|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() A hosszú bajnoki szünet után rövid versenyt futott a ralibajnokság mezőnye Ózdon. Mads Ostberg és navigátora, Patrik Barth hét tizedmásodperccel nyerte ezt a futamot. Idén minden magyar versenyen az első helyen végeztek, ahol elindultak. A Citroën Rally Team Hungary versenyzőpárosa megerősítette vezető helyét a bajnoki tabellán és nagyon várják a novemberi másfeles szorzójú zárófutamot A Citroën C3 Rally2 versenyautóval szereplő Mads Ostberg azt nyilatkozta a szezon hatodik versenye, az Ózd Rally előtt, hogy az első pillanattól nyomni kell a gázt, hiszen a rövid versenyen nem lehet taktikázni. A Citroën Rally Team csapata a harmadik szakaszon 10 másodperces büntetést kapott, így az ötödik helyről kellett hatalmas tempót diktálva versenyeznie, hogy a végén hét tizedmásodperces előnnyel megszerezzék a győzelmet és a Power Stage győzelemmel együtt a maximális pontszámmal zárják a futamot.
„Rosszul kezdtünk, nem volt meg a ritmusunk, de aztán a második és a harmadik szekcióban sikerült felvennünk a megfelelő tempót és jól zártuk a futamot.” – összegezte Mads a versenyt. „Az elején nem éreztem komfortosan magam az autóban, ráadásul hibáztam is egy lassítóban. Az első kör után a szervizben a Tagai Racing Technology csapatával állítottunk az autón és sokkal jobban éreztük magunkat, tudtuk azt a tempót autózni, amit az elejétől elterveztünk. Szerencsére ez elég volt arra, hogy visszaszerezzük az elvesztegetett másodperceket.”
Ez volt idén az ötödik verseny, amin elindult a csapat és ezzel az ötödik győzelemmel több, mint 12 pont előnybe került a páros a riválisokkal szemben. A bajnokságban hét futam szerepel a naptárban, a legjobb hat eredményt veszik figyelembe a végelszámoláskor. A csapat a mínuszolásokat figyelembe véve 35 ponttal vezeti a bajnoki tabellát.
![]() „Az előző futam után a bajnokság élére álltunk és a vezető pozíciónkat ezzel a győzelemmel most megerősítettük. Az utolsó versenyre fókuszálunk, nagyon jó emlékeim vannak róla az elmúlt évről, ahol nem csak a magyar bajnokit, hanem az ERC versenyt is meg tudtuk nyerni. Sajnálom, hogy most nem lesz itt az európai élmezőny, de így is nagyon várom a szezonzárót.” – mondta Mads.
A bajnokság zárófutama a VIII. Zemplén Rally, melynek Szerencs ad otthont és november 11-13. között kerül megrendezésre.
A magyar ralibajnokság nem hivatalos állása hat futam után:
1. Mads Ostberg – Patrik Barth 200,4 pont
2. Vincze Ferenc – Németh Gergely 187,5 pont
3. Velenczei Ádám – Vánsza Zsolt 172,5 pont
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., Tagai Racing Technology, PIRELLI, Citroën Racing, Autószöv Gyöngyös
#C3Rally2Family #CRTH
Ez a hír most jelenik meg 1419. alkalommal
![]() 2022.10.07-08.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |