h i r d e t é s
Összes oldal:
751763714
Napi oldal:
41743
Jelenleg:
1384
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Balogh Janit kérdeztem a bükfürdői futamról, mely úgy tűnik, hogy az idei évben eddig a legjobban sikerült számukra. Biztató részeredményekkel zárkóznak az élmezőnyhöz, és most murván már az abszolút negyedik helyen tudták befejezni a futamot.
Milyen volt az év első murvás futama?
Nagyon jól éreztük magunkat, egy nagyon jó hangulatú, és nagyon szép környezetben lezajlott versenynek lehettünk részesei, ami az idei évben mind eredményességeiben, mind hangulatában a legjobban sikerült a csapatunknak. Az időjárás miatt aggódtunk, hogy a nagy esőzések folytatódnak-e, ill. hogy mekkora kárt okoztak a pályákban, de szerencsére a pályák az esőzés ellenére is kibírták a mezőnyt, így jó minőségű gyorsaságikon és jó versenyen tudtunk menni, és nagy csatát tudtunk vívni a többiekkel.
Mennyire vagytok elégedettek az eredménnyel?
Összességében nézve azt mondhatom, hogy nagyon jól sikerült a verseny, és a részeredmények tekintetében is egyre versenyképesebbek vagyunk. Talán a murva egy kicsit közelebb áll hozzám, de a verseny során be kellett látnunk, hogy taktikailag is nagyon nagy csatákat kell vívni, és nagyon fontos, hogy végig összpontosítson az ember. Már látjuk, hogy kik azok, akikkel nagyot tudunk harcolni, és mindenképp pozitívan értékeljük, hogy tudunk zárkózni.

Most már, ha a szerencse is mellénk áll, és a technika sem tréfál meg bennünket, akkor ott tudunk lenni az elejében. Célunk persze az, hogy a hátralévő futamokon is minél jobban teljesítsünk. Nem vagyunk csalódottak, abszolút pozitívan értékelem ezt a versenyt. Egy dolog zavart, hogy az utolsó körben nem tudtunk Turán Friciékkel lépést tartani, és nem értettem ennek az okát, hiszen nem vétettünk olyan hibát, ami miatt ennek kellett volna lennie. Úgy tűnik, hogy volt egy kis erőgyengülés az autónkban, ami miatt rögtön jelentkeztek azok a plusz másodpercek, ami miatt már nem tudtunk zárkózni, de legalább az autó kibírta és célba tudtunk érni! Sajnálom Botkáékat, akik végig nagyon jól mentek, de gyakorlatilag a célegyenesben bukták el ezt a futamot... ismerem az érzést, hiszen a salgói futamon hasonló cipőben jártunk.
Változtak az eredmények annak köszönhetően, hogy most murván teljesített a mezőny?
Meglátásom szerint, van egy-két pilóta a mezőnyben, akinek kicsit jobban fekszik az aszfalt, mint a murva. Az is befolyásolja persze az eredményességet, hogy kinek milyen pályán van nagyobb tapasztalata. Nekünk elég tapasztalatunk van murván, és talán ezért is tudunk itt egy kicsivel jobban teljesíteni. Az aszfaltos versenyeken nagyon érezhető volt a lemaradásunk, pedig nagy hangsúlyt fektettünk azokra a futamokra is... mégsem mondhatjuk, hogy annak beérett volna már a gyümölcse.
Mennyire fontos a tapasztalat mellett a felkészülés?
Szerintem mind mentálisan, mind felkészülés szempontjából nagyon oda kell figyelni, a pálya jellegétől függetlenül. Befolyásolja a végső eredményt, hogy kinek milyen napja van, mennyire tudott felkészülni az adott futamra. Én például Miskolc Rally-n éreztem, hogy nem voltunk annyira "összerakva", mint amennyire össze kell rakni egy ilyen versenyt, és rögtön be is bizonyosodott, hogy nem tudtunk olyan teljesítményt nyújtani, mint amit kellett volna. Éreztük rögtön, hogy ez így nem fog menni, és nem akartuk, hogy ez megbosszulja magát, így visszavettünk a tempóból, ami ugye azt eredményezte, hogy rögtön hátrébb is csúsztunk. Összefoglalva az az egésznek a lényege, hogy maximálisan fel kell készülni minden versenyre, és teljes odaadással kell menni, mert utána, ha az ember stabilan tud végig menni, akkor is még a csatáknak a függvénye, hogy ki milyen eredménnyel tud zárni.

Hogyan készültetek erre a murvára, ill. hogyan fogtok a veszprémi pályákra?
Az autó beállításaira nagyon nagy hangsúlyt kell fektetni, amit még az időjárási körülmények is nagyban befolyásolnak. Számomra még elég ismeretlen volt az a körülmény, ami ezen a bükfürdői versenyen várt minket. Bár 2008-ban is elég sáros versenynek lehettünk a részesei, viszont ezen a futamon most nem esett annyira az eső, de a pályák fel voltak ázva, nagy volt a nedvességtartalmuk, és más beállítást igényelt, mint amire korábban számítottunk. Ezek nagy sebességű, jó minőségű pályák, és száraz időben majdhogynem aszfalt-közeli beállításokkal lehet közlekedni rajtuk, de ez itt most nem működött és más gumikat is igényelt. Ez érdekes és nagyon tanulságos volt számunkra. A veszprémi pályákat illetően biztos, hogy durvább viszonyokra kell készülnünk, mindenképpen másként kell az autót beállítani. Látni kell hozzá a pályákat majd, hogy milyen körülmények fognak ránk várni, és akkor nyilván arra kell felkészülnünk. Biztos, hogy a pályák jellege még csak hasonlítani sem fog a szombathelyi pályákéra. Veszprémben és környékén azért már van tapasztalatunk, és abból építkezve fogjuk megkezdeni a felkészülést. Teljes mellszélességgel készülünk a következő versenyre és igyekszünk minél jobb eredményt elérni. Bízunk benne, hogy ismét egy jó kis küzdelemnek és egy jó kis versenynek lehetünk majd részesei!


Ez a hír most jelenik meg 2076. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|