h i r d e t é s
Összes oldal:
774022602
Napi oldal:
73262
Jelenleg:
762
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Janika Balatonfüred fölött, Csopak mellett tesztelt egy erdőgazdasági úton. A Portugál IRC futam murvájára készül...
- Hogy sikerült a mai teszt? - Ez egy 50 kilométeres tréning volt, semmi különöset nem csináltunk, csak apróbb módosításokat végeztünk a futóművön, illetve gumikat próbáltunk. Igazából nem tudom, hogy ez az út, amin ma voltunk, mennyire hasonlít a portugál pályákhoz, de nem is ez volt a lényeg. Azért kellett a mai teszt, hogy egy kicsit visszarázódjak a ritmusba, elvégre utoljára decemberben ültem a versenyautóban versenykörülmények között. Éreznem kell a féktávokat, a sebességi fokozatokat, és aztán majd a Portugál Rally előtti shakedown-on próbáljuk majd ki azokat a beállításokat, amiket kifejezetten ott fogunk majd használni.
- A kocsiban alapvetően változott valami tavaly óta?
- Most még a régivel mentem, de fog változni. Most kerül majd bele az új motor és az új váltó. Ezek már új fejlesztések lesznek: a motor például tizenöt lóerővel lesz erősebb, mint a tavalyi, a váltó pedig új házat kap majd a jövő héten.
- Elég volt ez az 50 kilométer?
- Az az érzésem, hogy nem igazán volt elegendő, nem vagyok még nagyon magabiztos ezzel az autóval. De mindenképpen több, mint a semmi. Éppen ezért, portugál futam előtti shakedown-t teljes egészében ki fogjuk még használni, hogy mehessek a kocsival. De egyébként semmi gond, mert az a futam elég hosszú lesz, úgyhogy ott majd biztos eljutok egy bizonyos szintig majd az autóval.
- A tavalyit nevezhetjük még tanulóévnek. Idén mit vársz magadtól - akár már az első versenyen?
- Őszintén szólva nem tudom, mit várhatok el magamtól. Mindenképpen meg kell látni az első versenyt, hogy mit tudok csinálni. Elég nehéz versenyek ezek, éppen azért, mert nagyon sok a jó versenyző. Úgyhogy elképzelésem nincs, hogy mit tudok majd csinálni egy ilyen erős mezőnyben. Azt tudom, hogy jó lenne már valami jó eredményt elérni - most ezen vagyok.
- A portugál futam után milyen versenyekre készülsz még idén? - Belgiumba, Csehországba vagy Oroszországba, ez még nem dőlt el, és a végén egy aszfaltos futamot tervezünk, talán a svájcit.
- Nem kérdés, hogy Tagai Robi marad melletted idén is, ugye?
- Igen, vele megyek idén is. Két versenyen vagyunk túl, de nagyon jól tudunk együtt dolgozni. Nyilván apróbb módosítások mindig vannak a munkánkban, de ez mindig így van. Az újdonságokat ki kell próbálnia az embernek, hogy segítse az együttműködést, de alapvetően azt gondolom, hogy jól megértjük egymást az autóban.
Ez a hír most jelenik meg 4211. alkalommal
|