Ollé Sasa mindent visz
Suzuki Treff a gyári csapat
2006-01-13
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765385440
Napi oldal:
134243
Jelenleg:
995
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Ollé Sasáék sajtóanyaga szerint egy kézben a Magyar Suzuki gyári csapat.
Felhívtam a Suzukitörő fenegyereket, mit is jelent ez pontosan:

Sasa! Kicsit nézzünk a sajtóanyagotok mögé…
Mit jelent az, hogy Nálatok, a Minor-Suzuki Treff Motorsportnál a gyári csapat?
Magyarországon a Suzuki Rt. a Suzuki gépjárművek gyártója. Szeretnék népszerűsíteni a márkanevet a rallyban is. Ezért létrehoztak nagyon népszerű kupasorozatokat, ami tömegeket vonzott. Elindult a VB-n a Super1600, itthon is létrejöttek olyan csapatok, amelyek ezeket az autókat üzemeltetik, hiszen a Suzuki Rt-nek nem voltak ilyen tapasztalatai. A Suzuki Sport Europe külön csapat, de maga a magyarországi gyár is szeretett volna egy úgymond gyári csapatot létrehozni. Ez volt 2005-ben a Suzuki Ász és a Suzuki Treff.

A gyár a rallysporttal foglalkozó részt mindenféleképp szerette volna márkakereskedőhöz kötni, hiszen a cél a Suzuki márkanév népszerűsítése. Ez jól működött 2004-ben és 2005-ben is. Viszont sokkal praktikusabb, ha ez egy kézben van és egy új irányvonalat jelölt meg a gyár, ami a fiatal tehetségek felkutatása és felnevelése lenne. Ez a cél és mi ennek szeretnénk megfelelni.
A Suzuki Ász is kellő reklámot látott benne, de a gyár is úgy gondolta, hogy a Suzuki Treff egy sokkal profibb csapatot hozott létre, sokkal jobban kezelte a marketing dolgokat és sokkal célravezetőbb, ha egy kézben fut a csapat tovább.

Ez azt jelenti, ahogy a kiadott képből is látszik, hogy rengeteg sárga kocsit fogtok versenyeztetni… Ha jól számolom legalább ötöt.
Mi a cél? Ennyi bajnoki címet be sem tudtok zsebelni…
Két Super1600-os autónk és négy vagy öt N csoportos Ignis-ünk fog versenyezni.
A cél természetesen a siker.
De a fő cél az, hogy olyan fiatal tehetségeket neveljünk fel, akik képesek lesznek arra, hogy magyar bajnokok legyenek.
Természetesen a saját kategóriánkban sikereket szeretnénk elérni, bajnoki címeket szeretnénk szerezni.

Azt gondolom nagy esélyekkel indulunk az N csoportban, hiszen Szabó Bence harmadik helyet szerzett és egy év alatt sokat fejlődött.
Ranga Lacika pedig biztos vagyok benne, hogy bele fog tanulni a Super1600-ba és év vége felé már meglepetéseket fog okozni.
Személy szerint nekem pedig nagy célom a bajnokság megnyerése, szeretnénk borsot törni a többiek orra alá.

Az egyesület célja pedig, hogy tehetségeket neveljünk, miközben a Suzuki márkanevet népszerűsítsük.

Akkor most magad alatt vágod a fát, ugye?
Ezen sokat gondolkoztam… Felnevelek olyan fiatalokat, akik majd jól el fognak verni…
Igazából aki ismeri a pályafutásomat, az tudja, hogy én mindig az a bohém ember voltam, aki három-négy gyorson jó eredményt ért el, majd estem egy iszonyú nagyot.
Mindig egy komoly sportnak tartottam a rallyt, ez nekem a komoly hobbym.
Mint üzletember ezt próbálom üzletszerűen végigvinni és szeretném bebizonyítani, hogy Magyarországon igenis van komoly értéke van a rallysportba fektetett reklámpénzeknek. Kiaknázatlan területek ezek. Nagyon jó üzlet is lehet, hiszen a világ összes országában működik, akkor Magyarországon miért nem?

Azért szeretnél bajnok lenni, ugye?
Mondtam, hogy igen! :)
Ez a fő vágyam!
Annak idején a Subaruval a gyorsasági szakágban sokkal hamarabb sikerült ez nekem. Be szeretném bizonyítani, hogy én is tudok gyorsan menni.
Persze vannak érdekellentétek, hiszen Ranga Lacikának is ez a célja.
Én tudok örülni más sikerének! Nekem az is boldogság, ha egy ifjú Ranga László meg tud verni engem, hisz a csapatunk jó munkát végzett. Büszkén fogom mondani, hogy ezt az emberkét én neveltem ki.

Eddig sem kis felvonulás volt a szervizparkokban körülöttetek…
Most teljes sárga utcát várhatunk, ugye?
Sokkal nagyobb csapatként fogunk felvonulni már Egerben is.
Szeretnénk, ha még népszerűbb lenne a magyar rally és a magyar Suzuki.
Ezért meg is fogunk tenni mindent.
Várhatják a szurkolók a pólóinkat, posztereinket, csinos hossteslányainkat.
Mindent megteszünk azért, hogy a szponzorainkat, a Magyar Suzuki Rt. és a csapattársainkat kiszolgáljuk.

Ez a hír most jelenik meg 8502. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k