h i r d e t é s
Összes oldal:
749692223
Napi oldal:
36208
Jelenleg:
1311
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A Young & Partners Rali-Túra Bajnokság 4. futamát a VII. Vectra-Line Szendrő Rallye keretein belül várhatjuk augusztus 4-5-ei hétvégén. Ralis kedvcsinálóként kérdezgettem a verseny fő szervezőjét, Braun Krisztiánt.
A verseny kiírást látva, idén egy kicsit más utakra terelitek a ralizni vágyókat…
Valóban! Elővettük a 2010-es régebbi versenypályákat. Így lesz az első gyors Edelény és Abod között egy 10 kilométeres szakaszon. Viszont az utak minősége jelentősen jobb lett, hiszen a Közútkezelő Zrt. több helyen is kijavította a kátyúkat - sőt van olyan rész is, ahol új aszfalt réteget húzott. De természetesen a sokak kedvencének számító dobálós részek továbbra is megmaradtak adottságnak. Az irány viszont változatlan 2010-hez képest.
A második gyorsnál pedig csak annyi újdonságra lehet számítani, hogy Abod belterületén az első 800 métert 2 körben kell teljesíteni majd a versenyzőknek (körgyorsként). Ezután a szokásos irányban Galvács felé halad tovább az út, végül pedig a verseny Galvács határában ér véget.
A Szervizpark Szendrő belterületén a felújított Nagyállomás utcától a vasútállomásig terjedő 1,5 km hosszú kétsávos útszakaszon lesz, büfével és mobil toalettekkel.
A versenyiroda, az adminisztratív -, gépátvétel , a Parc Ferme, a gyűjtő és végül a díjkiosztó is a jól megszokott és már jól bevált helyen lesz megtalálható – Szendrőn az Általános Iskola területén.
A versenyzők szempontjából mindig kérdés a lassítók száma. Most mire számíthatnak?
A 2010-ben alkalmazott lassítók helyeit és számukat már anno élesben leteszteltük és megfelelőnek találtuk. Így csak apróbb módosításokat hajtottunk rajtuk végre az utak adottságainak a figyelembe vételével. Tehát az első gyorson 7 darab, míg a másodikon 4 darabra lehet majd számítani.
Milyen nevezői létszámot vársz?
Az előző évekből kiindulva reméljük, hogy közel száz nevezővel számolhatunk (belekalkulálva a licenceseket és az előfutókat is). Nevezés még nem sok érkezett be ez idáig, de általában mindenki az utolsó napra hagyja a beküldést.
Pár szóban segítsünk a nézőknek is. Mikor lesz a tervezett rajt? Hova érdemes menni nézelődni? Hány órától lesz pályazárás?
Szeretnénk, ha az első autó az első gyorsnál kb. 8-kor rajtolna (nyilván ez még létszámtól függően változhat).
A Balajt – Abod szakasznál reggel 6.30-tól várható az utak zárása. Az első szakasz rajtja könnyen megközelíthető lesz, hiszen pár száz méterre van az útlezárástól. A rajttól 4-500 méter sétával gyorsan elérhető az első, erős jobbos kanyar. Itt több autó is ki szokott csúszni, illetve vannak akik patakba pottyannak. Ezt belső ívről, egy biztonságosnak mondható nagyobb rétről lehet majd figyelemmel kísérni. Egy kilométerrel ez után van egy jobb derékszögű kanyar, ahol a rövid féktáv a jellemző –ez is látványos helynek mondható. A mezőny áthalad Ládbesenyő településen is, aminek az elején van egy erős bal-jobbos kombináció lefelé. Illetve a pálya vége felé az utolsó balos kanyar, szintén derékszögű, ahol igencsak látványos fordulásokra lehet majd számítani.
Abod – Galvács között reggel 7-től körülbelül délután 3-ig lesz lezárva a gyorsasági szakasz. Ha itt a körversenyt szeretnénk nézni, akkor érdemes még a pályazárás előtt bemenni autóval Abodra. Itt több derékszögű kanyar is megtalálható, illetve egy körben kétszer is megcsodálható a mezőny. A szakácsi felől vezető közúton jól megközelíthető egy balos, derékszögű kanyar. Galvácstól a cél felől érkezőknek 4-500 méter sétával könnyen elérhető egy izgalmasnak számító bal-jobb kombináció is.
Szeretném ezúton is a kedves nézőket megkérni, hogy a pályabírókra és a biztonsági emberekre figyeljenek oda és tartsák be az utasításaikat, illetve szalag elé és bukótérbe ne álljanak!
Miért is érdemes nevezni erre a versenyre?
Már jól bevált helyszínen egy rövid össztávú (121 km), de ugyanakkor pörgős, élvezetes versenyt szeretnénk nyújtani a versenyzők részére. Az etap – gyorsasági arány is nagyon kedvezően alakul, hiszen a két gyors 1,5 kilométerre van egymástól. A második gyorstól a szerviz a 7-8 km-re helyezkedik el. A szerviz után pedig csak 400 méterre lesz a gyűjtő az Általános Iskola parkjában és ezután az első gyors rajtja 20 km-re lesz.
S végszóként külön köszönetet szeretnék mondani a Vectra-Line-nak, Barnóczki Trans-nak, Damlának, Szállásitthon.hu-nak és Abod, Ládbesenyő települések Önkormányzatainak.
>> versenykiírás <<
>> nevezési lap <<
( nevezési határidő : 2012. július 27. péntek )
>> áttekintő térkép <<
>> Szendrő térképe <<
>> Balajt-Abod << >> Abod-Galvács <<
Ez a hír most jelenik meg 4091. alkalommal
Young&Partners Rali-Túra Bajnokság 2012
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|