Minden új!
Turi Tomi 2010
2010-03-11
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
697013483
Napi oldal:
162204
Jelenleg:
2982
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
27
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Lezárult a hazai rallyesportban a WRC-s korszak. A vélemények egyelőre igencsak megoszlanak a döntés helyességét illetően, sokan viszont ennek következtében új autó után nézhettek. Turi Tomit idén is láthatják a szurkolók, de a várva várt S2000-es autó - legalább is egyelőre - még elmarad.

Mivel folytatjátok a versenyzést?
Egy Mitsubishi Evo IX-esre esett a választásunk, amellyel az idei év összes hazai futamán szeretnénk majd rajthoz állni. Bár az első futamon - mivel a lehetőségek adottak voltak hozzá - a szlovák bajnokságba is neveztünk, a célunk mégiscsak az, hogy hazai bajnoki futamokon a lehető legjobb formánkat hozzuk, a lehető legtöbb pontot gyűjtsük. Szeretnénk minden futamon ott lenni, hiszen a bajnokság csak úgy teljes, ráadásul a jelenlegi pontrendszer nem igazán ad arra más lehetőséget, hogy egy-egy hiányzást követően is jó eredménnyel lehessen majd zárni az évet.

Sok újdonságot hozott neked az idei év…
Nem egyszerűen csak sokat, hanem inkább fogalmazzunk úgy, hogy minden új! Mondhatjuk, hogy teljesen az alapoknál kezdünk mindent, hiszen egy új technikával fogunk versenyezni, egy teljesen új csapat színeiben, új navigátorral, új szabályok szerint, új géposztályban.

Van azért valaki, aki segít felzárkózni az N-es mezőnyben?
Nem igazán lehet ezt elvárni senkitől, ráadásul mindenki más-más. Vannak persze akik segítenek, de nem hiszem, hogy van két olyan pilóta, aki annyira egyforma lenne, hogy ugyanaz a beállítás tökéletesen megfelelne mindkettőjük számára. Mindenkinek saját magának kell megtalálnia a jó megoldásokat, jó beállításokat, hiszen mindenkinek más a megfelelő.
Ott van viszont az új navigátorom, akinek azért a tapasztalatára tudunk támaszkodni, aki sokat tud majd segíteni a beilleszkedésben. Ez is az egyik döntő érv volt, amikor a navigátor személyét illető kérdésre kerestük a választ, azaz amikor végül Percze Nándi mellett döntöttünk. Ő egy igen tapasztalt navigátor, Asi mellett is nagyon sokat tanult…

Mennyire sikerült összeszoknotok már Nándival?
Egyelőre még csak telefonon keresztül szokom a hangját, de ha már az autó is összeáll, akkor megpróbálunk azért közelebbi ismeretséget kötni. A tréningen majd úgyis 2 napig folyamatosan össze leszünk zárva, aztán majd próbáljuk egymást megszokni. Minden versenyző különböző, hiszen minden pilóta másként, más szavakkal, kifejezésekkel diktálja fel az itinert, másként szeretné visszahallani is. A navigátorok is eltérően írják az itinert, eltérően diktálják vissza a gyorsasági szakaszokon. Nekünk majd a kettő között egy jó összhangot kell megtalálnunk, megszoknunk kicsit egymást, és akkor azt hiszem, hogy nagyon jól fogunk tudni együttműködni. Nagyon bízom benne, hogy fogunk tudni alkalmazkodni egymáshoz, de hát úgyis mindenkit meg kell szokni!

Hogyan fogadtátok az MNASZ döntését, hogy a WRC-k idén már nem kerülnek értékelésre az abszolút bajnoki címért folyó pontozásban?
Annyira azért nem fogadtuk jól. Versenyzők és nézők egyaránt tudják, hogy egy WRC, azért az WRC! Inkább úgy fogalmaznék, hogy beletörődtünk, mint a válságba. Sajnos ebben az időszakban, ami most van Magyarországon, azt hiszem annak is örülnünk kell, hogy a támogatóink átvészelték valahogy a kritikus tavalyi évet, és meg tudták teremteni azt, hogy mi most idén rajthoz tudunk állni, még ha csak egy N-essel is. Nagyon bízom benne, hogy az idei év könnyebb lesz, mint a tavalyi!

S2000-es autóban akkor egyáltalán nem is gondolkoztatok?
Dehogynem! Folyamatosan gondolkozunk, még most is! Viszont óriási az árkülönbség egy gyári gépcsoda és egy N-es autó között. A lehetőségek most csupán ezt a technikát tették lehetővé, de nem zártuk ki teljesen a céljaink közül a S2000-es versenygépet sem. Mindenféleképp szeretnénk azt is kipróbálni. Az első két futam után úgyis kiderül, hogy érdemes-e egyáltalán váltani…

Mit tippeltek végeredményként?
Szerintem nagyjából 10 páros az a magyar mezőnyben, aki esélyes az első helyezésre. A pályákat ráadásul minden versenyző minden irányból kívülről fújja szerintem. Hogy mennyire versenyképesek az N-esek a S2000-esekkel szemben, az úgyis csak Eger Rallye-n fog kiderülni. Az azért köztudott, hogy a magyar pályákat úgy általában nem az jellemzi, hogy kanyar kanyar hátán lenne… Majd meglátjuk! Az esélyeket csak latolgatni lehet, a végén van a vége! Eger után úgyis kiderül minden.

Mit vártok az első, ráadásul hazai futamtól?
Sok-sok szurkolót várunk! Reméljük, hogy a nézők még nem fordultak el a hazai rallyesporttól, hogy a szurkolóink idén is ott fognak integetni nekünk a pálya szélén, mi pedig megpróbáljuk a lehető legjobb formánkat hozni, és csatába szállni az első helyért!

Partnereink: MEGA Transport Kft, Liquid Energy, ProfiBagger, FUX, Bitumaster Kft, Mirsa, ASA Építőipari Kft, Toyota TMAX, A 123 Kft




Ez a hír most jelenik meg 7784. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
7. Vredestein Rallye
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k