h i r d e t é s
Összes oldal:
628168690
Napi oldal:
146557
Jelenleg:
985
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Martin Márkó |
|
1509 |
2. |
Molnár Alex |
|
1477 |
3. |
Péntek Ádám |
|
1467 |
4. |
Budai Csaba |
|
1455 |
5. |
Fónagy Kristóf |
|
1380 |
6. |
Martinák Balázs |
|
1277 |
7. |
Gál Krisztián |
|
1269 |
8. |
Ivony Bálint |
|
1126 |
9. |
Teglovics Kornél |
|
1120 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
255 |
2. |
Ott Tanak |
|
205 |
3. |
Thierry Neuville |
|
193 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
134 |
5. |
T. Katsuma |
|
122 |
6. |
Sebastian Ogier |
|
97 |
7. |
Craig Breen |
|
84 |
8. |
Dani Sordo |
|
59 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
58 |
1. |
Efrén Llarena |
|
166 |
2. |
J. Pardo Siota |
|
99 |
3. |
Yoann Bonato |
|
88 |
4. |
S. Tempestini |
|
79 |
5. |
Nil Solans |
|
70 |
6. |
S. Campedelli |
|
70 |
7. |
Alberto Battistolli |
|
69 |
8. |
Ken Torn |
|
55 |
9. |
Herczig Norbert |
|
55 |
1. |
Mads Østberg |
|
251,4 |
2. |
Vincze Ferenc |
|
223,5 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
172,5 |
4. |
Német Gábor |
|
125,5 |
5. |
Bodolai László |
|
99,5 |
6. |
Tóth Tibor |
|
99,2 |
7. |
Trencsényi J. |
|
94,4 |
8. |
Turán Frigyes |
|
73,6 |
9. |
Csomós Miklós |
|
73,5 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
155 |
2. |
Galgóczi Norbert |
|
120,2 |
3. |
Bertalan Marci |
|
104,6 |
4. |
Helembai Zsolt |
|
94,7 |
5. |
Karsai Zsolt |
|
93,6 |
6. |
Friedmann Zsolt |
|
83,5 |
7. |
Szőllősi Roland |
|
54 |
8. |
Rongits Attila |
|
77 |
9. |
Hevesi Norbert |
|
73,5 |
1. |
Hangodi Bendegúz |
|
84 |
2. |
Trencsényi Vince |
|
54,9 |
3. |
Berta László |
|
49 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
34,5 |
5. |
Vida Péter |
|
20,8 |
6. |
Csoma András |
|
10 |
7. |
Viszló Csaba |
|
5 |
1. |
Kocsis Imre |
|
136 |
2. |
Ifj.Fogarasi Attila |
|
125 |
3. |
Fekete Gyula |
|
120 |
4. |
Strider Zoltán |
|
85 |
5. |
Zsebe Gábor |
|
70 |
6. |
Krehlik Nándor |
|
67 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
58 |
8. |
Spindler Jenö |
|
55 |
9. |
Ruszkai Attila |
|
50,4 |
1. |
Zákányi János |
|
229,6 |
2. |
Geng Bence |
|
163,6 |
3. |
Takács István |
|
113,2 |
4. |
Bíró Gergő |
|
85 |
5. |
Géczi László |
|
74 |
6. |
Tejcsi |
|
63 |
7. |
Jóna Gábor |
|
59 |
8. |
Fábián Lóránt |
|
52,6 |
9. |
Békési Richárd |
|
51,2 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Az MML folytatja a Mitsubishi Lancer Evo X fejlesztését.
Ugyan már nincs sok hátra a 2010-es bajnoki évadok megkezdéséig, de az MML a napokban is dolgozik az N csoportos Mitsubishi Lancer Evo X-n. A fejlesztések két fő eleme a motor teljesítményének növelése és a súlycsökkentés. Ezeknek a tulajdonságoknak a javításával az autó valóban versenyképes lehet.
A 2009-ben Talsiban, a kétszeres brit bajnok Guy Wilks vezetésével bemutatkozó autónál egyértelmű volt, hogy súlyproblémákkal küzd. Ezen a téren jelentős előrelépéseket tettek már a mérnökök.
A legfőbb terület, ahol súlycsökkentést tudtak elérni az maga a karosszéria és az autó alváza. Azon túl, hogy az autónak könnyebbnek kell lennie, megfelelő merevséggel is kell bírnia, hisz ez feltétlenül szükséges a megbízhatósághoz. A mérnökök a vékonyítottak az alsó lemezeken - a sajtóanyag szerint sűrű kefével -, valamint hasonló ápolást kapott az olajteknő és a tank alsó védőlemeze. Ezáltal 30 kilogrammal sikerült könnyebbé tenni a Mitsubishi Lancer Evo X-et.
A motor fejlesztésénél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az alsó tartományokban is kellő erő álljon a pilóta rendelkezésére, valamint az új szabályok szerinti a turbószűkítő méretének növelése is jót tett a teljesítménynek.
Papíron ezek nem nagy különbségek, de az MML Sport vezetője, John Easton szerint a versenypályán minden kiderül. 'A HKS-el közösen fejlesztett motort már teszteltük és teljesítménymérő padon mért eredmények biztatóak. Bízom benne, hogy képesek leszünk még plusz 25 lóerőt kihozni a motorból. Ha befejeztük ezeket a munkákat, meglepődnék, ha az autónk nem tudna jobb lenni bármelyik S2000-es autónál murván'
A fent említett fejlesztési területeken kívül folyamatosan finomítanak a hajtásrendszeren, a felfüggesztéseken valamint a házon belül fejlesztett BOS lengéscsillapítókon.
Tervben van több kirándulás a 2010-es év elején, amivel bizonyítani szeretnék az autó versenyképességét mint murván, mint aszfalton.
John Easton elmondta még: 'Nem hiszem, hogy valaha is megáll az autó fejlesztése, folyamatosan javítunk rajta. Nemsokára kezdődik a 2010-es szezon és már sok megrendelésünk érkezett az új autóra. Kiváncsian várjuk az új évet és nagyon bízunk a sikerekben!'
Itt a 2009-es Mitsubishi Lancer Evo X árlista

forrás: MML Sport
Ez a hír most jelenik meg 14132. alkalommal
|