|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Balogh Janival még múlt héten beszélgettünk. A pilótával a szombathelyi versenyt elemezgettük. Lehet örülni a harmadik helynek? Úgy, hogy a PowerStage-t megnyertük, úgy igen ?
Azért ez nem az az eredmény volt, mint amit év elején megszokhattunk Tőletek…
Tudtuk, hogy szoros lesz. Látszott, hogy mindenki össze fogja kapni magát.
Nem akarom azt mondani, hogy ez nekünk annyira nem fekszik. Volt egy taktikánk, amit sajnos már az első gyors után dobhattunk a kukába.
Sajnos utolértük Friciéket, akiknek műszaki gondjuk volt, így egyből hátrányba kerültünk.
A második szakaszon próbáltam kicsit forszírozni a tempót, aminek egy túlcsúszás lett a vége, ott maradt 6-7 másodperc. Sikerült visszarázódnunk, mert a végére nem lett olyan rossz az időnk. Aztán a harmadik gyorsaságin ugyanaz a szakasz volt, még egyszer. Olyan időt mentünk a tisztább pályán hibátlanul, mint elsőre, amikor tolatgattunk is. Ez megint megmutatta azt a problémát, amivel már korábban is találkoztunk, hogy valami nem jó a kocsival. Borult a taktikánk.
Másnap nyertünk gyorsaságikat, de nem tudtunk úgy felzárkózni, ahogy szerettük volna. Az utolsó gyorsaságin már habzott a szánk és az autóé is, de az utolsó kanyarban is hajtottuk… És három tizeddel nyertünk. Kellett hozzá a dühünk is…
Ami gondunk előjött Miskolcon, az Szombathelyen is kísért. Cseréltünk turbót, de nem ment úgy az autó, ahogy kellett volna.
Sajnos az első nap eldőlt minden, másnap már csak sminkelni tudtuk az eredményt.
Az eredmény szempontjából nem vagyunk csalódottak, hiszen az utolsó szakaszon szerzett pontjainkkal együtt Miska csak 2 pontot tudott rajtunk hozni, Rongó pedig egyet.
Eger után nagyon figyelünk a PowerStage-ekre, szinte mint egy új verseny, mindenképp pontot kell ott is szerezni.
Fehérvárt fogjuk szeretni?
Tavaly nem mentünk jól. Sem az aszfalton, sem a murván.
Van tapasztalatunk, a Mikulás Rallye-s gyorsot ismerjük. Összerakunk egy taktikát és kitaláljuk, hogy mit akarunk. Nagy súlya van a versenynek a bajnokság szempontjából, szeretnénk jól felkészülni rá.
És többen vagyunk már a csapatban?Még nem. Az időterv szerint úgy beszéltük meg, hogy még a verseny előtt meg kellene lennie a csapatbővítésnek és akkor a versenyre már nyugodtan tudok majd lemenni. Ezek szerint a napokban szülünk? Jó lenne… Nálam így van beírva :)
(update: június 10-én megszületett Balogh Bulcsú Vince, apuka mehet nyugodtan versenyezni! :) )
a csapat partnerei
Ez a hír most jelenik meg 2390. alkalommal
címkék: Balogh Jani, Holczer Dani
2015.05.15-17.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.11.29-12.03.
részletes infóink 2024.11.30.
részletes infóink 2024.12.01.
részletes infóink 2024.12.06-08.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2024.12.27-28.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |