LCH Tavaszi LADA találkozó
Német Motorsport - Komoly csapat, minden értelemben
2024-03-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685208223
Napi oldal:
51226
Jelenleg:
1306
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_2

Német Gábor, Németh Gergely - már az első versenyükön dobogóra állhattak és azóta is erős versenyeket tudnak együtt futni. 2024-re az Eurosol Racing Team Fabia RS versenyautóját választották és a legjobbat akarják kihozni magukból! A pilótával beszélgettünk a viertuális autóbemutató után.

 
Tavaly megismételted az előző évi bajnoki negyedik helyet. Hogyan értékeled a szezont? 
Más volt ez a negyedik hely, mint a 2022-es, elég változatos és kihívásokkal teli volt a tavalyi évünk. Voltak versenyek, amik jobban sikerültek és volt olyan is, ahol elég siralmasan mentek a dolgok, mint például a Mecseken, ahol gyakorlatilag végig szenvedtünk 1 pontért, amit a poweren kaptunk volna, csak hozzáértünk egy lassítóhoz, így sajnos az is ugrott. Alapvetően azokon a szakaszokon tudtunk közelebb autózni az elejéhez, amik új pályák voltak, vagy ritkán szerepelnek a programban. Szerencsére akadt néhány második-harmadik időnk is, aminek már nagyon tudtam örülni. Úgy érzem, hogy sikerült gyorsulnunk, és az eddig megszerzett tapasztalatokat másodpercekre tudtuk fordítani. Természetesen sokat kell még tanulnom ebben a kategóriában, hiszen az élmezőny hosszú-hosszú évek óta versenyez ilyen autókkal, ezeken a pályákon, de összességében úgy gondolom, hogy a kitűzött céljainkat részben el tudtuk érni.

Azzal is tisztában vagyok, hogy sokáig már nem hivatkozhatok a tapasztalat és pályaismeret hiányára, de tavaly még talán hihető volt? :)

Geri nagyon céltudatos versenyző, ahogy Te is. Hamar felvettétek egymás ritmusát?
Milyen a hangulat a kocsiban? 

Valóban az! Nagyon tapasztalt és jó navigátor, volt már magyar bajnoki második, 2022-ben ugye Vincze Feri oldalán jócskán megszorongatták a világbajnok párost, szóval tudja mi kell ahhoz, hogy valaki az első helyekért tudjon csatázni ebben a bajnokságban. Szerintem elég gyorsan össze tudtunk csiszolódni, amit talán az is jelez, hogy az első közös versenyünkön, a Salgó Ralin rögtön egy abszolút harmadik hellyel, pályafutásom első abszolút dobogójával debütáltunk. Azóta még inkább egy hullámhosszra kerültünk, remek a hangulat az autóban és az autón kívül is baráti viszonyban vagyunk. Úgy érzem, hogy jó párost alkotunk és az elhivatottsága engem is nagyban motivál.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_3

Év végére is jutott egy autóváltás, hiszen a Mikulás Rallyn már az EUROSOL SKODA Fabia RS versenyautójával szereztétek meg a Pirelli Murva Kupa második helyét. A nemrég bemutatott dekorképek tanulsága szerint meg voltatok elégedve az autóval és a csapattal is. 
Igen, tavaly az első verseny után kényszerhelyzetbe kerültünk, gyorsan kellett döntenünk egy új autó és csapat mellett. A Hyundai pedig akkor és így utólag is relatív jó választásnak bizonyult, nagyon élvezetes volt vele versenyezni. Az év végén azonban úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kipróbálni egy új RS Skodát, ami annyira komfortosnak érződött a nehéz körülmények között is, hogy azonnal megtetszett. Bár aszfalton még nem sikerült kipróbálni, ettől függetlenül azon voltunk, hogy 2024-ben ezzel az autóval indulhassunk a magyar bajnoki futamokon. Nagyon örülünk, hogy a Fabiával és az Eurosol Racing Teammel állhatunk rajthoz idén, hiszen az autó mellett a csapat is komoly nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, úgyhogy rajtuk biztosan nem fog múlni semmi.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_4

Milyen versenyeken, milyen futamokon láthatunk Benneteket? 
A teljes magyar bajnoki szezont tervezzük, erre koncentrálunk 2024-ben, így a Rally Hungaryn kezdődik majd számunkra az idény. Sajnos mivel már lassan kezdek én is kiesni a fiatalokhoz való besorolásból, ezért már egyáltalán nem gondolkodom külföldi versenyzésben, időm sem engedné, viszont a hazai versenyzés még nagyon motivál. 

A Rally Hungary-n az ERC mezőnyében indultok, vagy megelégedtek a magyar értékelésben egy jó szerepléssel? 
Nevezünk az ERC értékelésébe is, már csak a rajtpozíciók miatt is fontos lenne, hogy a magyar versenytársakkal hasonló feltételek mellett versenyezhessünk, ha sikerül a kvalifikáción jól szerepelni, ami tavaly mondjuk pont nem jött be.. Végül Nyíregyházán az ERC 7. helyét szereztük meg, ez most nem biztos, hogy reális cél, hiszen murván jóval kevesebb tapasztalattal rendelkezem még.
Egy nagyon hosszú és kemény versenynek ígérkezik, 190km-t murván teljesíteni vélhetően elég megterhelő lesz fizikálisan és mentálisan is, de próbálunk a lehető legjobban felkészülni és kihozni magunkból a legtöbbet.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_5

Mi az az eredmény év végén, amire azt mondanád: igen, ezért csináltuk a szezont? 
Ez egy jó kérdés, amit legszívesebben év végén válaszolnék meg. Szerintem a magyar bajnokság egy nagyon erős bajnokság, amit az is bizonyít, hogy amikor az EB-n kívül eljön ide Östberg, Gryazin, vagy egy Kopecky, még nekik is nagyon meg kell izzadni azért, hogy győzni tudjanak. Annyi jó és sokat látott, rutinos versenyző küzd egymással, hogy az előző két év negyedik helyezésének megismétlése is komoly feladat lenne.
Ettől függetlenül nem a negyedik hely megszerzése a célunk. Szeretnénk csökkenteni a hátrányunkat és közelebb kerülni a bajnokesélyesekhez képest, legalább azokon a versenyeken, amelyeken már van érdemi tapasztalatunk. Engem személy szerint az egyes versenyeken való jó szereplés foglalkoztat, mert az összetett év végi eredmény nem biztos, hogy úgy alakul, ahogy azt az ember év elején elképzeli. 


>> Német Motorsport a facebookon <<

Ez a hír most jelenik meg 1239. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k