Örömautózás Pécsen
Herczig Norbi interjú a TAXI4 Budapest Rallye után
2013-10-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785772105
Napi oldal:
1437
Jelenleg:
2070
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

oromautozas_pecsen_1

Herczig Norbiék 7 szakaszon autóztak második időt. Egy gyorsasági volt csak a Budapest Rallye-n, ahol nem a terveknek megfelelően tudtak szerepelni: egy defekt miatt bent hagytak a szakaszon 2 percet, és ez a magyar bajnokságban ezen a futamon két helyet is jelentett...

Nehéz lehetett úgy tesztelni a versenyre, hogy nem ismertétek a pályákat.
Valóban nem volt könnyű. Szerencsére a pályabejárós videó a teszt előtt érkezett. A három pályából az egyiket tudtuk fixen, a másik két pálya jellegéről is kaptunk információt a rendezőtől.
Ezekből az információkból kellett megoldanunk az autó beállítását, de szerencsére jól sikerült.

Aztán egy prológgal kezdődött a verseny, ahol nem volt időmérés…
Nagyon jó volt ez így!
Már beszélgettünk korábban erről: egy ilyen prológon az a fontos, hogy a látványra menjen mindenki. Ha csak úgy időre kocsizunk, akkor az még nem annyira vészes, de ha bele is számít az értékelésbe, akkor elveszti a látványát. Így szerintem igazán jó volt: itt aztán tényleg mindenki meghúzta a kéziféket és tényleg mindenki látványosan ment.

oromautozas_pecsen_2

Nagyon sok olyan emberrel futottam össze a prológon, akiket évek óta nem láttam raliversenyen, pedig tudom, hogy szereti ezt a sportot.
Én is ugyanezt tapasztaltam! Sok olyan arccal találkoztam, akik kimaradtak az utóbbi években. Biztos vagyok benne, hogy Budapest és a prológ hozta ki őket újra.
Ahogy a verseny előtt is mondtam, nagy szüksége van a hazai rallysportnak a Budapest Rallye-ra! Ebben a fővárosközpontú országban fontos, hogy legyen a központban és legyen központban egy ilyen rendezvény!
Nagyon bízom benne, hogy úgy tudtunk eljönni akár Szentendréről, akár a Műjégről, hogy ez tetszett és remélem, hogy jövőre újra mehetünk.

A prológ után másnap hosszú nap várt Rátok… Korán kellett kelni és majdnem este 8-kor volt a céldobogó és addig elég sok minden történt… Milyen volt?
Számítottunk egy nagyon kicsit arra, - és ezt most minden nagyképűség nélkül mondom - hogy az erdei pályákra jó lesz az autónk és mi is jók leszünk. Beigazolódott, amiben titkon reménykedtünk.
Hat gyorsasági szakasz után fél perc hátránnyal voltunk a második helyen, és ebből a hátrányból 20-22 másodpercet a lábatlani gyorsaságin szedtünk össze, ami szerintem jó eredmény a Szuper2000-es autóval.
Igorral pályafutásunk újabb szakaszához érkeztünk, ahol bebizonyosodott az, hogy jól összerázódtunk, hiszen teljesen ismeretlen pályákon tudtunk már az elején jó időket autózni. 
A csapat is újra jelesre vizsgázott, hiszen a BRR tökéletes taktikát talált ki nekünk a beállítások terén és ez teljesen sült! Újra bebizonyosodott, hogy mennyire jó ilyen profi csapattal dolgozni.

oromautozas_pecsen_3

Aztán jött egy defekt, ami nem jött jól.
Sosem jön jól!
Nagyon kritikus vagyok magammal szemben és őszintén gondolom, hogy defektet lehet kapni és szerezni. Általában az első kerekekre szerezni szokta az ember, a hátsóra kapja.
Miskolc Rally-n volt defektünk az első kerékre és azt tudtam is, hogy hol szereztem. Pontosan tudtam, hogy hol hibáztam.
Most nagyon sokszor végigmentem a pályán fejben, azon a részen, ahol összeszedtük ezt a defektet, de egyszerűen nincs meg, hogy hol kaptuk. Próbálom keresni a hibát, ahol esetleg nagyon lementem a tőre, de nem volt ilyen. Voltak kövek a pályán, de azokat általában megközöltük és az autó haspáncélján landoltak. Nem tudom hol szedtük össze. Egyszer csak azt éreztük, hogy egy balos kanyarban alig tudunk befordulni, a gyors rajtja után három kilométerrel. Onnantól még egy kilométert tudtunk a gumival együtt menni, de aztán az is lerepült, és onnan már csak a felni dolgozott. Hálás vagyok a Sorsnak és a Jó Istennek, hogy kibírta és le tudtunk jönni a felnin. Akár szét is robbanhatott volna, vagy széttörik, és akkor sokkal nagyobb bajban vagyunk. Az is igaz, hogy próbáltam nem forszírozni a tempót, próbáltunk vigyázni rá.

oromautozas_pecsen_4

Szerintem sokan elszomorodtak, mikor nem a második helyen értetek célba.
Annyira jó érzés úgy versenyezni, hogy érzed: drukkolnak Neked. Mindenkinek szeretném megköszönni az a támogatást, biztatást, amit az egész verseny alatt kaptunk a szurkolóktól, a sportbíróktól, a versenyzőtársaktól és az egész szakmától!

Hogy álltok most?
Azt számoltuk, ha azon a helyen tudunk bejönni, ahol autóztunk végig a versenyen, akkor egy pont hátránnyal állhatnánk a pécsi verseny rajtjához és ott tényleg rajtunk múlik, hogy ki a bajnok.
Jelen pillanatban már nem csak rajtunk múlik, számunkra nincs más, mint ahogy tavaly is tettük: felkészülünk tisztességgel, és egy örömautózást csinálunk a lehető legjobb eredménnyel és a többit a sorsra bízzuk.


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

 

oromautozas_pecsen_5

Ez a hír most jelenik meg 3954. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k