|
h i r d e t é s
Összes oldal:
807926366
Napi oldal:
300491
Jelenleg:
1177
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Nem sokkal a januári ülések után nyilatkozatával az FIA elnökének sikerült mindenkit elbizonytalanítani, és ha ragaszkodik terveihez, akkor a Ford és a Citroen is kiszáll a világbajnokságból.
Az FIA egyik technikai csoportja januárban ült össze, hogy minden apró részletet kidolgozzanak a jövőbeni terveket és változtatásokat illetően. Nem sokkal miután a világszövetség nyilvánosságra hozta az ülések eredményét a héten felszólalt Max Mosley, akinek más véleménye van. Szerinte a Subaru és a Suzuki távozása a világbajnokságból elég nyomós indok arra, hogy az elfogadott új szabályokat újragondolják. Azt sem tartja kizártnak, hogy újra leülnek majd tárgyalni, hogy elvegyék-e a turbó kit-et az S2000-resektől vagy inkább ne. Mosley azt is követeli, hogy újra felülvizsgálják a költségtervezeteket, ami a kit-et illeti. A főnök Sebastian Loeb kijelentésére is reagált, miszerint az S2000-res autók nem elég látványosak. Szerinte ez nem ilyen egyszerű, hisz elsősorban a vezető, másodsorban pedig a körülmények teszik látványossá a kocsikat. Mindezeknek köszönhetően a World Council márciusban újra összeül, és megvitatja a rally világbajnokság sorsát.
Érthető, hogy ez a cseppet sem következetes viselkedés összezavarta a világbajnokságban még jelen lévő gyári csapatokat, akik már azt hitték, hogy az FIA végre tisztázott minden technikai kérdést a Super2000-resekkel kapcsolatban. Sem a Ford, sem a Citroen nem érti, hogy miért kell most megint kétségbe vonni a turbo kit-et, sőt minek kell azzal kacérkodni, hogy esetleg már 2010-ben leváltsák a WRC-éket a tervezett 2011 helyett? Malcolm Wilson bejelentette, hogy már épül az új autó, melynek alapját a Fiesta adja, de ha 2010-re kész kell lenniük, akkor kiszállnak a bajnokságból, mert nem fogják tudni tartani a határidőt. Olivier Quesnel pedig elmondta, hogy ha a Citroent kényszeríteni fogják, hogy építsen egy S2000-res autót, akkor leállítják a Peugeot S2000-res programját, hiszen kizárt, hogy ugyanazon konszern két márkája egymással versenyezzen. Mindkét francia márka a PSA-hoz tartozik.
Ezek után az sem csoda, hogy a legtöbb külső szemlélőnek kicsit olyan érzése támadhat, hogy Max Mosley tönkre akarja tenni a rally világbajnokságot. Viselkedése kiismerhetetlen, egyáltalán nem következetes és nem tesz jót sem a csapatoknak, sem a versenyeknek, sem pedig a bajnokságnak.
Ez a hír most jelenik meg 6264. alkalommal
|