Minden nagyon összejött
Mi kellett a győzelemhez? Sasa elmondja!
2014-07-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763392676
Napi oldal:
3526
Jelenleg:
870
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 

minden_nagyon_osszejott_1


Egy újabb versenyzőpáros neve került fel az idei abszolút győztesekhez és egy újabb páros ünnepelhette élete első futamgyőzelmét Veszprémben. Ollé Sasa és Tóth Zsolt megnyerte a murvás versenyt. A pilótával beszélgettünk:

 

Mikor is ültél be a Super2000-es Fiestába?
Pont egy éve, a Veszprém Rallye-n mentem legelőször ezzel az autóval.
 
Mesélj egy kicsit! Hogy van most ez a győzelem?
Igazából tavaly, amikor kipróbáltam az autót, már akkor tudtam: ez nekem kell, ez nekem nagyon jó!
Azt is tudtam, hogy nem fogom tudni rögtön gyorsan vezetni, de éreztem, hogy jó lesz.
Ugyanúgy kell vezetni, mint egy S1600-os autót, csak van benne egy kis összkerék is, mint régen a Subarumban. Látványosan, körzőzgetve is lehet vele menni. Valahol a kettő között kell megtalálni a kompromisszumot. És a murvát én jobban szeretem, ahol jobban lehet ezt művelni.
A Gili fogalmazta meg jól: 'nagyon látványosan autóztál és most már gyorsan is'.

minden_nagyon_osszejott_5
 
A győzelemről pedig: igazából nagyon nagyon összejött minden!

Kicsit félek is ettől. Annyira ideálisak voltak a körülmények a számomra, hogy az hihetetlen. Jól felkészültünk. Nagyon komoly két napos teszten vettünk részt, ahol teszteltük a gumikat. Készültünk arra is, hogy rossz idő lesz és meg mertük vágni a gumikat.
Senki sem vágdosta a gumikat, csak mi. A pocsolyákon keresztül tudtam menni úgy, hogy az autó nem mozdult meg, a többieknek el kellett venni, fékezni kellett, mert kidobta őket a víz a nyomból.
Tényleg minden összejött. Amit csináltunk, az minden jó volt.
Kivéve az etapokat... ott majdnem elbuktuk az egész versenyt...
 
Már az első gyorsra is késve érkeztetek... Aztán pedig leosztottátok a mezőnyt, amit szerintem senki sem értett...
Pedig semmi extrát nem csináltunk. Azt gondolom ugyanígy autóztam Székesfehérváron is, csak más gumival. Más gumival, más beállításokkal és ez sokkal jobbnak bizonyult az én vezetési stílusomhoz.

minden_nagyon_osszejott_4
 
A második gyorson is jót autóztatok... Aztán azt nyilatkoztad, hogy azért késtetek ki, mert másnap nem akartál takarítani :) Különben számított ez most is?
Ugyan poénból mondtam, de az tény, hogy sokkal jobb ötödik-hatodik autónak menni, mint elsőnek. Az első pár autó murván mindenképp takarít, vagy legalábbis nem talál még egyértelmű nyomot. A nyomban mindig jobb autózni, szerintem.
 
Másnap sem hagytátok abba! Voltak akik azt mondták: oké, Jutaspuszta jól sült, de majd a technikásabb pályákon újra a 'helyetekre' kerültök.
Úgy gondolom, hogy mi tudtunk a legjobban alkalmazkodni a változó körülményekhez.
Mindenki beszélt arról, hogy lehet, hogy esni fog. Beszéltek róla, de nem tettek többet. A zárt és a kemény abroncsokkal jött ki a mezőny nagy része. Mi pedig az esőre is alkalmas, halálra vágott gumikkal indultunk neki. Ez a húzás bejött és nagy előnyt adott.
Azt gondolom, hogy az egyenesekben mindenki elnyomta és gyorsan közlekedett. Mi a kanyarokban is tudtunk ezekkel a megvágott gumikkal gyorsan menni, mert nem csúsztunk le az ívekről.

minden_nagyon_osszejott_3
 
Azért ehhez a győzelemhez kellett az autó, a csapat, a navigátor is.
Ezek eddig is megvoltak :)
Az autón nem változtattunk. A csapat mindig is jó volt!
Zsolti eddig is nagyon jó volt. Kisajtolja belőlem az utolsó másodperceket is.
Amikor összeültünk, volt olyan versenyzőtársam, aki azt mondta: 'Biztosan akarod Te ezt?? A Zsolti be fog kergetni a málnásba...'
Azt mindenki tudja, hogy Zsolt mindig a maximálisat akarja kihozni a pályából, a pilótából és hajt. Nagyon hajt. Ez is kellett ahhoz, hogy kihozza belőlem a maximumot.

minden_nagyon_osszejott_2
 
Azt hiszem, hogy sokak nevében elmondhatom: nagyon jó, hogy ebbe a szerintem idén nagyon színes és kemény csatákba egy újabb színt hoztatok és ez a sárga szín is jól mutat a mezőnyben.

Aszfalton rendezik a következő futamot, mik a célok, az elképzelések?
Eltökélt szándékunk, hogy nagyon fel akarunk készülni.
Különböző gumimárkákat és beállításokat fogunk kipróbálni.
Miskolcon volt egy szakaszgyőzelmünk aszfalton is, csak nagyon hullámzó a teljesítményünk.
Herczig Norbi nekem az etalon, hiszen ő tudja hozni azt a nagyon erős, stabil tempóját, amivel lehet versenyt nyerni. Ez a célom, hogy ne csak szakaszgyőzelmünk legyen, hanem az, hogy ne hibázzunk. A Super1600-al is mindig hibáztunk, mindig megvert a Robi.
Az utolsó pár másodpercet nagyon nehéz ledolgozni, de az a szerencse, hogy tudjuk, hogy hol kell még gyorsabban mennünk. És ezt megpróbáljuk majd az aszfaltokon.
 
Még pár szót a veszprémi futamról:
a győzteseknek mindig tetszeni szokott...
Így vagyok ezzel én is! :)
Az utolsón még mentem volna szívesen és talán még gyorsan is.
 
Le a kalappal: gyorsan és látványosan mentetek! Csak így tovább!
Nagyon szépen köszönjük!
 
Ez a hír most jelenik meg 4127. alkalommal
Share |
2014-07-10
Veszprém • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k