duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Nem lesz sétakocsikázás!
Clio-val száguld a Pálinkás-Bagaméri duó
2011-03-29
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
805675277
Napi oldal:
33706
Jelenleg:
1142
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

A tavalyi évben bajnoki címet szerzett a Pálinkás Zsolt – Bagaméri László páros a Hondával, de hogy idén mi lesz velük, milyen célokkal várják a hétvégi futamot, arról ezúttal a navigátorral, Lacival beszélgettem.

Új autó?
Félig-meddig új, hiszen ez az a Renault Clio R3 Max, amit tavaly a San Remo Rally-n már kipróbáltunk. Nagyon megtetszett és úgy döntöttünk, hogy ezzel teljesítjük az idei évet. Nem azért cseréltük le a Hondát, merthogy ez jobb lenne, csupán a kíváncsiság hajt minket, hogy mit tud ez az autó.

thumb_nem_lesz_setakocsikazas_3


Mennyivel más ez a kocsi, mint a Honda?
Az egyik legfontosabb talán, hogy több mint 100 kilóval könnyebb. Nagyon jó benyomást tett ránk, jó volt vele menni. Zsolti szerint is egy jól vezethető autó, fordulékony, de én is azt mondhatom, hogy nagyon-nagyon jól éreztem magam az autóban. Lejjebb és hátrébb ülök, mint a Hondában, így nekem kényelmi szempontból tényleg nagyon tetszik.

Kívülről is más lesz az autó, a tavalyihoz képest...
Igen, hiszen újra összeáll a nagy csapat! Kakusziék is mennek ebben az évben, és újra MAXX RALLYE TEAM dizájnnal fut majd mind a két autó, mint ahogy arra már régebben volt példa. A WATT-ot lecseréltük a MAXX-ra, de azért bízunk benne, hogy legalább olyan sikeresek leszünk vele, mint amilyenek 2010-ben voltunk!

nem_lesz_setakocsikazas_1

A pilótádat azért megtartod a sok változtatások közepette?
Persze! Ez nem kérdés! Ez lesz a 9. évünk, amit együtt kezdünk Zsoltival, és épp a minap beszélgettük, hogy talán mi vagyunk az egyik legrégebbi páros a magyar mezőnyben, akik még mindig együtt fognak kocsikázni. Tudom, hogy nagyon sokan irigyek is ránk emiatt, hogy nem kell navigátorváltással, navigátorkeresgéléssel foglalkozni, mert nálunk tényleg nem kérdés, hogy ebben az évben is együtt megyünk-e.

nem_lesz_setakocsikazas_2

Hány futamon láthatunk titeket?
Egész évet tervezünk, legalább hat versenyen szeretnénk rajthoz állni... Többféle terv van, ami majd attól függően alakul, hogy hogyan állunk a magyar bajnokságban. Az egyik terv, hogy a Maxx Rallye Teammel - Kakusziékkal együtt - kimegyünk a német világbajnoki futamra, de egy Barum Rally-t mindenképp meg fogunk célozni. Tavaly kipróbáltuk a San Remo-t, az idén a Barum Rally a nagy álmunk, hogy ott végig tudjunk menni, hiszen egyszer már indultunk ott, csak nagyon hamar kiestünk, ezelőtt 6 évvel, még a Golffal. És természetesen a Mecsek Rallye is egy fix pont a naptárunkban, mert azt semmiféleképp nem szeretnénk kihagyni!

Mi a cél a magyar bajnokságban?
Mindenképp a bajnoki cím megvédése!

Mennyire lesz most ez nehéz?
Nem lesz egy egyszerű feladat! Ha jól emlékszem, tizennégyen vagyunk nevezve a kategóriába. Több nagyon komoly versenyző is pályára lép, és idén már a S1600-asok is nálunk mennek. Megérkezett a Citroen DS3 R3 is, amivel Menya fog menni. Mindenki nyerni akar... mi is! Azt mindenképpen megígérhetem, hogy nem fogjuk könnyen adni a bajnoki címet, és biztos vagyok benne, hogy az 5-ös kategóriában nagyon komoly csaták várhatók. Már alig várom, hogy az első gyorsasági szakasznak vége legyen és lássam az eredményeket, úgyhogy tényleg nagyon be vagyunk sózva!

nem_lesz_setakocsikazas_4

Hogyan készültök az első futamra?
Múlt héten volt egy 80 km-es tesztünk, ahol elsősorban a beállításokkal foglalkoztunk, valamint visszaszoktunk kicsit az autóba. A Renault-ban a legújabb fejlesztések vannak, amiket el lehetett érni 2011-ben, új motor van benne, ill. külön az Eger Rallye-ra kaptunk egy új beállítást a Renault Sporttól, úgyhogy én azt gondolom, hogy most már összeállt minden.

Pályák?
Szeretem az egri pályákat, ezek nagyon gyorsak. Hét közepén megyünk pályát bejárni, de nem fogjuk "agyontréningezni" a gyorsasági szakaszokat. Már van egy jól kialakult itinerünk, 2-3 alkalommal szoktunk végigmenni és úgy gondolom, hogy ez most is elég lesz, ráadásul elég régóta megyünk már ezeken a pályákon, most sem lesz semmi újdonság benne. Ha az autó ugyanúgy fel lesz készítve, mint a San Remo Rally-n, akkor nagy probléma nem lehet, hiszen ott nagyon jól vizsgázott az autó is, és a csapat is... ami egyébként az egyik szempont volt az idei évi autóválasztásunknál is.

Mit szólsz az ominózus szakaszhoz, amire sokan panaszkodnak?
Az biztos, hogy nagyon nagy felzúdulást váltott ki, az egyik pálya közepén az a kb. 6 km-es szakasz. Nem tudjuk, hogy milyen állapotban lesz, de már a tavalyi versenyen is nagyon-nagyon rossz volt... nincsenek nagy illúzióink, valószínűleg idén csak még rosszabb lett. Nagyon kell rajta figyelni, nagyon defektveszélyes, és azt hiszem, hogy ott el lehet dönteni a verseny végeredményét is, el lehet veszíteni, vagy meg is lehet nyerni, attól függően, hogy kinek hogy jön ki a lépés. A mi kategóriánknak egyébként jó lesz, mert ez a rövid, kanyargós, erdei út a mi autónknak kedvez.

A verseny végeredménye?
Nem szeretnénk másodikak lenni. Az biztos, hogy nyerni akarunk, és csalódott lennék a második hellyel... cél, hogy elsők legyünk, de nagyon kíváncsian várom már ezt a DS3-at, Menyával.

Őt tartod egyébként a legnagyobb ellenfélnek?
Azt gondolom, hogy négy-esélyes lesz az idei bajnokság. Menya, Ollé Sanyi, Szíjj Zsolti mindenképp nagyon esélyes az első helyre, de biztos vagyok abban is, hogy Puskádiék is ott lesznek a dobogón. Ráadásul ő is nagyon sokat fejlődött tavaly óta, idén már két versenyen is autózott, és a mi tavalyi bajnok autónkkal fog idén versenyezni. Ő is okozhat meglepetést, főképp, ha jól kijön neki a lépés. Biztos, hogy számunkra nem lesz olyan sétakocsikázás, mint tavaly volt. Nagyon-nagyon kemény csata lesz R3-ban!

Remélem, idén még beszélünk, köszönöm, hogy időt szakítottál az interjúra!

Ez a hír most jelenik meg 3891. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k