h i r d e t é s
Összes oldal:
688591028
Napi oldal:
76640
Jelenleg:
3984
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
110 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
86 |
3. |
Ott Tanak |
|
79 |
4. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
70 |
6. |
T. Katsuma |
|
49 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
35 |
3. |
S. Tempestini |
|
33 |
4. |
Yoann Bonato |
|
32 |
5. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
6. |
Csomós Mixi |
|
25 |
7. |
Jon Armstrong |
|
25 |
8. |
Diego Ruiloba |
|
23 |
9. |
Erik Cais |
|
19 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Nem sokkal a januári ülések után nyilatkozatával az FIA elnökének sikerült mindenkit elbizonytalanítani, és ha ragaszkodik terveihez, akkor a Ford és a Citroen is kiszáll a világbajnokságból.
Az FIA egyik technikai csoportja januárban ült össze, hogy minden apró részletet kidolgozzanak a jövőbeni terveket és változtatásokat illetően. Nem sokkal miután a világszövetség nyilvánosságra hozta az ülések eredményét a héten felszólalt Max Mosley, akinek más véleménye van. Szerinte a Subaru és a Suzuki távozása a világbajnokságból elég nyomós indok arra, hogy az elfogadott új szabályokat újragondolják. Azt sem tartja kizártnak, hogy újra leülnek majd tárgyalni, hogy elvegyék-e a turbó kit-et az S2000-resektől vagy inkább ne. Mosley azt is követeli, hogy újra felülvizsgálják a költségtervezeteket, ami a kit-et illeti. A főnök Sebastian Loeb kijelentésére is reagált, miszerint az S2000-res autók nem elég látványosak. Szerinte ez nem ilyen egyszerű, hisz elsősorban a vezető, másodsorban pedig a körülmények teszik látványossá a kocsikat. Mindezeknek köszönhetően a World Council márciusban újra összeül, és megvitatja a rally világbajnokság sorsát.
Érthető, hogy ez a cseppet sem következetes viselkedés összezavarta a világbajnokságban még jelen lévő gyári csapatokat, akik már azt hitték, hogy az FIA végre tisztázott minden technikai kérdést a Super2000-resekkel kapcsolatban. Sem a Ford, sem a Citroen nem érti, hogy miért kell most megint kétségbe vonni a turbo kit-et, sőt minek kell azzal kacérkodni, hogy esetleg már 2010-ben leváltsák a WRC-éket a tervezett 2011 helyett? Malcolm Wilson bejelentette, hogy már épül az új autó, melynek alapját a Fiesta adja, de ha 2010-re kész kell lenniük, akkor kiszállnak a bajnokságból, mert nem fogják tudni tartani a határidőt. Olivier Quesnel pedig elmondta, hogy ha a Citroent kényszeríteni fogják, hogy építsen egy S2000-res autót, akkor leállítják a Peugeot S2000-res programját, hiszen kizárt, hogy ugyanazon konszern két márkája egymással versenyezzen. Mindkét francia márka a PSA-hoz tartozik.
Ezek után az sem csoda, hogy a legtöbb külső szemlélőnek kicsit olyan érzése támadhat, hogy Max Mosley tönkre akarja tenni a rally világbajnokságot. Viselkedése kiismerhetetlen, egyáltalán nem következetes és nem tesz jót sem a csapatoknak, sem a versenyeknek, sem pedig a bajnokságnak.
Ez a hír most jelenik meg 6186. alkalommal
|