h i r d e t é s
Összes oldal:
711662589
Napi oldal:
62185
Jelenleg:
5252
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
418 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
392 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
374 |
4. |
Tóth Richárd |
|
342 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
339 |
6. |
Gách Bence |
|
336 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
318 |
8. |
Petrovszki Máté |
|
318 |
9. |
Kozsuk Péter |
|
304 |
1. |
Thierry Neuville |
|
145 |
2. |
Ott Tanak |
|
137 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
117 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
101 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
65 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Az MML folytatja a Mitsubishi Lancer Evo X fejlesztését.
Ugyan már nincs sok hátra a 2010-es bajnoki évadok megkezdéséig, de az MML a napokban is dolgozik az N csoportos Mitsubishi Lancer Evo X-n. A fejlesztések két fő eleme a motor teljesítményének növelése és a súlycsökkentés. Ezeknek a tulajdonságoknak a javításával az autó valóban versenyképes lehet.
A 2009-ben Talsiban, a kétszeres brit bajnok Guy Wilks vezetésével bemutatkozó autónál egyértelmű volt, hogy súlyproblémákkal küzd. Ezen a téren jelentős előrelépéseket tettek már a mérnökök.
A legfőbb terület, ahol súlycsökkentést tudtak elérni az maga a karosszéria és az autó alváza. Azon túl, hogy az autónak könnyebbnek kell lennie, megfelelő merevséggel is kell bírnia, hisz ez feltétlenül szükséges a megbízhatósághoz. A mérnökök a vékonyítottak az alsó lemezeken - a sajtóanyag szerint sűrű kefével -, valamint hasonló ápolást kapott az olajteknő és a tank alsó védőlemeze. Ezáltal 30 kilogrammal sikerült könnyebbé tenni a Mitsubishi Lancer Evo X-et.
A motor fejlesztésénél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az alsó tartományokban is kellő erő álljon a pilóta rendelkezésére, valamint az új szabályok szerinti a turbószűkítő méretének növelése is jót tett a teljesítménynek.
Papíron ezek nem nagy különbségek, de az MML Sport vezetője, John Easton szerint a versenypályán minden kiderül. 'A HKS-el közösen fejlesztett motort már teszteltük és teljesítménymérő padon mért eredmények biztatóak. Bízom benne, hogy képesek leszünk még plusz 25 lóerőt kihozni a motorból. Ha befejeztük ezeket a munkákat, meglepődnék, ha az autónk nem tudna jobb lenni bármelyik S2000-es autónál murván'
A fent említett fejlesztési területeken kívül folyamatosan finomítanak a hajtásrendszeren, a felfüggesztéseken valamint a házon belül fejlesztett BOS lengéscsillapítókon.
Tervben van több kirándulás a 2010-es év elején, amivel bizonyítani szeretnék az autó versenyképességét mint murván, mint aszfalton.
John Easton elmondta még: 'Nem hiszem, hogy valaha is megáll az autó fejlesztése, folyamatosan javítunk rajta. Nemsokára kezdődik a 2010-es szezon és már sok megrendelésünk érkezett az új autóra. Kiváncsian várjuk az új évet és nagyon bízunk a sikerekben!'
Itt a 2009-es Mitsubishi Lancer Evo X árlista
![](http://www.duen.hu/kepek/hirek/20100123125248.gif)
forrás: MML Sport
Ez a hír most jelenik meg 14446. alkalommal
|