Nem lesz sétakocsikázás!
Clio-val száguld a Pálinkás-Bagaméri duó
2011-03-29
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
785738595
Napi oldal:
212160
Jelenleg:
1803
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A tavalyi évben bajnoki címet szerzett a Pálinkás Zsolt – Bagaméri László páros a Hondával, de hogy idén mi lesz velük, milyen célokkal várják a hétvégi futamot, arról ezúttal a navigátorral, Lacival beszélgettem.

Új autó?
Félig-meddig új, hiszen ez az a Renault Clio R3 Max, amit tavaly a San Remo Rally-n már kipróbáltunk. Nagyon megtetszett és úgy döntöttünk, hogy ezzel teljesítjük az idei évet. Nem azért cseréltük le a Hondát, merthogy ez jobb lenne, csupán a kíváncsiság hajt minket, hogy mit tud ez az autó.

thumb_nem_lesz_setakocsikazas_3


Mennyivel más ez a kocsi, mint a Honda?
Az egyik legfontosabb talán, hogy több mint 100 kilóval könnyebb. Nagyon jó benyomást tett ránk, jó volt vele menni. Zsolti szerint is egy jól vezethető autó, fordulékony, de én is azt mondhatom, hogy nagyon-nagyon jól éreztem magam az autóban. Lejjebb és hátrébb ülök, mint a Hondában, így nekem kényelmi szempontból tényleg nagyon tetszik.

Kívülről is más lesz az autó, a tavalyihoz képest...
Igen, hiszen újra összeáll a nagy csapat! Kakusziék is mennek ebben az évben, és újra MAXX RALLYE TEAM dizájnnal fut majd mind a két autó, mint ahogy arra már régebben volt példa. A WATT-ot lecseréltük a MAXX-ra, de azért bízunk benne, hogy legalább olyan sikeresek leszünk vele, mint amilyenek 2010-ben voltunk!

nem_lesz_setakocsikazas_1

A pilótádat azért megtartod a sok változtatások közepette?
Persze! Ez nem kérdés! Ez lesz a 9. évünk, amit együtt kezdünk Zsoltival, és épp a minap beszélgettük, hogy talán mi vagyunk az egyik legrégebbi páros a magyar mezőnyben, akik még mindig együtt fognak kocsikázni. Tudom, hogy nagyon sokan irigyek is ránk emiatt, hogy nem kell navigátorváltással, navigátorkeresgéléssel foglalkozni, mert nálunk tényleg nem kérdés, hogy ebben az évben is együtt megyünk-e.

nem_lesz_setakocsikazas_2

Hány futamon láthatunk titeket?
Egész évet tervezünk, legalább hat versenyen szeretnénk rajthoz állni... Többféle terv van, ami majd attól függően alakul, hogy hogyan állunk a magyar bajnokságban. Az egyik terv, hogy a Maxx Rallye Teammel - Kakusziékkal együtt - kimegyünk a német világbajnoki futamra, de egy Barum Rally-t mindenképp meg fogunk célozni. Tavaly kipróbáltuk a San Remo-t, az idén a Barum Rally a nagy álmunk, hogy ott végig tudjunk menni, hiszen egyszer már indultunk ott, csak nagyon hamar kiestünk, ezelőtt 6 évvel, még a Golffal. És természetesen a Mecsek Rallye is egy fix pont a naptárunkban, mert azt semmiféleképp nem szeretnénk kihagyni!

Mi a cél a magyar bajnokságban?
Mindenképp a bajnoki cím megvédése!

Mennyire lesz most ez nehéz?
Nem lesz egy egyszerű feladat! Ha jól emlékszem, tizennégyen vagyunk nevezve a kategóriába. Több nagyon komoly versenyző is pályára lép, és idén már a S1600-asok is nálunk mennek. Megérkezett a Citroen DS3 R3 is, amivel Menya fog menni. Mindenki nyerni akar... mi is! Azt mindenképpen megígérhetem, hogy nem fogjuk könnyen adni a bajnoki címet, és biztos vagyok benne, hogy az 5-ös kategóriában nagyon komoly csaták várhatók. Már alig várom, hogy az első gyorsasági szakasznak vége legyen és lássam az eredményeket, úgyhogy tényleg nagyon be vagyunk sózva!

nem_lesz_setakocsikazas_4

Hogyan készültök az első futamra?
Múlt héten volt egy 80 km-es tesztünk, ahol elsősorban a beállításokkal foglalkoztunk, valamint visszaszoktunk kicsit az autóba. A Renault-ban a legújabb fejlesztések vannak, amiket el lehetett érni 2011-ben, új motor van benne, ill. külön az Eger Rallye-ra kaptunk egy új beállítást a Renault Sporttól, úgyhogy én azt gondolom, hogy most már összeállt minden.

Pályák?
Szeretem az egri pályákat, ezek nagyon gyorsak. Hét közepén megyünk pályát bejárni, de nem fogjuk "agyontréningezni" a gyorsasági szakaszokat. Már van egy jól kialakult itinerünk, 2-3 alkalommal szoktunk végigmenni és úgy gondolom, hogy ez most is elég lesz, ráadásul elég régóta megyünk már ezeken a pályákon, most sem lesz semmi újdonság benne. Ha az autó ugyanúgy fel lesz készítve, mint a San Remo Rally-n, akkor nagy probléma nem lehet, hiszen ott nagyon jól vizsgázott az autó is, és a csapat is... ami egyébként az egyik szempont volt az idei évi autóválasztásunknál is.

Mit szólsz az ominózus szakaszhoz, amire sokan panaszkodnak?
Az biztos, hogy nagyon nagy felzúdulást váltott ki, az egyik pálya közepén az a kb. 6 km-es szakasz. Nem tudjuk, hogy milyen állapotban lesz, de már a tavalyi versenyen is nagyon-nagyon rossz volt... nincsenek nagy illúzióink, valószínűleg idén csak még rosszabb lett. Nagyon kell rajta figyelni, nagyon defektveszélyes, és azt hiszem, hogy ott el lehet dönteni a verseny végeredményét is, el lehet veszíteni, vagy meg is lehet nyerni, attól függően, hogy kinek hogy jön ki a lépés. A mi kategóriánknak egyébként jó lesz, mert ez a rövid, kanyargós, erdei út a mi autónknak kedvez.

A verseny végeredménye?
Nem szeretnénk másodikak lenni. Az biztos, hogy nyerni akarunk, és csalódott lennék a második hellyel... cél, hogy elsők legyünk, de nagyon kíváncsian várom már ezt a DS3-at, Menyával.

Őt tartod egyébként a legnagyobb ellenfélnek?
Azt gondolom, hogy négy-esélyes lesz az idei bajnokság. Menya, Ollé Sanyi, Szíjj Zsolti mindenképp nagyon esélyes az első helyre, de biztos vagyok abban is, hogy Puskádiék is ott lesznek a dobogón. Ráadásul ő is nagyon sokat fejlődött tavaly óta, idén már két versenyen is autózott, és a mi tavalyi bajnok autónkkal fog idén versenyezni. Ő is okozhat meglepetést, főképp, ha jól kijön neki a lépés. Biztos, hogy számunkra nem lesz olyan sétakocsikázás, mint tavaly volt. Nagyon-nagyon kemény csata lesz R3-ban!

Remélem, idén még beszélünk, köszönöm, hogy időt szakítottál az interjúra!

Ez a hír most jelenik meg 3842. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k