Monte Carlo: teljesítve!
A Holczer-Magyar páros élménybeszámolója
2007-01-26
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976141
Napi oldal:
59190
Jelenleg:
810
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Holczer Dani és Magyar Gábor egy N csoportos Renault Clio Ragnottival indult az idei, 75. Monte Carlo Rallye-n.
Mivel nem lehetett N3-ban nevezni, ezért A7-es lett az autó és ezzel sikerült végigérniük.
A hazaérkezés után beszéltünk telefonon Danival:

Miért pont Monte Carlo?
Már öt éve minden Monte Carlo Rallye-n ott vagyunk a pályák szélén, és tavaly eldöntöttem, hogy itt egyszer el kell indulnunk. Meglehetősen sok energiába és szervezésbe került, de idén sikerült rajthoz állni. Partner volt tervünk megvalósításában a MATADOR, ami azért nagy könnyebbséget jelentett.

Hogy tetszett?
Fantasztikus volt. Talán egy kicsit szerencsések is voltunk az időjárással, mert mindvégig szikrázó napsütésben versenyezhettünk, ami könnyebbé tette a feladatot. Haza is hoztuk az összes szöges gumit, amit most vihetnek a srácok a Sumavára. :)
Azt mondhatom, hogy minden jól működött és nagyon élveztük a versenyzést.

Milyen volt a rendezés?
Belülről rendkívül szervezettnek tűnt a dolog, sehol egy percnyi csúszást nem vettünk észre. A szervizpark tűnt egy kicsit zsúfoltnak, mert olykor a sok nézőtől nem tudtunk közlekedni, ami megnehezítette a dolgunkat. Az utolsó Monte Carlo-i szakaszt kivéve, nem volt nagy felhajtás, látszott, hogy mindenki teszi a dolgát. Ha nagy dugó volt, rendőr motoros vezetett fel minket, és a népek mindenhol odafigyeltek, hogy etapon akadálytalanul tudjunk közlekedni.

Sok néző volt?
Rengetegen voltak. Egyes hírek szerint volt olyan szakasz, ahol több mint ötvenezer néző volt, de mi csak a magyarokat vettük észre. Több gyorson, maroknyi magyar csapat állt az úton, magyar zászlót lengetve, az igazán jó érzés volt. Köszönjük!

Hogyan készültetek?
Talán ugyanúgy, mint minden más versenyre. A felkészülés elsősorban szervezéssel telt el, mindenki tette a dolgát. Karácsony után próbáltam néhány kilót leadni, amit szerintem Gábor vett fel helyettem, úgyhogy így rendben is voltunk. :)
Pihenésre nem sok idő jutott, bár törekedtünk rá.

Tréning?
Az nem volt annyira egyszerű, mert ezúttal a szervezők nem adtak ki tréning itinert. Nekünk kellett tréning tervet készíteni, és az időbeosztást pontosan kitalálni. Ezzel is minden rendben volt. Nehéz volt olyan itinert írni, amit vissza is lehet majd mondani, és tartalmaz is minden lényegi információt. Tudod, itt figyelni kellett arra, hogy melyik a napos oldal, amelyik tiszta marad, melyik az árnyékos és a fedett rész, amelyik mindig csúszik, hol lesznek a kihordások, és hogy hol fog szembe sütni a nap. Néhány helyen, - lentről miután visszanéztünk - bekerült az itinerbe, a "J2! meg ne próbáld!", meg ilyenek. :)

Mi volt a legnehezebb?
Talán a 46km-es gyors utolsó harmada, amit jobb hátsó defekttel kellett teljesítenünk, na az, meleg volt. Nagyon vártam már, hogy leszakadjon a futófelület a defektes abroncsról, de mindhiába. Egyfolytában azt kérdeztem a navigációtól, hogy mikor lesz már vége. Ha őszinte akarok lenni, félelmetes volt minden B2 és B3 (volt belőle néhány) lefelé a szerpentinen, de meg kellett oldani. Megállásra nem is gondoltam, mert az legalább 5 perc hátrányt jelentett volna, amit nem engedhettünk meg magunknak. Az a 15perc, az tényleg nehéz volt.
Aztán nagyon nehéz volt megfelelni annak a tíz-tizenkét ember elvárásainak, aki mindig vártak minket a szervizparkban, akiknek a munkája nélkül mindez nem valósulhatott meg. Nekik is mindenképpen meg kellett felelnünk. Nem engedhettük meg magunknak azt a luxust, hogy el- vagy kiessünk, mert azzal a többiek munkája is hiábavalóvá vált volna.

Hogy bírta a tocsi?
Pénzes Zsolt és csapata kitűnő autót hozott a versenyre. Ugyan A7-es kategóriában indultunk, de ez egy N-es Clio volt, amit azért be kellett osztani. Gyakorlatilag az autónak semmiféle problémája nem volt a verseny során. Ha úgy tetszik, megtört a tavalyi átok. Nagyon szeretem ezt az autót, tudod, úgy a szívemhez nőtt. Vettem neki új ruhát tavaly a Miskolc Rallye után, meg hát, álltunk már eleget együtt a pálya szélén. Úgy összejöttünk. :)

Melyik gyors tetszett a legjobban?
Az SS 04 -07 Burzet / Lachamp Raphael című szakasz. Na az igazán tetszett, ezt majd meg mutatjuk kis idő múlva a matadorsport.hu weboldalon. Érdekes volt egyébként, hogy a második napon, négy szakaszt is tudtunk nyerni a kategóriában, ami a defekt ellenére nagyon feldobott.

Mi lett a vége?
Egy kis sporttörténelem. Elsőként Magyarországról végigértünk a Monte Carlo Rallye-n.
Nagy küzdelemben az A7 kategória 2.helyét sikerült megszerezni, és abszolútban pedig a 33. helyen végeztünk. Mindezért szeretnék külön is köszönetet mondani Peter Novosad és Juraj Izvolt uraknak, akik a MATADOR részéről napi kapcsolatban voltak velünk a gumik miatt is, valamint a GREPTON RT.-nek, és az UNI ball-nak, akik nélkül ez a műsor sem jöhetett volna létre.

Ez a hír most jelenik meg 10090. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k