|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Botka Rally Team
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.25. - Belgium, Ypres
Szerencsésen végződött Botka Dávidék kanosszajárása a belga ERC futamot megelőzően. Az utolsó pillanatban összeállt az autó, így el tudott indulni a páros az Ypres Rally-n. Sajnos egy értékelhető gyorsaságit sem tudott menni a páros a rossz beállítások miatt, de a pilóta bizakodik, még egy nagyon hosszú zárónap van hátra a versenyből. ![]() Az autó új fejlesztéseit tartalmazó kit és annak alkatrészei kicsit megviccelték a csapatot a belga ERC futam előtt. Botka Dávidék nem is tudtak elindulni a shakedown-on és a kvalifikációs szakaszon, autójuk az utolsó pillanatban, a rajt előtt három órával készült el. ![]() A Citroën DS3 R5 elkészült, de a pilóta egy métert nem tudott menni vele a rajt előtt és persze a futómű-beállításokra sem maradt már idő. „Nagyon messze vagyunk a jótól a beállítások terén. Kaptunk egy gyári setup-ot, de azzal egyszerűen életveszélyes volt menni.” - mesélte Dávid az esti szervizparkban.
Az első kör három gyorsasági szakasza után az Ypres főterén felállított szervizparkban volt idő javítani az értékeken. „Átállítottuk a kocsit a második körre. Az első gyorson jobb is volt. Sajnos a kör második szakaszán odaütöttem egy levágnál az elejét. Elment a futóművünk. Emiatt megint bizonytalanná vált az autó. A következő gyorson egy előttünk induló beesett és pont akkor tolatott ki, amikor odaértünk. Pont elénk. Ott szerencsétlenkedett. Meg kellett állnunk, levettük az ALS-t, nagyon sok időt elvesztegettünk. Az utolsó szakaszon kaptunk egy defektet a végére…”
![]() A verseny első napján összesen 80 versenykilométert kellett teljesíteni a népes mezőnynek. „Nem volt egy értékelhető gyorsaságink sem. Sokkal gyorsabban nem is nagyon tudnánk menni. Olyan speciális beállítás szükséges erre a versenyre, amit nehéz megtalálni.” - összegezte a pénteki teljesítményt a pilóta. „Holnap még hosszú a verseny, megpróbálunk minél gyorsabban menni!”
![]() A szombati zárónapon több, mint egy hazai bajnoki verseny távja vár még a legénységre. 160 kilométer és 10 gyorsasági, amivel még közelebb kerülhetnek az autóhoz és a beállításokhoz.
A verseny hivatalos honlapja: http://www.ypresrally.com/
Ez a hír most jelenik meg 2015. alkalommal
![]() 2016.06.23-25.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |