Nem Tóth Imi döntése volt!
interjú Nattán Györggyel
2008-06-10
interjú • Pájer Ani - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
783862710
Napi oldal:
20635
Jelenleg:
742
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Nattán Gyurit kérdeztük, hogy mit gondol Tóth Imi lemondásáról és annak hátteréről? Elmondta…

"Ez a döntés nem Imié volt. Évek óta kiélezett a helyzet egyes versenyzők, versenyzők képviselője és Imi között, ami részben a stílusából, részben abból adódik, hogy legtöbbször igaza van, és ezt nehéz elfogadni sokaknak, és lássuk be azt is, hogy szeret kekeckedni. Tehát adott egy szituáció, ahol Imi nem tartozik a kedvencek közé.

Aztán adott egy helyzet, amiben sokak szerint mindenféle alkukra van szükség ahhoz, hogy az MNASZ egyáltalán működőképes maradjon. Az egyik ilyen alku tárgya Imi RSB tagságának megszűnése. Emellé jött még a miskolci esemény, ami valamiért csak a verseny  után lett fontos, pedig számos módja lett volna, hogy ezt a szabályok szerint, és hivatalosan is bejelentsék, ez valamiért mégsem történt meg. Ott a helyszínen nyilván még "melegében" ki lehetett volna vizsgálni a dolgot, verseny után két héttel már nem csak, hogy nehéz, hanem egyszerűen véleményem szerint teljesen inkorrekt is. Ha valakinek bejelentenivalója volt, akkor miért nem tette a versenyen? Véleményem szerint azért, mert nem a Turi-Tóth páros a célpont, hanem személyesen Tóth Imre. A kérés is csak az volt: mondjon le, és akkor annyiban hagyják. Kérdezem én: ha Imi lemond, akkor már nem kérdés, hogy volt-e kerékcsere? Miért nem kérdezte a kerékcseréről senki a pilótát? Igazándiból ez nem is kérdés, nem ez a lényeg…

Ahogy Kokó visszakerült az RSB-be - és itt kell megjegyeznem, hogy egy nyilvános szavazáson Imi ez ellen szavazott, mint ahogy én is -, rögtön az első ülésen közölte: vagy Imi megy, vagy ő. A szakágvezető Kassai András is kapott egy ultimátumot az elnökség egy részétől: vagy kirakja Imit, vagy ha ezt nem teszi meg, akkor gyenge, és őt rakják ki…
Olyan helyzetbe került a Szövetség, ahol fontosabbak a pozíciók, az egyéni érdekek, mint maga a sport. Kőkeményen eltaposnak mindent, ami esetleg sérti valakinek az érdekét. Mire ezek a sorok nyilvánosak lesznek, addigra lehet, hogy én sem leszek a csapatban, mert most úgy érzem, hogy ennyit már nem ér az egész...

Képes vagyok akár napi 16 órát dolgozni 0, azaz nulla forintért, mint ahogy eddig is tettem, de nem vagyok hajlandó olyan játékot játszani, ahol nem ismerjük a játékszabályokat. Olyan háttéralkukra utalok, amik sohasem lesznek publikusak, és amik nem a sport érdekeit szolgálják, hanem privát emberekét.

Imi szerintem, ha nem is nélkülözhetetlen az RSB-ben, hiszen senki sem az, de mindenesetre igen nehezen pótolható. Olyan széleskörű ismeretekkel rendelkezik a pályákról, a térségekről, és általában mindenről, ami ide tartozik, hogy más ezt csak olyan energia befektetése mellett tudná csinálni, ami véleményem szerint nem reális elvárás.

Én mint RSB tag nem fogadom el a "lemondását"!"

Ez a hír most jelenik meg 6813. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k