Negyedikek az N-es autóval
Balogh Janiék jól szerepeltek Szombathelyen és jól állnak a bajnokságban is
2016-06-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
801677967
Napi oldal:
127747
Jelenleg:
1164
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

negyedikek_az_n-es_autoval_2

Balogh Jani Holczer Danival az oldalán a tavalyi bajnoki cím után idén is vezeti a kategóriát. És ami talán még nagyobb fegyvertény: a szépszámú R5-ös armada ellenére három futam után az abszolút negyedik helyen állnak a bajnoki tabellán. Ehhez nagyban hozzájárult a szombathelyi dobogós helyezésük is!


A szombathelyi futam előtt beszéltünk arról, hogy át kell állni a murvára… Ez hogy sikerült?
Elkezdtem kielemezni, hogy mi történt az elmúlt években. Átnéztem, hogy mit csináltunk eddig murván, melyik abronccsal, milyen beállításokkal mentünk.
Nagyon sokat kellett elméleti síkon is foglalkozni ezzel az egésszel, hogy jól tudjon működni. Utána volt egy nyúlfarknyi időnk a pályabejárások közé beiktatva egy teszt formájában, ahol ezt ki is tudtuk próbálni.
Az első két kör tapogatózás volt. Nem akartam semmilyen bajt csinálni, hiszen gyakorlatilag fél éve nem ültünk autóba murván. Sikerült a régi érzéseket visszahozni és megjött a komfortérzet és el tudtunk kezdeni dolgozni.

negyedikek_az_n-es_autoval_3
 
A verseny is feszesnek indult. Tudtam, hogy a legapróbb hiba is durván meg tudja magát itt bosszulni és nagyhátrányba kerülhettünk volna, vagy akár a verseny feladására is kényszerülhettünk volna. Ezeket szem előtt tartottuk végig.
 
Az első nap engem kicsit megleptek a söptei gyorson a különbségek, amik a pálya folyamatos változásából adódtak. Ti számítottatok ekkora különbségekre?
Amikor már túl voltunk rajta, akkor mi is meglepődtünk. Előbb azt hittük, hogy milyen jó időt jöttünk az előttünk indulókhoz képest, hogy jól gumiztunk… De aztán jöttek a többiek… Onnantól kezdve rájöttünk arra, hogy nem jöttünk olyan jó időt, sőőt, kaptunk is. Kicsit be is feszültem, hiszen nem olyan vidám dolog ezzel az előkelő rajtszámmal a többiek mögött jönni.

negyedikek_az_n-es_autoval_5
 
Tudtam, hogy a második nap már sok esély nincs faragni a különbségekből. Tavaly is nagyon sűrűn voltunk, kicsit voltak a különbségek. Azt is tudtuk, hogy a második, harmadik Farkas erdőre már a többiek is meg fogják tanulni a pályát és ki tudják fésülni az első körben vétett hibáikat. Mi igyekszünk már az elején a legpontosabban menni és olyan jelentőseket már nem tudunk javulni. Annyit tudunk javulni, amit a pálya enged, vagy ami a pár kijavított hibában volt. Az alaptempónk hellyel-közzel adott már az első körtől. Ez látszott is: Az első gyorson jól lejöttünk, a másodikon jelentős hátrányt szedtünk össze és utána ezt hordtuk ki lábon. Kísértetiesen hasonlított ez a napunk is a tavalyi kezdőnaphoz. Ott nem tudtuk behozni a hátrányunkat és emiatt egy kicsit el is ment a kedvem a szombati naptól.

negyedikek_az_n-es_autoval_6
 
Szerencsére vasárnap úgy keltünk fel, hogy ezt kell végigcsinálni és majd meglátjuk, hogy mit dob a gép. Álmomban nem gondoltam volna, hogy ennyi drámát kell végigélnünk az első acsádi gyorsaságin… Robogás közben rossz érzés a versenyzőtársakat az árokban látni. Nincs idő olyankor ezzel foglalkozni. Az első kör végére harmadikok lettünk és akkor egy új verseny kezdődött el számunka. Egy kicsit vissza jött a kedvem és elkezdtünk iszkolni, próbálni megtartani ezt az eredményt. Osváth Peti oda-oda szurkált a kategóriában is… Talán az utolsó három gyorson lehetett érezni, hogy már ő sem akarja feszegetni, de addig kő keményen kaptuk hátulról a csapásokat, amiket vissza-vissza kellett verni.

negyedikek_az_n-es_autoval_7
 
Ezt az abszolút harmadik helyet aláírtad volna a verseny előtt, ugye?
Szó nélkül! Fejben nagyon elfáradtam, másfél-két nap kellett, mire magamhoz tértem a verseny után. Lehet, hogy sokkot kaptam?! :)
 
Negyedik helyen álltok a bajnokságban
Hármas rajtszámmal indulunk Veszprémben, ami azért annyira nem jó… Másképp kell közlekedni a pályán, taktikusan kell versenyezni. Legutóbb a Mikulás Rallye-n mentünk ezen a környéken, akkor keményebb a pálya. Hajmáskéren könnyű defektet összeszedni, az autó is sokat kap itt. Be kell osztani az autót. Bízom benne, hogy egy jó versenynek leszünk a részesei.

negyedikek_az_n-es_autoval_1

Ez a hír most jelenik meg 2235. alkalommal
Share |
Szombathely • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
0102 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
2025.12.05-09.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k