h i r d e t é s
Összes oldal:
763298475
Napi oldal:
35932
Jelenleg:
864
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
N.Gryazin |
|
34 |
2. |
Yoann Bonato |
|
26 |
3. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
4. |
Jose Suarez |
|
22 |
5. |
Miko Marczyk |
|
20 |
6. |
Pepe López |
|
15 |
7. |
M.Johansson |
|
13 |
8. |
Mads Ostberg |
|
11 |
9. |
Stefan Lefebvre |
|
9 |
1. |
Turán Frigyes |
|
35 |
2. |
Tóth Tibor |
|
25 |
3. |
Bodolai László |
|
24 |
4. |
Trencsényi V. |
|
21 |
5. |
Német Gábor |
|
19 |
6. |
Trencsényi V. |
|
17 |
7. |
Ollé Sasa |
|
13 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
11 |
9. |
Ifj.Fogarasi A. |
|
9 |
1. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
2. |
Hinger Dávid |
|
28 |
3. |
Kronome Ákos |
|
23 |
4. |
Molnár Attila |
|
20 |
5. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
6. |
Petróczy Péter |
|
16 |
7. |
Hulmann Gábor |
|
15 |
1. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
2. |
Viszló Csaba |
|
10 |
3. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
4. |
Tellér Antal |
|
5 |
5. |
Hibján József |
|
0 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Az MML folytatja a Mitsubishi Lancer Evo X fejlesztését.
Ugyan már nincs sok hátra a 2010-es bajnoki évadok megkezdéséig, de az MML a napokban is dolgozik az N csoportos Mitsubishi Lancer Evo X-n. A fejlesztések két fő eleme a motor teljesítményének növelése és a súlycsökkentés. Ezeknek a tulajdonságoknak a javításával az autó valóban versenyképes lehet.
A 2009-ben Talsiban, a kétszeres brit bajnok Guy Wilks vezetésével bemutatkozó autónál egyértelmű volt, hogy súlyproblémákkal küzd. Ezen a téren jelentős előrelépéseket tettek már a mérnökök.
A legfőbb terület, ahol súlycsökkentést tudtak elérni az maga a karosszéria és az autó alváza. Azon túl, hogy az autónak könnyebbnek kell lennie, megfelelő merevséggel is kell bírnia, hisz ez feltétlenül szükséges a megbízhatósághoz. A mérnökök a vékonyítottak az alsó lemezeken - a sajtóanyag szerint sűrű kefével -, valamint hasonló ápolást kapott az olajteknő és a tank alsó védőlemeze. Ezáltal 30 kilogrammal sikerült könnyebbé tenni a Mitsubishi Lancer Evo X-et.
A motor fejlesztésénél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az alsó tartományokban is kellő erő álljon a pilóta rendelkezésére, valamint az új szabályok szerinti a turbószűkítő méretének növelése is jót tett a teljesítménynek.
Papíron ezek nem nagy különbségek, de az MML Sport vezetője, John Easton szerint a versenypályán minden kiderül. 'A HKS-el közösen fejlesztett motort már teszteltük és teljesítménymérő padon mért eredmények biztatóak. Bízom benne, hogy képesek leszünk még plusz 25 lóerőt kihozni a motorból. Ha befejeztük ezeket a munkákat, meglepődnék, ha az autónk nem tudna jobb lenni bármelyik S2000-es autónál murván'
A fent említett fejlesztési területeken kívül folyamatosan finomítanak a hajtásrendszeren, a felfüggesztéseken valamint a házon belül fejlesztett BOS lengéscsillapítókon.
Tervben van több kirándulás a 2010-es év elején, amivel bizonyítani szeretnék az autó versenyképességét mint murván, mint aszfalton.
John Easton elmondta még: 'Nem hiszem, hogy valaha is megáll az autó fejlesztése, folyamatosan javítunk rajta. Nemsokára kezdődik a 2010-es szezon és már sok megrendelésünk érkezett az új autóra. Kiváncsian várjuk az új évet és nagyon bízunk a sikerekben!'
Itt a 2009-es Mitsubishi Lancer Evo X árlista

forrás: MML Sport
Ez a hír most jelenik meg 14584. alkalommal
|