Német Motorsport - Komoly csapat, minden értelemben
2024-03-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763322404
Napi oldal:
59861
Jelenleg:
961
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_2

Német Gábor, Németh Gergely - már az első versenyükön dobogóra állhattak és azóta is erős versenyeket tudnak együtt futni. 2024-re az Eurosol Racing Team Fabia RS versenyautóját választották és a legjobbat akarják kihozni magukból! A pilótával beszélgettünk a viertuális autóbemutató után.

 
Tavaly megismételted az előző évi bajnoki negyedik helyet. Hogyan értékeled a szezont? 
Más volt ez a negyedik hely, mint a 2022-es, elég változatos és kihívásokkal teli volt a tavalyi évünk. Voltak versenyek, amik jobban sikerültek és volt olyan is, ahol elég siralmasan mentek a dolgok, mint például a Mecseken, ahol gyakorlatilag végig szenvedtünk 1 pontért, amit a poweren kaptunk volna, csak hozzáértünk egy lassítóhoz, így sajnos az is ugrott. Alapvetően azokon a szakaszokon tudtunk közelebb autózni az elejéhez, amik új pályák voltak, vagy ritkán szerepelnek a programban. Szerencsére akadt néhány második-harmadik időnk is, aminek már nagyon tudtam örülni. Úgy érzem, hogy sikerült gyorsulnunk, és az eddig megszerzett tapasztalatokat másodpercekre tudtuk fordítani. Természetesen sokat kell még tanulnom ebben a kategóriában, hiszen az élmezőny hosszú-hosszú évek óta versenyez ilyen autókkal, ezeken a pályákon, de összességében úgy gondolom, hogy a kitűzött céljainkat részben el tudtuk érni.

Azzal is tisztában vagyok, hogy sokáig már nem hivatkozhatok a tapasztalat és pályaismeret hiányára, de tavaly még talán hihető volt? :)

Geri nagyon céltudatos versenyző, ahogy Te is. Hamar felvettétek egymás ritmusát?
Milyen a hangulat a kocsiban? 

Valóban az! Nagyon tapasztalt és jó navigátor, volt már magyar bajnoki második, 2022-ben ugye Vincze Feri oldalán jócskán megszorongatták a világbajnok párost, szóval tudja mi kell ahhoz, hogy valaki az első helyekért tudjon csatázni ebben a bajnokságban. Szerintem elég gyorsan össze tudtunk csiszolódni, amit talán az is jelez, hogy az első közös versenyünkön, a Salgó Ralin rögtön egy abszolút harmadik hellyel, pályafutásom első abszolút dobogójával debütáltunk. Azóta még inkább egy hullámhosszra kerültünk, remek a hangulat az autóban és az autón kívül is baráti viszonyban vagyunk. Úgy érzem, hogy jó párost alkotunk és az elhivatottsága engem is nagyban motivál.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_3

Év végére is jutott egy autóváltás, hiszen a Mikulás Rallyn már az EUROSOL SKODA Fabia RS versenyautójával szereztétek meg a Pirelli Murva Kupa második helyét. A nemrég bemutatott dekorképek tanulsága szerint meg voltatok elégedve az autóval és a csapattal is. 
Igen, tavaly az első verseny után kényszerhelyzetbe kerültünk, gyorsan kellett döntenünk egy új autó és csapat mellett. A Hyundai pedig akkor és így utólag is relatív jó választásnak bizonyult, nagyon élvezetes volt vele versenyezni. Az év végén azonban úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kipróbálni egy új RS Skodát, ami annyira komfortosnak érződött a nehéz körülmények között is, hogy azonnal megtetszett. Bár aszfalton még nem sikerült kipróbálni, ettől függetlenül azon voltunk, hogy 2024-ben ezzel az autóval indulhassunk a magyar bajnoki futamokon. Nagyon örülünk, hogy a Fabiával és az Eurosol Racing Teammel állhatunk rajthoz idén, hiszen az autó mellett a csapat is komoly nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, úgyhogy rajtuk biztosan nem fog múlni semmi.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_4

Milyen versenyeken, milyen futamokon láthatunk Benneteket? 
A teljes magyar bajnoki szezont tervezzük, erre koncentrálunk 2024-ben, így a Rally Hungaryn kezdődik majd számunkra az idény. Sajnos mivel már lassan kezdek én is kiesni a fiatalokhoz való besorolásból, ezért már egyáltalán nem gondolkodom külföldi versenyzésben, időm sem engedné, viszont a hazai versenyzés még nagyon motivál. 

A Rally Hungary-n az ERC mezőnyében indultok, vagy megelégedtek a magyar értékelésben egy jó szerepléssel? 
Nevezünk az ERC értékelésébe is, már csak a rajtpozíciók miatt is fontos lenne, hogy a magyar versenytársakkal hasonló feltételek mellett versenyezhessünk, ha sikerül a kvalifikáción jól szerepelni, ami tavaly mondjuk pont nem jött be.. Végül Nyíregyházán az ERC 7. helyét szereztük meg, ez most nem biztos, hogy reális cél, hiszen murván jóval kevesebb tapasztalattal rendelkezem még.
Egy nagyon hosszú és kemény versenynek ígérkezik, 190km-t murván teljesíteni vélhetően elég megterhelő lesz fizikálisan és mentálisan is, de próbálunk a lehető legjobban felkészülni és kihozni magunkból a legtöbbet.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_5

Mi az az eredmény év végén, amire azt mondanád: igen, ezért csináltuk a szezont? 
Ez egy jó kérdés, amit legszívesebben év végén válaszolnék meg. Szerintem a magyar bajnokság egy nagyon erős bajnokság, amit az is bizonyít, hogy amikor az EB-n kívül eljön ide Östberg, Gryazin, vagy egy Kopecky, még nekik is nagyon meg kell izzadni azért, hogy győzni tudjanak. Annyi jó és sokat látott, rutinos versenyző küzd egymással, hogy az előző két év negyedik helyezésének megismétlése is komoly feladat lenne.
Ettől függetlenül nem a negyedik hely megszerzése a célunk. Szeretnénk csökkenteni a hátrányunkat és közelebb kerülni a bajnokesélyesekhez képest, legalább azokon a versenyeken, amelyeken már van érdemi tapasztalatunk. Engem személy szerint az egyes versenyeken való jó szereplés foglalkoztat, mert az összetett év végi eredmény nem biztos, hogy úgy alakul, ahogy azt az ember év elején elképzeli. 


>> Német Motorsport a facebookon <<

Ez a hír most jelenik meg 1684. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k