ALLSTAR HUNGARY SUPERSPECIAL 2024 ÉS DRIFT VERSENY
Negyedikre negyedik
Balogh Janiék egyre versenyképesebbek
2010-06-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
691804959
Napi oldal:
198715
Jelenleg:
2350
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Portugal Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
110
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
86
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
79
4. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
71
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
49
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

thumb_negyedikre_negyedik_3Balogh Janit kérdeztem a bükfürdői futamról, mely úgy tűnik, hogy az idei évben eddig a legjobban sikerült számukra. Biztató részeredményekkel zárkóznak az élmezőnyhöz, és most murván már az abszolút negyedik helyen tudták befejezni a futamot. 

Milyen volt az év első murvás futama?
Nagyon jól éreztük magunkat, egy nagyon jó hangulatú, és nagyon szép környezetben lezajlott versenynek lehettünk részesei, ami az idei évben mind eredményességeiben, mind hangulatában a legjobban sikerült a csapatunknak. Az időjárás miatt aggódtunk, hogy a nagy esőzések folytatódnak-e, ill. hogy mekkora kárt okoztak a pályákban, de szerencsére a pályák az esőzés ellenére is kibírták a mezőnyt, így jó minőségű gyorsaságikon és jó versenyen tudtunk menni, és nagy csatát tudtunk vívni a többiekkel.

Mennyire vagytok elégedettek az eredménnyel?
Összességében nézve azt mondhatom, hogy nagyon jól sikerült a verseny, és a részeredmények tekintetében is egyre versenyképesebbek vagyunk. Talán a murva egy kicsit közelebb áll hozzám, de a verseny során be kellett látnunk, hogy taktikailag is nagyon nagy csatákat kell vívni, és nagyon fontos, hogy végig összpontosítson az ember. Már látjuk, hogy kik azok, akikkel nagyot tudunk harcolni, és mindenképp pozitívan értékeljük, hogy tudunk zárkózni.

negyedikre_negyedik_1

Most már, ha a szerencse is mellénk áll, és a technika sem tréfál meg bennünket, akkor ott tudunk lenni az elejében. Célunk persze az, hogy a hátralévő futamokon is minél jobban teljesítsünk. Nem vagyunk csalódottak, abszolút pozitívan értékelem ezt a versenyt. Egy dolog zavart, hogy az utolsó körben nem tudtunk Turán Friciékkel lépést tartani, és nem értettem ennek az okát, hiszen nem vétettünk olyan hibát, ami miatt ennek kellett volna lennie. Úgy tűnik, hogy volt egy kis erőgyengülés az autónkban, ami miatt rögtön jelentkeztek azok a plusz másodpercek, ami miatt már nem tudtunk zárkózni, de legalább az autó kibírta és célba tudtunk érni! Sajnálom Botkáékat, akik végig nagyon jól mentek, de gyakorlatilag a célegyenesben bukták el ezt a futamot... ismerem az érzést, hiszen a salgói futamon hasonló cipőben jártunk.

Változtak az eredmények annak köszönhetően, hogy most murván teljesített a mezőny?
Meglátásom szerint, van egy-két pilóta a mezőnyben, akinek kicsit jobban fekszik az aszfalt, mint a murva. Az is befolyásolja persze az eredményességet, hogy kinek milyen pályán van nagyobb tapasztalata. Nekünk elég tapasztalatunk van murván, és talán ezért is tudunk itt egy kicsivel jobban teljesíteni. Az aszfaltos versenyeken nagyon érezhető volt a lemaradásunk, pedig nagy hangsúlyt fektettünk azokra a futamokra is... mégsem mondhatjuk, hogy annak beérett volna már a gyümölcse.

Mennyire fontos a tapasztalat mellett a felkészülés?
Szerintem mind mentálisan, mind felkészülés szempontjából nagyon oda kell figyelni, a pálya jellegétől függetlenül. Befolyásolja a végső eredményt, hogy kinek milyen napja van, mennyire tudott felkészülni az adott futamra. Én például Miskolc Rally-n éreztem, hogy nem voltunk annyira "összerakva", mint amennyire össze kell rakni egy ilyen versenyt, és rögtön be is bizonyosodott, hogy nem tudtunk olyan teljesítményt nyújtani, mint amit kellett volna. Éreztük rögtön, hogy ez így nem fog menni, és nem akartuk, hogy ez megbosszulja magát, így visszavettünk a tempóból, ami ugye azt eredményezte, hogy rögtön hátrébb is csúsztunk. Összefoglalva az az egésznek a lényege, hogy maximálisan fel kell készülni minden versenyre, és teljes odaadással kell menni, mert utána, ha az ember stabilan tud végig menni, akkor is még a csatáknak a függvénye, hogy ki milyen eredménnyel tud zárni.

negyedikre_negyedik_2

Hogyan készültetek erre a murvára, ill. hogyan fogtok a veszprémi pályákra?
Az autó beállításaira nagyon nagy hangsúlyt kell fektetni, amit még az időjárási körülmények is nagyban befolyásolnak. Számomra még elég ismeretlen volt az a körülmény, ami ezen a bükfürdői versenyen várt minket. Bár 2008-ban is elég sáros versenynek lehettünk a részesei, viszont ezen a futamon most nem esett annyira az eső, de a pályák fel voltak ázva, nagy volt a  nedvességtartalmuk, és más beállítást igényelt, mint amire korábban számítottunk. Ezek nagy sebességű, jó minőségű pályák, és száraz időben majdhogynem aszfalt-közeli beállításokkal lehet közlekedni rajtuk, de ez itt most nem működött és más gumikat is igényelt. Ez érdekes és nagyon tanulságos volt számunkra. A veszprémi pályákat illetően biztos, hogy durvább viszonyokra kell készülnünk, mindenképpen másként kell az autót beállítani. Látni kell hozzá a pályákat majd, hogy milyen körülmények fognak ránk várni, és akkor nyilván arra kell felkészülnünk. Biztos, hogy a pályák jellege még csak hasonlítani sem fog a szombathelyi pályákéra. Veszprémben és környékén azért már van tapasztalatunk, és abból építkezve fogjuk megkezdeni a felkészülést. Teljes mellszélességgel készülünk a következő versenyre és igyekszünk minél jobb eredményt elérni. Bízunk benne, hogy ismét egy jó kis küzdelemnek és egy jó kis versenynek lehetünk majd részesei!

negyedikre_negyedik_4

 

Ez a hír most jelenik meg 2014. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 21 2223
2024.05.30-06.02.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.08.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k