LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Nyerni megyünk Aradra is!
Menyáék idén a harmadik győzelmüket szerezték Veszprémben
2011-07-29
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770133665
Napi oldal:
81056
Jelenleg:
1428
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat


nagyon_tetszett_menyanak_1

Krózser Menyáék vezetik a bajnokságban a kategóriájukat, ennek ellenére az első helyért harcoltak Veszprémben és a tervek mit sem változnak az Arad Rallye-t illetően: matekozás helyett győzelmi célokkal vágnak neki az augusztusi futamnak is. Menyával beszélgettem a veszprémi versenyről és a soron következőről.

nyerni_megyunk_aradra_is_3

Hogyan vártátok az idei év második murvás versenyét?
A Veszprém Rallye volt a második murvás futamunk a Citroennel, de most is teszteltünk a versenyt megelőzően. Nem terveztünk hosszú tesztet, úgy gondoltuk, hogy 20-30 km elég lesz arra, hogy felkészüljünk. Jól sikerült a teszt, a kocsi is javult és én is határozottabban autóztam vele. Eddig is tudtuk, hogy az autó határai nem ott vannak, mint amit mi Bükfürdőn mentünk vele, és már a teszt folyamán megmutatta, hogy az igazi murván, a rosszabb minőségen is valóban nagyon-nagyon gyorsan lehet menni vele, így bizakodva vártuk a hétvégi versenyt.

Milyen volt a futam?
A szombati napon délután kezdtük a versenyzést, 5 gyorsasági szakaszt kellett teljesíteni, mi közepes tempót diktálva kezdtünk. Az ötödik gyorsasági szakaszig rendben ment minden, ott viszont a hatalmas porban kaptunk egy jobb első defektet. Próbáltunk vigyázni, de nem láttunk semmit, valószínűleg valami kövön mehettünk át, de ennek ellenére nem lett rossz az itt futott időnk. Majd ezt követően jött a hír, hogy ennek a gyorsasági szakasznak törölték az eredményeit.

Nyerni_megyunk_Aradra_is_1

Nem tartom szerencsésnek az ilyen jellegű – utólagos – döntést, de nem foglalkozom ezzel, a szabályokat mások hozzák, mi pedig alkalmazkodunk a körülményekhez. Vasárnap a kategóriánk első helyéről vártuk a folytatást, a terv az volt, hogy erős tempóval kezdünk, és megnyerjük ezt a futamot! Sikerült egész nap jókat autózni, jó eredményekkel teljesítettük a gyorsasági szakaszokat.

nyerni_megyunk_aradra_is_2

Milyen volt a Citroen? Jól bírta a durva pályákat?
Most sem volt vele gond, jól üzemelt, mint mindig! Egyszer kaptuk azt a defektet, ami kicsit szétrombolta az elejét, de azok is inkább csak külsérelmi nyomok voltak: lökhárító, sárvédő, egy felni bánta, de attól függetlenül, hogy mentünk kb. 5 km-t így, semmi mást nem bántott. Úgy látszik, hogy ez is jól ki van találva, hogy semmi más komoly baja nem lett a kocsinak egy ilyen "mutatványt" követően. Az összetartás elment, de a srácok a szervizben egy pillanat alatt megoldották.

Nyerni_megyunk_Aradra_is_2

Hogyan értékeled ezt a versenyt?
Nagyon boldog vagyok, nagyon kemény meló volt ez! Jól működik az autó, a csapattal is minden rendben van, ismét minden mérnöki pontossággal zajlott. A verseny nehézsége egyrészt abban rejlett, hogy nagy volt a meleg, másrészt pedig, hogy a pályák sokat változtak, sokat romlottak, de ezt már előtte is tudtuk, ezért így kalkuláltunk, hogy nem lehet ész nélkül menni. Jó hangulatú verseny volt, a hőség sem volt kezelhetetlen, jól esett a beírókban a csapattól a hidegvíz! :-) Nagyon örülünk az újabb győzelmünknek, nyerni mentünk Veszprémbe és ez sikerült!

nyerni_megyunk_aradra_is_1


Nyerni mentek Aradra is?
Mindenképp! :-) Nyerni mentünk Veszprémbe, nyerni megyünk Aradra és a Mecsek Rallye-ra is. Nem azzal foglalkozom, hogy a bajnokságban kinek hány pontja van, nem matekozunk, hogy hányadik hely lenne elég és mihez. Várjuk már az Arad Rallye-t, én nagyon szeretek új, ismeretlen pályákon versenyezni. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a futam, milyen pályákon kell majd teljesítenünk, de bízom benne, hogy a minőségüket illetően nem lesz velük probléma. Nem tartok az ismeretlentől, egyébként is három-négy alkalommal megyünk végig egy-egy pályán, most is nagyjából erre lesz majd lehetőség. Nekünk elég szokott lenni ez, reméljük, hogy most is így lesz, és egy remek versenyen vehetünk majd részt!

a csapat támogatói:

Nagyon_tetszett_Menyanak_1




nagyon_tetszett_menyanak_2




Nagyon_tetszett_Menyanak_3
Nagyon_tetszett_Menyanak_8





Nagyon_tetszett_Menyanak_4





Nagyon_tetszett_Menyanak_5





Nagyon_tetszett_Menyanak_6





Nagyon_tetszett_Menyanak_7

 

Ez a hír most jelenik meg 2622. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k