|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Túl van az European Rally Championship harmadik, észak-ír futamának első napján a Botka Rally Team párosa. 8 gyorsasági szakasz, összesen 87 versenykilométer után az ERC2 kategória harmadik helyén állnak. A pilóta nem elégedetlen, de holnap még szeretne gyorsulni. ’Szűk, néhol mégis nagyon tempósak ezek a pályák. Az aszfalt minősége jobb annál, mint amire számítottunk. Rengeteg a kanyar és a bukkanó.’ - Ezt még a pályabejárás után mondta Botka Dávid.
Reggel esőben kezdődött a verseny.
’Az első kör elment azzal, hogy felvegyük a pályák ritmusát. Még esett az eső az elején.’
A hatodik gyorsasági után többen kiesettnek hitték a Botka-Mihalik duót, de szerencsére csak a monitor előtt a versenyt figyelemmel kísérőkre ijesztett rá az időmérés on-line rendszerének hibája. Minden rendben volt a párossal, sokat tudtak javulni másodszori nekifutásra az első két szakaszon.
![]() ’A második körben már jobb időket tudtunk autózni. Előttünk van a cseh Stajf, őt kell megfognunk, hogy előtte maradjunk a bajnokságban.’
A nap végén Newtonards település belvárosát zárták le a rendezők és a városháza elől rajtoltatták el a mezőnyt a másfél kilométeres, nézőcsalogató szakaszon. Kétszer kellett teljesíteni ezt a távot, csak ezután mehetett esti szervizbe a mezőny.
’Azt gondoltam, hogy a városi két szakaszon jól fogunk menni, mert ezeken a szűk, prológ jellegű gyorsokon otthon is jól megyünk. Nehezítés volt, hogy szó szerint pályabejárás előzte meg, csak gyalog tudtuk felírni. Ráadásul a város teljesen más képet mutatott akkor, mint most a lezárásokkal, a kordonokkal, hatalmas szalmabálákkal. Tetszett és ez látszott az időnkön is.
![]() Szerencsére ezt élőben közvetítették, így a remek munkát végző szervizcsapatom a szervizparkban felállított hatalmas kivetítőn láthatott egy kicsit a versenyből is.
Nehéz, mégis élvezhető a verseny. Fel kell venni a ritmust. A legfontosabb ez!’
![]() Szombaton négy különböző szakaszt, valamint egy újabb rövid, városi gyorsaságit kell kétszer-kétszer megtennie a Botka Dávid – Mihalik Péter duónak, hogy Mitsubishi Lancer Evo IX-es versenyautójukkal át tudjanak gurulni a 73. Circuit of Ireland céldobogóján.
’12 másodperccel vagyunk lemaradva a második helyről. Azt gondolom, hogy a szombati hosszú, 26 kilométeres szakaszon fog majd eldőlni minden. Ott megpróbálunk minél gyorsabban menni. Meglátjuk.’
Ez a hír most jelenik meg 2748. alkalommal
címkék: Botk
![]() 2015.04.02-04.
![]() |
![]() |
||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.08.21-24.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.23-24.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.22-26.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.23.
![]() részletes infóink ![]() 2025.08.29-30.
![]() részletes infóink ![]() 2025.09.12-14.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |