h i r d e t é s
Összes oldal:
749041842
Napi oldal:
66439
Jelenleg:
1148
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Rally Liepäja 2016
2016.09.23. – Budapest
Abszolút kilencedik helyen végzett a lett ERC futamon a Botka Dávid – Szeles Péter duó. A Liepäja Rally tempós, murvás pályái rengeteg újdonságot, nagyon sok új élményt és tapasztalatot adtak a párosnak. Az autó tökéletesen működött és a csapat bízik benne, hogy a szezonzáró Cyprus Rally-n is csak a versenyzésre tudnak majd összpontosítani.
Amennyire élvezte a lett versenyzés első napját a Botka Rally Team versenyzőpárosa, annyira küzdött a zárónapon a legénység. „Vasárnap másodikként rajtoltunk, takarítottunk a többieknek.” – emlékezett vissza Botka Dávid – „Az első körre nyitott gumikat raktunk fel, a második három gyorsasági előtt pedig felraktunk négy használt, zárt gumit, remélve, hogy már annyival tisztább lesz a nyom, gyorsabb lesz majd a zárt gumikon a közlekedés. Nem volt jó döntés, mert a végén már annyira elkopott a gumink, hogy a vásznon mentünk.
Nagyon elől kellett mennünk és ezzel nagyon sokat veszítettünk. Nem is gondoltuk, hogy ennyit… Amikor szombaton vertük az előttünk indulókat, azt gondoltuk, hogy ez milyen jó… De nem, mert nagyon nagy előny ezeken a pályákon hátul menni… Kilométerenként 1-1.5 másodperccel gyorsabban lehet a tisztább pályán közlekedni.”
Kemény volt a verseny, sok volt a kiesés, a nagy tempóból adódóan akik estek, azok nagyot estek. Volt több olyan páros is, akik az utolsó gyorsaságin tették totálkárossá versenyautójukat. „Sajnos fél másodperccel lecsúsztunk a nyolcadik helyről, de igazából ez mindegy is. Ami a lényeg: nagyon sokat tanultam megint! Ha legközelebb is lesz ez a futam, biztosan eljövünk és biztatunk mindenkit, hogy jöjjön, mert a murván való autózást ezeken a tempós pályákon tudja megtanulni igazán! Ez látszik abból is, ahogy a helyiek mennek… Rettenetesen gyorsak! Legközelebb biztos indulunk itt, és ha lesz az észt futam, ott is. Már csak azért, hogy még gyorsabbak legyünk murván!” – mesélte lelkesen a pilóta.
Év elején többször is gond volt a versenyautóval, de ez a lett futam is gondmentesen zárult. „A Barum Rally óta az autó egy pillanatra sem hátráltatott minket, hibamentesen tudtunk versenyezni! Már tudjuk üzembiztosan fenntartani. A jövő évre megpróbálunk egy komolyabb programot szerezni rá, a beállításokkal sokkal többet szeretnénk foglalkozni. El kell kezdenünk gyorsulni, mert sajnos az autó gyengébb, mint a Skodák. A tél folyamán ütőképessé szeretnénk tenni. Az idei célunk az volt, hogy az autót megismerjük. Jövőre a lemaradásunkat kell behozni, ami még van a többiekhez képest.”
Az évadzáró verseny következik, jön a Cyprus Rally… „Idén is nagyon jó pályákról beszélnek a kinti barátaink. Kint leszünk tizenkét napot, a csapat is eltölt ott egy hetet. Remélem szép idő lesz és a fiúk egy jó évzárással tudnak pár napot pihenni is. Bízom benne, hogy a verseny is jól fog sikerülni. Négy napunk volt felkészíteni az autót, remélem, hogy újra egy gondmentes versenyünk lesz a kocsival. Talán nem is lesz olyan népes a mezőny Cipruson mint ahogy szokott. Egy normálisabb eredmény jó lenne az év végére, hogy jövőre legyen egy kis önbizalmunk…„
Ez a hír most jelenik meg 1642. alkalommal
Lettország, Liepaja • külföldi rally
European Rally Championship 2016
hírek • videók • fotóalbumok • fórumok
|