h i r d e t é s
Összes oldal:
765698958
Napi oldal:
7906
Jelenleg:
878
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Turán Frici négy évet várt, hogy győztesként állhasson a dobogóra egy futam után. De megérte várni, hisz most mindent visszakaptak, amit korábban a Sors elvett tőlük.
- Frici, hány futamot is kellett várni erre az eredményre? - Húha… 2004-től folyamatosan versenyeztünk, az azt jelenti, hogy 33 futamot.
- De beérett… - Igen, és nagyon jól sikerült, én úgy gondolom. Persze szerencsénk is volt, és úgy gondolom, hogy ezen a versenyen talán nem mi voltunk a leggyorsabbak. Bár nyertünk szakaszt, de a Spici kifejezetten gyorsabb volt nálunk. Ennek ellenére azt gondolom, hogy ez benne van a raliban, hisz mi is voltunk hasonló helyzetben, mi is estünk ki, és adtunk át nagyon értékes helyeket az ellenfeleinknek. Most talán egy kicsit visszakaptunk valamit a Sorstól, amit korábban elvett tőlünk.
- Menjünk bele a részletekbe! Hogy zajlott a hétvége?
- A verseny nagyon jól kezdődött. A harmadik gyorsasági után már az abszolút második helyen voltunk, pár tizeddel a Balázsék előtt. Jól sikerültek a beállításaink, jó volt az autó, mi is jól felkészültünk. A negyediken volt egy megforgásunk, talán mert úgy gondoltuk, hogy megléphetünk a Balázstól, hiszen folyamatosan jobb időket tudtunk menni nála. De bekerült egy vezetéstechnikai hiba, ami azt okozta, hogy visszaestünk a negyedik helyre. Majd elkövettük mi is azt a hibát, amit még páran, hogy elgumiztuk magunkat. Nem a vizes abroncsokat kellett volna feltenni az első nap második körére, hanem a szárazat kellett volna fent hagyni. Szakadt az eső a szervizparkban, és nehéz döntés volt, és talán nem hittük el azokat az infókat, amiket hallottunk a pályáról. Emiatt volt, hogy a Turi Tomi elénk tudott kerülni, ami természetesen az ő teljesítményéből nem von le semmit, hisz nagyon jól megy a Corollával Tomi, de ezt mondjuk tudtuk is előre. A második körben tehát már nem tudtunk beleszólni az első két időbe, így negyedikként fordultunk a nap végén.
- A második napba hogy vágtatok bele?
- Jól indult, hiszen az első körben nyertünk gyorsaságit, és folyamatosan tudtunk második időket autózni Spici mögött. Az időeredmények jók voltak, és akkor kevesen tudták, most már azért többen, hogy az autóban nem volt minden rendben.
Kálmi nagyon rosszul volt. Reggel még azon is elgondolkodtam, hogy végigcsináljuk-e a versenyt. Ő nem, neki nagyon nagy volt az elhatározása. Lázas volt, hányingere volt, nem volt jó közérzete, és azért egy WRC-ben navigálni, úgy gondolom, csak száz százalékosan lehet. Úgyhogy nagy meló volt az ő részéről. Nagyon örülök, hogy egyáltalán végig tudtuk autózni a második napot, az pedig, hogy ilyen szerencsénk volt a végén, az pedig egy külön nagy dolog.
- Műszakilag hogy álltatok?
- Az első napon volt egy kis fékproblémánk, a hátsó két betétet ki kellett cserélni, mert egy túlmelegedés miatt nagyon eldeformálódtak, de ha a múlt évhez hasonlítom, akkor azt kell, hogy mondjam, semmilyen technikai problémánk nem volt.
- Ezzel az autóval te még nem mentél murván... Hogy készültök Szombathelyre? - Nem, valóban nem, de nagyon várjuk a murvás futamokat, én nagyon szeretem. A múlt évi idők is azt mutatják, hogy gyorsak is tudunk lenni. Szerintem az autó képes bármire, de hogy mennyire tudunk majd gyorsak lenni, az az első tesztek után, és a versenyen kiderül majd. Egyébként az szombathelyi gyorsok nagyon tetszenek, az a legjobb bennük, hogy nem gyilkolják szét az autót. Sokan mondják, hogy nem olyan izgalmas, mert sok benne az egyenes és a derékszögű kanyar, de én úgy gondolom, hogy ez semmivel nem kisebb feladat, mint egy veszprémi vagy fehérvári futam pályáin gyorsan menni. Itt nagyon precízen, pontosan kell majd menni, és nagyon nehéz szerintem megtalálni például az ideális féktávot. Nagyon várom, hogy újra beülhessek a Peugeot-ba, hisz nagyon nagy élmény nekünk ez az autó.
Ez a hír most jelenik meg 4151. alkalommal
|