Nyerni megyünk Aradra is!
Menyáék idén a harmadik győzelmüket szerezték Veszprémben
2011-07-29
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
772915935
Napi oldal:
48378
Jelenleg:
799
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat


nagyon_tetszett_menyanak_1

Krózser Menyáék vezetik a bajnokságban a kategóriájukat, ennek ellenére az első helyért harcoltak Veszprémben és a tervek mit sem változnak az Arad Rallye-t illetően: matekozás helyett győzelmi célokkal vágnak neki az augusztusi futamnak is. Menyával beszélgettem a veszprémi versenyről és a soron következőről.

nyerni_megyunk_aradra_is_3

Hogyan vártátok az idei év második murvás versenyét?
A Veszprém Rallye volt a második murvás futamunk a Citroennel, de most is teszteltünk a versenyt megelőzően. Nem terveztünk hosszú tesztet, úgy gondoltuk, hogy 20-30 km elég lesz arra, hogy felkészüljünk. Jól sikerült a teszt, a kocsi is javult és én is határozottabban autóztam vele. Eddig is tudtuk, hogy az autó határai nem ott vannak, mint amit mi Bükfürdőn mentünk vele, és már a teszt folyamán megmutatta, hogy az igazi murván, a rosszabb minőségen is valóban nagyon-nagyon gyorsan lehet menni vele, így bizakodva vártuk a hétvégi versenyt.

Milyen volt a futam?
A szombati napon délután kezdtük a versenyzést, 5 gyorsasági szakaszt kellett teljesíteni, mi közepes tempót diktálva kezdtünk. Az ötödik gyorsasági szakaszig rendben ment minden, ott viszont a hatalmas porban kaptunk egy jobb első defektet. Próbáltunk vigyázni, de nem láttunk semmit, valószínűleg valami kövön mehettünk át, de ennek ellenére nem lett rossz az itt futott időnk. Majd ezt követően jött a hír, hogy ennek a gyorsasági szakasznak törölték az eredményeit.

Nyerni_megyunk_Aradra_is_1

Nem tartom szerencsésnek az ilyen jellegű – utólagos – döntést, de nem foglalkozom ezzel, a szabályokat mások hozzák, mi pedig alkalmazkodunk a körülményekhez. Vasárnap a kategóriánk első helyéről vártuk a folytatást, a terv az volt, hogy erős tempóval kezdünk, és megnyerjük ezt a futamot! Sikerült egész nap jókat autózni, jó eredményekkel teljesítettük a gyorsasági szakaszokat.

nyerni_megyunk_aradra_is_2

Milyen volt a Citroen? Jól bírta a durva pályákat?
Most sem volt vele gond, jól üzemelt, mint mindig! Egyszer kaptuk azt a defektet, ami kicsit szétrombolta az elejét, de azok is inkább csak külsérelmi nyomok voltak: lökhárító, sárvédő, egy felni bánta, de attól függetlenül, hogy mentünk kb. 5 km-t így, semmi mást nem bántott. Úgy látszik, hogy ez is jól ki van találva, hogy semmi más komoly baja nem lett a kocsinak egy ilyen "mutatványt" követően. Az összetartás elment, de a srácok a szervizben egy pillanat alatt megoldották.

Nyerni_megyunk_Aradra_is_2

Hogyan értékeled ezt a versenyt?
Nagyon boldog vagyok, nagyon kemény meló volt ez! Jól működik az autó, a csapattal is minden rendben van, ismét minden mérnöki pontossággal zajlott. A verseny nehézsége egyrészt abban rejlett, hogy nagy volt a meleg, másrészt pedig, hogy a pályák sokat változtak, sokat romlottak, de ezt már előtte is tudtuk, ezért így kalkuláltunk, hogy nem lehet ész nélkül menni. Jó hangulatú verseny volt, a hőség sem volt kezelhetetlen, jól esett a beírókban a csapattól a hidegvíz! :-) Nagyon örülünk az újabb győzelmünknek, nyerni mentünk Veszprémbe és ez sikerült!

nyerni_megyunk_aradra_is_1


Nyerni mentek Aradra is?
Mindenképp! :-) Nyerni mentünk Veszprémbe, nyerni megyünk Aradra és a Mecsek Rallye-ra is. Nem azzal foglalkozom, hogy a bajnokságban kinek hány pontja van, nem matekozunk, hogy hányadik hely lenne elég és mihez. Várjuk már az Arad Rallye-t, én nagyon szeretek új, ismeretlen pályákon versenyezni. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a futam, milyen pályákon kell majd teljesítenünk, de bízom benne, hogy a minőségüket illetően nem lesz velük probléma. Nem tartok az ismeretlentől, egyébként is három-négy alkalommal megyünk végig egy-egy pályán, most is nagyjából erre lesz majd lehetőség. Nekünk elég szokott lenni ez, reméljük, hogy most is így lesz, és egy remek versenyen vehetünk majd részt!

a csapat támogatói:

Nagyon_tetszett_Menyanak_1




nagyon_tetszett_menyanak_2




Nagyon_tetszett_Menyanak_3
Nagyon_tetszett_Menyanak_8





Nagyon_tetszett_Menyanak_4





Nagyon_tetszett_Menyanak_5





Nagyon_tetszett_Menyanak_6





Nagyon_tetszett_Menyanak_7

 

Ez a hír most jelenik meg 2644. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k