SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Monte Carlo: teljesítve!
A Holczer-Magyar páros élménybeszámolója
2007-01-26
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
774100494
Napi oldal:
21408
Jelenleg:
963
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Holczer Dani és Magyar Gábor egy N csoportos Renault Clio Ragnottival indult az idei, 75. Monte Carlo Rallye-n.
Mivel nem lehetett N3-ban nevezni, ezért A7-es lett az autó és ezzel sikerült végigérniük.
A hazaérkezés után beszéltünk telefonon Danival:

Miért pont Monte Carlo?
Már öt éve minden Monte Carlo Rallye-n ott vagyunk a pályák szélén, és tavaly eldöntöttem, hogy itt egyszer el kell indulnunk. Meglehetősen sok energiába és szervezésbe került, de idén sikerült rajthoz állni. Partner volt tervünk megvalósításában a MATADOR, ami azért nagy könnyebbséget jelentett.

Hogy tetszett?
Fantasztikus volt. Talán egy kicsit szerencsések is voltunk az időjárással, mert mindvégig szikrázó napsütésben versenyezhettünk, ami könnyebbé tette a feladatot. Haza is hoztuk az összes szöges gumit, amit most vihetnek a srácok a Sumavára. :)
Azt mondhatom, hogy minden jól működött és nagyon élveztük a versenyzést.

Milyen volt a rendezés?
Belülről rendkívül szervezettnek tűnt a dolog, sehol egy percnyi csúszást nem vettünk észre. A szervizpark tűnt egy kicsit zsúfoltnak, mert olykor a sok nézőtől nem tudtunk közlekedni, ami megnehezítette a dolgunkat. Az utolsó Monte Carlo-i szakaszt kivéve, nem volt nagy felhajtás, látszott, hogy mindenki teszi a dolgát. Ha nagy dugó volt, rendőr motoros vezetett fel minket, és a népek mindenhol odafigyeltek, hogy etapon akadálytalanul tudjunk közlekedni.

Sok néző volt?
Rengetegen voltak. Egyes hírek szerint volt olyan szakasz, ahol több mint ötvenezer néző volt, de mi csak a magyarokat vettük észre. Több gyorson, maroknyi magyar csapat állt az úton, magyar zászlót lengetve, az igazán jó érzés volt. Köszönjük!

Hogyan készültetek?
Talán ugyanúgy, mint minden más versenyre. A felkészülés elsősorban szervezéssel telt el, mindenki tette a dolgát. Karácsony után próbáltam néhány kilót leadni, amit szerintem Gábor vett fel helyettem, úgyhogy így rendben is voltunk. :)
Pihenésre nem sok idő jutott, bár törekedtünk rá.

Tréning?
Az nem volt annyira egyszerű, mert ezúttal a szervezők nem adtak ki tréning itinert. Nekünk kellett tréning tervet készíteni, és az időbeosztást pontosan kitalálni. Ezzel is minden rendben volt. Nehéz volt olyan itinert írni, amit vissza is lehet majd mondani, és tartalmaz is minden lényegi információt. Tudod, itt figyelni kellett arra, hogy melyik a napos oldal, amelyik tiszta marad, melyik az árnyékos és a fedett rész, amelyik mindig csúszik, hol lesznek a kihordások, és hogy hol fog szembe sütni a nap. Néhány helyen, - lentről miután visszanéztünk - bekerült az itinerbe, a "J2! meg ne próbáld!", meg ilyenek. :)

Mi volt a legnehezebb?
Talán a 46km-es gyors utolsó harmada, amit jobb hátsó defekttel kellett teljesítenünk, na az, meleg volt. Nagyon vártam már, hogy leszakadjon a futófelület a defektes abroncsról, de mindhiába. Egyfolytában azt kérdeztem a navigációtól, hogy mikor lesz már vége. Ha őszinte akarok lenni, félelmetes volt minden B2 és B3 (volt belőle néhány) lefelé a szerpentinen, de meg kellett oldani. Megállásra nem is gondoltam, mert az legalább 5 perc hátrányt jelentett volna, amit nem engedhettünk meg magunknak. Az a 15perc, az tényleg nehéz volt.
Aztán nagyon nehéz volt megfelelni annak a tíz-tizenkét ember elvárásainak, aki mindig vártak minket a szervizparkban, akiknek a munkája nélkül mindez nem valósulhatott meg. Nekik is mindenképpen meg kellett felelnünk. Nem engedhettük meg magunknak azt a luxust, hogy el- vagy kiessünk, mert azzal a többiek munkája is hiábavalóvá vált volna.

Hogy bírta a tocsi?
Pénzes Zsolt és csapata kitűnő autót hozott a versenyre. Ugyan A7-es kategóriában indultunk, de ez egy N-es Clio volt, amit azért be kellett osztani. Gyakorlatilag az autónak semmiféle problémája nem volt a verseny során. Ha úgy tetszik, megtört a tavalyi átok. Nagyon szeretem ezt az autót, tudod, úgy a szívemhez nőtt. Vettem neki új ruhát tavaly a Miskolc Rallye után, meg hát, álltunk már eleget együtt a pálya szélén. Úgy összejöttünk. :)

Melyik gyors tetszett a legjobban?
Az SS 04 -07 Burzet / Lachamp Raphael című szakasz. Na az igazán tetszett, ezt majd meg mutatjuk kis idő múlva a matadorsport.hu weboldalon. Érdekes volt egyébként, hogy a második napon, négy szakaszt is tudtunk nyerni a kategóriában, ami a defekt ellenére nagyon feldobott.

Mi lett a vége?
Egy kis sporttörténelem. Elsőként Magyarországról végigértünk a Monte Carlo Rallye-n.
Nagy küzdelemben az A7 kategória 2.helyét sikerült megszerezni, és abszolútban pedig a 33. helyen végeztünk. Mindezért szeretnék külön is köszönetet mondani Peter Novosad és Juraj Izvolt uraknak, akik a MATADOR részéről napi kapcsolatban voltak velünk a gumik miatt is, valamint a GREPTON RT.-nek, és az UNI ball-nak, akik nélkül ez a műsor sem jöhetett volna létre.

Ez a hír most jelenik meg 10079. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k