Minden marad a régiben
Hadik András
2010-03-09
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
559388874
Napi oldal:
62945
Jelenleg:
1086
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio

 

 
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a második futam után
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
210
2.
Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
192
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
145
4. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
143
5. Kasza Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
134
6. Biró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
124
7. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
94
8. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
91
9. Háklár Marcell
Volkswagen Golf GTi R5
91
teljes táblázat
csapatbajnokság
World Rally Championship 2021
a harmadik futam után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
61
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
53
3.
Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
51
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
40
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
39
6. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
24
7. Takamoto Katsuma
Toyota Yaris WRC
24
8. Adrien Fourmaux
Ford Fiesta WRC
12
9. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
12
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat
 

A 2009-es év Országos Magyar Rallye Bajnokság abszolút bajnoka címet egy Subaruval nyerte meg a Hadik András - Juhász István páros. Az idei évben nem csupán Magyarországon szeretnének bizonyítani, de "szomszédainkhoz" is át fognak látogatni… Hadik Andrást kérdeztem a tervekről, célokról…
 

A tavalyi sikerek után mit terveztek 2010-re?
Úgy tűnik, hogy a tavalyi 100%-os teljesítményünk után idénre nézve igen nehéz lesz még a célkitűzésünket is megfogalmazni. Mondhatnám, hogy a 2009-es év ismétlésével elégedettek lennénk, de az a mi esetünkben egy igen nagy feladat, nem lehet ilyen egyszerűen nekiállni. Amit már most tudunk, hogy idén is fogunk versenyezni…

Hány versenyen láthatnak a szurkolók titeket?
Ez egyelőre még bizonytalan. Úgy gondolom, hogy ez nem is fog kiderülni, csak majd menetközben. Szeretnénk a lehető legtöbb futamon elindulni ez biztos, és jó lenne mindenhol a lehető legnagyobb teljesítményünket nyújtani, hogy gyűjtsük a pontokat.

A versenyekről már esett szó, mi újság az autóval? Cseréltek, vagy marad a jól bevált tavalyi?
Az autó marad a régi. Valójában szinte tényleg egy az egyben az, mint tavaly. Csupán az új szabályok szerint alakítottuk a turbószűkítőt, más változás nem lesz rajta. Jól állunk vele azt hiszem, a gépkönyvezés után szeretnénk is kipróbálni.

Teszt, vagy verseny keretében?
Tesztversenyen nem szeretnénk indulni, így marad a tesztelés egy lezárt szakaszon. Itt megpróbálunk finomítani a beállításokon, hogy egy minél tökéletesebb autóval vághassunk neki az Eger Rally-nak.
A navigátorom is marad a régi, így vele sem kell majd összeszoknom, hiszen jól dolgozunk együtt, nagyon meg vagyok vele elégedve. Ettől függetlenül idén szeretnénk nagyobb hangsúlyt fektetni a tréningezésre, mint tavaly, hátha ezzel is tudunk egy kicsit jobb helyen végezni.

Mi a véleményed az egri pályákról?
Az egri pályák alapvetően szerintem nagyon jók. Amitől egy kicsit tartok, és amit még ugyan csak pletykaszinten lehet hallani, de talán nem alaptalan, hogy egyes gyorsasági szakaszokat teletűzdelnek majd lassítókkal… ami ugye jelentősen visszaveheti a tempót…

Mit vársz az Eger Rally-tól?
Egyelőre nehéz erre válaszolni, hiszen új szabályok vannak, eltűntek a WRC-k a magyar mezőnyből, megjelennek a S2000-esek, amik azért nagyon-nagyon jó autók, hiszen gyári versenyautókról beszélünk. Bizonyára nagyon gyorsak lesznek, de hogy mi lesz a végeredmény, azt csak saccolgatni lehet. Véleményem szerint lesz olyan gyorsasági szakasz - nem csak Egerben, hanem bármely más futamon is a későbbiekben - ami majd a S2000-es autóknak fog jobban feküdni, de nyilván olyan szakaszok is lesznek, ahol az N-es autók fognak jobb eredményeket elérni. Nyilván mindenki megpróbál a lehető leggyorsabban menni, hiba nélkül teljesíteni… Aztán hogy ez kinek milyen eredményt hoz a verseny végére, azt majd meglátjuk. 

Nem titok, hogy külföldön is rajthoz álltok…
Tavaly a Kassa Rallye-ra már összejött egy-két szlovák támogató, így akkor ott elrajtoltunk. Most Szlovákiában is szeretnénk több futamon indulni, de ezek is elég bizonytalanok még egyelőre. Mindemellett egy olyan érdekes helyzet állt elő, hogy tavaly itthon volt különvéve az N4 mezőnye, most pedig ott lesz. Nálunk ugye eltűntek a WRC-k, kinn Szlovákiában pedig úgy tűnik, hogy még több lesz, mint a korábbi években. Valamiféle átcsoportosulás figyelhető meg. A szlovák bajnokság versenynaptára is még bizonytalan. Egyelőre tele van versenyekkel, de állítólag már most lehet tudni, hogy azoknak a fele sem lesz megrendezve. A nagyobb múltú versenyek lehetnek a biztosak, mint például a Kassa, Pozsony, stb. Nagyjából ott is hét futamos bajnoksággal lehet számolni. Menet közben pedig számunkra is ki fog derülni, hogy hány futamon megyünk hazai pályákon, és mennyire térünk át a szomszédba!

 

Ez a hír most jelenik meg 5590. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2627 28 29 300102
0304 05 06 070809
1011 12 13 141516
17 18 19 20212223
2425 26 27 28 2930
2021.05.07-10.

részletes infóink


2021.05.07-09.

részletes infóink


2021.05.08-09.

részletes infóink


2021.05.09.

részletes infóink


2021.05.14-16.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k