h i r d e t é s
Összes oldal:
742173830
Napi oldal:
66068
Jelenleg:
1448
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Túl volt az első tesztjén február végén a Lukács Csucsu Kornél – Tóth Imre páros, akiknek idén a Citroën Racing és a TRT Europe Kft. szolgáltatja versenyautóját, egy Citroën C3R5-öt. A fiatal tehetség és a rutinos navigátor ma már túl lenne az egri futam pályabejárásán és készülne a hétvégi versenyre… Mint tudjuk, sajnos a koronavírus járvány miatti kormánydöntésnek megfelelően az Autósport Szövetség és a rendező is felelősségteljesen a verseny elhalasztása mellett döntött. A Citroën Rally Team teljes csapata azt kívánja minden szurkolójának, hogy vigyázzanak szeretteikre és maradjanak otthon!
„Mindenkinek nehéz ez a helyzet.” – mondta Csucsu a telefonon adott interjújában. „A sportunknak is nehéz, de nagyon együtt érzek az olimpikonokkal is, most, hogy bejelentették a világesemény elhalasztását…”
A felkészültségi állapotáról így nyilatkozott: „Minden off-season időszakban igyekszem maximálisan felkészülni. Pont az egri verseny elmaradása előtti héten éreztem azt, hogy 100 százalékos vagyok! Felkészültem testileg is, lelkileg is! El kellett telnie néhány napnak, hogy felfogjam, csonka év lesz az idei, annak ellenére, hogy életem legszebb éve lehetett volna. Rallyban és rallycrossban is versenyezhetek, ráadásul Citroën támogatással...”
„Tudom, hogy még nagyon sokat kell a komfortzónánkból kilépve, önmegtartóztatva a csoportos találkozókat mellőzni, épp ezért megtaláltam az új motívációmat és gyorsan összekaptam magam. Igyekszem tartani a felkészültségi szintemet, reménykedve abban, hogy hamar elmúlik a veszélyhelyzet.”
A versenyautó a teszt óta nem mozdult a TRT Europe műhelyéből. Tagai Tamás így mesélt a csapat dolgairól: „A másik C3R5-ös autónkkal Mexikóban versenyeztünk az utolsó, megtartott WRC futamon, ahol egy fiatal, ügyes kezű bolíviai pilóta megnyerte vele a WRC3 kategóriát. Ez az autónk úton van hazafelé. A Csucsu féle, vadonatúj Citroën és mi is várjuk, hogy melyik lehet majd az első verseny, ahol bizonyíthat.”
„Szeretek a szabadban mozogni, sosem voltam otthonülő típus, ennek megfelelően nem is nagyon szimulátoroztam korábban. Épp egy komoly virtuális verseny folyik az egri futam mintájára. sok versenyzőtársam is indul rajta és még több, nagyon ügyes otthoni ’kormányforgató’ srác. Benevezek én is, de nem vagyok nagy barátja a szimulátoroknak, jobban szeretem élesben leküzdeni a feladatokat.” – mondta Csucsu a hétvégi programjáról
A Citroën Rally Team Hungary teljes csapata azt kívánja a sportot, az autózást kedvelő rajongóinak, hogy türelemmel, felelősségteljesen, a lehetőségekhez mérten, a szabályokat betartva maradjanak otthon és talán így hamarabb véget érhet ez a helyzet és hamarabb jöhet el az az időszak, amikor újra versenyautóban, versenyeken találkozhatunk egymással! Együtt sikerül!
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL
LHG Kft., CsucsuR5,
TAGAI RACING TECHNOLOGY, PIRELLI
Ez a hír most jelenik meg 2759. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2020
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|