Kőváry B!arna bajnokként érkezik Egerbe.
És a bajnokot akarja mindenki legyőzni...
Mit vársz Egertől?
A kategória erősödik, Pálinkásék is megérkeztek, így mindenképpen nagy küzdelmet. Úgy tűnik, hogy Janzer Gyuri sajnos nem indul Egerben. Jönnek is mennek is a kategóriában.
Az idei bajnokságban az A7 megint erős lesz, de meg kell próbálnunk helytállni, és jól mondja Zsolti azt, hogy a Bajnoki cím csak akkor ér igazán valamit, ha azt meg is tudjuk védeni. Mi erre gőzerővel készülünk, és talán mostanra már a hátteret is sikerült összerakni, ami manapság nem egyszerű. Nagyon komoly támogatói csomag van mögöttünk: versenysport felszerelés, gumi, autóalkatrész, olaj, energiaital és munkaruha támogatónk is van, minden oldalról le vagyunk védve. Nagyon sokat kellett ezért dolgoznunk, de megyünk előre, és várjuk már nagyon az Eger Rallye-t. Az autó készen van, a fiúk már összeépítették, és idén a sárga színre szavaztunk, így valami új nevet is kell majd adnom neki. Videón már néztük az egri pályákat, szeretnénk nagyon komoly itinert készíteni. Tavaly ilyenkor még Szabival mentem, nem a Zsoltival, visszanézve azokat a gyorsokat, és azokat a belsőfelvételeket, látszik a különbség az év eleji és az év végi versenyzés között.
Miután az autó jó 30-40 lóerővel erősebb és 120 kilóval könnyebb, biztos, hogy egy új dimenzió lesz számunkra. A Hondások nagyon fenik a fogukat és úgy gondolják, hogy a rizskazánok megzabálják a csigazabálókat, de ezt nem fogjuk hagyni!
Két Clio R3 is indul a Takács Motorsport színeiben, Mészáros Lacikáék és mi.
Idén nem lesz prológ, és ezt sokan hiányolják, főleg a nézők.
Neked hiányozni fog? Van olyan helyzet, amikor nem árt, ha elmarad a prológ, és vannak olyanok akik szerint felesleges autókínzás, de szerintem nem rossz dolog. Jó bemelegítés ez a versenyzőknek, illetve a potenciális támogatók felé is egy pozitív lépés, ha beültetheted őket az autóba félig-meddig éles helyzetben. Az autósport népszerűsítése miatt fontos lenne, de az Eger Rallye, Dobó téren megrendezésre kerülő rajtceremóniája kárpótol minket az elmaradt prológért.
Amikor van prológ...
Klasszikus egri gyorsok… Az első gyorson sok minden kiderül majd! Ki, hol helyezkedik el a ranglétrán, kinek sikerült jobban a téli felkészülés. A pályák ugyanazok, mint tavaly. Szuha nagyon jó rali-pálya, azon sok minden el fog dőlni. A széles két-nyomsávos úton, pedig meg kell találni azokat az ideális íveket, ahol pontosan, precízen tud szaladni az autó, a felhordások ellenére is. Elvileg nekünk most jó rajtszámot kell kapnunk, így az első körben talán lesz még némi esélyünk arra, hogy megtaláljuk az ideális nyomot, és szert tegyünk némi előnyre. Utána pedig szaladni kell a mezőnnyel. Nem árulok el azzal nagy titkot, ha elmondom, mi most a hosszabb áttéttelt építettük a versenyautóba, mert tavaly nagyon hamar leforogta a végsebességét, és a Hondák ellen az kevésnek bizonyult. Megpróbálunk ezzel is gyorsítani. Plusz lóerőnk és plusz nyomatékunk van, szerintem így egy nyerő választás lesz ez.
Kedvenc gyorsod? Szuha a kedvencünk! Az erdőben, a vékony úton, a saras dobálós részen nagyon jó versenyezni, de az első gyorsaságit, az Egerszalók - Verpelétet is szeretem. Remélem egyenletesen gyorsak tudunk lenni, de tavaly Mecsek Rallye-n bebizonyítottuk azt is, hogy fel tudunk állni, ha úgy alakulnak a dolgok.