Német Motorsport - Komoly csapat, minden értelemben
2024-03-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
791513049
Napi oldal:
72531
Jelenleg:
1199
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_2

Német Gábor, Németh Gergely - már az első versenyükön dobogóra állhattak és azóta is erős versenyeket tudnak együtt futni. 2024-re az Eurosol Racing Team Fabia RS versenyautóját választották és a legjobbat akarják kihozni magukból! A pilótával beszélgettünk a viertuális autóbemutató után.

 
Tavaly megismételted az előző évi bajnoki negyedik helyet. Hogyan értékeled a szezont? 
Más volt ez a negyedik hely, mint a 2022-es, elég változatos és kihívásokkal teli volt a tavalyi évünk. Voltak versenyek, amik jobban sikerültek és volt olyan is, ahol elég siralmasan mentek a dolgok, mint például a Mecseken, ahol gyakorlatilag végig szenvedtünk 1 pontért, amit a poweren kaptunk volna, csak hozzáértünk egy lassítóhoz, így sajnos az is ugrott. Alapvetően azokon a szakaszokon tudtunk közelebb autózni az elejéhez, amik új pályák voltak, vagy ritkán szerepelnek a programban. Szerencsére akadt néhány második-harmadik időnk is, aminek már nagyon tudtam örülni. Úgy érzem, hogy sikerült gyorsulnunk, és az eddig megszerzett tapasztalatokat másodpercekre tudtuk fordítani. Természetesen sokat kell még tanulnom ebben a kategóriában, hiszen az élmezőny hosszú-hosszú évek óta versenyez ilyen autókkal, ezeken a pályákon, de összességében úgy gondolom, hogy a kitűzött céljainkat részben el tudtuk érni.

Azzal is tisztában vagyok, hogy sokáig már nem hivatkozhatok a tapasztalat és pályaismeret hiányára, de tavaly még talán hihető volt? :)

Geri nagyon céltudatos versenyző, ahogy Te is. Hamar felvettétek egymás ritmusát?
Milyen a hangulat a kocsiban? 

Valóban az! Nagyon tapasztalt és jó navigátor, volt már magyar bajnoki második, 2022-ben ugye Vincze Feri oldalán jócskán megszorongatták a világbajnok párost, szóval tudja mi kell ahhoz, hogy valaki az első helyekért tudjon csatázni ebben a bajnokságban. Szerintem elég gyorsan össze tudtunk csiszolódni, amit talán az is jelez, hogy az első közös versenyünkön, a Salgó Ralin rögtön egy abszolút harmadik hellyel, pályafutásom első abszolút dobogójával debütáltunk. Azóta még inkább egy hullámhosszra kerültünk, remek a hangulat az autóban és az autón kívül is baráti viszonyban vagyunk. Úgy érzem, hogy jó párost alkotunk és az elhivatottsága engem is nagyban motivál.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_3

Év végére is jutott egy autóváltás, hiszen a Mikulás Rallyn már az EUROSOL SKODA Fabia RS versenyautójával szereztétek meg a Pirelli Murva Kupa második helyét. A nemrég bemutatott dekorképek tanulsága szerint meg voltatok elégedve az autóval és a csapattal is. 
Igen, tavaly az első verseny után kényszerhelyzetbe kerültünk, gyorsan kellett döntenünk egy új autó és csapat mellett. A Hyundai pedig akkor és így utólag is relatív jó választásnak bizonyult, nagyon élvezetes volt vele versenyezni. Az év végén azonban úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kipróbálni egy új RS Skodát, ami annyira komfortosnak érződött a nehéz körülmények között is, hogy azonnal megtetszett. Bár aszfalton még nem sikerült kipróbálni, ettől függetlenül azon voltunk, hogy 2024-ben ezzel az autóval indulhassunk a magyar bajnoki futamokon. Nagyon örülünk, hogy a Fabiával és az Eurosol Racing Teammel állhatunk rajthoz idén, hiszen az autó mellett a csapat is komoly nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, úgyhogy rajtuk biztosan nem fog múlni semmi.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_4

Milyen versenyeken, milyen futamokon láthatunk Benneteket? 
A teljes magyar bajnoki szezont tervezzük, erre koncentrálunk 2024-ben, így a Rally Hungaryn kezdődik majd számunkra az idény. Sajnos mivel már lassan kezdek én is kiesni a fiatalokhoz való besorolásból, ezért már egyáltalán nem gondolkodom külföldi versenyzésben, időm sem engedné, viszont a hazai versenyzés még nagyon motivál. 

A Rally Hungary-n az ERC mezőnyében indultok, vagy megelégedtek a magyar értékelésben egy jó szerepléssel? 
Nevezünk az ERC értékelésébe is, már csak a rajtpozíciók miatt is fontos lenne, hogy a magyar versenytársakkal hasonló feltételek mellett versenyezhessünk, ha sikerül a kvalifikáción jól szerepelni, ami tavaly mondjuk pont nem jött be.. Végül Nyíregyházán az ERC 7. helyét szereztük meg, ez most nem biztos, hogy reális cél, hiszen murván jóval kevesebb tapasztalattal rendelkezem még.
Egy nagyon hosszú és kemény versenynek ígérkezik, 190km-t murván teljesíteni vélhetően elég megterhelő lesz fizikálisan és mentálisan is, de próbálunk a lehető legjobban felkészülni és kihozni magunkból a legtöbbet.

nemet_motorsport_komoly_csapat_minden_ertelemben_5

Mi az az eredmény év végén, amire azt mondanád: igen, ezért csináltuk a szezont? 
Ez egy jó kérdés, amit legszívesebben év végén válaszolnék meg. Szerintem a magyar bajnokság egy nagyon erős bajnokság, amit az is bizonyít, hogy amikor az EB-n kívül eljön ide Östberg, Gryazin, vagy egy Kopecky, még nekik is nagyon meg kell izzadni azért, hogy győzni tudjanak. Annyi jó és sokat látott, rutinos versenyző küzd egymással, hogy az előző két év negyedik helyezésének megismétlése is komoly feladat lenne.
Ettől függetlenül nem a negyedik hely megszerzése a célunk. Szeretnénk csökkenteni a hátrányunkat és közelebb kerülni a bajnokesélyesekhez képest, legalább azokon a versenyeken, amelyeken már van érdemi tapasztalatunk. Engem személy szerint az egyes versenyeken való jó szereplés foglalkoztat, mert az összetett év végi eredmény nem biztos, hogy úgy alakul, ahogy azt az ember év elején elképzeli. 


>> Német Motorsport a facebookon <<

Ez a hír most jelenik meg 1762. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k