h i r d e t é s
Összes oldal:
770263027
Napi oldal:
41707
Jelenleg:
930
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.24. - Belgium, Ypres
Először szerepel a belga Ypres Rally-n a Botka Rally Team. Már az utazás során nehézségek adódtak és az versenyautó is csak a gépátvétel előtt indult el. Még nem érkezett meg minden alkatrész, a shakedown-t kihagyta a legénység, reményeik szerint az utolsó pillanatban lesz kész.
A legutóbbi futamon, azori szigeteken sikeresen szerepelt a Botka Dávid - Szeles Péter páros. Az abszolút negyedik hely elismerésre méltó, nagyon sok gratulációt zsebelt be a csapat a verseny után. A következő megmérettetés a belga Ypres környékén megrendezett futam. „Idén ez a második versenyünk, ami új számunkra. Még korábban nem indultunk itt és igazából az előzetes terveinkben sem szerepelt, hogy megyünk ezen a futamon, de az otthoni viszályok miatt eljutottunk ide is.”
Nem lehet gördülékenynek nevezni az előzményeket, de erről Botka Dávid beszél inkább: „Még nehéz a helyzetünk, több okból is. Már kifelé úton gondunk volt, az egyik, alkatrészekkel full-ra megrakott szervizbuszunk félúton megadta magát. Próbáltak a fiúk életet lehelni bele, de a vége az lett, hogy átpakoltunk belőle mindent, amit csak lehetett és úgy érkeztek a srácok egy kis késéssel.”
Ennél talán nagyobb gond, hogy a versenyautó sem indult még be a futam előtt otthon a műhelyben: „Az autóba bekerült az új fejlesztésű kit, amiről kiderült, hogy még nem kaptuk meg minden alkatrészét. Az autót nem is tudtuk otthon beindítani, a mérnök segített itt és csak csütörtökön délelőtt, 1 órával a gépátvétel előtt indult be először. Még hiányzik alkatrész, így a shakedownon és a kvalifikáción nem tudtunk elindulni vele. Péntek reggel érkezik meg még alkatrész, aminek a segítségével remélem végre minden egyenesbe ér.
Azt bánom, hogy nem tudtunk egy métert sem menni vele. Sok minden változott, például teljesen új a kormányszervója. Félek, emiatt az ismeretlenség miatt egy kicsit rosszabbul fogunk kezdeni, mint ahogy szoktunk, de remélem, hamar belejövünk.”
Több, mint kétszázötven gyorsasági kilométer vár az ERC mezőnyére a belga futamon. „A pályákat sikerült jól feldolgoznunk. Nagyon komoly levágások vannak, ami nagyon megnehezíti a versenyt. Átlagosan tíz levágásból három olyan, ahol bármikor defektet lehet kapni. Ha defekt nélkül sikerül megoldanunk a versenyt, az már egy fél győzelem. Nehezen indul be most minden, ennél remélem csak könnyebb dolgunk lesz. Bízom benne!”
Ez a hír most jelenik meg 2147. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • videók • fórumok
|