Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
551431707
Napi oldal:
60438
Jelenleg:
1152
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
122
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
114
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
105
4.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
80
6. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
52
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
42
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat

thumb_nyero_paros_3Kevés tréninggel, tökéletes itinerből autózva, átterelgetve a murván is a kis Suzukit, az A/6-os géposztály tripla tíz pontos párosa lett a Salgó Rally-t követően a Magyar Miklós - Budai Annamária duó, hiszen a harmadik futamon a harmadik győzelmüket szerezték meg. Magyar Mikit kérdeztem elsőként…

Hogyan értékelitek a Salgó Rally-t?
Szerencsére ez a futam is jól sikerült számunkra. Az egri és miskolci győzelmünk után most is sikerült az A/6 első helyén végeznünk. Így továbbra is vezetjük a bajnokságban a kategóriánkat, ill. az A csoport harmadik helyén állunk jelenleg ezekkel az eredményekkel. Tetszettek a salgói pályák, kiemelkedően jók voltak a szlovák gyorsasági szakaszok, de itthon a zagyvaróna-cered is nagyon tetszett ezzel az új aszfalttal, bár itt az utolsó körre az időjárás bohóckodott kicsit. A kisterenyei körgyors? Lehet a nagy autók jobban átmentek ott, de ez nem a mi kis Suzukinknak való volt. Mi megpróbáltuk, így sikerült és biztos vagyok benne, hogy ez kívülről nem volt valami túl szép látvány sajnos.

thumb_nyero_paros_2Hogyan teljesít a kis Suzukitok?
Lekopogom, de ismét nagyon jó volt az autó. Szerencsére a pályák sem viselték meg, egyedül a hátsó lökhárítóról valami kis díszítő elem tűnt el, ennyi volt az egész "problémánk" a teljes futam alatt, így tényleg nincs okunk panaszra! A csapattól mindig nagyon jó autót kaptunk eddig, úgyhogy minden nagyon szép és jó… legyen így ez továbbra is! Tavalyelőtt nagy autóval mentem, tavaly nagyon kicsivel (N/2-essel), most pedig ezt a szintén kis autót A/6-nak hívják, ami azért már erősebb, mint a tavalyi autónk. Nagyjából 150 LE körül mozog és bár ez A/6-ban azért nem tűnik egy annyira nagyon erős autónak, de az eredmények viszont azt tükrözik, hogy talán még inkább fontos az, hogy megbízható legyen a kocsi. Eddig tökéletesen működött, és eddig minden úgy sikerült, ahogy azt Marcsival - a navigátorommal - elterveztük. Próbálunk nagyon pontos itinert írni, a verseny közben arra figyelek, amit ő mond, és eddig tényleg nagyon jól működött minden, reméljük a folytatásban is ez várható.

nyero_paros_1

Jönnek a murva futamok...
Igen, és azt hiszem, hogy ott azért még van bajom a kétkerék-hajtással. A kiírás alapján a következő versenyen a pályák nagyjából azok lesznek, mint 2 évvel ezelőtt Szombathely Rallye-n, így mondhatom, hogy ez nagyjából hazai verseny lesz számomra, csak most Bükfürdő Rallye-nak hívják... ők most jobban odaálltak a rallye mellé. A pályákról mindenkinek megoszlik a véleménye. Sokan mondják, hogy a környezet miatt szeretnek errefelé jönni, a pályákat illetően pedig én is kíváncsi vagyok, hogy - mivel ezek gyors szakaszok - megint gyorsabbak lesznek-e az N-esek a S2000-eseknél. Azonkívül, hogy gyors és elég sok derékszöges kanyar tarkítja, azért ennek is van egy feelingje, de erre is rá kell találni. Elsőre talán azt mondjuk, hogy "derékszög-egyenes-derékszög", de azért amikor már ott vagyunk a pályán, akkor láthatjuk, hogy ahány hely, annyiféle féktáv van, annyiféle módon kell elkanyarodni. Biztos, hogy nem egy olyan verseny, mint a veszprémi, de ennek is megvan a szépsége!

Jó párosnak tűntök, de milyen valójában egy női navigátor?

Tök jó! Igazából ugyanaz a feladata, mint egy fiúnak… Ami Marcsinál - vagyis a kettőnk alkotta párosnál - talán nagyon pozitív dolog, hogy egyidősek vagyunk nagyjából, egy súlycsoportban vagyunk, tehát könnyűek! És egy női navigátor talán picikét szorgalmasabb, mint egy férfi. Szép itinert ír, csinál szerviztervet, ami lehet, hogy másnál is egy teljesen megszokott dolog, nem tudom. Marcsival valóban egész jól összekovácsolódtunk. Jó bizonyíték a tökéletes együttműködésünkre például az, hogy jól mentünk itinerből az éjszakai gyorsokon, vagy a számunkra teljesen új szlovák pályákon, amit előtte a - lakóhelyünktől való nagy távolság miatt - nem túl sokszor tudtuk letréningezni. Ez a rallye, mikor itinerből megy az ember! De erről kérdezd meg őt is, hiszen ketten ülünk az autóban! Épp annyi köze van az eredményeinkhez, a versenyzéshez, a nyilatkozatokhoz, mint nekem!

nyero_paros_4

thumb_nyero_paros_6Így esett meg, hogy ebből az interjúból sem maradhatott ki a navigátor nyilatkozata. Budai Annamáriát leginkább a navigátori szerepről kérdeztem, ami nőként talán nem is olyan megszokott dolog, még manapság sem...

Milyen Mikivel a hangulat az autóban?
Nagyon nagy az összhang köztünk. Ugyanúgy látjuk a pályákat, ezáltal nem igazán fordul elő, hogy később vagy előbb mondok be egy kanyart. Egyébként nagy a nyugalom a versenyautóban, olyan hangnemben mondom az itinert, mintha beszélgetnénk, igazán stresszmentesen versenyzünk.

Milyen pilóta Miki? Mennyire nehéz vagy könnyű hozzá alkalmazkodni?
Végtelenül higgadt, türelmes és persze gokartosan precíz. Már 3 éve versenyzünk együtt, nem tudok rá semmi rosszat mondani. Igaz van egy-két rigolyája, de hát kinek nincs! Az biztos, hogy meg vagyok becsülve és nekem ez a legfontosabb.

Versenyen kívül is tartjátok a kapcsolatot?

Természetesen, hetente többször is beszélünk telefonon. Épp most beszéltünk róla, hogy valamikor össze kéne hoznunk egy hosszú hétvégét a Balatonon a párjainkkal. Ha közelebb laknánk egymáshoz, biztos még többet találkoznánk.

nyero_paros_7

Nőként mennyivel nehezebb a helyzeted a mezőnyben, mint egy férfinek?
Most már azért elég sok női navigátor van, talán kezdenek elfogadni minket, bár én meg vagyok győződve, hogy sohasem fognak úgy nézni ránk és elismerni, mint a férfi társainkat. Ehhez a megítéléshez mostanában nagyban hozzájárulnak a divatos "bikinis-navigátornős" fotózások is. Én sajnos műszakilag nem értek az autókhoz, viszont megpróbálom a lehető legprecízebben ellátni a navigátori feladataimat, és arra koncentrálni, hogy minél több bajnoki címet szerezzek.

Ez a hír most jelenik meg 4324. alkalommal
Share |
2010.05.21-23.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
HELL Salgó - Gemer Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2223 24 25 262728
0102 03 04 050607
0809 10 11 12 13 14
15 16 17 18 192021
2223 24 25 26 27 28
2021.03.05-08.

részletes infóink


2021.03.07.

részletes infóink


2021.03.07.

részletes infóink


2021.03.07.

részletes infóink


2021.03.13-14.

részletes infóink


2021.03.14.

hivatalos honlap


2021.03.14.

részletes infóink


2021.03.26-27.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k