LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Negyedikek az N-es autóval
Balogh Janiék jól szerepeltek Szombathelyen és jól állnak a bajnokságban is
2016-06-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770057432
Napi oldal:
4823
Jelenleg:
1615
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

negyedikek_az_n-es_autoval_2

Balogh Jani Holczer Danival az oldalán a tavalyi bajnoki cím után idén is vezeti a kategóriát. És ami talán még nagyobb fegyvertény: a szépszámú R5-ös armada ellenére három futam után az abszolút negyedik helyen állnak a bajnoki tabellán. Ehhez nagyban hozzájárult a szombathelyi dobogós helyezésük is!


A szombathelyi futam előtt beszéltünk arról, hogy át kell állni a murvára… Ez hogy sikerült?
Elkezdtem kielemezni, hogy mi történt az elmúlt években. Átnéztem, hogy mit csináltunk eddig murván, melyik abronccsal, milyen beállításokkal mentünk.
Nagyon sokat kellett elméleti síkon is foglalkozni ezzel az egésszel, hogy jól tudjon működni. Utána volt egy nyúlfarknyi időnk a pályabejárások közé beiktatva egy teszt formájában, ahol ezt ki is tudtuk próbálni.
Az első két kör tapogatózás volt. Nem akartam semmilyen bajt csinálni, hiszen gyakorlatilag fél éve nem ültünk autóba murván. Sikerült a régi érzéseket visszahozni és megjött a komfortérzet és el tudtunk kezdeni dolgozni.

negyedikek_az_n-es_autoval_3
 
A verseny is feszesnek indult. Tudtam, hogy a legapróbb hiba is durván meg tudja magát itt bosszulni és nagyhátrányba kerülhettünk volna, vagy akár a verseny feladására is kényszerülhettünk volna. Ezeket szem előtt tartottuk végig.
 
Az első nap engem kicsit megleptek a söptei gyorson a különbségek, amik a pálya folyamatos változásából adódtak. Ti számítottatok ekkora különbségekre?
Amikor már túl voltunk rajta, akkor mi is meglepődtünk. Előbb azt hittük, hogy milyen jó időt jöttünk az előttünk indulókhoz képest, hogy jól gumiztunk… De aztán jöttek a többiek… Onnantól kezdve rájöttünk arra, hogy nem jöttünk olyan jó időt, sőőt, kaptunk is. Kicsit be is feszültem, hiszen nem olyan vidám dolog ezzel az előkelő rajtszámmal a többiek mögött jönni.

negyedikek_az_n-es_autoval_5
 
Tudtam, hogy a második nap már sok esély nincs faragni a különbségekből. Tavaly is nagyon sűrűn voltunk, kicsit voltak a különbségek. Azt is tudtuk, hogy a második, harmadik Farkas erdőre már a többiek is meg fogják tanulni a pályát és ki tudják fésülni az első körben vétett hibáikat. Mi igyekszünk már az elején a legpontosabban menni és olyan jelentőseket már nem tudunk javulni. Annyit tudunk javulni, amit a pálya enged, vagy ami a pár kijavított hibában volt. Az alaptempónk hellyel-közzel adott már az első körtől. Ez látszott is: Az első gyorson jól lejöttünk, a másodikon jelentős hátrányt szedtünk össze és utána ezt hordtuk ki lábon. Kísértetiesen hasonlított ez a napunk is a tavalyi kezdőnaphoz. Ott nem tudtuk behozni a hátrányunkat és emiatt egy kicsit el is ment a kedvem a szombati naptól.

negyedikek_az_n-es_autoval_6
 
Szerencsére vasárnap úgy keltünk fel, hogy ezt kell végigcsinálni és majd meglátjuk, hogy mit dob a gép. Álmomban nem gondoltam volna, hogy ennyi drámát kell végigélnünk az első acsádi gyorsaságin… Robogás közben rossz érzés a versenyzőtársakat az árokban látni. Nincs idő olyankor ezzel foglalkozni. Az első kör végére harmadikok lettünk és akkor egy új verseny kezdődött el számunka. Egy kicsit vissza jött a kedvem és elkezdtünk iszkolni, próbálni megtartani ezt az eredményt. Osváth Peti oda-oda szurkált a kategóriában is… Talán az utolsó három gyorson lehetett érezni, hogy már ő sem akarja feszegetni, de addig kő keményen kaptuk hátulról a csapásokat, amiket vissza-vissza kellett verni.

negyedikek_az_n-es_autoval_7
 
Ezt az abszolút harmadik helyet aláírtad volna a verseny előtt, ugye?
Szó nélkül! Fejben nagyon elfáradtam, másfél-két nap kellett, mire magamhoz tértem a verseny után. Lehet, hogy sokkot kaptam?! :)
 
Negyedik helyen álltok a bajnokságban
Hármas rajtszámmal indulunk Veszprémben, ami azért annyira nem jó… Másképp kell közlekedni a pályán, taktikusan kell versenyezni. Legutóbb a Mikulás Rallye-n mentünk ezen a környéken, akkor keményebb a pálya. Hajmáskéren könnyű defektet összeszedni, az autó is sokat kap itt. Be kell osztani az autót. Bízom benne, hogy egy jó versenynek leszünk a részesei.

negyedikek_az_n-es_autoval_1

Ez a hír most jelenik meg 2179. alkalommal
Share |
Szombathely • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k