h i r d e t é s
Összes oldal:
765698732
Napi oldal:
7680
Jelenleg:
998
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Janika Balatonfüred fölött, Csopak mellett tesztelt egy erdőgazdasági úton. A Portugál IRC futam murvájára készül...
- Hogy sikerült a mai teszt? - Ez egy 50 kilométeres tréning volt, semmi különöset nem csináltunk, csak apróbb módosításokat végeztünk a futóművön, illetve gumikat próbáltunk. Igazából nem tudom, hogy ez az út, amin ma voltunk, mennyire hasonlít a portugál pályákhoz, de nem is ez volt a lényeg. Azért kellett a mai teszt, hogy egy kicsit visszarázódjak a ritmusba, elvégre utoljára decemberben ültem a versenyautóban versenykörülmények között. Éreznem kell a féktávokat, a sebességi fokozatokat, és aztán majd a Portugál Rally előtti shakedown-on próbáljuk majd ki azokat a beállításokat, amiket kifejezetten ott fogunk majd használni.
- A kocsiban alapvetően változott valami tavaly óta?
- Most még a régivel mentem, de fog változni. Most kerül majd bele az új motor és az új váltó. Ezek már új fejlesztések lesznek: a motor például tizenöt lóerővel lesz erősebb, mint a tavalyi, a váltó pedig új házat kap majd a jövő héten.
- Elég volt ez az 50 kilométer?
- Az az érzésem, hogy nem igazán volt elegendő, nem vagyok még nagyon magabiztos ezzel az autóval. De mindenképpen több, mint a semmi. Éppen ezért, portugál futam előtti shakedown-t teljes egészében ki fogjuk még használni, hogy mehessek a kocsival. De egyébként semmi gond, mert az a futam elég hosszú lesz, úgyhogy ott majd biztos eljutok egy bizonyos szintig majd az autóval.
- A tavalyit nevezhetjük még tanulóévnek. Idén mit vársz magadtól - akár már az első versenyen?
- Őszintén szólva nem tudom, mit várhatok el magamtól. Mindenképpen meg kell látni az első versenyt, hogy mit tudok csinálni. Elég nehéz versenyek ezek, éppen azért, mert nagyon sok a jó versenyző. Úgyhogy elképzelésem nincs, hogy mit tudok majd csinálni egy ilyen erős mezőnyben. Azt tudom, hogy jó lenne már valami jó eredményt elérni - most ezen vagyok.
- A portugál futam után milyen versenyekre készülsz még idén? - Belgiumba, Csehországba vagy Oroszországba, ez még nem dőlt el, és a végén egy aszfaltos futamot tervezünk, talán a svájcit.
- Nem kérdés, hogy Tagai Robi marad melletted idén is, ugye?
- Igen, vele megyek idén is. Két versenyen vagyunk túl, de nagyon jól tudunk együtt dolgozni. Nyilván apróbb módosítások mindig vannak a munkánkban, de ez mindig így van. Az újdonságokat ki kell próbálnia az embernek, hogy segítse az együttműködést, de alapvetően azt gondolom, hogy jól megértjük egymást az autóban.
Ez a hír most jelenik meg 4207. alkalommal
|