Ollé Sasa mindent visz
Suzuki Treff a gyári csapat
2006-01-13
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797511378
Napi oldal:
124331
Jelenleg:
1285
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ollé Sasáék sajtóanyaga szerint egy kézben a Magyar Suzuki gyári csapat.
Felhívtam a Suzukitörő fenegyereket, mit is jelent ez pontosan:

Sasa! Kicsit nézzünk a sajtóanyagotok mögé…
Mit jelent az, hogy Nálatok, a Minor-Suzuki Treff Motorsportnál a gyári csapat?
Magyarországon a Suzuki Rt. a Suzuki gépjárművek gyártója. Szeretnék népszerűsíteni a márkanevet a rallyban is. Ezért létrehoztak nagyon népszerű kupasorozatokat, ami tömegeket vonzott. Elindult a VB-n a Super1600, itthon is létrejöttek olyan csapatok, amelyek ezeket az autókat üzemeltetik, hiszen a Suzuki Rt-nek nem voltak ilyen tapasztalatai. A Suzuki Sport Europe külön csapat, de maga a magyarországi gyár is szeretett volna egy úgymond gyári csapatot létrehozni. Ez volt 2005-ben a Suzuki Ász és a Suzuki Treff.

A gyár a rallysporttal foglalkozó részt mindenféleképp szerette volna márkakereskedőhöz kötni, hiszen a cél a Suzuki márkanév népszerűsítése. Ez jól működött 2004-ben és 2005-ben is. Viszont sokkal praktikusabb, ha ez egy kézben van és egy új irányvonalat jelölt meg a gyár, ami a fiatal tehetségek felkutatása és felnevelése lenne. Ez a cél és mi ennek szeretnénk megfelelni.
A Suzuki Ász is kellő reklámot látott benne, de a gyár is úgy gondolta, hogy a Suzuki Treff egy sokkal profibb csapatot hozott létre, sokkal jobban kezelte a marketing dolgokat és sokkal célravezetőbb, ha egy kézben fut a csapat tovább.

Ez azt jelenti, ahogy a kiadott képből is látszik, hogy rengeteg sárga kocsit fogtok versenyeztetni… Ha jól számolom legalább ötöt.
Mi a cél? Ennyi bajnoki címet be sem tudtok zsebelni…
Két Super1600-os autónk és négy vagy öt N csoportos Ignis-ünk fog versenyezni.
A cél természetesen a siker.
De a fő cél az, hogy olyan fiatal tehetségeket neveljünk fel, akik képesek lesznek arra, hogy magyar bajnokok legyenek.
Természetesen a saját kategóriánkban sikereket szeretnénk elérni, bajnoki címeket szeretnénk szerezni.

Azt gondolom nagy esélyekkel indulunk az N csoportban, hiszen Szabó Bence harmadik helyet szerzett és egy év alatt sokat fejlődött.
Ranga Lacika pedig biztos vagyok benne, hogy bele fog tanulni a Super1600-ba és év vége felé már meglepetéseket fog okozni.
Személy szerint nekem pedig nagy célom a bajnokság megnyerése, szeretnénk borsot törni a többiek orra alá.

Az egyesület célja pedig, hogy tehetségeket neveljünk, miközben a Suzuki márkanevet népszerűsítsük.

Akkor most magad alatt vágod a fát, ugye?
Ezen sokat gondolkoztam… Felnevelek olyan fiatalokat, akik majd jól el fognak verni…
Igazából aki ismeri a pályafutásomat, az tudja, hogy én mindig az a bohém ember voltam, aki három-négy gyorson jó eredményt ért el, majd estem egy iszonyú nagyot.
Mindig egy komoly sportnak tartottam a rallyt, ez nekem a komoly hobbym.
Mint üzletember ezt próbálom üzletszerűen végigvinni és szeretném bebizonyítani, hogy Magyarországon igenis van komoly értéke van a rallysportba fektetett reklámpénzeknek. Kiaknázatlan területek ezek. Nagyon jó üzlet is lehet, hiszen a világ összes országában működik, akkor Magyarországon miért nem?

Azért szeretnél bajnok lenni, ugye?
Mondtam, hogy igen! :)
Ez a fő vágyam!
Annak idején a Subaruval a gyorsasági szakágban sokkal hamarabb sikerült ez nekem. Be szeretném bizonyítani, hogy én is tudok gyorsan menni.
Persze vannak érdekellentétek, hiszen Ranga Lacikának is ez a célja.
Én tudok örülni más sikerének! Nekem az is boldogság, ha egy ifjú Ranga László meg tud verni engem, hisz a csapatunk jó munkát végzett. Büszkén fogom mondani, hogy ezt az emberkét én neveltem ki.

Eddig sem kis felvonulás volt a szervizparkokban körülöttetek…
Most teljes sárga utcát várhatunk, ugye?
Sokkal nagyobb csapatként fogunk felvonulni már Egerben is.
Szeretnénk, ha még népszerűbb lenne a magyar rally és a magyar Suzuki.
Ezért meg is fogunk tenni mindent.
Várhatják a szurkolók a pólóinkat, posztereinket, csinos hossteslányainkat.
Mindent megteszünk azért, hogy a szponzorainkat, a Magyar Suzuki Rt. és a csapattársainkat kiszolgáljuk.

Ez a hír most jelenik meg 8524. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k