h i r d e t é s
Összes oldal:
549904177
Napi oldal:
66748
Jelenleg:
839
Regisztrált:
1
1. |
Suborits Péter |
|
654 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
638 |
3. |
Bartók Vince |
|
514 |
4. |
Molnár Alex |
|
457 |
5. |
Tóth Patrik |
|
428 |
6. |
Szőcs Attila |
|
416 |
7. |
Biró-Ambrus R. |
|
399 |
8. |
Fónagy Kristóf |
|
366 |
9. |
Somogyi Máté |
|
282 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
122 |
2. |
Elfyn Evans |
|
114 |
3. |
Ott Tanak |
|
105 |
4. |
Thierry Neuville |
|
87 |
5. |
Kalle Rovanpera |
|
80 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
52 |
7. |
Teemu Suninen |
|
44 |
8. |
Dani Sordo |
|
42 |
9. |
Craig Breen |
|
25 |
1. |
Alexey Lukyanuk |
|
121 |
2. |
Oliver Solberg |
|
112 |
3. |
G. Munster |
|
86 |
4. |
Ivan Ares |
|
59 |
5. |
A. Mikkelsen |
|
52 |
6. |
E. Llarena |
|
52 |
7. |
Craig Breen |
|
49 |
8. |
Miko Marczyk |
|
44 |
9. |
Erik Cais |
|
38 |
1. |
J.Kristoffersson |
|
219 |
2. |
M.Ekström |
|
192 |
3. |
Timmy Hansen |
|
163 |
4. |
N. Grönholm |
|
147 |
5. |
Kevin Hansen |
|
135 |
6. |
Robin Larsson |
|
122 |
7. |
A.Bakkerud |
|
121 |
8. |
Timo Scheider |
|
92 |
9. |
Anton Marklund |
|
90 |
1. |
Hadik András |
|
128 |
2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
3. |
Vincze Ferenc |
|
116 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
114 |
5. |
Csomós Miklós |
|
61 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
57 |
7. |
Osváth Péter |
|
46 |
8. |
Csucsu |
|
44 |
9. |
Német Lackó |
|
44 |
1. |
Rongits Attila |
|
158 |
2. |
Bacsa Tamás |
|
124 |
3. |
Gyarmati Ariel |
|
106 |
4. |
Tajmel Tibor |
|
65 |
5. |
Szilágyi Patrik |
|
60 |
6. |
Veréb Zoltán |
|
41 |
7. |
Kocsomba Károly |
|
35 |
8. |
Hevesi István |
|
34 |
9. |
Novák Balázs |
|
29 |
1. |
Német Gábor |
|
42 |
2. |
Hangodi Bendegúz |
|
36 |
3. |
Maricsek Miklós |
|
31 |
4. |
Hibján József |
|
16 |
5. |
Viszló Csaba |
|
15 |
6. |
Tábori Ákos |
|
5 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
131 |
2. |
Janovich Roland |
|
129 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
80 |
4. |
Péter Pál |
|
69 |
5. |
Szetei Norbert |
|
56 |
6. |
Tamás Gergely |
|
50 |
7. |
Németh Gergely |
|
37 |
8. |
Berta József |
|
35 |
9. |
Baksai László |
|
32 |
|
Közös sajtótájékoztatón vázolta fel idei terveit a két Európa-bajnok rali csapat: a Botka Rally Team és az Érdi Rally Team. Botkáék 2015-ben, Érdiék tavaly szerezték meg az Európa-bajnoki címet az ERC2 kategóriában. Botka Dávid büszkén mutatta meg az idei versenyautóját a sajtó képviselőinek és az érdeklődőnek, és csapata terveiről is nyíltan beszélt a versenyző.
’Európa-bajnokok sajtótájékoztatója’ címmel hívta meg a két csapat a médiát a GROUPAMA Arénához, ahol hamar kiderült: mind a két legénység célja, hogy folytassa a korábban megkezdett utat és továbbra is az Európa-bajnokság futamaira összpontosítanak.
Botka Dávid első teljes szezonjában Európa-bajnokként ünnepelhetett 2015 év végén, akkor még Mitsubishi Lancer versenyautóval. Aztán feljebb lépett, autót váltott és egy Citroen DS3 R5-al a European Rally Championship abszolút legjobbjaival versenyzett majdnem két évet. Nem volt a legsikeresebb az autóválasztás, rengeteg technikai gond után tavaly év közben lecserélték a DS3-at és egy Skoda Fabia R5-ös, csúcstechnikát képviselő versenyautó mellett döntve fejezték be a szezont.
„Ezzel az autóval az EB-n még csak két aszfaltos futamon tudtunk indulni, murván még nem mentünk vele a kontinens viadalokon. Próbáljuk az autót is és magunkat is maximálisan felkészíteni a versenyekre és bízom benne, hogy gyorsan fogunk tudni menni!” – mondta Dávid a sajtótájékoztatón elhangzottakat összefoglalva. – „Nagyon jó választás volt a Fabia, már versenyt is nyertünk vele Horvátországban. Most kezdjük megismerni, már vannak megfelelő beállításaink, vannak elképzeléseink.”
Március 23-25. az idei első Európa-bajnoki futam időpontja. Az Azori-szigeteken megrendezendő versenyről így beszélt a pilóta: „Már háromszor indultunk ezen a futamon, annyi belsőkamerás felvételünk van ezekről a szakaszokról, ami mindenképp megnyugtató a felkészülés szempontjából. Heti egyszer-kétszer végignézem ezeket a felvételeket és már tudom hol vagyok. Most lesz az első szezon, amikor azt mondhatom, hogy úgy állok oda szinte minden versenyre, hogy képben vagyok a környezettel, a pályákkal.” 
Aztán így folytatta: „Voltam ezen a versenyen abszolút negyedik helyezett. 2016-ban az utolsó gyorsaságin sikerült egy hatalmas hajrában megszerezni ezt az előkelő helyezést. Van már pár név, akiről lehet tudni, hogy indulni fog a szezonban, de igazából majd a nevezési lista közzététele után derül ki, milyen is lesz az idei ERC erőssége.”
Tavaly kezdték a közös munkát Mesterházi Márkkal és idén is együtt tervezik a szezont, hiszen pilóta és navigátor is jól érezte magát a versenyautóban, mindketten jól tudják egymást segíteni. „Az biztos, ezt a szezont nagyon meg akarom nyomni!” – zárta Dávid a beszámolót. „Ki fog derülni, hogy fel tudom e venni a lépést a feltörekvő ifjakkal és a rutinos vén rókákkal, vagy nem. Ha úgy alakul, hogy mégsem, akkor teljesen más felé nyitunk a következő évben, úgyhogy ez a szezon mindenképp vízválasztó lesz a pályafutásom alakulásában!”
Botka Dávid és Mesterházi Márk tehát az Európa-bajnoki sorozatban folytatja a versenyzést, ahogy ezt tették korábban is. Első versenyük az 53. Azores Airlines Rallye lesz, március 23-25-én. A csapat ezúton is köszöni a partnereinek az évek óta tartó bizalmat és segítséget, mellyel hozzájárulnak, hogy ebben a nívós versenysorozatban szerepelhessenek!
Ez a hír most jelenik meg 3216. alkalommal
hírek • fórumok
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|