Miskolc előtt
verseny előtti interjúk
2009-04-23
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
686772803
Napi oldal:
103041
Jelenleg:
2018
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Ahogy szoktuk, felhívtunk néhány pilótát...

NYRB, ORB:

Asi (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4): "Reméljük, hogy jó verseny lesz, bár a pályák helyenként nagyon gödrösek: defekt-veszélyes nagyon, és ha nem figyel oda mindenki, könnyen eldöntheti ez a verseny végeredményét. Mindennek megvan a jó és a rossz oldala is: persze, ezeken a pályákon már mentünk, de azért biztos okoz majd meglepetéseket. Az autó tökéletes, mint Egerben is volt, bízom benne, hogy ez a miskolci verseny végéig is így marad. Igyekszünk még egy kicsit jobban menni most, mint az első versenyen: remélem, az autó is akarja majd."

Balázs Öcsi (Lada VFTS, H9): "Elég egyszerű volt bejárni a pályákat. Elővettük a régi belsőket, abból felírtuk, kint csak leellenőriztük - nem haraptuk túl. Korábban jól sikerültek a miskolci futamok, de az utóbbi időben voltak peches versenyeink. VFTS-sel megyünk, mert most igazán csak erre van lehetőségünk. Szeretnék még visszaülni a Mitsubishibe, de hogy addig se essünk ki a ritmusból és a körforgásból, gondoltuk megyünk egyet egy Ladával. És az sem mellékes, hogy ha már így alakult, szeretnénk a nézőket szórakoztatni kicsit, és nekünk is az a célunk, hogy jól érezzük magunkat."

Csépe Gábor (Lada VFTS, H9): "Nem tetszenek a pályák, mert egy kicsit túl tempósak. Az autónak sem, és nekem sem fekszik - jobban szeretjük a kanyargósakat. Tavaly nem volt itt túl nagy szerencsések, mert a tízedik gyorson felborultunk - remélem, idén másképp lesz. Ettől függetlenül nem fogjuk agyonhajszolni magunkat, mert ott lesz Balázs Öcsi, Németh Laci - nekik ez hazai pálya lesz, úgyhogy nagyon fognak menni, ez biztos. A nyugodt célba érkezés és talán egy dobogós hely a cél a hétvégén."

Gerencsér Tibor (Ford Escort RS Cosworth, H10): "A pályabejárást rendesen megcsináltuk - mentünk hármat-négyet, míg felírtuk az új gödröket. Kicsit ugyan hosszú volt, mert ugye nem lehetett csak egy irányban felírni őket, nem oda-vissza - a fele táv szerintem felesleges volt. A miskolci versenyek általában jól sikerülnek végül, de apróbb hibák mindig voltak: tavaly felmentem a palánkra, és szétment a benzincső, tavalyelőtt szétment a turbó - de majdnem mindig célba értünk. A mostani futam előtt átnéztünk mindent, remélem jó lesz. Mivel a Miskolc környéki pályák elég tempósak, nagyon nem örülnék az esőnek, főleg, hogy nem nagyon vagyunk eleresztve esőgumikkal, de ha véletlenül úgy alakul, hogy vizesek lesznek a szakaszok, akkor sem ijedünk meg. Jó lenne, ha megint olyan jó helyén tudnánk végezni a H csoportban."

Hadik András (Subaru Impreza N12, N4) : "A pályák jók, hármat mentünk mindenhol: majdnem olyanok, mint eddig voltak. Egy-két helyen máshol vannak a lassítók, talán ennyi. Nem nagyon szoktam itt szerencsés lenni: tavaly el sem tudtam indulni. Valahogy a rossz emlékekből több jut eszembe, mint jókból - remélem idén másképp lesz. Egerben szerencsénk is volt, de megpróbálunk valami hasonlót nyújtani, mint ott."

Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8) : A pályabejárás nem volt túl egyszerű, mert a tréningautóban rögtön az elején eltört egy kerékagycsapágy, és haza kellett mennünk - éppen, hogy le tudtuk ellenőrizni a tavalyi itinereket - elég sokat kellett pontosítani - Pistivel nem is értettük, eddig hogy találtunk el azok alapján...:) Bizakodó vagyok a hétvégével kapcsolatban. A versenyautó is rajtra kész, de úgy, hogy múlt vasárnap már egyszer kész lettünk, de a motor megadta magát: este 7-re jön a mérnök, és ma éjjel állítjuk ismét készre a kocsit. Már Egerben gyanús volt a négy és fél literes olaj-fogyasztás... De legalább már rendben lesz - remélem, úgy is marad."

Ifj. Érdi Tibor (Subaru Impreza S12 WRC, WRC): "Az egri futam sikerülhetett volna jobban is, és már tudjuk is, mi volt a hiba: lassú defektünk volt, amivel kétszer megforogtunk. Ha az nincs, sokkal jobban sikerülhetett volna a verseny. Miskolcon próbáljuk kiküszöbölni a csorbát. A teszten új beállítású hajtást szeretnénk kipróbálni, hogy jobb legyen a futóművünk, mert az Egerben nem volt tökéletes. A tavalyi fekete emlékeket nem ismételném meg, hiszen ott akkor felborultunk, de alapvetően szeretem a Miskolc környéki pályákat, bár a Hernádvécse elejét nem nagyon ismerem, mindenesetre nagyon tetszik. Szerintem jó verseny előtt állunk, jó csatákra számítok, és nem szabad majd hibáznunk, az biztos - ezen a szinten azt gondolom, hogy aki a maximum felett tud teljesíteni, az fog nyerni."

Kőváry Barna (Renault Clio R3, A7): "Nagyon tetszettek a pályák, nagyon jók, csak arra leszek kíváncsi, hogy mennyire lesznek murvásak, mennyire lesznek felhordásosak a verseny második felére - de alapvetően ezek a szakaszok ha valamihez, akkor pont a mi kis autónkhoz passzolhat is. Felkészültünk rendesen - mentünk a tréningen vagy 2000 kilométert - úgyhogy nem megyek feltartott kézzel Miskolcra, de a teszt sajnos elmaradt. Az Eger Rallye beállításait finomítottunk erre a futamra - most is igénybe vettük Bútor Robi tanácsait. Az előny nálunk van - most már csak meg kell tudnunk tartani."

Magyar Miki (Suzuki Swift, N2): "A szokásos miskolci pályák, amikre nagyon oda kell majd figyelnem, mert nagyon az ország másik végén lakom... Eddig nem is nagyon sikerültek jól, de most majd igyekszünk gyorsak lenni a kis autóval. Eger nagyon jól sikerült, most tippelni nem mernék, de igyekszünk célba érni, és dobogón lenni. A jó időnek jobban örülnék."

Ollé Sasa (Suzuki Swift S1600, S1600): "Alapvetően a miskolci szakaszokat szeretem - remélem, az idő is olyan jó lesz, mint Egerben volt. A hosszú gyors kifejezetten tetszik, remélem a kigumizást megtartják az összkerekes, nagyobb autók is: mire mi megyünk általában már nagyon murvásak, felhordásosak a szakaszok, és az nagyon balesetveszélyes... Egerben voltak lengyel versenyzők is a kategóriánkban, és a verseny végén nem értették: ha van aszfaltcsík, miért nem azon versenyzünk? De annak nagyon örülök, hogy ennyien vagyunk a kategóriában: tavaly már komolyan attól féltem, hogy idén már senki nem indul S1600-as autóval... Az esőnek nagyon nem örülnék, mert valahogy nem tudok esőben menni - nem tudom miért, de a szárazon sokkal jobban megy."

Szabó Laci (Lada VFTS, H9): "Nem indulunk Miskolcon... Sok minden szétment az autón Egerben, és nem akarjuk elkapkodni, mert az nem szül jó vért. Motor szétment még az egri verseny előtti napon, a váltó, a lengéscsillapító, szóval elég sok minden. De ott leszek a miskolci futamon, Boroznaki Tibi szervizeseként - versenypályán legközelebb csak Salgón megyünk."

Szijj Zsolt (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "A pályákkal nem nagyon vagyok megelégedve, mert egy kivételével mindegyik nagyon kátyús - kicsit defekt-veszélyesnek tartom őket. Kicsit ugyan segítség, hogy hasonlóak a tavalyiakhoz, de az úthibák miatt egészen új itinert kellett írnunk. Az autó elkészült, rendben van és nem akarok találgatásokba belemenni: a célba érés a cél."

Tobak Zoli (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "Nem indulunk Miskolcon, visszamondtuk a nevezésünket. Az egri borulás után nem gyógyult még meg a törésem, és bár az autó már tökéletes állapotban van, én nem kockáztatnék... Ha a félig rendbejött törésem szétcsúszik, már csak műtéttel lehet majd korrigálni, annyit meg nem ér szerintem ez a dolog. A csapat is megérti, és egyetért a döntéssel, így inkább a Salgóra koncentrálunk: ott már mindenképpen szeretnénk rajthoz állni."

Rallye2

Harsányi Zsolt (A7, Renault Clio RS): "Elvileg már mentem ezeken a pályákon, mindegyiket, úgyhogy nem lesznek teljesen idegenek. Eddig a miskolci futamokon sikerült mindig jó eredményeket elérni, remélem, idén sem szakad meg ez a sorozat. Tegnap megadta magát a computerünk, úgyhogy éjjel orvosolnunk kellett, de sikerült és ez a lényeg. Már csak lemossuk, trélerre állunk vele, és jöhet a verseny - még eső is jöhet, mert szeretem azt is. Egerben szerencsénk is volt, hiszen a kizárások miatt lettünk elsők, de a cél most sem más: dobogón végezni."

Monostori Ákos (N2, Honda Civic): "Örülnék, ha esne az eső a versenyen, mert egy kicsit gyorsak ezek a szakaszok - inkább a technikásabb, lassabb gyorsaságikat szeretem. Ha napos lesz, és gyors természetesen az sem lesz baj... Suzukival mentem három éve, akkor végigértünk, és tavaly, mikor Hondával indultunk, akkor becsúsztunk Kánón - de az idén nem lesz, úgyhogy remélem, megússzuk a kalandokat. Eger után szerencsére nem volt probléma az autóval, csak apróbb felkészítéseket végeztünk, de már rajtra készen állunk. Az első futamon abszolút ötödikek lettünk - mondjuk a kizárások miatt is -, de elég erős a mezőny, úgyhogy ha az első tízbe beférünk, akkor már elégedett leszek a hétvége után."

Órai Balázs (A6, Suzuki Swift GTi): "Tavaly itt egy gyorsot tudtunk menni: óriásit estünk... Örülhetünk, hogy nem lett bajunk, mert az autó az kuka lett...  Úgyhogy én egy kicsit be vagyok tojva. Pont ugyanaz lesz a verseny, és mivel a mai napig nem nagyon tudom, hogy mi okozta az esésünket, ezért biztos, hogy nem nagyon fogom esztelenül tolni neki, de az első ötben szeretnék végezni. Az első gyorstól tartok kicsit, de a többi rendben lesz - főleg, ha esik. Esőben valahogy mindig jobban tudunk végezni."

Váradi "Mercis" Gyuri (Mercedes 124 CE, F2): "Az eddigi miskolci futamokat műszaki hibák miatt mindig fel kellett adnunk. Egyszer váltó-, egyszer diffi miatt álltunk ki: most igyekszünk megtenni mindent, hogy ez ne forduljon elő. Egerben karcmentesen értünk célba a második helyen: most is jó lenne valami hasonló eredmény. Még mindig baj, hogy az F2 nincs meg, és a turbós, összkerekesekhez mérnek - kicsit nehéz, de elvagyunk. És nagyon szeretném, ha az eső elkerülné Miskolcot és környékét - köszi! :)

 

Ez a hír most jelenik meg 4419. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k