Az 1.6-os WRC-kkel szerintem majdnem olyan jól lehet majd autózni, mint a nagyobb köbcentisekkel. Nemrég láttam egy összehasonlítást, kicsit forgósabb az új motor. De szerintem majdnem azokkal a képességekkel bírnak, mint a korábbiak. Nyílván a kisebb köbcenti felé megy el a világ is, emiatt kell ezeket a motorokat erőltetni. Kíváncsian várom, hogy mikor láthatunk Magyarországon is ilyen újszerű WRC-ket dübörögni.
Beszéljünk néhány szót a családról! Már óriási a fiad!
Mikor ül volán mögé?
:) Még csak másfél éves! Az ölemben már vezet autót, ragaszkodik a volánhoz, hogy mindent kapcsolhasson. A távirányítós autókat már nyüstöli.
Az én gokartjaimat Kesjár János bácsi csapatánál Szép Ferenc szerelte anno és a mai napig is nagyon szoros a kapcsolatunk. Ő szinte minden héten megkérdezi, hogy mikor kezdheti építeni a gokartot? … Mindig megnyugtatom, hogy Ő fogja építeni majd, ha eljön az ideje és ha Benett is akarja. Természetesen erőltetni nem fogjuk, de ha ez fog neki tetszeni, akkor mindent megadok neki, mint ahogy én is megkaptam.
Tudjuk, hogy kik azok, akik a Mikulás Rallye indulásod segítették?
Az EURONICS, a Right Guard, a Ford Autonett, a PROFI, a SAL, a HP, a Scorpio Trans, Kunság-Szesz, a NovaKolor, PRINTRIÓ Kft., Material-Plastik Kft. és a CKM. Természetesen nagy köszönettel tartozunk a FELIX Promotionnak és nem szeretném kihagyni a verseny rendezőjét sem, hiszen ha Lakatos Robi nem futna minden évben neki a rendezvénynek, akkor azt gondolom nagyon sokan kevesebbek lennénk ezzel az év végi élménnyel…
Ez a hír most jelenik meg 7006. alkalommal
amatőr rally
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|