|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Rongits Attila Hannus Lászlóval és a Mitsubishivel indult a 2015-ös Barum Rally-n. A páros ötödik lett kategóriájában, ami nem rossz eredmény, tudva, hogy milyen komoly mezőny gyűlt össze a cseh versenyen. Nagy reményekkel vágtatok neki az idei Barum Rally-nak. Tavaly a VFTS-essel voltunk kint és a STAR Rally-ban indultunk, ami nem igazán tetszett, hiszen nem mérték az időnket. Előtte egy év kimaradt, azelőtt pedig már kétszer voltunk a Mitsubishivel.
![]() Mennyivel volt másabb az idei futam a korábbiakhoz képest?
Igazából nem sok változás volt. Az alapfelállás ugyanaz volt, néhány pályán variáltak kicsit.
Péntek este a városi gyorsasági, a többin is csak kicsit változtattak. Hol rövidebb lett, hol másfelé kanyarodtunk, de nagyjából az volt, amit vártunk.
És mi lett belőle?
Ahogy mondtam és láttad is, tényleg nagyon vártuk ezt a versenyt.
Szerettünk volna jobban menni. A sors fintora, hogy amikor utaztunk ki a versenyre, akkor navigátorommal, Hannus Lacival pont azt beszéltük, hogy ha ötödikek lennénk, akkor az nem lenne rossz ebben az erős mezőnyben. Ötödikek lettünk, de mégsem vagyunk elégedettek, mert nem tudtunk egy jóízűt autózni, mint amikor azt mondja az ember: na ez jól esett és mindegy, hogy hányadik vagyok.
![]() Voltak apró technikai problémáink, és mint utólag kiderült, a váltónk a végére teljesen megadta magát, de erre nem szeretnék semmit sem fogni, nem hátráltatott minket a versenyben.
A városi gyorson volt egy kis gondunk a fékkel és valahogy ez az egész verseny hangulatát meghatározta. Nem tudtam igazán felszabadultan autózni, az egyenesekben is ballal nyomkodtam a féket, hogy most akkor van e fékhatás, vagy nincs.
Egy kicsit jobban megtiszteltem ezeket a pályákat a kelleténél, így nem jöttek azok az eredmények, amiket vártunk. Egyre görcsösebbé váltam, aztán már nem tudtam egyáltalán megcsinálni azt, amit elterveztünk a verseny elején.
Ez egy ilyen Barum Rally volt most nekünk. Azt gondolom, vállalni kell azt is, ha nem sikerülnek a dolgaink úgy, ahogy szeretnénk.
Maga a verseny nagyon tetszett, hiszen jó egy ilyen nívós, színvonalas versenyen részt venni az EB menők között autózni. És ennyi ember, főleg ennyi magyar előtt nagyon jó érzés volt versenyezni.
Csak a feeling maradt el…
![]() De jövőre újra ott lesztek?
Hát persze! Azt beszéltük Lacival, hogy az idő is jó volt, a pályák is jók voltak, mégsem jött a dolog…
Azért csak meg kellene próbálni még egyszer, hiszen ezt így nem szabad elengedni.
![]() A szezonzárón látunk Benneteket legközelebb?
Igen, addig már nem tervezünk mást az elfoglaltságaink miatt.
Pécsen mindenképpen ott leszünk, hiszen még van egy revansunk… Matics Misi barátommal vívtunk a második helyért, sajnos a kassai nullázás miatt kicsúszni látszik az év végi második hely a kezünkből… Ilyen a rally. Megpróbálunk a Mecsekben jobban menni. Ennél mindenképp, ahogy ez a Barum sikerült. Aztán majd meglátjuk, hogy mit dob az élet…
Ez a hír most jelenik meg 1847. alkalommal
címkék: Rongits Attila, Hannus László
![]() 2015.08.28-30.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |