Nem megyünk feltartott kézzel
Kőváry B!arna interjú
2010-03-20
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
794429140
Napi oldal:
84694
Jelenleg:
1137
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Kőváry B!arna bajnokként érkezik Egerbe.
És a bajnokot akarja mindenki legyőzni...

Mit vársz Egertől?
A kategória erősödik, Pálinkásék is megérkeztek, így mindenképpen nagy küzdelmet. Úgy tűnik, hogy Janzer Gyuri sajnos nem indul Egerben. Jönnek is mennek is a kategóriában.

Az idei bajnokságban az A7 megint erős lesz, de meg kell próbálnunk helytállni, és jól mondja Zsolti azt, hogy a Bajnoki cím csak akkor ér igazán valamit, ha azt meg is tudjuk védeni. Mi erre gőzerővel készülünk, és talán mostanra már a hátteret is sikerült összerakni, ami manapság nem egyszerű. Nagyon komoly támogatói csomag van mögöttünk: versenysport felszerelés, gumi, autóalkatrész, olaj, energiaital és munkaruha támogatónk is van, minden oldalról le vagyunk védve. Nagyon sokat kellett ezért dolgoznunk, de megyünk előre, és várjuk már nagyon az Eger Rallye-t. Az autó készen van, a fiúk már összeépítették, és idén a sárga színre szavaztunk, így valami új nevet is kell majd adnom neki. Videón már néztük az egri pályákat, szeretnénk nagyon komoly itinert készíteni. Tavaly ilyenkor még Szabival mentem, nem a Zsoltival, visszanézve azokat a gyorsokat, és azokat a belsőfelvételeket, látszik a különbség az év eleji és az év végi versenyzés között.

Miután az autó jó 30-40 lóerővel erősebb és 120 kilóval könnyebb, biztos, hogy egy új dimenzió lesz számunkra. A Hondások nagyon fenik a fogukat és úgy gondolják, hogy a rizskazánok megzabálják a csigazabálókat, de ezt nem fogjuk hagyni!

Két Clio R3 is indul a Takács Motorsport színeiben, Mészáros Lacikáék és mi.

Idén nem lesz prológ, és ezt sokan hiányolják, főleg a nézők.
Neked hiányozni fog?
Van olyan helyzet, amikor nem árt, ha elmarad a prológ, és vannak olyanok akik szerint felesleges autókínzás, de szerintem nem rossz dolog. Jó bemelegítés ez a versenyzőknek, illetve a potenciális támogatók felé is egy pozitív lépés, ha beültetheted őket az autóba félig-meddig éles helyzetben. Az autósport népszerűsítése miatt fontos lenne, de az Eger Rallye, Dobó téren megrendezésre kerülő rajtceremóniája kárpótol minket az elmaradt prológért.

Amikor van prológ...

Klasszikus egri gyorsok…
Az első gyorson sok minden kiderül majd! Ki, hol helyezkedik el a ranglétrán, kinek sikerült jobban a téli felkészülés. A pályák ugyanazok, mint tavaly. Szuha nagyon jó rali-pálya, azon sok minden el fog dőlni. A széles két-nyomsávos úton, pedig meg kell találni azokat az ideális íveket, ahol pontosan, precízen tud szaladni az autó, a felhordások ellenére is. Elvileg nekünk most jó rajtszámot kell kapnunk, így az első körben talán lesz még némi esélyünk arra, hogy megtaláljuk az ideális nyomot, és szert tegyünk némi előnyre. Utána pedig szaladni kell a mezőnnyel. Nem árulok el azzal nagy titkot, ha elmondom, mi most a hosszabb áttéttelt építettük a versenyautóba, mert tavaly nagyon hamar leforogta a végsebességét, és a Hondák ellen az kevésnek bizonyult. Megpróbálunk ezzel is gyorsítani. Plusz lóerőnk és plusz nyomatékunk van, szerintem így egy nyerő választás lesz ez.

Kedvenc gyorsod?
Szuha a kedvencünk! Az erdőben, a vékony úton, a saras dobálós részen nagyon jó versenyezni, de az első gyorsaságit, az Egerszalók - Verpelétet is szeretem. Remélem egyenletesen gyorsak tudunk lenni, de tavaly Mecsek Rallye-n bebizonyítottuk azt is, hogy fel tudunk állni, ha úgy alakulnak a dolgok.

Ez a hír most jelenik meg 7987. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k