h i r d e t é s
Összes oldal:
770144660
Napi oldal:
92051
Jelenleg:
1032
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Alberti Szabolcsék az előző futamot kihagyták, a versenyautó egy új motort kapott és a pécsi versenyen már megújult erőművel és megújul erővel versenyeznek az ORC kategóriában.
Idén újra versenybe szállt a Busline Motorsport versenyzőpárosa és egy Mitsubishi Lancer Evo IX-el ismerkednek versenyről versenyre. Alberti Szabolcs minden kilométerét élvezi az új autónak és mosolyogva érkezett Pécsre.
„Sikerült a futam előtt tesztelnünk és már ott is nagyon jól éreztem magam. Sokat tanultam újra az autóról és az új motor is sokkal jobban tetszett, mint a korábbi erőforrás.” – mondta a pilóta a korábbi, ceredi tesztre gondolva. „Kipróbáltunk egy számunkra új gumimárkát is, ezzel fogunk most versenyezni.”
Az új motor már kisebb fordulatszámon is jól dolgozik és Szabolcs elégedett volt vele. „A csapatom mindent megtett, hogy tökéletesen felkészítse az autót. Minden rendben van, itt vagyunk!”
A pályabejárás után is vidám volt a duó: „Öt éve mentünk itt utoljára. szeretjük ezeket a pályákat! Az esi gyorsnak különleges hangulata lesz, nagyon jó ötletnek tartom, hogy megváltoztatták a végét és egy igazán lobogós célba érkezés lesz pénteken.”
Patinás verseny, patinás környezetben, remélhetőleg rengeteg néző előtt. Mi más kellhet még ahhoz, hogy jó hétvégéje legyen a raliszerető közönségnek? „Reméljük, hogy sokan jönnek ki a szakaszokra, a szervizparkba. Nagyon jó érzés nézők előtt versenyezni!” – mondta Földi Niki.
A Busline Motorsport párosa az ORC értékelés negyedik helyéről várja az 54. Mecsek Rallye-t.
Ez a hír most jelenik meg 2019. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2021
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|