Miskolc előtt mondták
interjúk a versenyzőkkel
2008-04-30
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765698925
Napi oldal:
7873
Jelenleg:
889
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Jön a ballagás, a majális és persze a 15. Szemerey Transport - Miskolc Rally az Akácmézes Kupáért. A tréning után hívtuk a versenyzőket, az abszolútban elöl állókat és a kategóriát vezetőket (akiket elértünk...)
Íme a válaszok, ábécé sorrendben:

Asi (Mitsubishi Lancer Evo IX, N4):
"A tréningen túlvagyunk, a pályák jók, mondhatjuk, hogy a szokásosak. Egy kicsit talán most túl lesznek terhelve, hogy az első-másodosztály és a historic mezőnye is végigmegy majd rajta, ráadásul oda-vissza, de majd meglátjuk, hogy jelent-e ez majd hátrányt. A kocsit teszteltük, jónak tűnik, remélem a versenyen is hibátlanul fog majd működni. Nincs nagy rutinom az esőben autózásban, nem volt sokszor lehetőségem ilyen körülmények között versenyezni, de kell a tapasztalat, nem fog zavarni, ha netán esne a hétvégén."

Bakó László (Citroen Saxo VTS, N2):
"Egyben vagyunk, rendben minden, már csak fel kell állnunk a trélerre és el kell indulnunk. A tréning elég unalmas volt a végére ezzel, hogy nem lehetett visszafelé menni és elég nagy köröket kellett tennünk. De sikerült végigmennünk háromszor minden pályán, az pedig elég szokott lenni. A Miskolc Rally pályáit nagyon szeretem, amíg mentünk rajta az elmúlt években, mindig jó eredményeink voltak, de azért remélem, idén célba is érünk. Egerben új váltóval mentünk, azt most revízióztattuk, és az első futóművet kellett beállítanunk, de már mindennel készen állunk a hétvégi versenyre."

Benik Balázs (Ford Focus WRC):
"A kezem már gyönyörű, sőt olyan szép, hogy kiállításra kéne mennem vele… :) Nem, komolyan, még kicsit piros, kicsit be van dagadva, de nem okoz majd problémát. Volt már egy kisebb műtétem az egri verseny után egy héttel, de a plasztikai beavatkozás egyelőre elmaradt - miattam, mert nem akartam veszélyeztetni a Miskolc Rally-t. A kocsival egyébként még nem teszteltünk, ma fogunk - kicsit többet is, mint szoktam, mert az Eger előtt elmaradt, és jó volna most egy kicsit jobban felkészülni. Nyertünk már Miskolc Rally-t, kétszer is, de sok kocsit is törtem itt már össze. Szeretem ezeket a klasszikus ralipályákat, és törekedni szeretnék a legjobb eredményre."

Bessenyey Zoltán (Opel Astra GTC CDTI, N3):
"Tegnap kaptunk engedélyt tréningezni - szerencse a szerencsétlenségben, hogy ismerem a pályákat, majdnem mindegyiken, minden irányban mentem már, talán egy van, amin még errefelé ismeretlen, de hála Istennek Gyuri itt ül mellettem, akinek az elmúlt 17 alapján azt gondolom, hogy minden fa szembeköszön…:)
A felkészülésünk itt tart. A Hadik Team pedig készíti az autót, amiben nagy kár keletkezett a múlt hét végi Rozsnyó Rali-n: tönkrement a váltó. Még nem vagyok tisztában azzal, hogy milyen váltóval megyünk majd, de nagyon valószínű, hogy sima utcaival, mert nem lesz meg a versenyváltó ennyi idő alatt. Ez természetesen némi hátrányt fog jelenteni, de szerintem egy olyan bajnokságban, ahol nincsen mínuszolás, ott mindenféleképpen célba kell érni, és pontot kell szerezni, ez a lényeg. Szeretek itt versenyezni, és nagyon jók a pályák, de ez a Kányi elág szerintem egy nagyon-nagyon gyors pálya, és nem teljesen értem, miért van szükség erre Magyarországon, mert ez szerintem inkább vadászpilótáknak való szakasz… De itt kell menni, mert a többiek is itt fognak. Ezeket az óriási köröket a tréningen teljesen feleslegesnek tartom, hisz a közlekedés szabályait be kell tartani, így nem nagyon lehetne probléma, olyan szempontból nem baj, hogy ez a három tréning megfelel a nemzetközi szokásoknak és elvárásoknak is. A víztől nem félek, hiszen a gyorsasági szakágban gyakran mentünk vízen, de talán most az utcai váltóval jobban örülnék egy száraz versenynek. "

Borsi Gergő (Subaru Impreza WRC):
"Túl vagyunk egy nagyon komoly tréningen, ahol nagyon sok kilométert tettünk meg, mert elég szűkre szabták az időt és elég nagy köröket kellett mennünk. Csütörtökön fogunk tesztelni az autóval, akkor jön az angol mérnök is hozzá, úgyhogy nagyon nagy reményekkel vágunk a versenybe. Az autó műszakilag teljesen rendben van, most csak azokat a beállításokat kell megtalálnunk, amiket nem találhattunk meg Egerben, mert elég hamar kiestünk. A miskolci pályák elég gyorsak, lobogósak, én pedig nagyon szeretem az ilyen típusú szakaszokat."

Gerencsér Tibor (Ford Escort RS Cosworth, H10):
"A tréning jó volt, de kicsit hosszú. Furcsa volt, hogy a traktor, meg Józsi bácsi jöhetett szembe, nekünk meg hetvenvalahány kilométer kellett menjünk… De elvagyok a Miskolc Rally pályáival, jó gyorsok ezek. Szeretek szárazon menni, de van, amikor vízen jobban megy. Az egri versenyen eléggé elmelegedett a fék, most kapott egy nagyobbat, egy A-sat, tegnap tettem bele. Kicsit kipróbálom itt a környéken, aztán jöhet a verseny."

Herczig Norbi (Subaru Impreza WRC):
"Jól állunk, és azt hiszem, sikerült teljesen belaknunk a környéket: azt hiszem, úgy 1500 kilométert kocsiztunk a tréning alatt - ennyit talán még sosem sikerült. Nem volt rossz az elgondolás, hogy egy irányba lehetett csak menni, de a körök óriásiak voltak. Szeretnénk most egy picit gyorsabbak lenni, mint Egerben voltunk, bár ott is voltak már jó részidők. Ma 18:30-kor lesz a közönségtalálkozónk, arra is nagyon készülünk, leginkább sok-sok ajándékkal. De a tesztünk is ma lesz, és a kazincbarcikai általános iskola is meghívott minket, úgyhogy elég sűrű és tartalmas nap lesz a szerda. Nincs bajom az esővel, de talán jobban örülnék, ha most elmaradna… Alapvetően szeretem az itteni gyorsokat, életem első kategóriagyőzelmét is itt értem el, még 1998-ban, jó lenne most is valami hasonlót produkálni. Bár a teljességhez az is hozzátartozik, hogy volt, amikor két falut is elvágtunk a külvilágtól, mert kivittünk egy telefonpóznát… De nagyon jó pályák vannak itt. Most van egy határ menti gyors, ez a Szemere-Kányi elág, ami kifejezetten belopta magát a szívember - bár az autónak nem feltétlenül a legideálisabb, nekünk viszont nagyon fekszik"

Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer Evo VI., A8):
"Tréning megvolt, minden rendben volt. Nagy köröket írtunk, így nem is sikerült annyiszor bejárni, ahányszor terveztük, de végülis mentünk mindegyiken, felírtuk, reméljük elég lesz. És azt tegyük hozzá, hogy nem újak a pályák, többször versenyeztünk már rajta, biztos rendben lesz minden. Mi legalábbis optimisták vagyunk, és húzósan, de nem túl gyorsan fogunk menni: ugyanaz a taktika, mint Egerben. A kocsiba készen lett a motor, tegnap programoztuk, úgyhogy elméletileg a kép összeállt. Kicsit mentem vele, de tényleg csak a programozás kedvéért. Tesztelni nem igazán tudtam, mert ahol eddig tettem, annak a gazdája lesorompózta előlem, úgyhogy ez most elmaradt…:) Egerben igazából nem volt túl erős a kocsink, mert ugye eléggé odavolt a motor, ami a végére szét is ment. Most ugyan benne van az új, de ez még nagyon nyers, úgyhogy nem hiszem, hogy annyira erős lesz, de bízom benne, hogy Szombathelyre kiforrja magát."

Juhász Csaba (Honda Civic VTI, A6):
"Tréning megvolt, de szerintem ma este még gyakorlatozunk az autóval: még szerelnünk kell. A sebességváltónkat kell helyreraknunk, mert már Eger Rallye előtt is rakoncátlankodott, és addigra nem sikerült teljesen megoldani, mert nem jöttek meg az alkatrészek. Igazából még most sem, úgyhogy foltozgatás lesz, de bizakodó vagyok, mert a remény hal meg utoljára. A pályákon már tíz éve megyünk, de még mindig nagyon tetszenek. Nem nagyon költenek az utakra, ez látszik, de egyébként máshol sem nagyon, úgyhogy átlagosnak mondanám. Nagyon szeretem a környéket, mert nagyon lelkesek a nézők: például, ha árokba csúszik az ember, két pillanat alatt visszateszik. A prológot is nagyon kedvelem, szóval a miskolci versenyek már régóta a kedvenceim közé tartoznak. Jó lenne, ha most esne az eső: valahogy jobban fekszenek a csúszós pályák."

Kakuszi Csaba (Renault Clio S1600):
"Megvolt a tréning. Nagyon hosszú volt, de a balesetek elkerülése szempontjából ez nagyon jó ötlet volt: alig találkoztunk versenyzőkkel, annyira szét volt szóródva a mezőny. Hármakat tudtunk menni, aminél azért többet szoktunk, de talán nem akkora baj, hisz ismerjük már a pályákat. A teszten is túlestünk tegnap: egy picit sikerült állítanunk a futóművön. Egerben pedig már megvolt az eső, jó lenne most szárazon versenyezni."

Matics Misi (Mitsubishi Lancer Evo IX., N4):
"A hosszú tréning nekünk is megvolt, de volt, ahol csak kettőt tudtunk menni. Nem, mintha nem ismernénk őket, de az útminőség miatt talán jobb lett volna kicsit többet. Most éppen itthon szereljük a vasakat. Az én autóm ugyan rajtra kész, de Rongits Attiláét is mi szervizeljük, és azzal kellett még dolgozni, mert hengerfejes volt. Tesztelni nem tudtam, csak amíg beállítottuk a futóművet, ennek ellenére nyugodtabban állok a versenynek, mint az egrinek. Ott még azért csak új volt az autó, most már valamennyit sikerült már hozzászoknom. Miskolchoz jó emlékek fűznek, bízom benne, hogy ez idén sem lesz másképp. Az útminőség miatt kicsit aggódom, mert nagyon sok a kátyú."

Németh László (Lada 2107, H9):
"Igazából, ezeken a pályákon már versenyeztem, az egyik irányban mindenképpen. A kánói gyors még új számomra, bár nézőként voltam már ott. Nagyon tetszik, nagyon technikás. Imola után van egy emelkedő, ott egy kicsit hátrányban leszünk a kategóriatársakhoz, a VFTS-ekhez képest. A bódvalenkei szakasz pedig elég távol áll tőlünk, sok benne a hosszú egyenes, ahol az erősebb autóktól kapni fogunk. Az esővel kicsit hadilábon állunk, mert elég szűkös a költségvetésünk, és nincs nagyon megfelelő gumink. Slick-jeink vannak, így ha esni fog, maximum megvágatjuk."

Tárnok Tamás (Renault Megane Maxi, A7):
"Két napot tréningeztünk, és mivel ismertek a pályák, túl sok meglepetésre nem számítunk. Szeretem egyébként ezeket a gyorsokat, de évről-évre egyre rosszabb a minőségük, és ez kicsit negatívabbá teszi számomra. Most még mindig nem az új motorral fogunk menni, mert most érkezett csak meg, de a régivel sem lesz gond, a héten már kétszer is ki tudtuk próbálni. Az autónak a száraz pálya jobban fekszik, de nem fogunk sírva fakadni, ha elered az eső…:)"

Turán Frici (Peugeot 307 WRC):
"A tréning nem volt a legjobb, mert fizikálisan nem igazán voltam a toppon: elkaptam valami gyomorvírust. Ez kicsit megnehezítette, de azért azt gondolom, hogy jó munkát végeztünk, jól sikerültek az itinereink. Az autóról, mivel béreljünk, ezért nem sokat tudok, azt tudom, hogy ma érkezik, és remélem, hogy olyan jó lesz, mint Egerben volt. Ma fogunk egyébként tesztelni is vele, van egy 30-40 kilométeres tesztre lehetőségünk, és bízom benne, hogy az egri beállításokon még egy picit tudunk finomítani, hogy megtaláljuk az ideálisakat. Mint mindenki, mi is nagyon várjuk a prológot, mert az mindig nagyon jó show. Egyrészt meg tudjuk nézni a többieket, másrészt azt gondolom, hogy Miskolc tényleg az egyik fellegvára a ralinak, és nagyon jó érzés azelőtt a fanatikus közönség előtt menni."

Turi Tamás (Toyota Corolla WRC):
"Minden rendben van, a kétnapos tréninget mi is kihasználtuk. Miskolcon Toyota Corolla WRC-vel megyünk, amibe kellett egy computer meg valami turbószelep, de a versenyre rendben lesz az is. Ha vizes lesz a pálya, nagyobbak lesznek az esélyeink, ott kicsit talán gyorsabbak tudunk lenni, persze azzal együtt, hogy benne lesz, hogy mi is eshetünk egy nagyot. De alapvetően tetszenek a pályák, ezer éve megyünk rajta, annyi, hogy most oda-vissza lesz. Ezekkel a kihordásokkal nem tudom, mi lesz, de talán eltakarítják másnapra. "

Vizin Laci bácsi (Subaru Impreza S8 WRC):
"Rengeteget autóztunk a hétvégén a tréningen, és megállapítottuk, hogy az útminőség nagyon-nagyon leromlott az utóbbi években. Arra kell készülnünk, hogy defektveszélyes verseny lesz, bár sokat javít a helyzeten, hogy a kanyarok ki lesznek gumizva, így talán nem lesz annyira felhordásos a pálya. Jó lenne az is, ha nem esne, éppen elég volt Egerben. Ott nem volt műszaki problémánk, az autó nagyon jó, most is csak a szokásos átvizsgáláson esett át. Tegnapelőtt mentem az autóval pár kilométert, de több nem lesz."

Zambelly György (Mitsubishi Lancer Evo VI., A8):
"Nem indulunk sajnos Miskolcon, mert az anyagiak így döntöttek. Ezt a versenyt nem szeretjük túlzottan, meg igaz, hogy Szombathely szép helyen van, de az meg nem nagyon megy nekünk, így lehet, hogy még azt is kihagyjuk. De jövünk még, sőt Ózdon, a Rali-Túra versenyen is voltunk az új autóval. De mivel nem a kupa a legfontosabb számunkra, hanem, hogy jól érezzük magunkat, így annyira nem fáj, hogy ki kell hagynunk."

RALLYE2

Csizmeg Ricsi (Renault Clio Sport, A7):
"Az autó már a helyszínen van, felkészítve, és ki is próbáltuk. Új lengéscsillapítókkal próbálkoztunk, meg a guminyomást állítgattuk, úgyhogy bízom benne, hogy minden jól fog működni. Bár úgy vettem észre, hogy a miskolci pályákra nehéz lesz ideális beállítást találni, mert vannak nagyon lobogós, jó minőségű aszfaltrészek, és elég rosszak is - igyekeztünk a középútra választani. Már nagyon várom már a versenyt, és igazából mindegy, hogy esik, vagy süt a nap, egy a lényeg: csak egyféle legyen. Nincs annál rosszabb, mint amikor gondolkodni kell, hogy vajon mi legyen, hova mi a jó. Utoljára 2005-ben mentem Miskolc Rallye-n másodosztályban, akkor egy abszolút második helyet sikerült elérni - ha ez most is így lenne, nagyon boldog lennék."

Hevesi István (Honda Civic Vti, A6):
"Hú, nagyon tetszenek a pályák! A kánóinak elég rossz a minősége, ennek ellenére az a rész tetszik a legjobban. Szemerén már mentem 2006-ban, a többi egyelőre ismeretlen, de nagyon szeretek itt versenyezni. Most úgy vagyok, hogy eleinte mindig vadi újak a pályák, de előbb-utóbb csak elfogynak, és megismerjük mindet…:) A kocsin nem kellett sok dolgot csinálnunk, a kipufogónk szerencsére csak szétcsúszott, azt megoldottuk egy csavarral. De kiment a kartertömítésünk, és ömlött az olaj a kipufogóra, ezért füstöltünk Egerben végig. Úgyhogy ezt kellett csak cserélnünk, de most már rajtra készek vagyunk. Imádok esőben menni, de a száraz pályát is szeretem, úgyhogy nem nagyon tudom eldönteni, melyiknek drukkoljak."

Kádár Attila (Seat Ibiza Cupra, N3):
"A tréningen túl vagyunk, a pályák nagyon tetszenek, mert nagy kihívást jelentenek nekünk. Sok olyan elvállalós rész van, ahol most még nem nagyon tudjuk eldönteni, hogy az első osztály elhaladása után mi fog ránk maradni, de ez főleg a mi tapasztalatlanságunkból adódik. A legnagyobb kérdés nekünk is, hogy milyen időjárási körülmények között megyünk majd. Alapvetően szeretem az esőt, és a csúszós utakat, viszont annak nem örülnék, ha a pálya egyik részén eső lenne, a másikon pedig teljesen száraz."

Schweitzer Dániel (BMW M3, F2):
"A pályák jók, a minőségük is elment, bár én még nem mentem igazán ezeken a gyorsokon, így nem nagyon tudom összehasonlítani, hogy romlott-e vagy sem. Egerben nagyon szívtunk a vízen, most nagyon jó lenne, ha száraz hétvégénk lenne. Reméljük végigérünk, és minél jobban megyünk majd."

Menyhárt Gábor (Skoda Felicia, A5):
"A kocsit átnéztük és hál'Istennek minden rendben van vele. A pályák tetszenek, csak az etapok kicsit hosszúak, az nem tetszik egyedül. Két éve mentünk az egyik pályán, a szemerein, még Favorittal - ez az egyetlen, ami kicsit is ismerős volt. A múltkori jó eredményt nem tudom, meg tudjuk-e tartani, ez nagyban függ az időjárástól. Ha esik, akkor van esélyünk, mert esőben kicsit eltűnnek a lóerő különbségek, ha jó idő lesz, akkor meg majd meglátjuk."

Kondor Lajos (Peugeot 106, N2):
"Nagyon tetszenek a pályák egyelőre. Az autóhoz sajnos nem jött meg az alkatrész, amit rendeltünk, úgyhogy most még úgy van, ahogy Eger után hagytuk. Igazán a fő problémánk az, hogy leszerveztük a trélerünket, a szervizünket, majd tegnap szóltak, hogy elhagyták a hátsó rendszámot, nem tudnak vele mit kezdeni, ma egész nap próbarendszám után kutattunk, de nem sikerült olyat intézni, ami lehozná az autót, úgyhogy most megyek még vissza Pestre a kocsiért, és lábon hozom a versenyre. Kalandosan indul, és ezek után most már csak két lehetőség van: vagy megnyerjük, vagy kiesünk. De már annak is örülök, hogy itt vagyunk a versenyen.:)"

HISTORIC

Hajtós Péter (Wartburg 353):
"A gyorsok közül egyedül a Bódvalenke-Viszló nem tetszik, mert szerintem nem a mi autónknak való, részben a minősége miatt. De mentem már ezeken, és jó emlékeim vannak Miskolcról. Az eső jobb lenne a kocsinak, de én jobban szeretek szárazon versenyezni - majd meglátjuk, mit kapunk."

Kövesdán András (Porsche 911 SC):
"Nagyon jók a pályák a Porsche-nak, még a minőség is ideális. Miskolcon egyébként most megyek először. Két hete voltam egy EB futamon Csehországban, és ott tizenkét, ezekhez képest kétszer keskenyebb, és háromszor olyan dobálós szakaszok voltak, sárral és vízzel kevert fűrészporral, murvával - úgyhogy ezek a mostani gyorsok most olyanok, mintha a Hungaroringen mennénk. Nagyon szeretnénk nyerni, mert Csehországban abszolút másodikak tudtunk lenni, és sikerült pár Ford Escort RS-t elpáholnunk, remélem, ez most sem lesz másképp."

Tóth István (Skoda 120 S):
"Megvolt a tréning, de nem nagyon tetszett. Ilyen versenyt rendezni nagyon jó dolog, de a tréninget is meg kéne szervezni, mert ez egy akkora ballépés volt, hogy egyszerűen érthetetlen számomra, hogy miért kellett ennyit autóznunk. Mi 1400 kilométert kocsiztunk. De pályák nagyon jók, a klasszikus gyorsok, nagyon szeretem őket. Esős versenyt nem szeretnék, mert, hogy úgy mondjam, félek, mert eddig nem sokat estem, de azt mindet esőben. Most pedig már nem szeretnék kockáztatni - és talán mindenkinek jobb a száraz verseny."

Wirtmann Ferenc (Ford Escort RS):
"A tréning jó volt, minden pályán mentünk kettőt, és az egyik gyorson két defektet is kaptunk - úgyhogy úgy döntöttem, többet nem megyünk, és a versenyen majd lassítok..:) Nem az útminőség miatt, inkább csak szerencsétlenek voltunk. Nagyon gyorsak ezek a szakaszok, az erős autóknak biztos, hogy nagyobb esélyük van. Jártam ezeken a pályákon már negyven éve, de már nem nagyon emlékszem rájuk…:) Nem, tavalyelőtt mentem már rajtuk, de a Kányi elágot nem szeretem, mert nagyon dobálós, és az autót nagyon megviseli, a többi gyorssal elvagyok. Száraz időnek drukkolok, mert az Escorton csak olyan gumiméret engedélyezett, ami nem létezik esőgumiban, úgyhogy bajban lennénk, ha esne…"

Zsembery Barna (Renault R 12 Gordini):
"Minden rendben volt a tréningen, nagyon tetszenek a pályák. Karcosak lesznek, igazi bátorságpróbás szakaszok. Pont ezért talán jobb lenne, ha nem esne, és szárazon versenyezhetnénk. Szűkek az utak, és nagyon nehéz korrigálni - és ha valaki csúszik, az rögtön Szlovákiában van. Csak útlevéllel lehet esni..:) A minőségük pedig szerintem még bőven belefér a raliba, nincs velük gond. "

Ez a hír most jelenik meg 7735. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k