Minden marad a régiben
Hadik András
2010-03-09
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
536249710
Napi oldal:
113600
Jelenleg:
1193
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a hatodik futam,
Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
111
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
97
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
83
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
70
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
38
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
26
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a negyedik futam,
a Rally Hungary után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
116
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
83
4. E. Llarena
Citroen C3 R5
50
5. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
6. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
36
7. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
36
8. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
35
9. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
World Rallycross Championship
8 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
103
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
92
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
92
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
91
5.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
7. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
42
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
37
9. Balogh János
Ford Fiesta MkII R5
32
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
134
2. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
3. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
95
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
43
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
28
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Pálháza Rally után
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
94
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
5. Péter Pál
Honda Civic Type-R
41
6. Berta József
Honda Civic Type-R
35
7. Baksai László
Lada 2107
32
8. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
32
9. Mészáros Zsolt
Peugeot 208 R2
29
teljes táblázat

A 2009-es év Országos Magyar Rallye Bajnokság abszolút bajnoka címet egy Subaruval nyerte meg a Hadik András - Juhász István páros. Az idei évben nem csupán Magyarországon szeretnének bizonyítani, de "szomszédainkhoz" is át fognak látogatni… Hadik Andrást kérdeztem a tervekről, célokról…
 

A tavalyi sikerek után mit terveztek 2010-re?
Úgy tűnik, hogy a tavalyi 100%-os teljesítményünk után idénre nézve igen nehéz lesz még a célkitűzésünket is megfogalmazni. Mondhatnám, hogy a 2009-es év ismétlésével elégedettek lennénk, de az a mi esetünkben egy igen nagy feladat, nem lehet ilyen egyszerűen nekiállni. Amit már most tudunk, hogy idén is fogunk versenyezni…

Hány versenyen láthatnak a szurkolók titeket?
Ez egyelőre még bizonytalan. Úgy gondolom, hogy ez nem is fog kiderülni, csak majd menetközben. Szeretnénk a lehető legtöbb futamon elindulni ez biztos, és jó lenne mindenhol a lehető legnagyobb teljesítményünket nyújtani, hogy gyűjtsük a pontokat.

A versenyekről már esett szó, mi újság az autóval? Cseréltek, vagy marad a jól bevált tavalyi?
Az autó marad a régi. Valójában szinte tényleg egy az egyben az, mint tavaly. Csupán az új szabályok szerint alakítottuk a turbószűkítőt, más változás nem lesz rajta. Jól állunk vele azt hiszem, a gépkönyvezés után szeretnénk is kipróbálni.

Teszt, vagy verseny keretében?
Tesztversenyen nem szeretnénk indulni, így marad a tesztelés egy lezárt szakaszon. Itt megpróbálunk finomítani a beállításokon, hogy egy minél tökéletesebb autóval vághassunk neki az Eger Rally-nak.
A navigátorom is marad a régi, így vele sem kell majd összeszoknom, hiszen jól dolgozunk együtt, nagyon meg vagyok vele elégedve. Ettől függetlenül idén szeretnénk nagyobb hangsúlyt fektetni a tréningezésre, mint tavaly, hátha ezzel is tudunk egy kicsit jobb helyen végezni.

Mi a véleményed az egri pályákról?
Az egri pályák alapvetően szerintem nagyon jók. Amitől egy kicsit tartok, és amit még ugyan csak pletykaszinten lehet hallani, de talán nem alaptalan, hogy egyes gyorsasági szakaszokat teletűzdelnek majd lassítókkal… ami ugye jelentősen visszaveheti a tempót…

Mit vársz az Eger Rally-tól?
Egyelőre nehéz erre válaszolni, hiszen új szabályok vannak, eltűntek a WRC-k a magyar mezőnyből, megjelennek a S2000-esek, amik azért nagyon-nagyon jó autók, hiszen gyári versenyautókról beszélünk. Bizonyára nagyon gyorsak lesznek, de hogy mi lesz a végeredmény, azt csak saccolgatni lehet. Véleményem szerint lesz olyan gyorsasági szakasz - nem csak Egerben, hanem bármely más futamon is a későbbiekben - ami majd a S2000-es autóknak fog jobban feküdni, de nyilván olyan szakaszok is lesznek, ahol az N-es autók fognak jobb eredményeket elérni. Nyilván mindenki megpróbál a lehető leggyorsabban menni, hiba nélkül teljesíteni… Aztán hogy ez kinek milyen eredményt hoz a verseny végére, azt majd meglátjuk. 

Nem titok, hogy külföldön is rajthoz álltok…
Tavaly a Kassa Rallye-ra már összejött egy-két szlovák támogató, így akkor ott elrajtoltunk. Most Szlovákiában is szeretnénk több futamon indulni, de ezek is elég bizonytalanok még egyelőre. Mindemellett egy olyan érdekes helyzet állt elő, hogy tavaly itthon volt különvéve az N4 mezőnye, most pedig ott lesz. Nálunk ugye eltűntek a WRC-k, kinn Szlovákiában pedig úgy tűnik, hogy még több lesz, mint a korábbi években. Valamiféle átcsoportosulás figyelhető meg. A szlovák bajnokság versenynaptára is még bizonytalan. Egyelőre tele van versenyekkel, de állítólag már most lehet tudni, hogy azoknak a fele sem lesz megrendezve. A nagyobb múltú versenyek lehetnek a biztosak, mint például a Kassa, Pozsony, stb. Nagyjából ott is hét futamos bajnoksággal lehet számolni. Menet közben pedig számunkra is ki fog derülni, hogy hány futamon megyünk hazai pályákon, és mennyire térünk át a szomszédba!

 

Ez a hír most jelenik meg 5522. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1617 18 19 202122
2324 25 26272829
30 01 02 03 040506
0708 09 10 111213
1415 16 17181920
2020.11.28.

részletes infóink

2020.12.05-06.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k