Minden marad a régiben
Hadik András
2010-03-09
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763300379
Napi oldal:
37836
Jelenleg:
599
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A 2009-es év Országos Magyar Rallye Bajnokság abszolút bajnoka címet egy Subaruval nyerte meg a Hadik András - Juhász István páros. Az idei évben nem csupán Magyarországon szeretnének bizonyítani, de "szomszédainkhoz" is át fognak látogatni… Hadik Andrást kérdeztem a tervekről, célokról…
 

A tavalyi sikerek után mit terveztek 2010-re?
Úgy tűnik, hogy a tavalyi 100%-os teljesítményünk után idénre nézve igen nehéz lesz még a célkitűzésünket is megfogalmazni. Mondhatnám, hogy a 2009-es év ismétlésével elégedettek lennénk, de az a mi esetünkben egy igen nagy feladat, nem lehet ilyen egyszerűen nekiállni. Amit már most tudunk, hogy idén is fogunk versenyezni…

Hány versenyen láthatnak a szurkolók titeket?
Ez egyelőre még bizonytalan. Úgy gondolom, hogy ez nem is fog kiderülni, csak majd menetközben. Szeretnénk a lehető legtöbb futamon elindulni ez biztos, és jó lenne mindenhol a lehető legnagyobb teljesítményünket nyújtani, hogy gyűjtsük a pontokat.

A versenyekről már esett szó, mi újság az autóval? Cseréltek, vagy marad a jól bevált tavalyi?
Az autó marad a régi. Valójában szinte tényleg egy az egyben az, mint tavaly. Csupán az új szabályok szerint alakítottuk a turbószűkítőt, más változás nem lesz rajta. Jól állunk vele azt hiszem, a gépkönyvezés után szeretnénk is kipróbálni.

Teszt, vagy verseny keretében?
Tesztversenyen nem szeretnénk indulni, így marad a tesztelés egy lezárt szakaszon. Itt megpróbálunk finomítani a beállításokon, hogy egy minél tökéletesebb autóval vághassunk neki az Eger Rally-nak.
A navigátorom is marad a régi, így vele sem kell majd összeszoknom, hiszen jól dolgozunk együtt, nagyon meg vagyok vele elégedve. Ettől függetlenül idén szeretnénk nagyobb hangsúlyt fektetni a tréningezésre, mint tavaly, hátha ezzel is tudunk egy kicsit jobb helyen végezni.

Mi a véleményed az egri pályákról?
Az egri pályák alapvetően szerintem nagyon jók. Amitől egy kicsit tartok, és amit még ugyan csak pletykaszinten lehet hallani, de talán nem alaptalan, hogy egyes gyorsasági szakaszokat teletűzdelnek majd lassítókkal… ami ugye jelentősen visszaveheti a tempót…

Mit vársz az Eger Rally-tól?
Egyelőre nehéz erre válaszolni, hiszen új szabályok vannak, eltűntek a WRC-k a magyar mezőnyből, megjelennek a S2000-esek, amik azért nagyon-nagyon jó autók, hiszen gyári versenyautókról beszélünk. Bizonyára nagyon gyorsak lesznek, de hogy mi lesz a végeredmény, azt csak saccolgatni lehet. Véleményem szerint lesz olyan gyorsasági szakasz - nem csak Egerben, hanem bármely más futamon is a későbbiekben - ami majd a S2000-es autóknak fog jobban feküdni, de nyilván olyan szakaszok is lesznek, ahol az N-es autók fognak jobb eredményeket elérni. Nyilván mindenki megpróbál a lehető leggyorsabban menni, hiba nélkül teljesíteni… Aztán hogy ez kinek milyen eredményt hoz a verseny végére, azt majd meglátjuk. 

Nem titok, hogy külföldön is rajthoz álltok…
Tavaly a Kassa Rallye-ra már összejött egy-két szlovák támogató, így akkor ott elrajtoltunk. Most Szlovákiában is szeretnénk több futamon indulni, de ezek is elég bizonytalanok még egyelőre. Mindemellett egy olyan érdekes helyzet állt elő, hogy tavaly itthon volt különvéve az N4 mezőnye, most pedig ott lesz. Nálunk ugye eltűntek a WRC-k, kinn Szlovákiában pedig úgy tűnik, hogy még több lesz, mint a korábbi években. Valamiféle átcsoportosulás figyelhető meg. A szlovák bajnokság versenynaptára is még bizonytalan. Egyelőre tele van versenyekkel, de állítólag már most lehet tudni, hogy azoknak a fele sem lesz megrendezve. A nagyobb múltú versenyek lehetnek a biztosak, mint például a Kassa, Pozsony, stb. Nagyjából ott is hét futamos bajnoksággal lehet számolni. Menet közben pedig számunkra is ki fog derülni, hogy hány futamon megyünk hazai pályákon, és mennyire térünk át a szomszédba!

 

Ez a hír most jelenik meg 6254. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k