Nem hitték, hogy velük is megtörténhet
Kazár Mikiék nagy sanszot adtak a többieknek
2011-08-16
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
776402238
Napi oldal:
100697
Jelenleg:
913
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Kazár Mikiéknél is bekövetkezett az, amire abszolút nem számítottak, mégpedig hogy nulla ponttal tértek haza egy versenyről.  Műszaki hiba miatt idő előtt adták fel a versenyt, de a bajnoki címért a Mecsekben mindenképpen harcba szállnak, hiszen csupán egyetlen egy ponttal állnak ifj. Tóth Jánosék mögött, a második helyen az éves értékelésben. 

nem_hittek_hogy_veluk_is_megtortenhet_1

Milyen élményekkel tértél haza az aradi futamról?
A pályák jók voltak, a román emberek nagyon szimpatikusak és nagyon jó a hozzáállásuk a dolgokhoz. Úgy érzem, hogy büszkék lehetünk magunkra, mint versenyzők, hiszen a románokat azért sikerült megvernünk és ebben sok jó és pozitív dolog van! Hallottam olyan véleményt, hogy a román bajnokságban könnyű bajnoknak lenni és bár nem én mondtam, nekem is az a véleményem, hogy a magyar mezőnyben gyorsabban kell menni ahhoz, hogy első lehessen az ember. A román versenyzőknek a velünk szembeni viselkedése példaértékű, hiszen mosolyogva gratuláltak nekünk, hogy ilyen gyorsan, ügyesen megyünk. Szerintem nagyon-nagyon jó dolog, ahogyan ők hozzá tudnak állni mindenhez, hiszen nem olyan megfeszülten állnak a dolgok elé.

Milyen volt a pénteki SuperSpecial szakasz?
A román versenyzőtársaink azt mondták, hogy nem értik, hogy nekünk - magyaroknak - miért lehet egy murvaversenyen slickkel menni. Valóban nem kellett volna engedni, ez nem volt jó döntés!

nem_hittek_hogy_veluk_is_megtortenhet_4

Hogyan alakult a folytatás és számotokra hogyan ért véget a verseny?
Négy gyorsaságit tudtunk befejezni, amiből kettőn abszolút időt mentünk. Elég komoly versenyben voltunk az első helyért. Az ötös gyorsaságin a 14. km-nél kigyulladt sajnos a piros lámpa, ami azt jelenti, hogy a motornak az olajnyomásával baj van. Többen a vizesárok miatt álltak ki, nálunk nem ez volt a probléma forrása, hiszen ott is végig mentünk és a következőn is még mentünk 14 km-t, ez amiatt nem lehetett. Egyszerűen csak annyi, hogy aki technikai sportra adja a fejét, az így jár! Semmi szégyenkeznivalónk nincs, 2 másodpercre voltunk az első helytől, nem a fának mentünk neki, nem az erdőbe estünk be. Nem tehettünk erről.

nem_hittek_hogy_veluk_is_megtortenhet_3

Az idei évben minden verseny után boldogan nyilatkoztál, most kicsi elkeseredést érzek a hangodban.
A magunk teljesítménye miatt nem vagyok elkeseredve... de nagyon-nagyon rossz érzés kiesni, olyan technikai hiba miatt, amiben nem vagy hibás. Van ilyen, csak azt hittem, hogy velünk ez nem fog megtörténni! Mondták már, hogy az élmezőnyből már mindenki mínuszolt egyet, és ez így korrekt. De szerintem nem! Mi nem vezetési hiba miatt mínuszoltunk! Egyszerűen azt kellett látnunk, hogy ez nem egy "frédibéni" lábbal hajtós autó, ha nincs motor, akkor így jársz!

nem_hittek_hogy_veluk_is_megtortenhet_2

Nincs veszve még semmi, négyen harcolhattok még a bajnoki címért!
Ezzel a kiesésünkkel nagyon nagy sanszot adtunk a többieknek, és ezt nem kellett volna! Próbáltunk vigyázni, ésszel menni, és talán annyi szerencsénk van, hogy minden vetélytársunk nullázott, "csak" Jani jött feljebb. Olyan, mintha most kezdődne az év: sok esélyes van, csak éppen most egyetlen egy futamon fog eldőlni minden!

nem_hittek_hogy_veluk_is_megtortenhet_5

Mecsek Rallye?
Mecsek Rallye-ra biztosan elmegyünk, ott megpróbáljuk! Van esélyünk, csak éppen 4-esélyes lett a "dolog", pedig lehetett volna úgy is odaállni az utolsó futamra, hogy elég lett volna taktikázni, de így erre nem nagyon lesz lehetőségünk. Érdekes verseny lesz ez, ezzel az IRC-vel, kíváncsian várjuk. Úgy gondolom, hogy a magyar pilóták nagyon jók, csak talán kevés önbizalommal tudnak odaállni a rajtba. Szerintem az IRC versenyzők egy nagyon komoly meglepetést fognak kapni! Biztos, hogy borzasztó hátterük van, borzalmasan sok kilométer van bennük, de nem kell azért hanyatt esni tőlük, és én nagyon bízom benne, hogy sikerül jól elvernünk őket!

kazar_miki_igy_kezdte_az_aradi_szombatot_1

Ez a hír most jelenik meg 4097. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k