duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Miskolc előtt
verseny előtti interjúk
2009-04-23
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
806923703
Napi oldal:
80897
Jelenleg:
1714
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Ahogy szoktuk, felhívtunk néhány pilótát...

NYRB, ORB:

Asi (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4): "Reméljük, hogy jó verseny lesz, bár a pályák helyenként nagyon gödrösek: defekt-veszélyes nagyon, és ha nem figyel oda mindenki, könnyen eldöntheti ez a verseny végeredményét. Mindennek megvan a jó és a rossz oldala is: persze, ezeken a pályákon már mentünk, de azért biztos okoz majd meglepetéseket. Az autó tökéletes, mint Egerben is volt, bízom benne, hogy ez a miskolci verseny végéig is így marad. Igyekszünk még egy kicsit jobban menni most, mint az első versenyen: remélem, az autó is akarja majd."

Balázs Öcsi (Lada VFTS, H9): "Elég egyszerű volt bejárni a pályákat. Elővettük a régi belsőket, abból felírtuk, kint csak leellenőriztük - nem haraptuk túl. Korábban jól sikerültek a miskolci futamok, de az utóbbi időben voltak peches versenyeink. VFTS-sel megyünk, mert most igazán csak erre van lehetőségünk. Szeretnék még visszaülni a Mitsubishibe, de hogy addig se essünk ki a ritmusból és a körforgásból, gondoltuk megyünk egyet egy Ladával. És az sem mellékes, hogy ha már így alakult, szeretnénk a nézőket szórakoztatni kicsit, és nekünk is az a célunk, hogy jól érezzük magunkat."

Csépe Gábor (Lada VFTS, H9): "Nem tetszenek a pályák, mert egy kicsit túl tempósak. Az autónak sem, és nekem sem fekszik - jobban szeretjük a kanyargósakat. Tavaly nem volt itt túl nagy szerencsések, mert a tízedik gyorson felborultunk - remélem, idén másképp lesz. Ettől függetlenül nem fogjuk agyonhajszolni magunkat, mert ott lesz Balázs Öcsi, Németh Laci - nekik ez hazai pálya lesz, úgyhogy nagyon fognak menni, ez biztos. A nyugodt célba érkezés és talán egy dobogós hely a cél a hétvégén."

Gerencsér Tibor (Ford Escort RS Cosworth, H10): "A pályabejárást rendesen megcsináltuk - mentünk hármat-négyet, míg felírtuk az új gödröket. Kicsit ugyan hosszú volt, mert ugye nem lehetett csak egy irányban felírni őket, nem oda-vissza - a fele táv szerintem felesleges volt. A miskolci versenyek általában jól sikerülnek végül, de apróbb hibák mindig voltak: tavaly felmentem a palánkra, és szétment a benzincső, tavalyelőtt szétment a turbó - de majdnem mindig célba értünk. A mostani futam előtt átnéztünk mindent, remélem jó lesz. Mivel a Miskolc környéki pályák elég tempósak, nagyon nem örülnék az esőnek, főleg, hogy nem nagyon vagyunk eleresztve esőgumikkal, de ha véletlenül úgy alakul, hogy vizesek lesznek a szakaszok, akkor sem ijedünk meg. Jó lenne, ha megint olyan jó helyén tudnánk végezni a H csoportban."

Hadik András (Subaru Impreza N12, N4) : "A pályák jók, hármat mentünk mindenhol: majdnem olyanok, mint eddig voltak. Egy-két helyen máshol vannak a lassítók, talán ennyi. Nem nagyon szoktam itt szerencsés lenni: tavaly el sem tudtam indulni. Valahogy a rossz emlékekből több jut eszembe, mint jókból - remélem idén másképp lesz. Egerben szerencsénk is volt, de megpróbálunk valami hasonlót nyújtani, mint ott."

Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8) : A pályabejárás nem volt túl egyszerű, mert a tréningautóban rögtön az elején eltört egy kerékagycsapágy, és haza kellett mennünk - éppen, hogy le tudtuk ellenőrizni a tavalyi itinereket - elég sokat kellett pontosítani - Pistivel nem is értettük, eddig hogy találtunk el azok alapján...:) Bizakodó vagyok a hétvégével kapcsolatban. A versenyautó is rajtra kész, de úgy, hogy múlt vasárnap már egyszer kész lettünk, de a motor megadta magát: este 7-re jön a mérnök, és ma éjjel állítjuk ismét készre a kocsit. Már Egerben gyanús volt a négy és fél literes olaj-fogyasztás... De legalább már rendben lesz - remélem, úgy is marad."

Ifj. Érdi Tibor (Subaru Impreza S12 WRC, WRC): "Az egri futam sikerülhetett volna jobban is, és már tudjuk is, mi volt a hiba: lassú defektünk volt, amivel kétszer megforogtunk. Ha az nincs, sokkal jobban sikerülhetett volna a verseny. Miskolcon próbáljuk kiküszöbölni a csorbát. A teszten új beállítású hajtást szeretnénk kipróbálni, hogy jobb legyen a futóművünk, mert az Egerben nem volt tökéletes. A tavalyi fekete emlékeket nem ismételném meg, hiszen ott akkor felborultunk, de alapvetően szeretem a Miskolc környéki pályákat, bár a Hernádvécse elejét nem nagyon ismerem, mindenesetre nagyon tetszik. Szerintem jó verseny előtt állunk, jó csatákra számítok, és nem szabad majd hibáznunk, az biztos - ezen a szinten azt gondolom, hogy aki a maximum felett tud teljesíteni, az fog nyerni."

Kőváry Barna (Renault Clio R3, A7): "Nagyon tetszettek a pályák, nagyon jók, csak arra leszek kíváncsi, hogy mennyire lesznek murvásak, mennyire lesznek felhordásosak a verseny második felére - de alapvetően ezek a szakaszok ha valamihez, akkor pont a mi kis autónkhoz passzolhat is. Felkészültünk rendesen - mentünk a tréningen vagy 2000 kilométert - úgyhogy nem megyek feltartott kézzel Miskolcra, de a teszt sajnos elmaradt. Az Eger Rallye beállításait finomítottunk erre a futamra - most is igénybe vettük Bútor Robi tanácsait. Az előny nálunk van - most már csak meg kell tudnunk tartani."

Magyar Miki (Suzuki Swift, N2): "A szokásos miskolci pályák, amikre nagyon oda kell majd figyelnem, mert nagyon az ország másik végén lakom... Eddig nem is nagyon sikerültek jól, de most majd igyekszünk gyorsak lenni a kis autóval. Eger nagyon jól sikerült, most tippelni nem mernék, de igyekszünk célba érni, és dobogón lenni. A jó időnek jobban örülnék."

Ollé Sasa (Suzuki Swift S1600, S1600): "Alapvetően a miskolci szakaszokat szeretem - remélem, az idő is olyan jó lesz, mint Egerben volt. A hosszú gyors kifejezetten tetszik, remélem a kigumizást megtartják az összkerekes, nagyobb autók is: mire mi megyünk általában már nagyon murvásak, felhordásosak a szakaszok, és az nagyon balesetveszélyes... Egerben voltak lengyel versenyzők is a kategóriánkban, és a verseny végén nem értették: ha van aszfaltcsík, miért nem azon versenyzünk? De annak nagyon örülök, hogy ennyien vagyunk a kategóriában: tavaly már komolyan attól féltem, hogy idén már senki nem indul S1600-as autóval... Az esőnek nagyon nem örülnék, mert valahogy nem tudok esőben menni - nem tudom miért, de a szárazon sokkal jobban megy."

Szabó Laci (Lada VFTS, H9): "Nem indulunk Miskolcon... Sok minden szétment az autón Egerben, és nem akarjuk elkapkodni, mert az nem szül jó vért. Motor szétment még az egri verseny előtti napon, a váltó, a lengéscsillapító, szóval elég sok minden. De ott leszek a miskolci futamon, Boroznaki Tibi szervizeseként - versenypályán legközelebb csak Salgón megyünk."

Szijj Zsolt (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "A pályákkal nem nagyon vagyok megelégedve, mert egy kivételével mindegyik nagyon kátyús - kicsit defekt-veszélyesnek tartom őket. Kicsit ugyan segítség, hogy hasonlóak a tavalyiakhoz, de az úthibák miatt egészen új itinert kellett írnunk. Az autó elkészült, rendben van és nem akarok találgatásokba belemenni: a célba érés a cél."

Tobak Zoli (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "Nem indulunk Miskolcon, visszamondtuk a nevezésünket. Az egri borulás után nem gyógyult még meg a törésem, és bár az autó már tökéletes állapotban van, én nem kockáztatnék... Ha a félig rendbejött törésem szétcsúszik, már csak műtéttel lehet majd korrigálni, annyit meg nem ér szerintem ez a dolog. A csapat is megérti, és egyetért a döntéssel, így inkább a Salgóra koncentrálunk: ott már mindenképpen szeretnénk rajthoz állni."

Rallye2

Harsányi Zsolt (A7, Renault Clio RS): "Elvileg már mentem ezeken a pályákon, mindegyiket, úgyhogy nem lesznek teljesen idegenek. Eddig a miskolci futamokon sikerült mindig jó eredményeket elérni, remélem, idén sem szakad meg ez a sorozat. Tegnap megadta magát a computerünk, úgyhogy éjjel orvosolnunk kellett, de sikerült és ez a lényeg. Már csak lemossuk, trélerre állunk vele, és jöhet a verseny - még eső is jöhet, mert szeretem azt is. Egerben szerencsénk is volt, hiszen a kizárások miatt lettünk elsők, de a cél most sem más: dobogón végezni."

Monostori Ákos (N2, Honda Civic): "Örülnék, ha esne az eső a versenyen, mert egy kicsit gyorsak ezek a szakaszok - inkább a technikásabb, lassabb gyorsaságikat szeretem. Ha napos lesz, és gyors természetesen az sem lesz baj... Suzukival mentem három éve, akkor végigértünk, és tavaly, mikor Hondával indultunk, akkor becsúsztunk Kánón - de az idén nem lesz, úgyhogy remélem, megússzuk a kalandokat. Eger után szerencsére nem volt probléma az autóval, csak apróbb felkészítéseket végeztünk, de már rajtra készen állunk. Az első futamon abszolút ötödikek lettünk - mondjuk a kizárások miatt is -, de elég erős a mezőny, úgyhogy ha az első tízbe beférünk, akkor már elégedett leszek a hétvége után."

Órai Balázs (A6, Suzuki Swift GTi): "Tavaly itt egy gyorsot tudtunk menni: óriásit estünk... Örülhetünk, hogy nem lett bajunk, mert az autó az kuka lett...  Úgyhogy én egy kicsit be vagyok tojva. Pont ugyanaz lesz a verseny, és mivel a mai napig nem nagyon tudom, hogy mi okozta az esésünket, ezért biztos, hogy nem nagyon fogom esztelenül tolni neki, de az első ötben szeretnék végezni. Az első gyorstól tartok kicsit, de a többi rendben lesz - főleg, ha esik. Esőben valahogy mindig jobban tudunk végezni."

Váradi "Mercis" Gyuri (Mercedes 124 CE, F2): "Az eddigi miskolci futamokat műszaki hibák miatt mindig fel kellett adnunk. Egyszer váltó-, egyszer diffi miatt álltunk ki: most igyekszünk megtenni mindent, hogy ez ne forduljon elő. Egerben karcmentesen értünk célba a második helyen: most is jó lenne valami hasonló eredmény. Még mindig baj, hogy az F2 nincs meg, és a turbós, összkerekesekhez mérnek - kicsit nehéz, de elvagyunk. És nagyon szeretném, ha az eső elkerülné Miskolcot és környékét - köszi! :)

 

Ez a hír most jelenik meg 4466. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k