h i r d e t é s
Összes oldal:
751522673
Napi oldal:
78261
Jelenleg:
743
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|

Budavári Zoliék nem fejezték be a veszprémi futamot, Kassát kihagyták, de a Budapest Rallye nevezési listáján már újra ott a nevük
Kimaradt egy futam…
Igen. A Veszprém Rallye-n újból technikai probléma miatt estünk ki, úgy gondoltam alaposabban fel kell készülnünk, több időt kell fektetnünk az autóba. Azóta csináltuk, és remélem, hogy most jó lesz és végig tudunk menni.
Váltóproblémával estünk ki, ami önmagában sem lett volna jó, de igazából már év eleje óta kísér minket ez a rengeteg műszaki gond. Mindig valami más jön elő. Hol a váltó, hol az osztómű, hol a motor adja meg magát. Sok volt ez már és inkább az autóval foglalkoztunk a kassai futam helyett. Remélem lesz eredménye…
Vácon egy hófehér autóval kocsiztatok egy keveset.
Igen, van egy N csoportos Mitsubishi Lancer Evo9-es versenyautónk, gondoltuk kipróbáljuk. Hoztuk a formánkat ami a szerencsénket illeti az idei évben. Ameddig mentünk jól mentünk, de idő előtt ki kellett állnunk: a hátsó differenciálműben letört egy fog.

Épp a pályabejáráson értelek utol.
Hogy tetszenek ezek az új szakaszok?
Húúú… nehezek, így első ránézésre. Nem Mitsubishinek való pályák és nem is klasszikus magyar pályák. Megpróbáljuk minél jobban felírni. Először járunk erre, megjegyezni nincs mód; így nagyon fontos lesz a részletes itiner.
Alapvetően nagyon jó pályák, de tartok is tőlük. Rengeteg nehéz rész van. Nagy szakadékok vannak az út mellett, keskeny az út, nagyon sok a színtkülönbség. A bukkanok után eltűnős Bal3-ak, Jobb3-ak jönnek. Nehéz pályákról van szó.

De kell ez, ugye?
Persze, nagyon!
Teljesen más kihívás, mint egy megszokott egri, vagy miskolci futamon menni. Kell ez a verseny!
Más a szépsége, mint a többi futamnak.
Ezt is meg kell tudni csinálni és remélem, hogy sikerülni is fog!
a csapat partnerei:












Ez a hír most jelenik meg 2138. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|