LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Minden marad a régiben
Hadik András
2010-03-09
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770061493
Napi oldal:
8884
Jelenleg:
1514
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A 2009-es év Országos Magyar Rallye Bajnokság abszolút bajnoka címet egy Subaruval nyerte meg a Hadik András - Juhász István páros. Az idei évben nem csupán Magyarországon szeretnének bizonyítani, de "szomszédainkhoz" is át fognak látogatni… Hadik Andrást kérdeztem a tervekről, célokról…
 

A tavalyi sikerek után mit terveztek 2010-re?
Úgy tűnik, hogy a tavalyi 100%-os teljesítményünk után idénre nézve igen nehéz lesz még a célkitűzésünket is megfogalmazni. Mondhatnám, hogy a 2009-es év ismétlésével elégedettek lennénk, de az a mi esetünkben egy igen nagy feladat, nem lehet ilyen egyszerűen nekiállni. Amit már most tudunk, hogy idén is fogunk versenyezni…

Hány versenyen láthatnak a szurkolók titeket?
Ez egyelőre még bizonytalan. Úgy gondolom, hogy ez nem is fog kiderülni, csak majd menetközben. Szeretnénk a lehető legtöbb futamon elindulni ez biztos, és jó lenne mindenhol a lehető legnagyobb teljesítményünket nyújtani, hogy gyűjtsük a pontokat.

A versenyekről már esett szó, mi újság az autóval? Cseréltek, vagy marad a jól bevált tavalyi?
Az autó marad a régi. Valójában szinte tényleg egy az egyben az, mint tavaly. Csupán az új szabályok szerint alakítottuk a turbószűkítőt, más változás nem lesz rajta. Jól állunk vele azt hiszem, a gépkönyvezés után szeretnénk is kipróbálni.

Teszt, vagy verseny keretében?
Tesztversenyen nem szeretnénk indulni, így marad a tesztelés egy lezárt szakaszon. Itt megpróbálunk finomítani a beállításokon, hogy egy minél tökéletesebb autóval vághassunk neki az Eger Rally-nak.
A navigátorom is marad a régi, így vele sem kell majd összeszoknom, hiszen jól dolgozunk együtt, nagyon meg vagyok vele elégedve. Ettől függetlenül idén szeretnénk nagyobb hangsúlyt fektetni a tréningezésre, mint tavaly, hátha ezzel is tudunk egy kicsit jobb helyen végezni.

Mi a véleményed az egri pályákról?
Az egri pályák alapvetően szerintem nagyon jók. Amitől egy kicsit tartok, és amit még ugyan csak pletykaszinten lehet hallani, de talán nem alaptalan, hogy egyes gyorsasági szakaszokat teletűzdelnek majd lassítókkal… ami ugye jelentősen visszaveheti a tempót…

Mit vársz az Eger Rally-tól?
Egyelőre nehéz erre válaszolni, hiszen új szabályok vannak, eltűntek a WRC-k a magyar mezőnyből, megjelennek a S2000-esek, amik azért nagyon-nagyon jó autók, hiszen gyári versenyautókról beszélünk. Bizonyára nagyon gyorsak lesznek, de hogy mi lesz a végeredmény, azt csak saccolgatni lehet. Véleményem szerint lesz olyan gyorsasági szakasz - nem csak Egerben, hanem bármely más futamon is a későbbiekben - ami majd a S2000-es autóknak fog jobban feküdni, de nyilván olyan szakaszok is lesznek, ahol az N-es autók fognak jobb eredményeket elérni. Nyilván mindenki megpróbál a lehető leggyorsabban menni, hiba nélkül teljesíteni… Aztán hogy ez kinek milyen eredményt hoz a verseny végére, azt majd meglátjuk. 

Nem titok, hogy külföldön is rajthoz álltok…
Tavaly a Kassa Rallye-ra már összejött egy-két szlovák támogató, így akkor ott elrajtoltunk. Most Szlovákiában is szeretnénk több futamon indulni, de ezek is elég bizonytalanok még egyelőre. Mindemellett egy olyan érdekes helyzet állt elő, hogy tavaly itthon volt különvéve az N4 mezőnye, most pedig ott lesz. Nálunk ugye eltűntek a WRC-k, kinn Szlovákiában pedig úgy tűnik, hogy még több lesz, mint a korábbi években. Valamiféle átcsoportosulás figyelhető meg. A szlovák bajnokság versenynaptára is még bizonytalan. Egyelőre tele van versenyekkel, de állítólag már most lehet tudni, hogy azoknak a fele sem lesz megrendezve. A nagyobb múltú versenyek lehetnek a biztosak, mint például a Kassa, Pozsony, stb. Nagyjából ott is hét futamos bajnoksággal lehet számolni. Menet közben pedig számunkra is ki fog derülni, hogy hány futamon megyünk hazai pályákon, és mennyire térünk át a szomszédba!

 

Ez a hír most jelenik meg 6273. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k