Negyedikre negyedik
Balogh Janiék egyre versenyképesebbek
2010-06-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
791370029
Napi oldal:
117633
Jelenleg:
1417
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_negyedikre_negyedik_3Balogh Janit kérdeztem a bükfürdői futamról, mely úgy tűnik, hogy az idei évben eddig a legjobban sikerült számukra. Biztató részeredményekkel zárkóznak az élmezőnyhöz, és most murván már az abszolút negyedik helyen tudták befejezni a futamot. 

Milyen volt az év első murvás futama?
Nagyon jól éreztük magunkat, egy nagyon jó hangulatú, és nagyon szép környezetben lezajlott versenynek lehettünk részesei, ami az idei évben mind eredményességeiben, mind hangulatában a legjobban sikerült a csapatunknak. Az időjárás miatt aggódtunk, hogy a nagy esőzések folytatódnak-e, ill. hogy mekkora kárt okoztak a pályákban, de szerencsére a pályák az esőzés ellenére is kibírták a mezőnyt, így jó minőségű gyorsaságikon és jó versenyen tudtunk menni, és nagy csatát tudtunk vívni a többiekkel.

Mennyire vagytok elégedettek az eredménnyel?
Összességében nézve azt mondhatom, hogy nagyon jól sikerült a verseny, és a részeredmények tekintetében is egyre versenyképesebbek vagyunk. Talán a murva egy kicsit közelebb áll hozzám, de a verseny során be kellett látnunk, hogy taktikailag is nagyon nagy csatákat kell vívni, és nagyon fontos, hogy végig összpontosítson az ember. Már látjuk, hogy kik azok, akikkel nagyot tudunk harcolni, és mindenképp pozitívan értékeljük, hogy tudunk zárkózni.

negyedikre_negyedik_1

Most már, ha a szerencse is mellénk áll, és a technika sem tréfál meg bennünket, akkor ott tudunk lenni az elejében. Célunk persze az, hogy a hátralévő futamokon is minél jobban teljesítsünk. Nem vagyunk csalódottak, abszolút pozitívan értékelem ezt a versenyt. Egy dolog zavart, hogy az utolsó körben nem tudtunk Turán Friciékkel lépést tartani, és nem értettem ennek az okát, hiszen nem vétettünk olyan hibát, ami miatt ennek kellett volna lennie. Úgy tűnik, hogy volt egy kis erőgyengülés az autónkban, ami miatt rögtön jelentkeztek azok a plusz másodpercek, ami miatt már nem tudtunk zárkózni, de legalább az autó kibírta és célba tudtunk érni! Sajnálom Botkáékat, akik végig nagyon jól mentek, de gyakorlatilag a célegyenesben bukták el ezt a futamot... ismerem az érzést, hiszen a salgói futamon hasonló cipőben jártunk.

Változtak az eredmények annak köszönhetően, hogy most murván teljesített a mezőny?
Meglátásom szerint, van egy-két pilóta a mezőnyben, akinek kicsit jobban fekszik az aszfalt, mint a murva. Az is befolyásolja persze az eredményességet, hogy kinek milyen pályán van nagyobb tapasztalata. Nekünk elég tapasztalatunk van murván, és talán ezért is tudunk itt egy kicsivel jobban teljesíteni. Az aszfaltos versenyeken nagyon érezhető volt a lemaradásunk, pedig nagy hangsúlyt fektettünk azokra a futamokra is... mégsem mondhatjuk, hogy annak beérett volna már a gyümölcse.

Mennyire fontos a tapasztalat mellett a felkészülés?
Szerintem mind mentálisan, mind felkészülés szempontjából nagyon oda kell figyelni, a pálya jellegétől függetlenül. Befolyásolja a végső eredményt, hogy kinek milyen napja van, mennyire tudott felkészülni az adott futamra. Én például Miskolc Rally-n éreztem, hogy nem voltunk annyira "összerakva", mint amennyire össze kell rakni egy ilyen versenyt, és rögtön be is bizonyosodott, hogy nem tudtunk olyan teljesítményt nyújtani, mint amit kellett volna. Éreztük rögtön, hogy ez így nem fog menni, és nem akartuk, hogy ez megbosszulja magát, így visszavettünk a tempóból, ami ugye azt eredményezte, hogy rögtön hátrébb is csúsztunk. Összefoglalva az az egésznek a lényege, hogy maximálisan fel kell készülni minden versenyre, és teljes odaadással kell menni, mert utána, ha az ember stabilan tud végig menni, akkor is még a csatáknak a függvénye, hogy ki milyen eredménnyel tud zárni.

negyedikre_negyedik_2

Hogyan készültetek erre a murvára, ill. hogyan fogtok a veszprémi pályákra?
Az autó beállításaira nagyon nagy hangsúlyt kell fektetni, amit még az időjárási körülmények is nagyban befolyásolnak. Számomra még elég ismeretlen volt az a körülmény, ami ezen a bükfürdői versenyen várt minket. Bár 2008-ban is elég sáros versenynek lehettünk a részesei, viszont ezen a futamon most nem esett annyira az eső, de a pályák fel voltak ázva, nagy volt a  nedvességtartalmuk, és más beállítást igényelt, mint amire korábban számítottunk. Ezek nagy sebességű, jó minőségű pályák, és száraz időben majdhogynem aszfalt-közeli beállításokkal lehet közlekedni rajtuk, de ez itt most nem működött és más gumikat is igényelt. Ez érdekes és nagyon tanulságos volt számunkra. A veszprémi pályákat illetően biztos, hogy durvább viszonyokra kell készülnünk, mindenképpen másként kell az autót beállítani. Látni kell hozzá a pályákat majd, hogy milyen körülmények fognak ránk várni, és akkor nyilván arra kell felkészülnünk. Biztos, hogy a pályák jellege még csak hasonlítani sem fog a szombathelyi pályákéra. Veszprémben és környékén azért már van tapasztalatunk, és abból építkezve fogjuk megkezdeni a felkészülést. Teljes mellszélességgel készülünk a következő versenyre és igyekszünk minél jobb eredményt elérni. Bízunk benne, hogy ismét egy jó kis küzdelemnek és egy jó kis versenynek lehetünk majd részesei!

negyedikre_negyedik_4

 

Ez a hír most jelenik meg 2192. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k