Nem jó a gumipókkal váltani!
Vincze Feri mindig győzni szeretne! Egerbe is azért mennek!
2017-11-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
560874872
Napi oldal:
38874
Jelenleg:
945
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio

 

 
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a második futam után
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
210
2.
Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
192
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
145
4. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
143
5. Kasza Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
134
6. Biró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
124
7. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
94
8. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
91
9. Háklár Marcell
Volkswagen Golf GTi R5
91
teljes táblázat
csapatbajnokság
World Rally Championship 2021
a harmadik futam után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
61
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
53
3.
Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
51
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
40
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
39
6. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
24
7. Takamoto Katsuma
Toyota Yaris WRC
24
8. Adrien Fourmaux
Ford Fiesta WRC
12
9. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
12
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat
 

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_1

Vincze Feriék harmadik helyen állnak a bajnokságban. Eddig öt futamon álltak a dobogó harmadik fokán. Feri már feljebb szeretne állni. Talán most Egerben sikerülni fog nekik.


Nem sikerült Pécsen előre lépni, pedig nagyon sokan szurkoltak Nektek.
Úgy álltunk neki, hogy nyerni szeretnénk! Mondjuk nem is szabad másképp hozzáállni, szerintem.

Lassúak voltunk és csak magamban kereshetem a hibát. Az autó tudja, gyors, a beállítások is jól sikerültek. Bizakodóak voltunk. Gondoltuk, hogy majd csodákra leszünk képesek, de sajnos lassabban mentem, mint ahogy lehetett volna.

Vasárnap tönkrement a váltónk és így utólag belegondolva, ahhoz képest ez a harmadik hely nem is olyan rossz eredmény. Hoztuk a szokásos idei formánkat. Ennyi futotta most.

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_2

Erősíts meg abban, hogy év eleje óta gyorsultatok Ti is, önmagatokhoz képest. De az egész mezőny gyorsult, ugye?
Ezt jól látod, én is így gondolom!
Év elején semmilyen tapasztalatom nem volt az autóval és ahhoz képest biztos, hogy már jöttek a kilométerek, gyorsabban tudok vele menni. Egyre jobb beállításokat találtunk és mindenki gyorsult.

Az látszik, hogy az elejében mindig ugyanazok a nevek vannak, miközben mindenki gyorsult.

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_5

Úgy látom, hogy a többiek is bevállalósabban mennek. Igazából, nézve a külső felvételeket, Norbin látom a legjobban, hogy gyorsabban megy, mint év elején. Gondolom ő is megérezte, hogy rá kell tenni egy lapáttal.

A váltó problémád kívülről is látszott, hallatszott. És mégis be tudtatok jönni a harmadik helyre…
Ugye olyan nincs, ’hogy, ha nem lett volna’, de mivel a többiek is hibáztak, így nem szakadtunk le nagyon és ott tudtunk volna lenni előrébb… Volt úgy, hogy az orfűi szakaszon 12 kilométert mentünk negyedik sebességi fokozatban. Ott csak nyolc másodpercet kaptunk, amit nem is értettem.

Sajnos a szervizben sem tudták megcsinálni a srácok, cserélni kellett volna, de arra se időnk nem volt, se tartalék váltónk, így összefoltozták a fiúk, például a kart egy gumipók tartotta és úgy mentünk ki az utolsó két szakaszra. Miközben a gumipók húzta hátra a kart, váltás közben volt, amikor még egyet váltott… Persze mindig kigyorsításokon, hosszú egyenesek előtt…

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_4



Eger… ismerős gyorsaságik?
Nagy újdonságok nincsenek, bár ahogy néztem, legtöbbjükön csak fordítva mentem eddig. A verpeléti, a szarvaskői szakaszon ebben az irányban még nem mentem, az Egerbakta-Bátori elágig szakasz sem volt még nekem így. Talán ezeknek a pályáknak könnyebb a feldolgozása, mint például a pécsi gyorsaságiknak volt. Viszont itt az időjárás tudja megnehezíteni ezt a versenyt.

A kocsi már jó? Minden rendben vele?
Persze! Már a Mecseken is jó volt, ha nem nézzük ezt a váltóproblémát. Egy szavam se lehetett. Az első nap tökéletesen működött. Nagyjából ugyanazokkal a beállításokkal jöttünk, minimálisan változtattunk rajta, már csak nekem kell magamat összeszedni!

Az év végi végeredményben már nem nagyon tud beleszámítani Nektek ez a verseny, ugye?
Előrébb nem tudunk menni, de visszafelé még igen. Mondjuk ahhoz nagyon rossz eredményt kell elérnünk, hogy Ranga Peti megelőzzön. De nem szeretnénk kiesni és a változatosság kedvéért most is nyerni szeretnénk! :)

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_3

Ha a sima matekot néznénk, akkor most Nektek áll a zászló, hiszen sem Herczigék, sem Hadikék nem állnak rajthoz. De ugye a rally nem matek…
Kicsit sajnáljuk is, hogy nem a teljes mezőnyben tudunk most szerepelni. De hát ez van.

Azt gondolom, egy esetleges egri győzelemnek mindenképp lehet örülni!
Ez így van. Egy győzelem, az mindig győzelem!
 
Ez a hír most jelenik meg 2366. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0304 05 06 070809
1011 12 13 141516
1718 19 20212223
2425 26 27 28 2930
31 01 02 03040506
2021.05.14-16.

részletes infóink


2021.05.14-17.

részletes infóink


2021.05.15.

részletes infóink


2021.06.04-06.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k