Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
687409693
Napi oldal:
191588
Jelenleg:
3482
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

thumb_nyero_paros_3Kevés tréninggel, tökéletes itinerből autózva, átterelgetve a murván is a kis Suzukit, az A/6-os géposztály tripla tíz pontos párosa lett a Salgó Rally-t követően a Magyar Miklós - Budai Annamária duó, hiszen a harmadik futamon a harmadik győzelmüket szerezték meg. Magyar Mikit kérdeztem elsőként…

Hogyan értékelitek a Salgó Rally-t?
Szerencsére ez a futam is jól sikerült számunkra. Az egri és miskolci győzelmünk után most is sikerült az A/6 első helyén végeznünk. Így továbbra is vezetjük a bajnokságban a kategóriánkat, ill. az A csoport harmadik helyén állunk jelenleg ezekkel az eredményekkel. Tetszettek a salgói pályák, kiemelkedően jók voltak a szlovák gyorsasági szakaszok, de itthon a zagyvaróna-cered is nagyon tetszett ezzel az új aszfalttal, bár itt az utolsó körre az időjárás bohóckodott kicsit. A kisterenyei körgyors? Lehet a nagy autók jobban átmentek ott, de ez nem a mi kis Suzukinknak való volt. Mi megpróbáltuk, így sikerült és biztos vagyok benne, hogy ez kívülről nem volt valami túl szép látvány sajnos.

thumb_nyero_paros_2Hogyan teljesít a kis Suzukitok?
Lekopogom, de ismét nagyon jó volt az autó. Szerencsére a pályák sem viselték meg, egyedül a hátsó lökhárítóról valami kis díszítő elem tűnt el, ennyi volt az egész "problémánk" a teljes futam alatt, így tényleg nincs okunk panaszra! A csapattól mindig nagyon jó autót kaptunk eddig, úgyhogy minden nagyon szép és jó… legyen így ez továbbra is! Tavalyelőtt nagy autóval mentem, tavaly nagyon kicsivel (N/2-essel), most pedig ezt a szintén kis autót A/6-nak hívják, ami azért már erősebb, mint a tavalyi autónk. Nagyjából 150 LE körül mozog és bár ez A/6-ban azért nem tűnik egy annyira nagyon erős autónak, de az eredmények viszont azt tükrözik, hogy talán még inkább fontos az, hogy megbízható legyen a kocsi. Eddig tökéletesen működött, és eddig minden úgy sikerült, ahogy azt Marcsival - a navigátorommal - elterveztük. Próbálunk nagyon pontos itinert írni, a verseny közben arra figyelek, amit ő mond, és eddig tényleg nagyon jól működött minden, reméljük a folytatásban is ez várható.

nyero_paros_1

Jönnek a murva futamok...
Igen, és azt hiszem, hogy ott azért még van bajom a kétkerék-hajtással. A kiírás alapján a következő versenyen a pályák nagyjából azok lesznek, mint 2 évvel ezelőtt Szombathely Rallye-n, így mondhatom, hogy ez nagyjából hazai verseny lesz számomra, csak most Bükfürdő Rallye-nak hívják... ők most jobban odaálltak a rallye mellé. A pályákról mindenkinek megoszlik a véleménye. Sokan mondják, hogy a környezet miatt szeretnek errefelé jönni, a pályákat illetően pedig én is kíváncsi vagyok, hogy - mivel ezek gyors szakaszok - megint gyorsabbak lesznek-e az N-esek a S2000-eseknél. Azonkívül, hogy gyors és elég sok derékszöges kanyar tarkítja, azért ennek is van egy feelingje, de erre is rá kell találni. Elsőre talán azt mondjuk, hogy "derékszög-egyenes-derékszög", de azért amikor már ott vagyunk a pályán, akkor láthatjuk, hogy ahány hely, annyiféle féktáv van, annyiféle módon kell elkanyarodni. Biztos, hogy nem egy olyan verseny, mint a veszprémi, de ennek is megvan a szépsége!

Jó párosnak tűntök, de milyen valójában egy női navigátor?

Tök jó! Igazából ugyanaz a feladata, mint egy fiúnak… Ami Marcsinál - vagyis a kettőnk alkotta párosnál - talán nagyon pozitív dolog, hogy egyidősek vagyunk nagyjából, egy súlycsoportban vagyunk, tehát könnyűek! És egy női navigátor talán picikét szorgalmasabb, mint egy férfi. Szép itinert ír, csinál szerviztervet, ami lehet, hogy másnál is egy teljesen megszokott dolog, nem tudom. Marcsival valóban egész jól összekovácsolódtunk. Jó bizonyíték a tökéletes együttműködésünkre például az, hogy jól mentünk itinerből az éjszakai gyorsokon, vagy a számunkra teljesen új szlovák pályákon, amit előtte a - lakóhelyünktől való nagy távolság miatt - nem túl sokszor tudtuk letréningezni. Ez a rallye, mikor itinerből megy az ember! De erről kérdezd meg őt is, hiszen ketten ülünk az autóban! Épp annyi köze van az eredményeinkhez, a versenyzéshez, a nyilatkozatokhoz, mint nekem!

nyero_paros_4

thumb_nyero_paros_6Így esett meg, hogy ebből az interjúból sem maradhatott ki a navigátor nyilatkozata. Budai Annamáriát leginkább a navigátori szerepről kérdeztem, ami nőként talán nem is olyan megszokott dolog, még manapság sem...

Milyen Mikivel a hangulat az autóban?
Nagyon nagy az összhang köztünk. Ugyanúgy látjuk a pályákat, ezáltal nem igazán fordul elő, hogy később vagy előbb mondok be egy kanyart. Egyébként nagy a nyugalom a versenyautóban, olyan hangnemben mondom az itinert, mintha beszélgetnénk, igazán stresszmentesen versenyzünk.

Milyen pilóta Miki? Mennyire nehéz vagy könnyű hozzá alkalmazkodni?
Végtelenül higgadt, türelmes és persze gokartosan precíz. Már 3 éve versenyzünk együtt, nem tudok rá semmi rosszat mondani. Igaz van egy-két rigolyája, de hát kinek nincs! Az biztos, hogy meg vagyok becsülve és nekem ez a legfontosabb.

Versenyen kívül is tartjátok a kapcsolatot?

Természetesen, hetente többször is beszélünk telefonon. Épp most beszéltünk róla, hogy valamikor össze kéne hoznunk egy hosszú hétvégét a Balatonon a párjainkkal. Ha közelebb laknánk egymáshoz, biztos még többet találkoznánk.

nyero_paros_7

Nőként mennyivel nehezebb a helyzeted a mezőnyben, mint egy férfinek?
Most már azért elég sok női navigátor van, talán kezdenek elfogadni minket, bár én meg vagyok győződve, hogy sohasem fognak úgy nézni ránk és elismerni, mint a férfi társainkat. Ehhez a megítéléshez mostanában nagyban hozzájárulnak a divatos "bikinis-navigátornős" fotózások is. Én sajnos műszakilag nem értek az autókhoz, viszont megpróbálom a lehető legprecízebben ellátni a navigátori feladataimat, és arra koncentrálni, hogy minél több bajnoki címet szerezzek.

Ez a hír most jelenik meg 4853. alkalommal
Share |
2010.05.21-23.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
HELL Salgó - Gemer Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k