
A prológon még láthattuk a zöld-fekete Mitsubishit, de az első, bünkkszenti szakaszon már nem rajtolt el Budavári Zoli. Másnap aztán újra beálltak a mezőnybe.
Nem szereted Te az éjszakát… nekem úgy tűnik…
Én mentem volna, de a technika szólt közbe.
Konkrétan az első gyorsasági rajtjáig nem jutottatok el, ugye?
Igen, ez így van. Mindig szoktam azon csodálkozni, amikor valaki mondja, hogy az első gyorsasági előtt kiesett, hogy az hogy lehetséges, hogy volt felkészítve az az autó, de most ez velünk is megtörtént, bármennyire is lelkiismeretesen rakták össze a srácok az autót.
Eltűnt az olajnyomás és úgy éreztük, hogy ezzel a problémával nem lehet továbbmenni, nem akartunk nagyobb kárt tenni az autóban. Félreálltunk, az éjszaka folyamán a fiúk gőzerővel orvosolták. Sikerült összerakni a másnapi versenyre és a SuperRally szabályoknak megfelelően visszaálltunk.

Másnap autóztatok egy jót és pontokat is vittetek haza.
Nagyon csalódott voltam, mert sokat készültem erre a futamra. Előtte indultunk a királdi Sprint versenyen, az éjszakára is nagyon készültünk, sikerült egy új lámpasort is beszereznünk. Tényleg nagy csalódás volt, hogy nem tudtunk menni este és ezért úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk legalább magunknak és a nézőknek is egy jóízűt autózni.
Végül Friciék kiesése után beértünk a kategória harmadik helyére. A szabályok szerint a megszerzett pontjaink felét kaptuk meg. Ez egy kis tűzoltásnak jó volt, de nem vígasztalt az elmaradt esti autózás miatt.
Aztán egy kicsit kiállítottátok az autót a WestEnd tetején, most hétvégén pedig Salgón próbáltok vigasztalódni…
A múlt hétvégén egy kis promóciós megjelenés céljából voltunk a II.Karts and Girls Party-n. Nagyon jól éreztük magunkat, jók voltak a kocsik és a lányok is. Jó hangulatú rendezvény volt, jó ellenfeleink voltak gokartban is :)
Most pedig már készülünk Salgóra gőzerővel.

Szereted ezeket a Salgótarján környéki pályákat?
Nagyon jó idejárni versenyezni. Kifejezetten szeretem ezeket a pályákat.
Az elmúlt években én minden évben voltam ezen a környéken. Mentem én már a kazári és a ceredi pályán is eleget Sprinteken. A kazári az gyors, a Cered az technikás. Talán ez a Domaháza, amiről kevesebb élményem van. Ott még nem versenyeztem, de tesztelni pont az idén már voltam ott. Arról a pályáról is vannak emlékeink. Nagyon jó teszt lesz számunkra, hogy az autónak kijöjjenek az esetleges hibái.
a csapat partnerei:












