h i r d e t é s
Összes oldal:
749286007
Napi oldal:
35150
Jelenleg:
1632
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Az MML folytatja a Mitsubishi Lancer Evo X fejlesztését.
Ugyan már nincs sok hátra a 2010-es bajnoki évadok megkezdéséig, de az MML a napokban is dolgozik az N csoportos Mitsubishi Lancer Evo X-n. A fejlesztések két fő eleme a motor teljesítményének növelése és a súlycsökkentés. Ezeknek a tulajdonságoknak a javításával az autó valóban versenyképes lehet.
A 2009-ben Talsiban, a kétszeres brit bajnok Guy Wilks vezetésével bemutatkozó autónál egyértelmű volt, hogy súlyproblémákkal küzd. Ezen a téren jelentős előrelépéseket tettek már a mérnökök.
A legfőbb terület, ahol súlycsökkentést tudtak elérni az maga a karosszéria és az autó alváza. Azon túl, hogy az autónak könnyebbnek kell lennie, megfelelő merevséggel is kell bírnia, hisz ez feltétlenül szükséges a megbízhatósághoz. A mérnökök a vékonyítottak az alsó lemezeken - a sajtóanyag szerint sűrű kefével -, valamint hasonló ápolást kapott az olajteknő és a tank alsó védőlemeze. Ezáltal 30 kilogrammal sikerült könnyebbé tenni a Mitsubishi Lancer Evo X-et.
A motor fejlesztésénél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az alsó tartományokban is kellő erő álljon a pilóta rendelkezésére, valamint az új szabályok szerinti a turbószűkítő méretének növelése is jót tett a teljesítménynek.
Papíron ezek nem nagy különbségek, de az MML Sport vezetője, John Easton szerint a versenypályán minden kiderül. 'A HKS-el közösen fejlesztett motort már teszteltük és teljesítménymérő padon mért eredmények biztatóak. Bízom benne, hogy képesek leszünk még plusz 25 lóerőt kihozni a motorból. Ha befejeztük ezeket a munkákat, meglepődnék, ha az autónk nem tudna jobb lenni bármelyik S2000-es autónál murván'
A fent említett fejlesztési területeken kívül folyamatosan finomítanak a hajtásrendszeren, a felfüggesztéseken valamint a házon belül fejlesztett BOS lengéscsillapítókon.
Tervben van több kirándulás a 2010-es év elején, amivel bizonyítani szeretnék az autó versenyképességét mint murván, mint aszfalton.
John Easton elmondta még: 'Nem hiszem, hogy valaha is megáll az autó fejlesztése, folyamatosan javítunk rajta. Nemsokára kezdődik a 2010-es szezon és már sok megrendelésünk érkezett az új autóra. Kiváncsian várjuk az új évet és nagyon bízunk a sikerekben!'
Itt a 2009-es Mitsubishi Lancer Evo X árlista
forrás: MML Sport
Ez a hír most jelenik meg 14548. alkalommal
|