h i r d e t é s
Összes oldal:
752983377
Napi oldal:
42443
Jelenleg:
1937
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Botka Rally Team
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.25. - Belgium, Ypres

Szerencsésen végződött Botka Dávidék kanosszajárása a belga ERC futamot megelőzően. Az utolsó pillanatban összeállt az autó, így el tudott indulni a páros az Ypres Rally-n. Sajnos egy értékelhető gyorsaságit sem tudott menni a páros a rossz beállítások miatt, de a pilóta bizakodik, még egy nagyon hosszú zárónap van hátra a versenyből.
Az autó új fejlesztéseit tartalmazó kit és annak alkatrészei kicsit megviccelték a csapatot a belga ERC futam előtt. Botka Dávidék nem is tudtak elindulni a shakedown-on és a kvalifikációs szakaszon, autójuk az utolsó pillanatban, a rajt előtt három órával készült el.
A Citroën DS3 R5 elkészült, de a pilóta egy métert nem tudott menni vele a rajt előtt és persze a futómű-beállításokra sem maradt már idő. „Nagyon messze vagyunk a jótól a beállítások terén. Kaptunk egy gyári setup-ot, de azzal egyszerűen életveszélyes volt menni.” - mesélte Dávid az esti szervizparkban.
Az első kör három gyorsasági szakasza után az Ypres főterén felállított szervizparkban volt idő javítani az értékeken. „Átállítottuk a kocsit a második körre. Az első gyorson jobb is volt. Sajnos a kör második szakaszán odaütöttem egy levágnál az elejét. Elment a futóművünk. Emiatt megint bizonytalanná vált az autó. A következő gyorson egy előttünk induló beesett és pont akkor tolatott ki, amikor odaértünk. Pont elénk. Ott szerencsétlenkedett. Meg kellett állnunk, levettük az ALS-t, nagyon sok időt elvesztegettünk. Az utolsó szakaszon kaptunk egy defektet a végére…”
A verseny első napján összesen 80 versenykilométert kellett teljesíteni a népes mezőnynek. „Nem volt egy értékelhető gyorsaságink sem. Sokkal gyorsabban nem is nagyon tudnánk menni. Olyan speciális beállítás szükséges erre a versenyre, amit nehéz megtalálni.” - összegezte a pénteki teljesítményt a pilóta. „Holnap még hosszú a verseny, megpróbálunk minél gyorsabban menni!”
A szombati zárónapon több, mint egy hazai bajnoki verseny távja vár még a legénységre. 160 kilométer és 10 gyorsasági, amivel még közelebb kerülhetnek az autóhoz és a beállításokhoz.
Ez a hír most jelenik meg 2000. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • videók • fórumok
|