|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Vincze Feriék harmadik helyen állnak a bajnokságban. Eddig öt futamon álltak a dobogó harmadik fokán. Feri már feljebb szeretne állni. Talán most Egerben sikerülni fog nekik. Nem sikerült Pécsen előre lépni, pedig nagyon sokan szurkoltak Nektek. Úgy álltunk neki, hogy nyerni szeretnénk! Mondjuk nem is szabad másképp hozzáállni, szerintem.
Lassúak voltunk és csak magamban kereshetem a hibát. Az autó tudja, gyors, a beállítások is jól sikerültek. Bizakodóak voltunk. Gondoltuk, hogy majd csodákra leszünk képesek, de sajnos lassabban mentem, mint ahogy lehetett volna. Vasárnap tönkrement a váltónk és így utólag belegondolva, ahhoz képest ez a harmadik hely nem is olyan rossz eredmény. Hoztuk a szokásos idei formánkat. Ennyi futotta most. ![]() Erősíts meg abban, hogy év eleje óta gyorsultatok Ti is, önmagatokhoz képest. De az egész mezőny gyorsult, ugye? Ezt jól látod, én is így gondolom!
Év elején semmilyen tapasztalatom nem volt az autóval és ahhoz képest biztos, hogy már jöttek a kilométerek, gyorsabban tudok vele menni. Egyre jobb beállításokat találtunk és mindenki gyorsult.
Az látszik, hogy az elejében mindig ugyanazok a nevek vannak, miközben mindenki gyorsult. ![]() Úgy látom, hogy a többiek is bevállalósabban mennek. Igazából, nézve a külső felvételeket, Norbin látom a legjobban, hogy gyorsabban megy, mint év elején. Gondolom ő is megérezte, hogy rá kell tenni egy lapáttal. A váltó problémád kívülről is látszott, hallatszott. És mégis be tudtatok jönni a harmadik helyre… Ugye olyan nincs, ’hogy, ha nem lett volna’, de mivel a többiek is hibáztak, így nem szakadtunk le nagyon és ott tudtunk volna lenni előrébb… Volt úgy, hogy az orfűi szakaszon 12 kilométert mentünk negyedik sebességi fokozatban. Ott csak nyolc másodpercet kaptunk, amit nem is értettem.
Sajnos a szervizben sem tudták megcsinálni a srácok, cserélni kellett volna, de arra se időnk nem volt, se tartalék váltónk, így összefoltozták a fiúk, például a kart egy gumipók tartotta és úgy mentünk ki az utolsó két szakaszra. Miközben a gumipók húzta hátra a kart, váltás közben volt, amikor még egyet váltott… Persze mindig kigyorsításokon, hosszú egyenesek előtt… ![]() Eger… ismerős gyorsaságik? Nagy újdonságok nincsenek, bár ahogy néztem, legtöbbjükön csak fordítva mentem eddig. A verpeléti, a szarvaskői szakaszon ebben az irányban még nem mentem, az Egerbakta-Bátori elágig szakasz sem volt még nekem így. Talán ezeknek a pályáknak könnyebb a feldolgozása, mint például a pécsi gyorsaságiknak volt. Viszont itt az időjárás tudja megnehezíteni ezt a versenyt.
A kocsi már jó? Minden rendben vele? Persze! Már a Mecseken is jó volt, ha nem nézzük ezt a váltóproblémát. Egy szavam se lehetett. Az első nap tökéletesen működött. Nagyjából ugyanazokkal a beállításokkal jöttünk, minimálisan változtattunk rajta, már csak nekem kell magamat összeszedni!
Az év végi végeredményben már nem nagyon tud beleszámítani Nektek ez a verseny, ugye? Előrébb nem tudunk menni, de visszafelé még igen. Mondjuk ahhoz nagyon rossz eredményt kell elérnünk, hogy Ranga Peti megelőzzön. De nem szeretnénk kiesni és a változatosság kedvéért most is nyerni szeretnénk! :)
![]() Ha a sima matekot néznénk, akkor most Nektek áll a zászló, hiszen sem Herczigék, sem Hadikék nem állnak rajthoz. De ugye a rally nem matek… Kicsit sajnáljuk is, hogy nem a teljes mezőnyben tudunk most szerepelni. De hát ez van.
Azt gondolom, egy esetleges egri győzelemnek mindenképp lehet örülni! Ez így van. Egy győzelem, az mindig győzelem!
Ez a hír most jelenik meg 2813. alkalommal
![]() 2017.10.13-15.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |