Nem jó a gumipókkal váltani!
Vincze Feri mindig győzni szeretne! Egerbe is azért mennek!
2017-11-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763324113
Napi oldal:
61570
Jelenleg:
1065
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_1

Vincze Feriék harmadik helyen állnak a bajnokságban. Eddig öt futamon álltak a dobogó harmadik fokán. Feri már feljebb szeretne állni. Talán most Egerben sikerülni fog nekik.


Nem sikerült Pécsen előre lépni, pedig nagyon sokan szurkoltak Nektek.
Úgy álltunk neki, hogy nyerni szeretnénk! Mondjuk nem is szabad másképp hozzáállni, szerintem.

Lassúak voltunk és csak magamban kereshetem a hibát. Az autó tudja, gyors, a beállítások is jól sikerültek. Bizakodóak voltunk. Gondoltuk, hogy majd csodákra leszünk képesek, de sajnos lassabban mentem, mint ahogy lehetett volna.

Vasárnap tönkrement a váltónk és így utólag belegondolva, ahhoz képest ez a harmadik hely nem is olyan rossz eredmény. Hoztuk a szokásos idei formánkat. Ennyi futotta most.

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_2

Erősíts meg abban, hogy év eleje óta gyorsultatok Ti is, önmagatokhoz képest. De az egész mezőny gyorsult, ugye?
Ezt jól látod, én is így gondolom!
Év elején semmilyen tapasztalatom nem volt az autóval és ahhoz képest biztos, hogy már jöttek a kilométerek, gyorsabban tudok vele menni. Egyre jobb beállításokat találtunk és mindenki gyorsult.

Az látszik, hogy az elejében mindig ugyanazok a nevek vannak, miközben mindenki gyorsult.

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_5

Úgy látom, hogy a többiek is bevállalósabban mennek. Igazából, nézve a külső felvételeket, Norbin látom a legjobban, hogy gyorsabban megy, mint év elején. Gondolom ő is megérezte, hogy rá kell tenni egy lapáttal.

A váltó problémád kívülről is látszott, hallatszott. És mégis be tudtatok jönni a harmadik helyre…
Ugye olyan nincs, ’hogy, ha nem lett volna’, de mivel a többiek is hibáztak, így nem szakadtunk le nagyon és ott tudtunk volna lenni előrébb… Volt úgy, hogy az orfűi szakaszon 12 kilométert mentünk negyedik sebességi fokozatban. Ott csak nyolc másodpercet kaptunk, amit nem is értettem.

Sajnos a szervizben sem tudták megcsinálni a srácok, cserélni kellett volna, de arra se időnk nem volt, se tartalék váltónk, így összefoltozták a fiúk, például a kart egy gumipók tartotta és úgy mentünk ki az utolsó két szakaszra. Miközben a gumipók húzta hátra a kart, váltás közben volt, amikor még egyet váltott… Persze mindig kigyorsításokon, hosszú egyenesek előtt…

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_4



Eger… ismerős gyorsaságik?
Nagy újdonságok nincsenek, bár ahogy néztem, legtöbbjükön csak fordítva mentem eddig. A verpeléti, a szarvaskői szakaszon ebben az irányban még nem mentem, az Egerbakta-Bátori elágig szakasz sem volt még nekem így. Talán ezeknek a pályáknak könnyebb a feldolgozása, mint például a pécsi gyorsaságiknak volt. Viszont itt az időjárás tudja megnehezíteni ezt a versenyt.

A kocsi már jó? Minden rendben vele?
Persze! Már a Mecseken is jó volt, ha nem nézzük ezt a váltóproblémát. Egy szavam se lehetett. Az első nap tökéletesen működött. Nagyjából ugyanazokkal a beállításokkal jöttünk, minimálisan változtattunk rajta, már csak nekem kell magamat összeszedni!

Az év végi végeredményben már nem nagyon tud beleszámítani Nektek ez a verseny, ugye?
Előrébb nem tudunk menni, de visszafelé még igen. Mondjuk ahhoz nagyon rossz eredményt kell elérnünk, hogy Ranga Peti megelőzzön. De nem szeretnénk kiesni és a változatosság kedvéért most is nyerni szeretnénk! :)

nem_jo_a_gumipokkal_valtani_3

Ha a sima matekot néznénk, akkor most Nektek áll a zászló, hiszen sem Herczigék, sem Hadikék nem állnak rajthoz. De ugye a rally nem matek…
Kicsit sajnáljuk is, hogy nem a teljes mezőnyben tudunk most szerepelni. De hát ez van.

Azt gondolom, egy esetleges egri győzelemnek mindenképp lehet örülni!
Ez így van. Egy győzelem, az mindig győzelem!
 
Ez a hír most jelenik meg 2813. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k