Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
776263006
Napi oldal:
90043
Jelenleg:
1102
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_nyero_paros_3Kevés tréninggel, tökéletes itinerből autózva, átterelgetve a murván is a kis Suzukit, az A/6-os géposztály tripla tíz pontos párosa lett a Salgó Rally-t követően a Magyar Miklós - Budai Annamária duó, hiszen a harmadik futamon a harmadik győzelmüket szerezték meg. Magyar Mikit kérdeztem elsőként…

Hogyan értékelitek a Salgó Rally-t?
Szerencsére ez a futam is jól sikerült számunkra. Az egri és miskolci győzelmünk után most is sikerült az A/6 első helyén végeznünk. Így továbbra is vezetjük a bajnokságban a kategóriánkat, ill. az A csoport harmadik helyén állunk jelenleg ezekkel az eredményekkel. Tetszettek a salgói pályák, kiemelkedően jók voltak a szlovák gyorsasági szakaszok, de itthon a zagyvaróna-cered is nagyon tetszett ezzel az új aszfalttal, bár itt az utolsó körre az időjárás bohóckodott kicsit. A kisterenyei körgyors? Lehet a nagy autók jobban átmentek ott, de ez nem a mi kis Suzukinknak való volt. Mi megpróbáltuk, így sikerült és biztos vagyok benne, hogy ez kívülről nem volt valami túl szép látvány sajnos.

thumb_nyero_paros_2Hogyan teljesít a kis Suzukitok?
Lekopogom, de ismét nagyon jó volt az autó. Szerencsére a pályák sem viselték meg, egyedül a hátsó lökhárítóról valami kis díszítő elem tűnt el, ennyi volt az egész "problémánk" a teljes futam alatt, így tényleg nincs okunk panaszra! A csapattól mindig nagyon jó autót kaptunk eddig, úgyhogy minden nagyon szép és jó… legyen így ez továbbra is! Tavalyelőtt nagy autóval mentem, tavaly nagyon kicsivel (N/2-essel), most pedig ezt a szintén kis autót A/6-nak hívják, ami azért már erősebb, mint a tavalyi autónk. Nagyjából 150 LE körül mozog és bár ez A/6-ban azért nem tűnik egy annyira nagyon erős autónak, de az eredmények viszont azt tükrözik, hogy talán még inkább fontos az, hogy megbízható legyen a kocsi. Eddig tökéletesen működött, és eddig minden úgy sikerült, ahogy azt Marcsival - a navigátorommal - elterveztük. Próbálunk nagyon pontos itinert írni, a verseny közben arra figyelek, amit ő mond, és eddig tényleg nagyon jól működött minden, reméljük a folytatásban is ez várható.

nyero_paros_1

Jönnek a murva futamok...
Igen, és azt hiszem, hogy ott azért még van bajom a kétkerék-hajtással. A kiírás alapján a következő versenyen a pályák nagyjából azok lesznek, mint 2 évvel ezelőtt Szombathely Rallye-n, így mondhatom, hogy ez nagyjából hazai verseny lesz számomra, csak most Bükfürdő Rallye-nak hívják... ők most jobban odaálltak a rallye mellé. A pályákról mindenkinek megoszlik a véleménye. Sokan mondják, hogy a környezet miatt szeretnek errefelé jönni, a pályákat illetően pedig én is kíváncsi vagyok, hogy - mivel ezek gyors szakaszok - megint gyorsabbak lesznek-e az N-esek a S2000-eseknél. Azonkívül, hogy gyors és elég sok derékszöges kanyar tarkítja, azért ennek is van egy feelingje, de erre is rá kell találni. Elsőre talán azt mondjuk, hogy "derékszög-egyenes-derékszög", de azért amikor már ott vagyunk a pályán, akkor láthatjuk, hogy ahány hely, annyiféle féktáv van, annyiféle módon kell elkanyarodni. Biztos, hogy nem egy olyan verseny, mint a veszprémi, de ennek is megvan a szépsége!

Jó párosnak tűntök, de milyen valójában egy női navigátor?

Tök jó! Igazából ugyanaz a feladata, mint egy fiúnak… Ami Marcsinál - vagyis a kettőnk alkotta párosnál - talán nagyon pozitív dolog, hogy egyidősek vagyunk nagyjából, egy súlycsoportban vagyunk, tehát könnyűek! És egy női navigátor talán picikét szorgalmasabb, mint egy férfi. Szép itinert ír, csinál szerviztervet, ami lehet, hogy másnál is egy teljesen megszokott dolog, nem tudom. Marcsival valóban egész jól összekovácsolódtunk. Jó bizonyíték a tökéletes együttműködésünkre például az, hogy jól mentünk itinerből az éjszakai gyorsokon, vagy a számunkra teljesen új szlovák pályákon, amit előtte a - lakóhelyünktől való nagy távolság miatt - nem túl sokszor tudtuk letréningezni. Ez a rallye, mikor itinerből megy az ember! De erről kérdezd meg őt is, hiszen ketten ülünk az autóban! Épp annyi köze van az eredményeinkhez, a versenyzéshez, a nyilatkozatokhoz, mint nekem!

nyero_paros_4

thumb_nyero_paros_6Így esett meg, hogy ebből az interjúból sem maradhatott ki a navigátor nyilatkozata. Budai Annamáriát leginkább a navigátori szerepről kérdeztem, ami nőként talán nem is olyan megszokott dolog, még manapság sem...

Milyen Mikivel a hangulat az autóban?
Nagyon nagy az összhang köztünk. Ugyanúgy látjuk a pályákat, ezáltal nem igazán fordul elő, hogy később vagy előbb mondok be egy kanyart. Egyébként nagy a nyugalom a versenyautóban, olyan hangnemben mondom az itinert, mintha beszélgetnénk, igazán stresszmentesen versenyzünk.

Milyen pilóta Miki? Mennyire nehéz vagy könnyű hozzá alkalmazkodni?
Végtelenül higgadt, türelmes és persze gokartosan precíz. Már 3 éve versenyzünk együtt, nem tudok rá semmi rosszat mondani. Igaz van egy-két rigolyája, de hát kinek nincs! Az biztos, hogy meg vagyok becsülve és nekem ez a legfontosabb.

Versenyen kívül is tartjátok a kapcsolatot?

Természetesen, hetente többször is beszélünk telefonon. Épp most beszéltünk róla, hogy valamikor össze kéne hoznunk egy hosszú hétvégét a Balatonon a párjainkkal. Ha közelebb laknánk egymáshoz, biztos még többet találkoznánk.

nyero_paros_7

Nőként mennyivel nehezebb a helyzeted a mezőnyben, mint egy férfinek?
Most már azért elég sok női navigátor van, talán kezdenek elfogadni minket, bár én meg vagyok győződve, hogy sohasem fognak úgy nézni ránk és elismerni, mint a férfi társainkat. Ehhez a megítéléshez mostanában nagyban hozzájárulnak a divatos "bikinis-navigátornős" fotózások is. Én sajnos műszakilag nem értek az autókhoz, viszont megpróbálom a lehető legprecízebben ellátni a navigátori feladataimat, és arra koncentrálni, hogy minél több bajnoki címet szerezzek.

Ez a hír most jelenik meg 5048. alkalommal
Share |
2010.05.21-23.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
HELL Salgó - Gemer Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k