Na, akkor mehetünk Aradra!
Veszprém utáni interjú Matics Misivel
2012-07-23
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763471945
Napi oldal:
82795
Jelenleg:
890
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 kalandok_es_gyorsulas_9
 

Év elejétől azt hallgatjuk Matics Misitől, hogy bár indulnak a hazai bajnokságban, az Arad Rallye-n biztosan nem állnak rajthoz. Most viszont úgy tűnik, hogy egészen megváltoztak a céljai, és az eddig szorgalmasan összegyűjtött bajnoki pontokat nem akarják veszni hagyni, és ezért még Romániáig is elmennek!

na_akkor_mehetunk_aradra_2

Hogyan készültetek a Veszprém Rallye-ra?
A szokásos módon, maximálisan! :-) Azt hiszem, minden versenyző győzelmi céllal vág neki egy-egy versenynek, fő célunk nekünk is ez volt, ill. mivel valamennyi ponttal vezetjük a bajnokságot a kategóriánkban, így szerettük volna ezt a pontkülönbséget megtartani, és ha lehet még tovább növelni.

Hogyan alakult a verseny pénteki napja?
Jól! Bővebben? :-) Gyakorlatilag nem kockáztattunk szinte semmit, lehetett volna még gyorsabban menni, de ez is elég volt, hogy az első nap végén az abszolút 6. helyen zárjunk. Mi ezen a napon esőre számítottunk, így az volt a taktika, hogy itt lassabban kellene mennünk, hogy minél hátrébbról rajtoljunk szombaton... de ez nem sikerült.

De nem is esett! Sajnáltad?
Mindenképp jobb volt így, elég koszos lett így is a kocsi, mi lett volna, ha még esik is? :-) Az időjárással nagyon mázlink volt, nem volt hőség, nem a megszokott 40 fokban zajló Veszprém Rallye volt most ez.

na_akkor_mehetunk_aradra_3

Szombaton egész szépen autóztatok, bár reggel Balogh Jani még megelőzött...
Igen, mert szombat reggel megint okoskodni próbáltam, nagyon erőltettem a zártmintás gumit, Jani pedig már reggelről a nyitottal jött ki, ráadásul mi nem is őt figyeltük, nekünk Pethő Tyutyut kellett szem előtt tartani. Janiék a pontokat illetően nem állnak túl jól a bajnokságban, Pethőék viszont igen, így nekünk mindenképpen őket kellett magunk mögött tartani. Az utolsó előtti körben Tyutyuék feltették a nyitott mintás gumit, így muszáj volt nekünk is meglépni ezt. Az utolsó körben még két gyorsasági szakaszt teljesítettünk, az elsőn sikerült így Janiékon is hoznunk, de nem tudjuk, hogy mi lett volna, ha ők nem kapnak a legvégén defektet.

na_akkor_mehetunk_aradra_5

Nagyon sokat variál a mezőny a nyitott és zárt gumikkal, mi ezek között alapvetően a különbség?
Ha jó kemény, kötött a talaja a pályának, akkor sokkal gyorsabban lehet rajta menni egy zárt gumival… tehát nem azt mondom, hogy gyorsabban is megyünk, de a lehetőség benne van.  Tényleg nagyon-nagyon jó ez a gumi, ott, ahol végig kemény a talaj és kiszámítható! Én viszont nem tudtam vele nyugodtan autózni, mert például a szentgáli gyorsaságin is volt olyan, amikor teljesen egyformának nézett ki két féktáv, az egyiken úgy megállt az autó, hogy lógtunk az övön, akkorát fogott, a másikon pedig úgy gördültünk tovább, mintha jégre mentünk volna.
Nekem még nagyon nagy fejtörést okoz ez, nagyon rátartással autózom vele! Onnét kezdve, hogy feltettem a nyitottat, sokkal felszabadultabban, lazábban tudtam menni, olyan volt mintha hóban autóztam volna!
Az autó elejével nem volt gondom, az a helyén volt, de a hátulja amint kiment a nyomból, mindjárt megijesztett. Lehet az lett volna a jó megoldás, hogy előre zárt, hátulra pedig nyitott... de erre a próbálgatásra már nem volt idő, nem volt több kör a versenyen!

na_akkor_mehetunk_aradra_6

Hogyan tetszett maga a rendezvény?
Most tényleg jó volt! Lakatos Robi nagyon jól összerakta a pályákat, és bár azt mondhatjuk, hogy az elmúlt 20 év legjobb Veszprém Rallye-ja volt a pályákat illetően, azért mégis nagyon észnél kellett lenni, hiszen voltak kövek a pályán, ami sokak sorsát meg is pecsételte, lásd Kazár, Balogh, Hadik… Elég pörgősen zajlott a verseny, minden rendben ment. Csak így tovább, előre!

Elégedett vagy mindennel?
Úgy gondolom, hogy igen! Jó versenyen, jó pályákon hatalmas csata zajlott, melyben végül az abszolút 5. helyen végeztünk, és megnyertük a kategóriánkat!  Sok pontot gyűjtöttünk!

Hogyan álltok a bajnokságban?
Egész jól! Még az abszolútban is, hiszen ötödikek vagyunk, és bár az első háromtól jó sok ponttal lemaradva, Turán Friciéktől mindössze 6 pontra vagyunk. A kategóriánkat továbbra is vezetjük, 35 pontunk van, mögöttünk Tyutyuék állnak 26-tal, majd Osváth Petiék 18-cal.

Ennek tükrében is úgy véled, hogy Aradon nem indultok?
Ha Pethő Tyutyu azt mondaná, hogy nem megy, akkor én sem mennék! De mivel ő megy, így nekem is muszáj lesz mennem! Nem fog érdekelni, hogy azon a versenyen hányadik leszek, az lesz a fontos, hogy ne raboljanak túl sok pontot tőlünk, valamennyit szerezzek én is, annak érdekében, hogy ne zárkózzanak fel rám, mert egy kiesés lehetősége bármelyik pillanatban benne van ebben a sportban, és akkor már oda is veszett ez a 9 pontos előny.

Tehát akkor Tyutyuval egész jól bele tudjátok rántgatni egymást mindenben? :-)

Persze-persze! :-) Most a veszprémi versenyen is egymással voltunk elfoglalva, ő azt figyelte, hogy mi milyen gumival megyünk ki, és mikor láttam, hogy ő is a zártmintásat tette fel, mondtam is, hogy innét kezdve nagy baj nincs! :-) Csak éppen ő a második körre már felrakta a nyitottat, mert rájött...

na_akkor_mehetunk_aradra_4

Arad és Veszprém között eltelik pár hét, melyik versenyen töltitek a szabadidőtöket?
Hú, tényleg! Arad még messze van.... ööö.... akkor Szendrőn! :-) Az autót már építjük át aszfaltra, 60 %-ban már kész van. Gurulunk még egyet, hogy a versenykilométerek gyűljenek, és bár igaz, hogy nem murva, de legalább versenykilométer. Köszönjük a partnereinknek, hogy ismét versenyezhettünk, és hamarosan újra rajthoz tudunk állni! A csapatnak pedig szeretném megköszönni a munkát, és hogy ilyen remek autóval versenyezhetek!

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 2613. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
19. Valvoline Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k