KEVIÉP Rallycross Fesztivál - 2021.szeptember 25-26. RabócsiRing
Miskolc előtt mondták
Megkérdeztünk pár versenyzőt a 18.HELL Miskolc Rally előtt
2011-04-29
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
576598127
Napi oldal:
66353
Jelenleg:
604
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a 7. futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
566
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
489
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
414
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
405
5. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
357
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
346
7. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
337
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
318
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 9. futam,
az Acropolis Rally után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
180
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
136
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
130
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
129
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
106
6. T. Katsuma Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
44
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
43
teljes táblázat
European Rally Championship
a 4. futam,
a Barum Rally után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
97
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
78
3. E. Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
76
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
67
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
39
8. G. Basso
SKODA Fabia R5 Evo
39
9. Jan Kopecky
SKODA Fabia R5 Evo
39
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a 3.futam, Lohéac után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
85
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
75
3. Szabó Krisztián
Hyundai i20
58
4. J.Kristoffersson
Audi S1
57
5. Kevin Abbring
Renault Megane RS
55
6. N. Grönholm
Hyundai i20
51
7. Enzo Ide
Audi S1
37
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
31
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
25
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
164
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
155
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
134
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
131
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
7. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
65
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
55
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat

Miskolc_elott_mondtak_1

Bútor Róbert: „Egyelőre minden rendben van, tegnap teszteltük az autót, 40 km-t mentünk vele és úgy gondolom, hogy sikerült jól beállítani. Egy új fejlesztésű futóművel hozták az autót és ez az elején okozott kisebb nehézségeket, mert az egrihez képest másként viselkedik a kocsi és ezt 30-40 km alatt nagyon nehéz magyar viszonyokra formálni, de ennek ellenére azt gondolom, hogy a végére egészen jó lett és bízom benne, hogy ugyanolyan jól fogom érezni magam benne, mint Eger Rallye-n!
Hogy milyen lesz az egyes rajtszám? Nem tudom még! :-) Egyelőre még csak a matricát láttam, hogy „1”, úgyhogy még csak gondolom, hogy nagyon jó érzés! Mindenkinek az a vágya, hogy 1-es rajtszámmal menjen, és én is erre vágytam sokáig. Nyomasztani nem nyomaszt egyáltalán, inkább pozitív élményként élem meg. Bízom benne, hogy kőkeményen tudunk kezdeni és hibamentesen szeretnénk végig menni. Nem mondom, hogy az egyetlen cél a győzelem, mert nem így van! Fő az, hogy az első háromban végezzünk és gyűjtsük a pontokat, mert azt gondolom, hogy a bajnokság vége a lényeg, nem csak egy verseny!”

Hideg Krisztián: „Nem úgy sikerült a felkészülés, mint ahogyan azt elterveztük és szerettük volna, ugyanis most én betegedtem meg, és ez hátráltatott minket. Ettől függetlenül nagy csatára számítunk és nagyon bízunk benne, hogy esni fog az eső, és majd a vizes pályák nekünk kedveznek!”

Lévai Ferenc: „A pályák jók, bár egy-két helyen beledobhattak volna egy talicska aszfaltot, mert van pár óriáskátyú. Ezeket leszámítva alapvetően jó minőségűek a pályák, jó kis ismerős zempléni szakaszok. A felkészülésünk úgy sikerült, mint mindig, nincs semmi probléma. Ma még kimegyünk az erdőbényei és fonyi gyorsra, de egyébként minden rendben van! Mindenképp a száraz-napos időjárásban bízunk, ha meg jön a zápor-zivatar, akkor így jártunk! :-) Az esetek nagy részében úgysem lehet rákészülni az időjárásra, meg a hirtelen változásaira, majd meglátjuk, hogy mennyire fog nekünk kedvezni!”

Krózser Menya: „Úgy gondolom, hogy sikerült felkészülnünk erre a versenyre. Egészen más verseny lesz ez, mint az Eger Rallye volt, így kíváncsi vagyok és nyilvánvalóan megint úgy állunk hozzá, hogy nyerni akarunk nagyon! Teszteltünk egy kicsit az autóval, szerintem fejlődtünk is, és nyilván több kilométer van már bennünk, mint az előző, első futamunkon, itt már gyorsabbnak kell lennünk! Örülnék, ha még száraz lenne ez a verseny! A prológ egy nagyon jó dolog szerintem, egy jó kis buli, mert rengeteg néző szokott lenni, összehozza a nézőket, versenyzőket, de versenyzői szempontból én mindig úgy érzem, hogy túl kell lenni rajta és ennyi.”

Herczig Norbi: „Készen vagyunk, megcsináltuk a pályabejárást és teljesen új beállítással próbálunk nekiszállni ennek a versenynek, mert mint kiderült, Egerben rosszabb utakra állítottuk az autót és ez nem volt jó. Most változtattunk a beállításokon és pluszban még megkaptuk a legújabb fejlesztésű lengéscsillapítókat is. Támadhatunk! Most már a kocsin nem fog múlni, úgyhogy most már mi jövünk… mármint Kálmi és én! :-)”

Schuck János: „Csináltunk egy közös tesztet Herczig Norbival, ami nagyon hasznos volt, sikerült jó beállításokat találnunk, illetve amiatt is előnyös volt, hogy újra visszarázódtunk a versenyautóba, hiszen Eger Rallye óta nem ültünk benne, fel kellett venni újra a ritmust. Ma még egyszer megpróbálunk átszaladni a pályákon, hiszen nem tudtunk túl sokat menni rajtuk a nagy távolságok miatt, de próbáltunk nagyon pontos itinert írni. A pályák nekünk tetszenek, sokkal jobban, mint az egriek, reméljük, hogy jól sikerül majd menni rajtuk! Nem számítunk esőre, szerintünk nem lesz! Úgy néz ki, hogy az autó is rendben van, a fiúk még egy-két dolgot megcsinálnak rajta, de a prológig készen lesz minden.

Kazár Miklós: „Felkészüléssel ugyanúgy állunk, mint Eger Rallye előtt: tökéletesen sikerült. Minden rendben van, már leszoktam a 8 órás alvásról is, így a kevés alvás is jól megy már nekem. Nagyon jók a pályák, jó minőségűek! Színvonalas volt a gépátvétel, nagyon sokan voltak már kinn azon is, a prológ pedig szerintem Magyarország legjobb prológja! Nagyon nagy erőt ad a versenyzőknek, hogy ennyi szurkoló kíséri figyelemmel a futamot, hiszen ezért csinálják ezt az egészet. Köszönjük nekik! Próbálunk a prológon is gyorsan menni és nem csak a versenyen! Köszönjük Nándinak, Zsoltinak a navigálást, valamint annak a rengeteg embernek, akik bármit is tettek érte, hogy mi itt lehetünk ezen a versenyen! Köszönjük a partnereinknek, a csapatnak, mert ez azért csapatérdem! :-)”

Bujdos Miklós: „A pályák vegyesek, ugyanúgy, mint Eger Rallye-n is, itt is vannak dzsuvás részek, amelyek lehetnének persze jobbak is, de majd megoldjuk! Most próbálunk megtalálni valami jó beállítást, koncentrálunk nagyon a prológra! Nem, idén semmi látványos elemmel nem készülünk! :-) Nem mondom, hogy vészvillogóval, de óvatosan végigcsorgunk a prológon. Hosszú lesz a holnap, megpróbálunk pihenni és időben lefeküdni. Szeretnénk, ha szép időnk lenne holnap is, ha nem is verőfényes napsütést remélünk, de szeretnénk, ha az eső elkerülne minket.”

Spici – Szőke Tamás: „Azt gondolom, hogy alaposan felkészültünk, úgy, mint Egerben is. Reméljük, hogy a technika most már nem fog közbeszólni. Sajnos továbbra sem érkezett meg a teljes R4-es kit, csak az alapdolgok jöttek meg, így az autónk továbbra is súlyos, több mint 1480 kg, ami azt jelenti, hogy kb. 180 kilóval vagyunk nehezebbek a többieknél egyelőre. A teszten is akadt egy kisebb problémánk, de szerencsére azt korrigálni tudtuk. A pályákat ismerjük… jobban mondva én nem ismerem, de Spici már nagyon sokat ment ezeken.
Nehéz bármit is mondani arról, hogy mi lesz a futamon, hiszen reálisan kell látni a dolgokat! Azt gondolom, hogy mi, itt – ezen a futamon – még nem tudunk beférni a legjobbak közé, de menni kell egy jót, szokni kell az autót. Ha meglesz az R4-es kit, akkor ez az autó nagyon-nagyon jó lesz! A csapat nagyon sokat dolgozik, a szerelők éjjel-nappal rakják össze a technikát, a motiváció megvan bennünk is, csak meg kell várnunk ezt az R4-es dolgot, hiszen ez az autó erre épült rá. Bízunk benne, hogy meg fog jönni, de nem merek már mit mondani, hogy a bükfürdői futamra megérkezik-e, mert a japán katasztrófa és helyzet miatt ez elég problémás.”

Pryma Zoltán: „Épp most jöttünk le a fonyi gyorsaságiról… a vége nagyon dobálós, így majd oda kell figyelnünk emiatt a beállításokra. Minden jó, mindennel meg vagyunk elégedve. Kemény nap lesz a holnapi, hajnaltól késő estig menni kell, de ez is egy kihívás, amit teljesíteni szeretnénk! Időjárás? Jó lenne, ha ettől egy picit borúsabb lenne, mint ami most van, de azért esni ne essen! Ez a tűző napsütés az erdős részeken zavaró nagyon, amikor a fák között be-bevillan és nem látunk semmit. Főképp reggel zavaró, amikor még alacsonyan fekszik a nap, kiérünk egy tisztább részre, és teljesen elvakít a napsütés. Egy kicsit felhősebb, de kellemes időjárás jó lenne!”

Pethő István: „Éppen a fiam ballagásáról jövök, most megyek Miskolcra. Nagyon vártuk már ezt a futamot, hamarosan én is odaérek! :-) Szeretnénk egy jót versenyezni, a pályákat bejártuk, szerintem elegendő alkalommal mentünk át rajtuk. Az autót is sikerült maximálisan felkészíteni, így ezen biztos nem fog múlni. Mi meg megyünk, támadunk, szeretnénk a dobogóra felállni!”

Ez a hír most jelenik meg 4548. alkalommal
címkék: Miskolc
Share |
2011.04.28-30.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
18. HELL Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0607 08 09101112
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
2728 29 30 01 0203
04 05 06 07080910
2021.09.16-18.

részletes infóink

2021.09.24-27.

részletes infóink

2021.09.25.

részletes infóink

2021.09.25-26.

részletes infóink

2021.10.16-17.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k