h i r d e t é s
Összes oldal:
752994110
Napi oldal:
53176
Jelenleg:
1201
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.24. - Belgium, Ypres
Először szerepel a belga Ypres Rally-n a Botka Rally Team. Már az utazás során nehézségek adódtak és az versenyautó is csak a gépátvétel előtt indult el. Még nem érkezett meg minden alkatrész, a shakedown-t kihagyta a legénység, reményeik szerint az utolsó pillanatban lesz kész.
A legutóbbi futamon, azori szigeteken sikeresen szerepelt a Botka Dávid - Szeles Péter páros. Az abszolút negyedik hely elismerésre méltó, nagyon sok gratulációt zsebelt be a csapat a verseny után. A következő megmérettetés a belga Ypres környékén megrendezett futam. „Idén ez a második versenyünk, ami új számunkra. Még korábban nem indultunk itt és igazából az előzetes terveinkben sem szerepelt, hogy megyünk ezen a futamon, de az otthoni viszályok miatt eljutottunk ide is.”
Nem lehet gördülékenynek nevezni az előzményeket, de erről Botka Dávid beszél inkább: „Még nehéz a helyzetünk, több okból is. Már kifelé úton gondunk volt, az egyik, alkatrészekkel full-ra megrakott szervizbuszunk félúton megadta magát. Próbáltak a fiúk életet lehelni bele, de a vége az lett, hogy átpakoltunk belőle mindent, amit csak lehetett és úgy érkeztek a srácok egy kis késéssel.”
Ennél talán nagyobb gond, hogy a versenyautó sem indult még be a futam előtt otthon a műhelyben: „Az autóba bekerült az új fejlesztésű kit, amiről kiderült, hogy még nem kaptuk meg minden alkatrészét. Az autót nem is tudtuk otthon beindítani, a mérnök segített itt és csak csütörtökön délelőtt, 1 órával a gépátvétel előtt indult be először. Még hiányzik alkatrész, így a shakedownon és a kvalifikáción nem tudtunk elindulni vele. Péntek reggel érkezik meg még alkatrész, aminek a segítségével remélem végre minden egyenesbe ér.
Azt bánom, hogy nem tudtunk egy métert sem menni vele. Sok minden változott, például teljesen új a kormányszervója. Félek, emiatt az ismeretlenség miatt egy kicsit rosszabbul fogunk kezdeni, mint ahogy szoktunk, de remélem, hamar belejövünk.”
Több, mint kétszázötven gyorsasági kilométer vár az ERC mezőnyére a belga futamon. „A pályákat sikerült jól feldolgoznunk. Nagyon komoly levágások vannak, ami nagyon megnehezíti a versenyt. Átlagosan tíz levágásból három olyan, ahol bármikor defektet lehet kapni. Ha defekt nélkül sikerül megoldanunk a versenyt, az már egy fél győzelem. Nehezen indul be most minden, ennél remélem csak könnyebb dolgunk lesz. Bízom benne!”
Ez a hír most jelenik meg 2088. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • videók • fórumok
|