|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Lovász Pali és Kürti Tamás a Miskolc Rallye-n az N-csoportos Mitsubishivel a kategóriájukban 11 indulóból az ötödik helyén végeztek. A pilótával a szombathelyi tesztek után emlékeztünk vissza a miskolci futamra. Mesélj egy kicsit még a Miskolc Rallye-ról! Milyen volt a csúszós, taknyos első nap? Ott nagyon elbizonytalanodtam. Sokat teszteltünk előtte szárazon és ez a teljesen más körülmény, ez a nagyon csúszós első szakasz nem volt annyira barátom és nagyon háttal ültünk az első nap az egésznek, de ez az eredményeken is látszott.
![]() Biztos, hogy nem volt könnyű, mindenki panaszkodott. Másnap mi volt a taktikátok?
Egész évre a lépésről-lépésre taktikánk. Mennénk előre és ezt tartottuk egész nap a szombati versenynapon is. Nagyon nehezek voltak a pályák, sokan kiestek. Nem is a körülmények, hanem az előre felírt, itinerben megadott pályák változtak folyamatosan. Olyan helyeken voltak a kanyarokban gumik, ahol nem számítottál rá, nem volt beírva, és olyan helyeken pedig nem, ahol elvárható lett volna. Sokan le is estek emiatt az útról.
Igazából azt gondolom, hogy azt is pozitív eredmények könyvelhetjük el, hogy végig tudtunk menni ilyen körülmények között, karcmentesen behoztuk az autót.
![]() Nem is lett rossz az eredmény!
Korábban mondtad, hogy az idei terv, hogy a tesztekre nagyobb hangsúlyt fektettek. A szombathelyi hivatalos teszten találkoztunk is.
De nem ez volt a terv! Szerettünk volna korábban egy egész napot tesztelni, ami nem sikerült. A munkahelyi elfoglaltságok sem engedték meg, ráadásul az új murva gátlóink is csak a hivatalos teszt előtti napon érkeztek meg. Így a hivatalos tesztnapot erre kellett szánnunk: állítgattuk a gátlóinkat, a futóművet. A hajtáson tekergettünk. Most már úgy érzem, hogy murván is stabilan ülünk a kocsiban. Messze vagyunk még a végétől, de az irány az jó!
![]() Milyen a viszonyod ezekkel a gyorsaságikkal?
Nem nagyon szeretem. Vagy legyen sok derékszögű kanyar egymás után, vagy legyen sok tempós rész. Itt ezek a hosszú egyenesek és utána kell befordulni… ezt nagyon tudni kell, hogy honnan hova kell megérkezni, fékezni, befordulni. De majd megoldjuk valahogy.
![]() Mi az az eredmény, amire azt mondod: jó volt itt lenni?
Szeretnénk a kategória dobogója környékén autózni. Az abszolútban az álmainkat letörik ezek a nagy számú R5-ös autók és pilótáik. Ha mindenki bent marad az elejéből és mi beférünk a 15-be, akkor azzal elégedett lennék. Nagyon gyorsak a srácok.
A kategória negyedik-ötödik hely is jó lehet, ha jókat tudunk harcolni. Ha csak kapunk, azt nem nagyon szeretjük, nehéz otthon feldolgozni.
Jó harcolást kívánok!
Ez a hír most jelenik meg 2154. alkalommal
címkék: Lovász Pali, Kürti Tamás
![]() 2016.04.29-30.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |