|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Lencse Zoliékkal a gépátvétel előtt már találkoztam. Panaszkodtak egy kicsit a pályákra, féltek a defektektől. Aztán a verseny utánbeszélgettünk: Alaposan felkészültetek, teszteltetek külön a murvára is. Mennyire volt élvezhető szombaton a futam? Alapvetően jobbak voltak a pályák, mint amilyenekre számítottunk. A második körre kicsit még talán le is tisztult. Egész jó volt.
A második három szakaszon már jó időket is mentünk és ami fontos volt: túléltük szerencsésen.
Beszéltünk a verseny előtt, a pályabejárások után: akkor azt mondtátok, hogy autógyilkosak a pályák... A pályabejáró autón többször is kereket kellett cserélnetek.
Igen. Érdekes, hogy a versenyen ezt megúsztuk, nem volt egy defektünk sem. Az autó is tökéletesen muzsikált. De ahogy néztük, a mezőny nagy része jól átvészelte a szombati murvás gyorsaságikat, hál'Istennek kevesen estek ki.
A SuperSpecial talán jobb lett volna murva beállításokon, ugye? Igen! Sokkal jobban pörögtek volna az autók és a pilóták is bátrabban mentek volna, ha tudják, még van egy másfél órás szerviz, ahol rendbe lehet rakni. Ha a hosszú szerviz előtt rendezik ezt a szakaszt, akkor a nézők is jobban szórakozhattak volna, így a látvány rovására ment, hogy vigyázni kellett a versenyautókra.
![]() Másnap aszfalt. Nem mentetek végig...
Az első kör azt adta, amire számítottunk. Az első, a hosszú szakasz nehéznek bizonyult. A második körre még lett volna benne, szerettünk volna javítani. De egyből a szakasz elején kaptunk egy bal első defektet, az első tempósabb jobb kanyarnál derült ki, majdnem leestünk a fák közé. Megpróbáltunk végigmenni, de nem sikerült, a lassító előtt 500 méterrel szétrobbant a gumi, leszakította a sárvédőt, az első lökhárítót. Kiszálltunk, láttuk, hogy a víz is elfolyt. Úgy döntöttünk, hogy megállunk. Utólag kiderült, hogy csak a cooler tartályt ütötte szét, nem lett komolyabb baja. Mire kicseréltük volna a kereket, már kaptunk volna 5-6 percet. Teszt miatt még jó lett volna végigmenni az utolsó két szakaszon, de első pillanatban olyan tragikusnak nézett ki, hogy leadtuk a menetlevelet. Akkor még nem tudtuk, hogy milyen baja van az autónak.
![]() Biztosabb így, nem főztétek meg a motort.
Mi a következő állomás? A Suzuki Kupásoknak a hétvégén a Pannónia Ringen versenyük van, indulsz ott?
Igen! Osttfyasszonyfán körözünk majd a Suzukival. Jó móka, sokat lehet belőle tanulni.
Rallyeban a veszprémi futam a következő a naptárban és a mi naptárunkban is. Szerintem napokon belül lesz már kiírás.
Tökéletes bemelegítés volt a Veszprém Rallye-ra a fehérvári első nap, szerintem hasonló típusú szakaszok várnak ránk majd ott is.
Nem vagyunk elcsüggedve, ilyen a technikai sport, nem tudunk mit csinálni. Várjuk a következő futamot!
Ez a hír most jelenik meg 2252. alkalommal
címkék: Lencse Zoltán, Hofbauer Tamás
![]() 2014.06.13-15.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |